Ga naar inhoud

Jazzy : 24 juni 2011 : Dr. Horn: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi Ladies,

Mijn naam is Jazzy en ik lees hier al een tijdje mee op het forum. Dit is echt een geweldig forum!

Sinds m'n 18e wil ik grotere borsten maar ik heb nooit de stap durven zetten.

Ik heb zelfs al 2x keer een afspraak gemaakt voor het eerste consult (arenborghoeve) maar ben nooit gegaan.

Ik dacht steeds, ik moet me niet zo aanstellen en waarom zou ik gelukkiger worden van grotere borsten.....

Deze keer ga ik er echt voor, want ik heb mezelf echt voor de gek gehouden...ben echt niet happy met mijn borsten!

Ik heb een zoontje van 4 en heb borstvoeding gegeven. Mijn borsten zijn dan ook niet alleen klein maar ook nog eens slap.

Mijn cup maat is nu een slappe a/b cup en wil graag naar een grote c, kleine d cup.

1 april heb ik mijn eerste consult bij Dr. Plovier in Overijse, heb zoveel goede verhalen gehoord over deze dokter en zoveel mooie resultaten gezien!

Ik had de receptioniste/assistente gevraagd wanneer de eerste mogelijkheid voor de operatie is na mijn consult en dat is 5 mei al!

Ik hoop dus dat ik tevreden ben over het consult en dat ik 5 mei nieuwe boobs heb!!!

Groetjes Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi, hoi,

Leuk om te zien, dat drs. Plovier zo goed bij iedereen staat aangeschreven. Ikzelf had eerst een afspraak bij het ACCZ ingepland bij drs. Kruppa maar na het lezen van alle verhalen op dit forum, toch een afspraak gemaakt bij drs. Plovier en mijn nieuwe boobs staan voor donderdag 5 mei om 08.00 ingepland!

Als de jouwe ook die dag wordt geholpen dan lopen we elkaar misschien nog wel tegen het lijf met onze twee nieuwste aanwinsten :1bouncingboobs:

Groetjes Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anouk Wat grappig dat jij ook op 5 mei een afspraak hebt. Als het plekje er dan nog is komen we elkaar misschien wel tegen. Zou wel grappig zijn!

Ik lees idd veel goede verhalen over Drs. Plovier, kan geen negatieve berichten vinden. Daarom was het voor mij ook vrij makkelijk om voor hem te kiezen.

@Scarlite Jij hebt jouw BV dus op 4 mei, spannend :) Volgens mij zijn er idd wat mensen die de afspraak verzetten of die uiteindelijk niet meer durven.

Ik hoop echt dat het plekje op 5 mei beschikbaar blijft zodat ik niet midden in de zomer met zo een harnas hoef rond te lopen en gewoon in m'n bikin op het strand kan liggen :D

Groetjes Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Welkom hier op het forum... :116:

En gefeliciteerd met je datum voor je consult !

Als ik jou was zou ik toch die operatiedatum vastlegge, als ie al niet weg is !

Als je besluit het toch niet te doen kun je het altijd nog afzeggen, misschien moet je daarna weer heel lang wachten totdat er een plekje is !!

Ik ben ook bij dr.plovier geweest!

Heb nu een E cup, maar dat zou je echt niet zeggen hoor!

Kijk maar eens naar mijn fotos in de gallerij..

Natuurlijke borst in E is veel groter als in prothesen!

Als ik jou was zou ik gewoon voor die grote D gaan hoor..

Het went echt ZO ontzettend snel !!

Dr.plovier is echt een super pc, je bent echt in goede handen!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Scarlite Oeps had ff verkeerd gelezen. En je had idd gelijk, plekje is al ingenomen!

@Mii18 Dank je! Ja je kan idd beter iets groter nemen dan dat je later teleurgesteld bent omdat je ze groter had verwacht. Ik heb je foto's net bekeken en wauw je boobs zien er echt mooi uit! Ik hoop dat die van mij ook zo worden, het lijkt idd geen E. Misschien moet ik toch maar voor een grote D gaan dan haha!

Ik heb naar jullie advies geluisterd en heb vanochtend gebeld om alvast een datum vast te leggen.

Helaas was het plekje al weg. Nu heb ik 19 April vast gelegd. De volgende optie was namelijk pas 16 Mei en dat vind ik nog zo lang.

Ik heb liever begin mei de operatie i.v.m koninginnedag dus misschien komt er na m'n consult ineens een plekje voor begin mei vrij, en anders gewoon 19 april.

Groetjes Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meid,

Wat super spannend!!!

Ik ben 29 maart aan de beurt met me boobs!

Na 5 jaar getwijfeld te hebben, nu net zoals jij

deknoop door gehakt!! :D

Ik zal ook voor de DD gaan, het valt echt niet zo groot,

ik zelf ga zelf voor een E! alles is anders dan natuurlijk he meid, en wat mi18 ook zegt het went zo snel!!

Kijk maar zei heeft ook een E super mooi toch?

1 april is voor jou je consult ik weet zeker dat je het goed ga hebben daar, alles klopt daar, de inrichting de sfeer, het personeel en de dokter natuurlijk ook! een hele aardige man!

Hij kijkt naar je lichaam ook echt!

Ik ga je volgen ;)

Suc6 meid!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meisjes,

Ik heb ook een afspraak bij dr plovier de 1ste april, ik ben ook zeer benieuwd, ben onlangs, paar dage gelede bij dr robin van look geweest maar hij drong maar aan om een 370 cc ronde protheses te zetten, ik vond dat ni zo positief, ik vind dak mijn eigen volume mag bepalen , uiteraard moet die mij adviseren maar Zoals de meeste meisjes, vrouwen die dr plovier zijn geopereerd krijgen een 500 cc ipv 370 bij me. Ik heb ook een vraag naar jullie toe, hoeveel kost een operatie bij plovier? Bij dr van look is het 3700 wak absoluut te veel vind :blink:

Krijg ik ook een document waar er op staat dat ik x aantal jaren garantie heb van die protheses?

want die dokters hebben allleen over money en niet echt over complicaties,garantie,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jazzy,

welkom op het forum,alvast fotos nemen wat jij mooi vindt op het consult en de rest zal hij je wel adviseren of het idd gaat of niet enz good luck,xx mijn BV staat op 11/04 vast spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat spannend allemaal! En wat zijn er veel die naar Drs. Plovier gaan!! Zou wel goed zijn dan :)

@Aprillynn Dank je! Jij bent al snel aan de beurt! Spannend hoor ik ga je ook zeker volgen!

@Kapotlacheeuh Wij hebben dan op dezelfde dag het consult :1:

@Pinki Het gaat idd best wel snel als je eenmaal een afspraak hebt, voor mij kan het nu niet snel genoeg gaan maar denk dat het na het consult wel wat sneller gaat.

@Nadia Dank je voor de tip, ik ga maar alvast wat foto's verzamelen dan. Kan dat ook op een usb?

Allemaal alvast veel succes, ik ga jullie zeker volgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meiden,

hier een paar antwoordden op jullie vragen,

@kapotlacheuh aparte naam trouwens haha, wat goed dat je afspraak voor een consult op 1 april all hebt! ik moet je

hem echt aanraden, je hebt als het goed is 1 jaar garantie,

bij hem kost een bv tussen de 2600 en 2800 euro, veel goedkoper

dus! als je nog goed koper wilt moet je naar welnesskliniek gaan daar is er een aanbieding 1999,- maar ik ben daar niet zo bekend mee!

@pinki jeeej! dat is ook al snel he! ben je zenuwachtig??

@nadia jouw bv is ook al snel he! er zijn echt veel meiden die bij plovier gaan, niet zonder reden hij is gewoon super goed, zoek maar een hoop fotos uit en zet ze op een usb! dan kan je goed duidelijk maken wat je wilt!

@jazzy ja hier zijn veel plovier fans! logisch toch als je ziet wat hij verricht! het word aftellennnnn!! ik ga jou ook volgen meid!!

En aan alle meiden een tip als je consult inpland of al in heb gepland maak alvast een afspraak voor je operatie je kan hem altijd achteraf nog afzeggen als je toch geen goed gevoel hebt bij deze pc, dit omdat hij snel vol zit! met al die meiden die mooie boobs van hem willen haha!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Twijfelaartje Spannend ben echt benieuwd hoe het gesprek gaat. Succes morgen!

Ik werd vandaag gebeld door de assistente. Ze had per ongeluk een dubbele boeking gemaakt, dus 19 april is verplaatst naar 27 april. Ik sta ook op een wachtlijst voor begin mei maar denk dat ik het gewoon op 27 April houd, hoe eerder hoe beter! Ik ga er toch stiekem al vanuit dat ik tevreden ga zijn over het consult op 1 april. Dus mijn dag wordt 27 april om 13.30!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ April lynn,

Ik zou liegen als ik zeg dat ik geen zenuwen zou hebben. (Met duizenden) Nog een grote drie maand. Januari is ook precies maar van gisteren. Dus het gaat kwa snelheid en wachttijd.

Ik zie hier juist op mijn kalenden 333 kan niet draaien. 3maand, 3weken en 3 dagen.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Allemaal!

Zoals sommige van jullie weten heb ik vandaag mijn eerste consult gehad bij Dr.Plovier in Overijse.

Het was een kort maar krachtig gesprek.

Ik moest er om 11 uur zijn en stond om 11.20 alweer buiten.

Ik had niet heel veel vragen omdat ik veel dingen al weet.

Als eerst ging hij wat dingen uitleggen over de verschillende protheses en de maten.

Voor ons lagen allemaal verschillende maten en mijn oog viel direct op de grootste :152: en dat was 600 cc

Hij heeft even mijn borsten opgemeten en vroeg mij daarna op welke maat ik wilde uitkomen. Ik vertelde hem dat ik graag een D cup wilde met een natuurlijk resultaat. Hij vroeg me of ik de foto's had omdat er verschillende D-cups zijn. De foto's had ik uiteraard meegenomen.

Hij ging even weg om de foto's te bekijken en hij zei dat het idd mooie borsten waren haha. 1 foto had ik trouwens van hun eigen website gepakt.

Ik vroeg hem hoeveel cc het ongeveer zou gaan worden, het aantal wordt 500/550 en ze worden achter de spier geplaatst.

Daarna vroeg hij, wil je echt die maat of zou je het kleiner willen als er dan een natuurlijker resultaat uit zou komen (ik had het namelijk steeds over natuurlijk)

Ik zei dat ik wel echt die maat wil maar als het te nep eruit zou komen te zien ik dan liever wat kleiner wil. Hij zei, ja dat snap ik idd er moet een compromis zijn. Hij zei dat het erg mooi gaat worden en daar heb ik ook alle vertrouwen in! Mijn operatie datum had ik van te voren al vastgelegd voor de 27e en sta op de wachtlijst voor de 22e. Toen we klaar waren met het gesprek kreeg ik alvast het recept van de pijnstillers mee en wat formulieren. Ik vind het zo spannend! Het aftellen kan nu echt beginnen! Nog 26 dagen en dan heb ik eindelijk een prachtige boezem :43:

Groetjes Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jazzy,

Het zal er wel snel zijn.

Maak je maar geen zorgen ik was ook op een goede 20 min buiten bij mijn eerste consult.

Dat komt in orde. Hij heeft daarmee de juiste gegevens en maten.

De rest wordt besproken op de operatie dag zelf. Ik had zelf ook een lijst ee met vragen. De meeste vragen wist ik al van op het forum hier. En de rest heeft hij een antwoord op gegeven of was het al duidelijk aan zijn uitleg zelf.

Maak u maar geen zorgen de boobies komen er aan hij kent zijn vak.

Ik heb hier eigenlijk nog geen negatieve verslagen over hem gevonden.

Wie wel zou het graag wel weten dan. Allen maar tevreden klanten en borsten.

Gr Pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat ik niet als enige na 20 min al weer buiten stond. Hij was ook gewoon zo duidelijk en straight to the point.

Ik heb idd ook nog geen negatieve verhalen over hem gelezen dat is wel prettig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jazzy,

bedankt voor je berichtje! Moet nog wel wennen hoor hahaha vind ze zo groot! Maja liever dat dan dat ik ze te klein zou vinden. Probeer morgen weer nieuwe foto's te maken.

Ik stond ook al heel snel buiten hoor.... Ik dacht echt ben ik voor dit helemaal naar Belgie gereden hahaha. Maar hoe het nu met mij gaat... ja goed met mij gaat prima hoor. Moet mij nog wel inhouden dat ik niet zo veel mag dat vind ik soms nog wel moeilijk. Want eigenlijk heb ik al geen pijn meer. Was maandag geopereerd en woensdag heb ik 1x tramadol ingenomen en daarna helemaal niet meer. Paracetamol slik ik ook niet meer. Ik doe nog wel 3x per dag ibuprofen omdat dat ontstekensremmend is.

En ik ga maandag ook weer aan het werk. Doe geen zwaar werk hoor werk op kantoor dus kan makkelijk mijn rustmomenten nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Esther Wow dat is al snel! Ben je al zenuwachtig? Ik ga je topic zeker volgen ben benieuwd naar je ervaring en het resultaat natuurlijk.

@Divine Kan me voorstellen dat het even wennen is ja haha. Wat heerlijk dat je weinig pijn hebt en dat alles goed gaat. Het lijkt me dan idd verleidelijk om dan meer dingen te doen dan eigenlijk mag, maar het is idd niet verstandig. Ben benieuwd naar je nieuwe foto's!

Voor mij nog 25 dagen te gaan..... yeah can't wait!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.