Ga naar inhoud

Bianca : 4 april 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

hoi allemaal

ik zal me zelf ook even voorstellen

ik ben bianca 30 jaar en moeder van 3 kinderen

na heel veel jaren me zelf onzeker te hebben gevoeld heb ik toch maar een afspraak gemaakt voor een 1 ste consult ik kan op maandag 21 maart vind het zo spannend weet niet wat me te wachten staat

ik ga naar st jozef ziekenhuis in turnhout bij dr bronckaers

heeft iemand daar ervaring mee

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 139
  • Created
  • Laatste Reactie

hoi ik zal me zelf even voorstellen

ik ben bianca 30 jaar en moeder van 3 kids

naar heel lang onzeker over mijn lichaam te zijn geweest

heb ik eindelijk 21 maart een 1 ste consult

ben zelfs hier al zenuwachtig voor weet niet wat me te wachten staat

ik heb mijn afspraak in st jozef ziekenhuis in turnhout bij dr bronckaers

zijn er mensen hier die ervaring hebben met deze dokter en evt resultaten van de bv

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bianca,

Welkom! :D

Succes alvast met je consult volgende week! SPANNEND! :104: Hier zijn zeker dames die bij dr. Bronckaers zijn geweest, heb even voor je gekeken:

Vampierke

Ilona

Als je hun foto's wilt zien doe je hen best eens een persoonlijk berichtje (op envelopje onder hun naam klikken).

Veel lees- en postplezier op het forum en veel aftelplezier naar je consult!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

zoals jullie mischien al hebben gelezen heb ik 21 maart een 1 ste consult

vind het erg spannend er staat nog niks geen operatie datum vast of zo maar ben nu al

als de dood voor wat me te wachten staat en niet zo zeer de pijn maar voor de druk die je mischien gaat krijgen dat lijkt me zo eng het iedee te hebben dat benauwd bent krijg je dat drukkend gevoel altijd en is dat dan meer van de band/bh of echt van de borsten zou graag wat ervaringen van jullie willen hoe jullie er mee zijn omgegaan

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Bianca,

Het is zeker spannend, vooral voor mn eerste consult was ik erg zenuwachtig!

Maar ik werd erg gerust gesteld, had wat vragen op geschreven en mn moeder was mee :)

Dus dat is zeker een tip! Gewoon alles opschrijven en je niet generen om stomme vragen te stellen ;)

Bij mij is het nu 3 weken geleden en alle pijn en ongemakken zeker weten waard geweest!

Waar jij bang voor bent heb ik niet ervaren. Aan het begin kon ik niet goed hoesten en niezen deed echt zeer, maar een benauwd gevoel heb ik niet gehad!

Dus niet bang zijn! Voor de pijn heb je pijnstillers, en het is belangrijk om goed je rust te nemen en veel water te drinken.

Er zijn al vele vrouwen voor jou geweest! En je kan meer aan als je denkt, dat weet ik zeker!

Heel veel succes bij je consult. En probeer ervan te genieten! Je hebt een stoere keuze gemaakt om voor een borstvergroting te gaan,

en binnenkort dus ook de droom borsten!!!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal

nou ik heb gister mijn 1 ste consult gehad

was zo zenuwachtig maar viel allemaal mee de dokter vertelde me dat

ik zou ronde protheses achter de spier geplaatst krijgen,

voor de rest niet veel wijzer geworden over het aantal cc en wat voor silliconen proteses

wel dat ik zou uitkomen op een grote b cub

kan me niet voorstellen hoe een grote b eruit ziet.

maar goed ik zou daar pas 29 juli geholpen kunnen worden

heb nu 1 april mijn 2 e consult bij dr plovier hoop dat hij me meer weet te vertellen over het aantal cc ruw of gladde protheses en heel belangrijk (voor mij dan)de wacht tijd hoop dat die niet te lang is daar

ik vind eind juli wel erg lang wachten :1:

eventuele ervaringen zijn van harte welkom

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal

ik heb eigenlijk een vraag over wat pijn betreft

ik heb een consult gehad waarbij mij gezegd is dat ze rond protheses achter de borst spier gaan plaatsen

ik heb 1 april weer een consult en wil dan dual plane plaatsing voorleggen

maar nu komt mijn vraag : wat is nou pijnlijker achter de spier of dual plane .

ik heb hier geloof ik al eens gelezen dat dual plane pijnlijker zou zijn

nou gaat het mij niet zo zeer om de pijn maar zou liever voor dual plane gaan ivm dat het natuurlijker zou mee bewegen is dit ook idd zo

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal

ik heb deze vraag hier al eerder gesteld, maar heb nog geen antwoord gehad,

hoop dat er dames zijn die me antwoord kunnen geven

ik heb eigenlijk een vraag over wat pijn betreft

ik heb een consult gehad waarbij mij gezegd is dat ze rond protheses achter de borst spier gaan plaatsen

ik heb 1 april weer een consult en wil dan dual plane plaatsing voorleggen

maar nu komt mijn vraag : wat is nou pijnlijker achter de spier of dual plane .

ik heb hier geloof ik al eens gelezen dat dual plane pijnlijker zou zijn

nou gaat het mij niet zo zeer om de pijn maar zou liever voor dual plane gaan ivm dat het natuurlijker zou mee bewegen is dit ook idd zo

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meid!

Of er nou zo veel verschil is tussen dual plane en achter de spier met pijn weet ik niet zo goed. Het zal mischien wel kunnen omdat de spier gesplitst word en hierdoor is de pijn iets hefitger.

Zelf heb ik dual-plane en ik vind het heel natuurlijk en zelf na 8,5 maanden word het steeds natuurlijker.

Met bewegen zou dual-plane zachter moeten zijn, tenslotte zit de spier er minder overheen.

Kortom dual-plane is een hele mooie tussenweg! :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi marisjuh

bedankt voor je antwoord

heb net even bij je profiel gekeken

om te kijken of ik evt wat foto s dat ging niet :mellow:

zou ik miss je ww mogen

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Ik weet niet wat pijnlijker is. Ik heb ze voor de spier.

Maar de pijn is bij iedereen anders ook bij dual plane. De een heeft er veel meer last dan de ander.

Maar ik lees vaak dat dual plane idd wat meer mee beweegt dan achter de spier.

Hoop dat je er een beetj euit komt.

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal

ik heb al een voorstel topic

maar ga hie nu ook iets schrijven

ik heb een 2e consult op 1 april bij dr plovier waarbij de operatie datum 1 juni zou zijn

heb me ook op de wacht lijst laten zetten voor als er iemand uitvalt

nu komt het heb van morgen een telefoontje gehad er waren 2 plaatsjes vij

4 april en 14 april oooo jee wat moet ik doen het komt nu wel heel dicht bij

wat zouden jullie doen?

zie eigenlijk heeeel erg tegen de pijn op en evt het drukkend gevoel op de borst dat vind ik nog het ergste

en heb nog een probleem ik rook ben best een stevige roker ze adviseeren om 6 weken van te voren te stoppen 6 weken haal ik dus niet als ik de operatie onder ga op een van deze dagen

ik vind dit zo moeilijk hoe hebben jullie dat gedaan zijn jullie blijven roken of echt gestopt

hoor graag jullie reacties

groetjes bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Lastig is dat he. Ik zou er gewoon voor gaan.

Als je nu pijn hebt of over 2 maanden maakt niet uit. Voordeel je bent al aardig hersteld als het zomer wordt en mooie truitjes en bikini's aan wilt.

Ik rook ook en ben niet gestopt. Ik ben dan geen zware roker en heb wel wat minder gerookt.

Het drukkende gevoel op je borst is een paar dagen en elke dag is het minder.

Ik zou er even goed over nadenken en dan een beslissing nemen.

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Als je er zo tegenop ziet, zou ik voor 4 april gaan!

Ik weet dat ik zelf ook heel erg in de stress heb gezeten en hoe sneller je aan de beurt bent hoe minder lang je kunt zitten piekeren. En de druk op de borst, ik heb dat gevoel niet gehad.

Over die 6 weken niet roken . . . ik rook zelf niet, maar ken iemand die wel rookt en die is niet gestopt voor de bv en heeft een prima herstel. Ik zou als het je lukt gewoon vanaf nu stoppen en misschien ff een multivitamine halen. Het komt vast goed, en wens je heel veel succes met het maken van je keus!!

Groetjes Renate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Ik zou voor 4 april gaan, om de boven genoemde redenen. Je bent dan voor de zomer overal vanaf ;)

Net als Jayro rook ik ook, ben geminderd maar niet geheel gestopt. Haal een multi-vitamine en vitamine C 1000, neem je van de vitamine C 2 tabletten. Gaat helemaal goed komen dan!

Ga ervoor meid ;)

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Bianca,

Net als de voorgaande reacties zou ik ook voor 4 april gaan en om dezelfde redenen :rolleyes:

Zelf rook ik niet, maar als ik daar hier op het forum over lees valt het allemaal mee :D

Succes :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bel ze nou maar, dat je 4 april komt, dan heb je ook geen tijd om je lang druk te maken. Ben je inderdaad van de zomer lekker weer hersteld. Dat roken zal wel loslopen, je kan toch gewoon zo min mogelijk roken nu?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.