Ga naar inhoud

Bianca : 4 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hey dames

bedankt voor de antwoorden en idd wat jullie zeggen ben ik in de zomer helemaal top toen ik nog 1 juni voor ogen had zat ik steeds te zeuren dat het nog zo lang duurde en nu haha zou ik over 7 dagen al kunnen

maar hoe zit het met pijnbestrijding

wat hebben jullie er voor geslikt of mee gekregen

lees dat jullie niet echt een drukkend gevoel op de borst hebben ervaren

heb het hier geloof ik wel ergens gelezen dat maakt me bang ik ben namelijk nogal paniekerig in dat opzicht (ik heb paniekstoornis) dus stel je voor dat ik het iedee heb dat ik niet kan ademen (of moet ik me die druk anders voorstellen )dan raak ik helemaal in paniek :107:

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik nam iedere 3 a 4 uur 2 paracetamol, in totaal mag je 8 stuks hebben op een dag zei mijn anesthesist.

Dus ik begrijp dat je voor 4 april hebt gekozen??

Succes meid en maak je niet te druk, ieder ervaart het anders, en wat je hier leest . . . iedereen vond het de moeite waard!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bianca,

Succes met je tweede consult, als je er definitief uit bent met de operatiedatum geef je maar een seintje, dan passen we je titel aan en verhuizen je topic naar de operatieverslagen bv.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik heb je topic gevonden! Ik zou de operatiedatum vastleggen op 4april, want afzeggen kan altijd nog. De meeste hier moeten weken/maanden wachten voordat de bv plaatsvind. Het is toch heel fijn als je niet zolang hoeft te wachten!!

Ben benieuwd wat Plovier je adviseert, kleiner dan een D heb ik bij hem niet gezien! Waar wil je zelf op uitkomen?

Je hoeft je geen zorgen te maken over de pijnstillers. Je krijgt paracetamol, ibuprofen en tramadol.

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb 1 april ook een consult bij Dr Plovier.

Ik kreeg ook te horen dat er nog maar een aantal plekken vrij waren in april en in mei.

Ik wacht toch even tot vrijdag af, misschien komen we elkaar nog tegen.

Ik heb rond 16.00 een afspraak.

Succes vrijdag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden

hier ben ik weer haha

nog maar 4 dagen en dan ben ik

zie er eerlijk gezegt best tegenop

de narcose en er na niet zo voor de pijn

maar voor het evt drukkent gevoel krijg de ergste horror gedachtes dat ik bijvoorbeeld naar adem ga snakken of gewoon bijna niet kan ademen :blush: ja klinkt gek maar weet echt niet wat ik me er bij voor moet stellen ben wat dat betreft best een denker en dan vooral in het negative ik ga deze angst ook zeker overleggen met de arts maar mischien kunnen jullie me al wat vertellen hoe het voelt en of het idd ook zo erg is als ik me voorstel :159:

hoop wat te horen

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bianca,

ik heb ondertussen alle topics hier gelezen :D Ik kan je verzekeren dat niemand zoveel pijn heeft gehad, dat ze niet meer kunnen ademen. Je hoeft je echt geen zorgen te maken. waarom lees je niet wat topics door? Dan zie je dat het bij bijna iedereen reuze meevalt.

Ik heb helemaal geen angst, heb er juist heel veel zin in!!

Nog vier dagen!! Joeppie!!!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bianca,

Goed dat je voor een vroegere datum hebt gekozen hoe rapper hoe beter moet je denken.

Dan heb je minder tijd om te tobben,en dan heb je ze ook vlugger en kan je er vlugger

van genieten.

Dan ben je ook lekker helemaal hersteld tegen dat de zomer begint.

Nu over dat drukkend gevoel zou ik mij geen zorgen maken,ik heb het allesinds niet zo ervaren.

Ik heb helemaal geen drukkend gevoel gehad,ik ben astmapatient en heb het zo al veel sneller

moeilijk om te ademen maar ik heb door mijn bv TOTAAL NIET meer klachten gehad hoor,echt niet!

En pijn,dat ervaart ieder op zijn manier.Ik nam alleen een paracetamol om de nacht in te gaan

en de eerste 2 dagen nam ik rond 6u.in de morgen nog eentje om nog wat door te kunnen slapen,

maar door de dag vond ik het echt draaglijk hoor,dan kon ik zonder pijnstillers.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi cheries en esther

bedankt voor jullie antwoorden

ja heb al veel topics gelezen en merk dat iedereen het echt heel anders ervaart

en cheries de reden dat ik zo bang ben is dat ik copd heb weliswaar nog in een lichte vorm maar toch

heb in het verleden ook al eens een klaplong gehad (2009) en daar bij ook nog trombose een verleden(2004) zijn toch allemaal wat risicos maar goed neem nm lijstje van de huisarts mee naar dr plovier

zo dat hij weet wat ik allemaal heb gehad en waar hij rekening mee kan houden

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Super dat je je operatiedatum hebt vervroegd.. dan ben je tegen de zomer volledig ready om nieuwe bikini's te showen in het zonnetje!

Ivm de pijnstillers.. dr plovier geeft je bij je consultatie meteen een voorschrift mee met 3 verschillende pijnstillers op. Hij raadt je ook aan om ze zowiezo te nemen, ook al heb je geen pijn.. Pijn voorkomen met pillen is veel gemakkelijker als pijn te moeten bestrijden eens ze er is. De pillen mag je allemaal maar om de zoveel uur nemen, maar aangezien je 3 verschillende hebt, kan je constant afwisselen. (moet je een beetje berekenen wanneer dewelke natuurlijk ;) )

Ivm de schrik voor de pijn enzo.. ik besef ook wel dat het waarschijnlijk een pijnlijke ingreep zal worden (ik word 18april geopereerd door dr plovier), maar al die nadelen wegen voor mij echt niets op met het feit hoe gelukkig ik me achteraf zal voelen als ik gewoon echt borsten heb!!! Kan me eigenlijk niet schelen dat ik zal moeten afzien.. als je maar in je achterhoofd houdt waarvoor je het doet, en hoe gelukkig je achteraf zal zijn.. is beetje zoals bevallen denk ik (niet dat ik een kindje heb) maar dat doet blijkbaar ook ongeloooooflijk veel pijn en een keer je je baby in je armen houdt, ben je al die pijn vergeten... (zegt toch iedereen :rolleyes: haha)

Enfin, dikke kus, go for it! En gene stress, gene paniek, genieten dat het nog maar een paar dagen is, nog even goed slapen, op elke kant dat je wilt :) want dat zal er erna wel ff niet meer inzitten :)

Kus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Super dat je je operatiedatum hebt vervroegd.. dan ben je tegen de zomer volledig ready om nieuwe bikini's te showen in het zonnetje!

Ivm de pijnstillers.. dr plovier geeft je bij je consultatie meteen een voorschrift mee met 3 verschillende pijnstillers op. Hij raadt je ook aan om ze zowiezo te nemen, ook al heb je geen pijn.. Pijn voorkomen met pillen is veel gemakkelijker als pijn te moeten bestrijden eens ze er is. De pillen mag je allemaal maar om de zoveel uur nemen, maar aangezien je 3 verschillende hebt, kan je constant afwisselen. (moet je een beetje berekenen wanneer dewelke natuurlijk ;) )

Ivm de schrik voor de pijn enzo.. ik besef ook wel dat het waarschijnlijk een pijnlijke ingreep zal worden (ik word 18april geopereerd door dr plovier), maar al die nadelen wegen voor mij echt niets op met het feit hoe gelukkig ik me achteraf zal voelen als ik gewoon echt borsten heb!!! Kan me eigenlijk niet schelen dat ik zal moeten afzien.. als je maar in je achterhoofd houdt waarvoor je het doet, en hoe gelukkig je achteraf zal zijn.. is beetje zoals bevallen denk ik (niet dat ik een kindje heb) maar dat doet blijkbaar ook ongeloooooflijk veel pijn en een keer je je baby in je armen houdt, ben je al die pijn vergeten... (zegt toch iedereen :rolleyes: haha)

Enfin, dikke kus, go for it! En gene stress, gene paniek, genieten dat het nog maar een paar dagen is, nog even goed slapen, op elke kant dat je wilt :) want dat zal er erna wel ff niet meer inzitten :)

Kus!

hoi lltje

het is idd wat je zegt kindjes krijgen doet zeer bij de meeste

heb er zelf 3 en die pijn viel reuze mee

ik had nie zon erge pijn want zou mn bevallingen zo over doen

dus denk dat mn pijn grens ook best hoog is

daar bij heb ik ook nog na de zwangerschappen een heel slecht gebit over gehouden :blush: en heb ik toen al mn tanden laten trekken en ook geen pijn achteraf aan gehad terwijl ik daar ook veel narigheid over gehoord heb

dus met mn pijn grens zit het wel goed denk maar toch kan beter op het ergste voorbereid zijn kan het nooit tegen vallen

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid wat goed dat je je datum hebt verplaatst.

ik heb net zoals jij ook een angststoornis.ik heb hyperventilatie en paniekaanvallen.maar ik ga het ook doen!!ik ben als de dood voor de narcose,heb angst om als het ware de regie uit handen te moete geven.

echt superknap dat je toch doorzet, ik heb hele goeie evaringen gelezen van de meiden hier en dat steld mij gerust.

je moet maar zo denken het is maar een dag en je krijgt er iets moois voor terug?

hoeveel cc ging je nou krijgen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bianca,

Ja meld zeker ff dat je copd hebt(misschien neem je hier ook medicijnen voor?).

En een klaplong meid,ja dat is inderdaad niet niks.

Maar best dat je dit allemaal zegt,je zegt beter iets teveel dan te weinig.

En je pijngrens ligt dan toch ook wel hoog he.

Maar over de druk zou ik me echt geen zorgen maken,het soort druk dat je in je borsten

voelt bij het rechtkomen bv.,voel je echt alleen in je borsten,en echt niet in je longen zoals het

voelt bij ademnood(jij zal me wel begrijpen).

Het gaat echt allemaal voor je meevallen.En nadien ben je reuzeblij.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden

ben vandaag bij dr plovier op consult geweest

wat was ik weer zenuwachtig maar 4 april gaat het gebeuren hihi bel bang hoor

hij vroeg welke cup ik graag zou willen ik zei grote c kleine D

ik krijg ronde achter de spier en tussen de 400 en 450 cc

word dat niet veel groter als de maat die ik zou willen hebben?

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk het wel,op welke maat zit je nu en je lengte en hoeveel weeg je mischien net niet hangt er van deze factoren,groetjes,en alvast succes hé

hoi

ik ben 167 en weeg rond de 58 kg

heb nu cub aa echt bijna niks

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bianca,

Ik ben met 340cc op 75D uitgekomen. Ik ben 1.71 en 62 kg.

Maar ik lees op het forum dat ze na de operatie nog groter kunnen worden.

Ik ben nu 3 wkn PO, bij is dit nog niet het geval.

De pijn is mij 100% meegevallen. Je krijgt pijnstillers mee voor de eerste week en je kan dit zelf nog aanvullen met paracetamol. Ik had dat niet eens nodig. De eerste nacht is het pijnlijkst en daarna knap je per dag op.

Spannend nog 3 nachtjes ....

:116: Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou dat klinkt goed hé dan kom je wel uit op een d/e toch goed hé,heb niemand achteraf horen klagen dat ze te groot zijn, :rolleyes: en gewoon duidelijk zijn tegen je pc dat je echt niet groter dan die maat wel komt vast goed,succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

morgen is het zover brrrr wat zie ik er tegen op

zit al 2 dagen te rillen van de zenuwen

zit echt te twijfelen of ik het wel moet doen ben zo bang

niet voor de pijn :rolleyes: die overleef ik wel :blush:

maar ben zo bang voor het drukkend gevoel en het moeite hebben met ademen (heb ik hier al een paar keer voorbij zien komen)

ben bang dat ik in paniek ga schieten door dat gevoel

ik schiet nogal snel in paniek heb een paniekstoornis

ben me eigen al continu aan het voor stellen hoe het zou voelen dat drukkend gevoel en het iedee om moeilijker te ademen brrr beangstigend krijg het nu al benauwd van het iedee (mijn gedachtes zijn altijd slecht) mischien valt het wel mee ik weet het echt niet :mad:

jeetje wat moet ik toch doen wil zo graag borsten maar als ik continu in paniek zou schieten door ademnood of de gedachte dat ik geen lucht krijg dan denk ik laat maar :102: die rot angst van mij bah

zou willen dat ik niet zo paniekerig was

als ik thuis een paniekaanval heb neem ik gewoon een oxazepam dan slaan me gedachten nie zo op hol en kan ik het allemaal wel handelen maar weet niet of ik dat wel mag zo net naar sedatie

kan best huilen omdat ik het het liefst afbaas alleen om mijn ansgt voor de druk :102:

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ridydj,

Ik heb op 7 maart een BV gehad en ik zat ook enorm in de stress.

De week ervoor was ik helemaal uit mn doen..

Zelf heb ik ook last van paniekaanvallen en was ook bang voor het niet kunnen ademen!

Op de dag van de operatie kreeg ik te horen dat het misschien dual plane geplaatst zou worden ipv op de spier zoals afgesproken.

Ik raakte meteen in paniek gewoon omdat het afweek van waar ik me op voorbereid had!

Lag ik daar te hyperventileren tijdens het aftekenen en moest ik suiker toegediend krijgen om me weer een beetje rustig te krijgen.

Het feit dat ik de dokter ook helemaal niet aardig vond en me niet eens gerust probeerde te stellen hielp niet.

Gelukkig was de anesthesist echt een schat van een man en die zorgde heel goed voor me.

Vervolgens werd ik naar de operatiekamer gebracht en onder narcose gebracht.

Het volgende moment werd ik wakker en was ik helemaal kalm.

Echter 30min later kreeg ik me een vreselijke pijn en ja hoor... Daar was weer een paniekaanval!

Pijnstillers gekregen en een tijdje later ging het weer aardig, totdat de arts vertelde dat het idd tussen de spier geplaatst was.

Je kan wel snappen dat het geen pretje was.. Maar als ik er aan terug denk snap ik niet waar ik zo bang voor was!

De eerste week was de BH vervelend en ik heb ook een martelband erboven erg irritant.

Maar het feit dat ik me druk ging maken dat je niet kan ademhalen veroorzaakt het echt!

Het valt echt wel mee met de druk en je kan gewoon adem blijven halen.

Probeer het alleen via je onderbuik te doen en dan komt alles goed.

Het zit echt in je hoofd, en ik snap die negatieve gedachten helemaal.

In plaats van dat je geniet dat je nieuwe borsten krijgt ben je met iets heel anders bezig.

Ik heb de weken erna ook geen paniekaanvallen gehad en het gevoel dat ik sterker was geworden!

Nu na 4 weken komen echter die gedachtes weer.. Heb er zo een hekel aan..

Een paar jaar geleden was ik helemaal niet zo en stond ik voor alles open.

Zag altijd het positieve van alles en maakte er het beste van.

Nu is dat wel anders en weet echt niet waarom..

Maar je moet het echt niet afzeggen want je krijgt zo een spijt!

Ik ben ontzettend blij met mn nieuwe borsten en wil nooit meer terug.

En nu zou ik die operatie en alles zo weer ondergaan het is het allemaal waard!

Probeer het positieve eruit te halen en niet zo te flippen als ik deed.

Het is namelijk echt nergens voor nodig!

Trouwens sorry voor mn lange verhaal het moest er even uit :rolleyes:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

He ridydj,

Ik heb op 7 maart een BV gehad en ik zat ook enorm in de stress.

De week ervoor was ik helemaal uit mn doen..

Zelf heb ik ook last van paniekaanvallen en was ook bang voor het niet kunnen ademen!

Op de dag van de operatie kreeg ik te horen dat het misschien dual plane geplaatst zou worden ipv op de spier zoals afgesproken.

Ik raakte meteen in paniek gewoon omdat het afweek van waar ik me op voorbereid had!

Lag ik daar te hyperventileren tijdens het aftekenen en moest ik suiker toegediend krijgen om me weer een beetje rustig te krijgen.

Het feit dat ik de dokter ook helemaal niet aardig vond en me niet eens gerust probeerde te stellen hielp niet.

Gelukkig was de anesthesist echt een schat van een man en die zorgde heel goed voor me.

Vervolgens werd ik naar de operatiekamer gebracht en onder narcose gebracht.

Het volgende moment werd ik wakker en was ik helemaal kalm.

Echter 30min later kreeg ik me een vreselijke pijn en ja hoor... Daar was weer een paniekaanval!

Pijnstillers gekregen en een tijdje later ging het weer aardig, totdat de arts vertelde dat het idd tussen de spier geplaatst was.

Je kan wel snappen dat het geen pretje was.. Maar als ik er aan terug denk snap ik niet waar ik zo bang voor was!

De eerste week was de BH vervelend en ik heb ook een martelband erboven erg irritant.

Maar het feit dat ik me druk ging maken dat je niet kan ademhalen veroorzaakt het echt!

Het valt echt wel mee met de druk en je kan gewoon adem blijven halen.

Probeer het alleen via je onderbuik te doen en dan komt alles goed.

Het zit echt in je hoofd, en ik snap die negatieve gedachten helemaal.

In plaats van dat je geniet dat je nieuwe borsten krijgt ben je met iets heel anders bezig.

Ik heb de weken erna ook geen paniekaanvallen gehad en het gevoel dat ik sterker was geworden!

Nu na 4 weken komen echter die gedachtes weer.. Heb er zo een hekel aan..

Een paar jaar geleden was ik helemaal niet zo en stond ik voor alles open.

Zag altijd het positieve van alles en maakte er het beste van.

Nu is dat wel anders en weet echt niet waarom..

Maar je moet het echt niet afzeggen want je krijgt zo een spijt!

Ik ben ontzettend blij met mn nieuwe borsten en wil nooit meer terug.

En nu zou ik die operatie en alles zo weer ondergaan het is het allemaal waard!

Probeer het positieve eruit te halen en niet zo te flippen als ik deed.

Het is namelijk echt nergens voor nodig!

Trouwens sorry voor mn lange verhaal het moest er even uit :rolleyes:

Liefs

hey masc87

ik vind het niet vervelend hoor je lange verhaal ik kan me dat goed voor stellen dat je het ff kwijt wou zo ben ik ook

ik krijg ze ook achter de spier /dual plane

en dat door de buik ademen dat ken ik heb therapie gehad voor mn paniekaanvallen maar of ik het daadwerkelijk kan op dat moment haha dat betwijfel ik ik ben ook helemaal uit mn doen mijn vriend zegt ook gewoon doen maar jij beslist als je het niet doet ook goed hij zal me wel steunen als ik paniek krijg maarja de angst soms denk ik ik zou willen dat ik ze al had en kijk ik er echt naar uit maar dan komt de gedachte "en die druk dan" dan ga ik weer twijfelen maar jij hebt me wel wat gerust gesteld en wat je zegt het zijn de gedachtes die ons gek maken :134:

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.