Ga naar inhoud

Bianca : 4 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ja bij mij gaat het ook goed.

Heb niet echt last meer van mn boobs. Als ik heel veel doe dan voel ik het soms onder mijn oksel.

Het doet geen pijn, maar ik voel het dan wel, herken jij dit?

Verder gaat het echt super en worden ze ook al iéts zachter. Ze bewegen bij mij ook nog niet, maar

zijn zeker minder hard.

Vind ze super mooi en ben zo happy met ze!! :wub:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

hey

ja dat heb ik ook dan voel je echt de spier of iets niet pijnlijk maar gevoelig

en ze zijn idd mooi hoor mag je ook trots op zijn

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier 2 fototjes van vandaag zo zie je dat het op elke foto anders lijkt terwijl ze achter elkaar zijn genomen haha

mmmm de fotos openen heel groot zie ik heb je nog niet echt een duidelijk beeld

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

hoe was jouw controle gegaan? Jij moest de 18e toch?

Vond hij het litteken er wel goed uitzien??

hey meid

ja klopt

heb al in je topic

geantwoord hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

hoi dames

ik ben op 4 april een borstvergroting gehad

ik ben nu 8 weken po

ik merk dat mijn rechter borst nog steeds wat hoger staat

ik denk dat daar nog wat zwelling en of wat vocht zit maar kan dit nog naar 8 weken??

ik denk erover om arnica te gaan halen dat zou goed werken tegen zwelling maar kan dit alsnog naar 8 weken???

weet niet goed wat ik er mee aan moet

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mijn PC hebben die arnicadruppels weinig of geen nut. Zelf zou ik denken dat je daar dan ook beter sneller mee had begonnen, naar ik begrepen heb is dat iets homeophatisch/natuurlijk en dat is sowiso pas werkzaam nadat je het langere tijd inneemt.

Maar op zich is het feit dat de zwelling aan één kant langzamer wegtrekt niet echt iets om je zorgen om te maken.

Bij mij was de zwelling na twee en een halve week zo goed als helemaal weg, maar ik weet genoeg meiden die er langer last van hadden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik had er aan mijn rechterborst langer last van. Dat trekt wel weg hoor maar dan krijg je het sleutelwoord weer "geduld". Mocht het zo zijn dat het echt blijft zo het nu is dan zou ik even contact opnemen met je pc. Zover dat ik weeet is dat het wel goed komt. Geduld geduld geduld en nog eens veel geduld.

Liefs,

Cinta x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja geduld hihi dat duurt zo lang

heb al sinds mijn bv last van mn rechter schouder echt een trekkend stijf gevoel mischien dat het daar ook mee te maken heeft

ik weet het ook niet hoop maar dat het snel voorbij gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey allemaal

hier even een update morgen ben ik 9 weken po

tot zo ver is alles prima verlopen op wat onzekerheden na

heb heel weinig pijn gehad alleen wat probleempjes met mn litteken

maar dat is gelukkig achter de rug

heb nu nog wat problemen met mn rechter borst die blijft toch wat hoger en boller (op fotos vind ik dat duidelijk zichtbaar)

heb zelf het idee dat daar die spier meer moeite heeft ofzo het lijkt of de prothese daar wat strakker/vaster zit bij de linker borst bijv lijkt het bewegen allemaal wat soepeler te gaan

weet dat ik geduld moet hebben maar tot wanneer ik bedoel tot waneer zijn deze klachten "normaal"

hoop dat iemand mij kan gerust stellen

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje

Ik denk dat dit er allemaal bij hoort of weet het eigenlijk wel zeker :136:

Je bent pas ruime 2 maanden po en het heeft minstens 3 maanden nodig en pas na 1 jaar ben je volledig hersteld dus even wachten nog hihi

Net als jou had vooral mijn linker moeite met dalen en deze voelt (nu ook nog ietjes) stugger maar deze was ook kleiner en linkst gebruik ik meer dus de spier is ook wat strakker. Maar na ongv 4 a 5 maanden trok het verschil weg en nu zie je er niks meer van , ze zijn beide gelijk alleen voelt ie iets stugger maar dit word zelfs steeds minder :136:

Kortom ik denk dat je het nog heel even tijd moet gunnen mocht het nou over een paar maandjes nog zo zijn kun je altijd even langs je arts gaan ;)

Geniet er maar van meisje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

zo dames daar ben ik weer even een update

ben nu 6 maanden po verder heel tevreden over de vorm van mn borsten

maar zoals sommige van jullie al weten minder tevreden over de grote(wilde een grote/volle C/d

heb er al een keer een topic over geopend en de meeste van jullie gaven aan dat mijn borsten toch wel een c cup zijn

ik zelf vind ze ogen als een grote/volle B/c cup

ik kan maar niet aan het iedee wennen dat ik er zo naast heb gezeten dat ik dus echt denk had ik maar gezegt op consult

doe mij maar een dikke d/e cup dan was het misschien nu wel geworden wat ik in gedachten had

maarja ik heb en had van borsten ook O,O verstand ik dacht echt dat een volle grote c/d best flink was nou ja in ieder geval groter als wat ik nu heb

21 okt heb ik dan eindelijk mijn afspraak staan bij de arts de 6 maanden controle

ik zelf ben dan bijna 7 mnd po en wil dit dan nog een keer met hem bespreken dat ik er echt zon ander beeld van had

qua grote heb al eerder aangegeven op controle dat ik ze kleiner vond als verwacht maar niet dat ik er zo mee zit en echt van baal

weet eigenlijk niet goed hoe of wat ik moet zeggen ik vind ze te klein maar wil hem zeker niet teleurstellen in zn werk want de vorm vind ik gewoon prachtig

mijn afspraak is pas over 2 weken en maak me nu al druk erom krijg gewoon buikpijn ik weet niet eens of ik het wel durf te zeggen (alweer)

en ja als hij weer zegt ze zijn mooi natuurlijk en passen goed bij je lichaam dan klap ik dicht en durf mijn mening al niet meer te geven omdat ik niemand op de tenen wil trappen

moeilijk hoor waarom kan ik wat ik nu heb gewoon niet accepteren en trots zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.