Ga naar inhoud

Bianca : 4 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hey helemaal super!!

Van Harte meis en nu lekker genieten. Ben blij dat het toch allemaal mee is gevallen, maar tja je hebt je ook zo druk lopen maken.

Laat je nu maar lekker verwennen en bewonder je :1boobs: maar goed, You did it girl!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

een kort verslag

vanmorgen om 6 uur opgestaan na niet goed geslapen te gebben heb zo wat elk uur gezien maargoe

ik stond op en heb nog stiekum een traantje gelaten

mijn vriend heeft dit niet gezien want ik wil me voor hem toch wel groot houden

half 7 hebben we de kid weg gebracht en om 7 uur vertrokken we

ik stond stijf van de spanning heb heel de weg mischien 5 woorden gezegt mijn vriend vroeg steeds hoe gaat het mijn antwoord goed haha

tuurlijk voelde ik me niet goen het liefst zou ik in tranen uitbarsten om te vertellen hoe bang ik wel niet was:141: maar goed om kwart over 9 waren we der iets te laat (veel files) toen we het terrijn op reden en ik echt naar binnen moest

toen kwam het hoor tranen met tuiten :102:

mijn vriend vroeg me wat er was of ik het wel wilde of liever weer terug wou naar huis nee niet terug naar huis

ik ga ervoor wij naar binnen werd vriendelijk ontvangen en vroegen hoe het ging en ja daar kwamen me tranem weer

ik vertelde dat ik zo zenuwachtig was en vooral heel bang ik vertelde haar dat ik zo bang was voor de druk en ze zei die ga je zeker krijgen :wacko:

maar ondanks dat antwoord heb ik toch doorgezet om half 11 kwam dr plovier de boel even aftekenen en heeft fotos gemaakt ook de annestesist was nog even langs geweest om alles te doorspreken

het tijd besef heb ik niet meer maar denk dat ik rond 11 uur op de operatie tafel lag rillend

ze hebben me aan een paar dingen aan gesloten en zeiden alles komt goed warnaa ik toch weer een traantje moest laten ze hielden me een kapje voor ik werd duizelig en weg was ik

voor ik het wist lag ik op de kamer zei tegen me vriend zo ik heb lang geslapen

ik was nogal wazig vertelde hij haha de pijn viel mee op dat moment na een half uurtje begon ik mijn linker borst te voelen en heb dat gemeld dat was goed dat was namelijk de borst die als eerst klaar was leuk om te weten :141: om 2 uur voelde ik me goed genoeg en mocht naar huis nou dat was een ramp niet de snelweg hoor maar bij thuiskomst die binnen straatjes met hobbeltjes en zo :139: maar goed ben weer een ervaring rijken en heb het aangedurft ben trots op me zelf

en een dame met eindelijk :1big_boobs:

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bianca,

Van harte gefeliciteerd. Heb net je verhaal gelezen en kon de angst met je voelen. Ik ben heel blij en trots op je dat je toch hebt doorgezet en ondanks je angst je borsten hebt. Je bent sterker dan je denkt en je mag ook echt hartstikke trots zijn op vandaag meid!!! Echt waar. Geniet er van en ik wens je een goed herstel!

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Bianca ,

Gefeliciteerd met de nieuwe borsten.

I heb van daag een paar keer aan jou moeten denken.

Je weet wel hoe zou het gaan. Zij is vandaag aan de beurt. Mss heeft ze ze nu al en is alles goed verlopen.

Moedig van jou om door te bijten.

Gr en veel liefs pinki

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai Bianca!

mooi verslagje! ook ik heb een paar keer aan je gedacht vandaag! vond het zo sneu voor je, dat je je gisteren zo naar voelde! echt onwijs goed van je, dat je de stap toch genomen hebt! je mag heel trots zijn op jezelf!!! :116:

liefs,

Pauline

Link naar reactie
Delen op andere sites

daar ben ik weer

heb de eerste nacht overleeft :rolleyes:

hij is me eigenlijk best mee gevallen ben wel veel wakker geworden van wat pijn en om te plassen

haha koste veel moeite om omhoog te komen alles is echt stijf jeetje

nu gaat het wel zit op mn gemakje de kids moeten naar school en dan kan ik weer lekker rusten kwa pijn valt het echt wel mee alleen het rechtop komen is niet fijn voor de rest gaat het tot nu toe prima

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Wat super dat je door hebt gezet!!

Echt KNAP! Je krijgt er toch iets voor terug wat je al heel lang wilde!

Gefeliciteerd met je nieuwe Boobs!!!!!

Geniet ervan en laat je lekker verwennen!!

Liefs Twijfel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Je hebt ze! Van harte gefeliciteerd!

Flink van je dat je hebt doorgezet, wat zal je trots zijn :D

Laat je maar lekker verwennen en natuurlijk heerlijk genieten van je nieuwe aanwinsten hihi....

:116: Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!!

Jij ook van harte gefeliciteerd met je boobs! Hoop dat ons herstel spoedig verloopt haha.

Ik neem optijd pijnstillers, dan heb ik er niet zoveel last van.

Kreeg jij gister wat te eten of te drinken in de kliniek? Ik vond het zo gek dat we niets kregen.

Ga jij vandaag al spieken of wacht je tot morgen??

Liefs Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd.. :43:

Gelukkig is alles goed verlopen,,

Hoeveel cc heb je gekregen?

Fijn herstel !

hey mii18

ik heb 435cc gekregen

ben zeer benieuwd naar het resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!!

Jij ook van harte gefeliciteerd met je boobs! Hoop dat ons herstel spoedig verloopt haha.

Ik neem optijd pijnstillers, dan heb ik er niet zoveel last van.

Kreeg jij gister wat te eten of te drinken in de kliniek? Ik vond het zo gek dat we niets kregen.

Ga jij vandaag al spieken of wacht je tot morgen??

Liefs Esther

hey

tot nu toe verloopt het nog goed heb wel last van me rug de pijnstillers neem ik ook alleen de tramadol neem ik niet nee ik kreeg gister niks te eten of te drinken ik heb nog niet gespiekt ben wel benieuwd maar vandaag mag het ik heb trouwens 435cc gekregen

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bianca,

Ik ben maandag na jou op de operatietafel beland... Had ook stalen zenuwen, maar eens in de operatiekamer stelden ze me gerust.

Alles is goed gegaan. Blijkbaar ben ik zelf naar de kamer gestapt, en heb ik verschrikkelijk zitten zagen tegen mn ventje, maar daar weet ik niets meer van... :unsure:

Heb redelijk veel pijn, maar neem goed mn pijnstillers. Bij mij heeft hij 280cc gestoken. Heb nog niet durven piepen, alles is nog zo gezwollen. Straks of morgen een snelle douche nemen.

Hou je nog goed en leuk dat je er maandag ook was!

Veerle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bianca,

we zijn alweer 3 dagen po! Het gaat snel he?! Hoe gaat het met jou? Geen ademhalingsproblemen enzo? Valt het je ook mee?

hey esther

ja alweer 3 dagen al zou wel willen dat ik 6 weken verder was

maar verder het gaat goed met mij alleen die bh zo wat zit die strak vooral de band

is dat bij jou ook? ik kan niet diep inademen dat is best vervelend

maar kan goed normaal ademen haha gelukkig dat was een van mn grootste angsten dus het valt mij allemaal mee

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zit de bh niet vervelend. Ik heb de achterkant iets losser gezet. Zit je band niet te strak? Ik heb er niet zoveel last van. Ik zou ook wel willen dat we zes weken verder waren!

hey idd heb de band iets losser gedaan zit nu een stuk fijnen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.