Ga naar inhoud

Jazzy : 24 juni 2011 : Dr. Horn: Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 222
  • Created
  • Laatste Reactie

Thnx! Jawel het is echt precies dezelfde kleur in het echt! Vind het ook vreemd dat het lichter lijkt op die foto.

Op deze zie je het beter!

Hee Jazz!

Oh ja ? ik wist niet na 3 weken al... zou kunnen. Ik

heb tot 5,1/2 week sport overdag aan gehad daarna gewone bh's overdag wel nog snachts de sport bh nu nog trouwens.

vind t fijner! Moest er na 3 weken nog niet aan denken eerlijk gezegd ! ze waren echt nog niet goed naar mijn gevoel.

Nu kan ik pas zeggen dat t stukken beter gaat :-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat stond op het briefje van de kliniek maar het lijkt mij nu ook niet lekker zitten hoor. Ik wacht lekker een paar weken.

Fijn om te lezen dat je je stukken beter voelt!

Sinds vandaag heb ik bij mijn linker borst niet meer het gevoel dat m'n prothese naar voren valt bij het bukken :43: ben zo blij dat ze nu goed aan mijn weefsel zijn gehecht. Vond het een naar gevoel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat stond op het briefje van de kliniek maar het lijkt mij nu ook niet lekker zitten hoor. Ik wacht lekker een paar weken.

Fijn om te lezen dat je je stukken beter voelt!

Sinds vandaag heb ik bij mijn linker borst niet meer het gevoel dat m'n prothese naar voren valt bij het bukken :43: ben zo blij dat ze nu goed aan mijn weefsel zijn gehecht. Vond het een naar gevoel!

nee idd, beter het zekere voor t onzekere neme !

En wat dr Damen zei was luister naar je eigen lichaam, doe wat je kunt doen heb je pijn stop je ermee!

Hetzelfde met de BH als je er een goed gevoel bij hebt dan pas een gewone aan trekken :-)

Hee wat betreft t voelen van de prothese, dat heb ik volgens mij wel nog wat als ik voorover hang ofzo... maar niet extreem zeg maar een beetje.

De jouwe zijn echt al heel mooi!! Ze zitten ook niet echt hoog !

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx Chimpie!

M'n borsten zijn idd best snel gezakt. Dacht juist dat het langer zou duren omdat ik die band na 4 dagen al af had gedaan. Ik heb jouw foto's net ook even bekeken en ze zien er echt mooi uit! Heel natuurlijk en van je littekens zie je ook bijna niks meer! Echt mooi!

Ik las in het andere topic dat sommige hun prothese best lang voelen dus komt wel goed hoor! Ben wel blij dat het weg is want bij mij was het wel extreem. Ik hield m'n linker borst ook automatisch vast als ik ging bukken hahaha ziet er ook niet uit.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jazzy,

Ik heb even je nieuwe foto's bekeken en vind ze erg mooi!

Over normale bh's dragen, mijn pc (dr. Visser) adviseerde mij om de sportbeha 6 weken lang te dragen.

Maar ik zou gewoon doen waar jij je goed bij voelt, tenzij het niet anders kan qua kleding natuurlijk!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Parkiet!

Dank je! De adviezen zijn idd verschillend. Ik heb nog steeds geen bh aangehad en ga ook lekker wachten want vind het nog niet echt nodig. Misschien als ik 4 weken po ben dat ik dan 1 avondje een paar uur en bh aandoe.

Groetjes Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hejjj Jazzzz

Jaaaa de sportbh zit gewoon t fijnste! lekker vertrouwd haha

T mooiste is hij niet! pfff punt tieten krijg je ervan.

Ik wil nog een push up bh kopen, mijn Boobs zitten nogal ver uit elkaar vind ik, het ia mooier als het wat dichter tegen elkaar zit vind ik.

Misschien dat ik deze week ff bij de Hema ga kijken gewoon een gladde voor onder een shirtje.

Hoe is t verder met je? geen last meer?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chimpieee!

Met mij gaat alles goed heb helemaal geen last van pijn of iets dergelijks. Ben jij nu ook helemaal pijn vrij?

Die sportbh is idd niet echt mooi nee! Ben toch wel blij als ik m niet meer hoef t dragen.

Ik wist trouwens niet dat je al push ups mocht dragen. Die van mij staan ook best ver uit elkaar. Heeft jouw Pc daar iets over gezegd? Ik zie zoveel verschillende adviezen op het forum en die van mij heeft er niks over gezegd. Vrijdag ben ik 4 weken PO dus ik moet een afspraak maken voor de controle. Ik ga het dan meteen even vragen.

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

jazzyyy,

Nou dat jij t zegt geen idee of t mag ?? push up?

heb je ergens gelezen dat t niet mag?

Pijn vrij ja op zich wel! wel gevoelige tepel rechts jij geen last van?

Denk ook omdat die van mij eerst ook ver uit elkaar stonden zal wel met de huidige stand van je borsten te maken hebben denk?

De BH 's van sapph zitten heerlijk by the way :-)

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja denk idd dat het met de stand van je eigen borsten te maken heeft. Die van mij stonden ook al ver uit elkaar. Die gevoelige tepels herken ik ook. Heb er ook last van.

Ik had hier op het forum gelezen dat je pas na een half jaar een push up aan mag. Maar in America doen ze het gewoon na dat ze weer bh's mogen dragen. Dr. Horn heeft er niks over gezegd. Veel zeggen het hier maar niemand hoort het echt van hun eigen pc dat vind ik wel apart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jazz,

Ja ik lees t idd! dat wist ik ook niet?! maar lijkt me wel wat logisch jah dat ze "pijn" gaan doen omdat ze toch anders in je bh zitten idd.. misschien doe ik t ook een keer paar uurtjes, maar hele dag is veel omdat ik nog zo kort PO ben.

Hoe ziet je litteken eruit ? heb je nog last van bobbels onder je huid zeg maar?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag is het alweer 1 maand en 2 dagen geleden dat ik onder het mes ging. De tijd vliegt echt voorbij! Mn boobs voelen ook echt eigen. Afgelopen zaterdag heb ik voor het eerst een bh gedragen en het zat lekker! Beter dan de sportbh. Daarna heb ik wel weer m'n sportbh gedragen. Gister een feestje dus ook een paar uurtjes een normale bh aangehad. Ik heb nu al een aantal bh setjes! Het is zo verslavend zit nu op de 10 bh setjes en 4 bikini's :blush: Ik heb altijd al een lingerie verslaving gehad. Mn zusje was ook erg blij dat ze al m'n lingerie mocht hebben haha.

Groetjes Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jazzy, wat heerlijk 1 maand po te zijn!

Ik vind je foto 's prachtig en je kan het prima hebben bij de rest van je figuur.

Ik heb zelf het advies 400 cc gekregen.

Dus achter de spier verlies je 40 cc, dus uiteindelijk 360 cc wat naar voren steek, hihi.

Ik vind het bij jou zo mooi staan, dat ik hoop dat het bij mij minstens zo mooi wordt. Hoop echt niet dat ik mezelf 'te klein'vind na de BV.

Ik twijfel tussen 400 en 450 cc.

Ik las dat jij bij Plovier rond de 500 cc zou krijgen?

Deze maat staat jou echt natuurlijk, ik vind ze geen standaard siliconentieten :1boobs: zeg maar.

Nou geniet ervan en ik spreek je later.

groetjes, Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Esther!

Dank je voor je complimenten! Spannend hoor voor jou nog maar 2 weken te gaan! Ik ben erg tevreden met de maat en had ze echt niet kleiner gewild, eerder nog iets groter maar ik zou dan idd bang zijn voor die siliconen ballen omdat ik zelf niet zoveel vet weefsel heb. Plovier raadde me idd 500/550 cc aan om op een D cup uit te komen. Hij zei er wel bij dat er dan kans is dat ze er onnatuurlijk uit gaan zien.

Hoe lang ben je en ben je slank? Met 400 cc kom je vaak wel op D uit zelfde maat als Kendra. Als je echt twijfelt zou ik toch voor de 450 gaan hoor haha beter iets meer dan te weinig.

Groetjes Jazzy :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hooiii!!

Vandaag had ik een afspraak bij Dr. Horn voor de controle. Helaas was er teveel file door een ongeluk op de A2 dus heb mijn afspraak moeten verplaatsen.

Het is alweer 6 weken geleden dat ik m'n boobs kreeg. Het is echt snel gegaan! Vandaag heb ik m'n eerste push up bh gekocht, kon het echt niet laten :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeejjj!

Lees dat t goed met je gaat! Hier ook alles goed! Behalve m'n linkse borst alsof er een los stukje in zit?!?

Als ik sta voel ik het, en zodra ik dan voorover ga bukken floept t weg! echt heel maf?

Geen idee wat t kan zijn? Het lijkt ook niet echt op de rand van de prothese... Rechts voel ik het niet, deze is ook nog steeds hoger en harder..

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chimpie,

Wat raar dat je het gevoel hebt dat er een los stukje zit, lijkt me een eng gevoel.

Doet het ook pijn of niet? Denk dat je je niet zoveel zorgen hoeft te maken als het niet pijn doet. Als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon even je PC bellen, zodat hij je kan geruststellen.

Heb je inmiddels ook al een push up bh gehaald? Ik heb er afgelopen vrijdag wel 1tje gehaald kon het gewoon niet laten. Heb de bh ongeveer 6 uurtjes aangehad. En toen ik hem uitdeed had ik niet zoals sommige wel eens zeggen, borsten die omhoog bleven staan. Ze waren gewoon normaal. Ik ga hem niet te vaak dragen natuurlijk maar vind ze wel wat groter lijken met push up. Vind m'n borsten alweer gewoontjes kwa maat. Het went zo snel!

Xx Jazzy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Jazzz,

Voelt heel raar idd! pijn doet t niet maar wel vaag! had ook al een topic gestart erover... nog een ander meisje meer die t had alleen dan aan de zijkant...

Ik heb nog geen push up BH gekocht haha maar wil r nog wel een gaan halen :-)

En idd de grootte went echt snel! Zou ze nog wel groter willen haha

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chimpie,

Je kan voor de zekerheid even je pc bellen dan weet je of het normaal is. Lijkt me vervelend om niet te weten wat het is.

Erg he dat de grootte zo snel went <_< Over 10 jaar ga ik sowieso wel voor de 500 cc denk ik hahaha!

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi Ladies!

Hoe is het met jullie?

De tijd vliegt echt voorbij! Heb m'n nieuwe boobs al 3 maanden en 2 weken!! Het is raar maar het lijkt echt alsof het veel langer geleden is. Ik ben al helemaal gewend aan m'n boobs alleen aan het aparte gevoel bij het aanspannen moet ik nog wennen haha. Vind het zo vreemd voelen als de borsten worden aangespannen, het beweegt dan ook helemaal haha. Over 2 weekjes ga ik weer naar Belgie voor de 3 maanden controle. De eerste controle heb ik trouwens niet gehad omdat ik op vakantie ging en Dr.Horn was zelf ook op vakantie. Echt stom maar m'n huisarts heeft m'n boobs in de tussentijd ook even gecontroleerd en voor mijn gevoel was alles ook gewoon goed. Binnenkort dus de 3 maanden controle, ben echt benieuwd wat Dr.Horn van het resultaat vind!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.