Ga naar inhoud

Bianca : 4 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi meiden

morgen is het zover brrrr wat zie ik er tegen op

zit al 2 dagen te rillen van de zenuwen

zit echt te twijfelen of ik het wel moet doen ben zo bang

niet voor de pijn die overleef ik wel

maar ben zo bang voor het drukkend gevoel en het moeite hebben met ademen (heb ik hier al een paar keer voorbij zien komen)

ben bang dat ik in paniek ga schieten door dat gevoel

ik schiet nogal snel in paniek heb een paniekstoornis

ben me eigen al continu aan het voor stellen hoe het zou voelen dat drukkend gevoel en het iedee om moeilijker te ademen brrr beangstigend krijg het nu al benauwd van het iedee (mijn gedachtes zijn altijd slecht) mischien valt het wel mee ik weet het echt niet

jeetje wat moet ik toch doen wil zo graag borsten maar als ik continu in paniek zou schieten door ademnood of de gedachte dat ik geen lucht krijg dan denk ik laat maar die rot angst van mij bah

zou willen dat ik niet zo paniekerig was

als ik thuis een paniekaanval heb neem ik gewoon een oxazepam dan slaan me gedachten nie zo op hol en kan ik het allemaal wel handelen maar weet niet of ik dat wel mag zo net naar sedatie

kan best huilen omdat ik het het liefst afbaas alleen om mijn ansgt voor de druk

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meisje ,

waarom vraag je niet gewoon aan je PC wat je mag innemen indien je een paniekaanval moest krijgen ?

probeer wat te kalmeren

en vuur je vragen hier maar af

er is hier altijd iemand die bereid is je verder te helpen ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah, meis! vind het echt naar om te lezen, dat je je zo rottig voelt! :84: wel doorzetten, hoor! het is het zo ontzettend waard...en over een paar daagjes vraag je je waarschijnlijk af, waar je je nu zo ontzettend druk om gemaakt hebt! inderdaad wél verstandig om dit nog even met je PC te bespreken!!

Liefs en heel veel sterkte morgen :116: ,

Pauline

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooohhh ...ik herken er zoveel in.

Ik zelf heb ook een angststoornis en paniekaanvallen.Ik slik er geen medicijnen voor.

Ik heb ook last van hyperventilatie.Ik ben bang voor de narcose.

Niet om niet meer wakker te worden maar meer voor het gevoel weg te raken,ik heb ook angst voor flauwvallen.Eigenlijk draaien mijn angsten daarom.Ik ben bang om te gaan hyperen en me niet lekker te voelen.

Maar weet je wat ik me zelf vertel??

Ik ga dit doen,want ik ben dit aan mezelf verplicht.Ik wil dit al jaaaaaaarenen nu is het eindelijk zover.

Als ik nu af haak vergeef ik het mezelf nooit ,blijft ik altijd teleurgesteld over mijn kleine borsten en doe ik het nooit meer.

Het is nu of nooit.

Ik ga mijn angsten aan en als beloning geef ik mijzelf een paar mooie borsten kadoo.

Iets waardoor mijn eigenwaarde stijgt,mezelf vrouw voel en sexy....

Ik moet het doen .....niet voor een ander maar voor mij

Meid jank lekker ene potje dat lucht op,ff de stress eruit.

En als je daar moet huilen van angst(zal ik misschien ook hebben) so be it.....

Morgen is jou dag...ik denk dat het helemaal goed komt!!

Kom op je kan/durft het hoor!!

e

En je gaat niet afzeggen...je moet maar zo denken savonds ben je weer thuis...wat is nou een dag in je leven!!!

heel veel sterkte en ik volg je topic.

En ik hoop over 28 dagen(de dag voor ik moet) dat jij me kan vertellen dat het allemaal meeviel....en mij een pep talk kan geven...want ik denk dat ik me dan net voel zoals jij je nu voelt!!!

Dikke knuf van mij!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee zo mooi als Marrie hier het boven heeft verwoord kan ik echt niet pff.

Maar ik kan je nogmaals zeggen dat die druk op je borst. . . dat die kans maar heel klein is dat je dat zult gaan voelen en mocht het bij jou zo zijn dan doen ze jou in de kliniek voor hoe je door je buik moet ademen zodat je dat drukkende gevoel op je borst niet meer voelt.

Meid maak je alsjeblieft niet zo druk, morgen avond kom je thuis en dan zeg je tegen jezelf :pff waar heb ik me zo druk om gemaakt, want het is je dan allemaal meegevallen en al die lieve mensen in de kliniek hebben prima voor jou gezorgd en zoals bij iedereen stellen ze je echt gerust. Deze mensen krijgen dagelijks met angstige/paniekerige mensen te maken en hebben echt wel begrip daarvoor en zullen jou daar heel goed doorheen helpen.

Je moet het indd niet afzeggen, want het op het moment dat je wakker wordt met je mooie nieuwe borsten, zeg je tegen jezelf :zo dit heb ik maar mooi ff gedaan en ga jij je leven lang verder met super boobies.

En ik was voor de operatie ook heel bang, dacht ook van oh wil ik dit echt, kan ik nog terug naar huis en ik werd ook niet zo lekker en dacht dat ik flauw ging vallen, nou so what . . . ik ben even gaan liggen en 5 min later ging het al weer stukken beter en voordat ik in paniek kon raken was ik al met een glimlach de narcose in gegaan en werd ik wakker met het mooiste cadeau mijn mooie nieuwe borsten!!

Dus heel veel succes morgen en we kijken uit naar jou verslag!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bianca,

Inderdaad zo mooi als Marrie het heeft weergegeven kan ik ook niet.

Fijn dat iemand je helemaal begrijpt ^_^

Ik ben normaal een vrij koele kikker, maar ik was ook doodziek van de zenuwen. Ik was heel erg bang van de narcose etc...

Dit heb ik van te voren aangegeven bij mijn pc. Direct bij binnenkomst kreeg ik een tabletje en binnen 1 minuut waren de zenuwen helemaal weg!

Ik voelde me helemaal rustig en ontspannen :)

Zodra je binnenkomt dus meteen aangeven dat je bang bent voor een paniekaanval, dan krijg je meteen wat.

Heel veel succes, ik hoop dat je een beetje kan slapen.

Morgenmiddag ben je super blij en trots op jezelf dat je hebt doorgezet!!

En echt waar, het viel mij 100% mee! Je hoeft echt niet bang te zijn :6:

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk meid wat een positieve berichten...denk daaraan ...dan komt het helemaal goed!!!!probeer de angst om te buigen en positief te blijven denken...denk waarvoor je het doet.. voor jezelf!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Bianca,

Ook ik heb last van paniekaanvallen. Mijn angst zit um met name in flauwvallen/niet goed worden, dat soort dingen... Nja eigenlijk alles wat plotseling kan gebeuren en waar ik geen controle over heb! ;)

Ik heb daar een aantal jaren echt flink last van gehad. Zo'n 2 jaar geleden heb ik een cursus 'Geen paniek' gevolgd. Dit heeft me enorm geholpen. Ik heb nog wel eens een aanvalletje of dat ik me onrustig voel, maar ik weet nu gewoon dat de paniek weer weg gaat. Dus laat maar komen! Ik kan um hebben!

Wat ik je vooral wil meegeven is, laat je leven niet leiden door die achterlijke paniek! (sorry dat ik het even zo noem) Jij bent de baas en niet je paniek! Het kan zoveel mooie dingen van je afpakken en dat mag je niet laten gebeuren! Dus ook jouw borstvergroting niet, die je, neem ik aan, niet zomaar laat doen en dolgraag wilt!

Ik ben ook bang geweest, maar meer voor de narcose. Het is me allemaal reuze meegevallen. Ook het drukkende/benauwde gevoel achteraf!

Hopelijk gaat het voor jou gewoon allemaal door morgen en kun je snel gaan genieten van je vrouwelijke vormen!

Heel veel succes alvast en het komt goed! :71:

Liefs "Hope"

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dtoch zo dat je wel bent gegaan!!

ik ben gegaan en heb ze

en heb wel pijn de druk waar ik zo bang voor was heb ik licht maar niet zo als ik had verwacht GELUKKIG

dus ben trotse bezitter van 2 mooie :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.