Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 21-1-2023 om 11:16, isa020809 zei:

Ik heb een nieuwe foto in mijn album gezet, 5 weken PO. Best wel wat verschil in de tepels links en rechts (rechts is ook degene die nog pijnlijk is). Hopelijk trekt het nog bij en mocht dat niet zo zijn dan nog zijn ze veeeeel mooier dan 'voor' heb ik besloten 😄

Mag ik bij jou in je album spieken ben ook wel benieuwd.☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, EL4774 zei:

Hoe is het vandaag gegaan, @Femm80?

Hoi! Ja heel goed hoor. Ik mag alles weer doen. Wond gaat vanzelf dicht maar heeft tijd nodig. Onder de douche spoelen en vet en steriel gaasje erop is voldoende. Mag er zelfs mee zwemmen als ik wil.

over 3 maanden weer controle afspraak.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, heel fijn! :) Het duurt wel gruwelijk lang hoor.... ik vind dat je er ontzettend sportief mee omgaat. Ik had al lang een zenuwinzinking gehad 🤪 

 

Even een vraagje: ik heb me gisteravond even suf gezocht op dat 'drop & fluff' verhaal. Het schijnt dat de zaak na zes weken al een heel behoorlijk eind op weg is ('almost there', las ik zelfs op verschillende Amerikaanse websites van klinieken 😎 ), maar je nog tot drie tot zes maanden op dat laatste beetje zou moeten kunnen wachten tot het is wat het moet gaan zijn. Ook las ik dat het bij dual plane langer kan duren. Logisch, wel. Maar het lijkt alsof ze nu al meer de breedte in gaan (de druk naar voren is er vrijwel af), ze zijn een heel stuk zachter en ik voel de implantaten ook al helemaal onderin. Ik ben nu ruim zeven weken onderweg. Iemand een idee wat ik vanaf nu zo'n beetje moet verwachten? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, EL4774 zei:

Oh, heel fijn! :) Het duurt wel gruwelijk lang hoor.... ik vind dat je er ontzettend sportief mee omgaat. Ik had al lang een zenuwinzinking gehad 🤪 

 

Even een vraagje: ik heb me gisteravond even suf gezocht op dat 'drop & fluff' verhaal. Het schijnt dat de zaak na zes weken al een heel behoorlijk eind op weg is ('almost there', las ik zelfs op verschillende Amerikaanse websites van klinieken 😎 ), maar je nog tot drie tot zes maanden op dat laatste beetje zou moeten kunnen wachten tot het is wat het moet gaan zijn. Ook las ik dat het bij dual plane langer kan duren. Logisch, wel. Maar het lijkt alsof ze nu al meer de breedte in gaan (de druk naar voren is er vrijwel af), ze zijn een heel stuk zachter en ik voel de implantaten ook al helemaal onderin. Ik ben nu ruim zeven weken onderweg. Iemand een idee wat ik vanaf nu zo'n beetje moet verwachten? 

Ja het duurt idd heel lang. Maar goed het ergste ia gelukkig al even achter de rug!

deze week werk ik nog halve dagen thuis en volgende week start ik weer met halve dagen op het werk! Kijk ik ook wel weer naar uit na 2 maanden!!!

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben nieuw op dit forum en vind het reuze interessant jullie verhalen. 20 april staat mijn operatie gepland bij velthuis kliniek bij Dr Laura zaal. Zijn er meer die bij haar zijn geweest? Ik moet nog een keuze maken tussen ronde op anatomische protheses. Erg lastig. 

 

Ik wil ook graag foto's van jullie zien. Maar moet iedereen dan persoonlijk toestemming geven aan elkaar? Dat is wel jammer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Welkom hier :)

De foto albums kun je hier privé houden en dat vind ik niet jammer, maar héél prettig :) Anders kan iedere bezoeker, ook met andere bedoelingen, ze zien en daar zit ik niet op te wachten ;)

 

Fijn dat je al een datum hebt! In dit topic is niemand naar dr Zaal geweest, volgens mij. Waarom is de keuze zo moeilijk tussen rond of anatomisch? Wat was het advies dat je hebt gekregen? :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Manon1993 zei:

Ik ben nieuw op dit forum en vind het reuze interessant jullie verhalen. 20 april staat mijn operatie gepland bij velthuis kliniek bij Dr Laura zaal. Zijn er meer die bij haar zijn geweest? Ik moet nog een keuze maken tussen ronde op anatomische protheses. Erg lastig. 

 

Ik wil ook graag foto's van jullie zien. Maar moet iedereen dan persoonlijk toestemming geven aan elkaar? Dat is wel jammer.

Hoi welkom hier,

 

Ik heb helaas nog geen fotos ik word 14feb geopereerd in kliniek Veldhoven. Ik krijg de ronde mentor xtra 370cc Dual plane. Ik zelf heb voor ronde gekozen, omdat ik ook volume aan de bovenkant mis. En idd de meeste albums staan op prive, omdat iedereen het anders zo kan zien vandaar dat je dan toestemming moet vragen om toegevoegd te worden 🙂

Wat is jou voor situatie? En wat gaf de arts als advies? Succes met je keuze

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2023 om 18:31, Femm80 zei:

Dat mentale deel wordt zeker onderschat!!!

Je bent zeker geen neuroot hoor ik snap dat helemaal!!!

wat fijn dat je zo goed geslaagd bent😃😃😃 heerlijk gevoel lijkt mij!

ik ben vanmiddag mijn kledingkast even doorgegaan. Hele oude bh’s en bikini’s weg gedaan. Heerlijk even opgeruimd!!! En ook weer even bh’s gepast die ik nog had en die passen nu weer mooi! Zelfs de beugels deden geen pijn. 
ben begonnen met de litteken crème. Maar kan nog niet alles insmeren ivm wondjes.

 

Weer terug van weggeweest. Dus was even aan het bij lezen ! Mentale deel was voor mij ook een dingetje. Had ik niet zó verwacht. 
 

@EL4774ik slaap in de nacht nog steeds met de bh van kliniek. Vind de houvast daarin toch wel lekker 😂 verder bh’s etc dat is helemaal top. Ik ben op vakantie voor het eerst gaan zwemmen dat was wel een belevenis. Zo trots als een Pauw in m’n bikini alleen het zwemmen zelf voelde even gek. Wil nu ook het paardrijden weer écht oppakken dus ben benieuwd hoe dat gaat. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-1-2023 om 14:15, MommyD zei:

Hoi welkom hier,

 

Ik heb helaas nog geen fotos ik word 14feb geopereerd in kliniek Veldhoven. Ik krijg de ronde mentor xtra 370cc Dual plane. Ik zelf heb voor ronde gekozen, omdat ik ook volume aan de bovenkant mis. En idd de meeste albums staan op prive, omdat iedereen het anders zo kan zien vandaar dat je dan toestemming moet vragen om toegevoegd te worden 🙂

Wat is jou voor situatie? En wat gaf de arts als advies? Succes met je keuze

Mijn voorsituatie is 70A na 2 zwangerschappen is er niet veel meer van over.  Ik wil graag zo natuurlijk mogelijk met een mooie decolleté. Maar ik ben van dat je van die randen ziet aan de boven kant bij ronde protheses dat het nep lijkt en dat wil ik niet. Maar bij anatomische heb je kans dat ze gaan draaien heb ik wel gelezen. Ik heb 3D beelden gekregen van beide soorten protheses. En daarbij lijken de anatomische iets puntiger en dat wil ik nou ook niet. In maart nog een afspraak staan om nog een keer te komen passen. Advies is 330cc maar qua vorm moet ik zelf kiezen. Operatie staat gepland op 20 april dus ik heb nog even de tijd om na te denken maar ik kan heeeel moeilijk keuzes maken🙈

 

Kunnen meiden me toevoegen voor foto's? Ik wil zo graag resultaten zien om te vergelijken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-1-2023 om 17:52, EL4774 zei:

Dat mentale deel is wel onderschat hoor, denk ik. Ik merk het zelf ook. Het is allemaal raar, nieuw en eng en ik durfde er nauwelijks aan te zitten. Je weet niet hoe het hoort te voelen, wat er vandaag al kan en wat je beter kunt laten. Een controle door een arts die je vertelt dat het allemaal dik in orde is kan dan ongetwijfeld enorm veel helpen! Goed om te lezen dat dat je zo geholpen heeft! :) 

 

Ik merk het ook hoor. Pas sinds de dag dat week zes om was, durfde ik zonder BH te slapen. Twee dagen eerder niet... neuroot die ik ben. Alsof ze eraf vallen als je twee dagen eerder die BH uittrekt... 🙄 Er zit best een hoop tussen de oren, blijkbaar. Bij mij dan toch ;)

 

Ook merk ik het nogal in de beleving. Daar klopt echt van alles niet aan 😄 Soms realiseer ik me ineens dat ik het echt gedaan heb en dat ze erop zitten. Alsof mijn hoofd nog in de oude situatie zit. Maar waarschijnlijk is dat ook zo ;)

En als ik in de spiegel kijk, vind ik ze vrij behoorlijk, maar niet extreem. Dus prima. Hou ik ze vast met m'n handen zonder te kijken, dan heb ik het idee dat ze kleiner zijn dan wat ik in de spiegel zie.

 

En kom ik net een beetje schoorvoetend bij de Hunkemuller, zonder nog te weten wat mijn maat nu is...... komt ze nondeju met D en E aan. Ik schrok me te pletter, haha! Maar ze pasten grandioos 🤣🤣 Dus ik heb net drie prachtige BH's gekocht, twee keer een D en een E. Voor het eerst in m'n leven met een tasje mooie dingen huppelend die winkel uit, waar ik dertig jaar niet eens naar binnen wilde om ook maar te kijken. Zelfs twee BH's helemaal zonder vulling gekocht, gewoon van die mooie kanten slappe dingen. Wat een dag :D

 

Mag ik ook kijken in je album? Ben heel benieuwd hoe het proces eruit ziet en wat ik straks een beetje kan verwachten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Manon1993 zei:

Misschien een beetje een gekke vraag maar lukt het de dames wel die net geopereerd zijn om de billen af te vegen na een toilet bezoek voor grote boodschap? 🙈🙈🙈 even een praktische vraag voor mezelf straks haha 

🤣🤣🤣🤣 dat lukt wel hoor! Had mijn man gevraagd maar hij riep nee! Dus moest het zelf doen.... nee geintje! Lukt wel! 😆 ik zal je bij mij toevoegen. Ik heb 340cc voor de spier anatomisch. Kans op draaien is echt heel klein, heeft met de techniek van zetten te maken gaf de arts aan. Ik ben door dr van der Weij geopereerd dus hij doet bijna niets anders, heb er wel vertrouwen in 😇

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Manon1993 zei:

Misschien een beetje een gekke vraag maar lukt het de dames wel die net geopereerd zijn om de billen af te vegen na een toilet bezoek voor grote boodschap? 🙈🙈🙈 even een praktische vraag voor mezelf straks haha 

😂 ja hoor dat is mij wel gelukt al dacht ik van te voren dat het niet zou lukken.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, Daantjech zei:

Weer terug van weggeweest. Dus was even aan het bij lezen ! Mentale deel was voor mij ook een dingetje. Had ik niet zó verwacht. 
 

@EL4774ik slaap in de nacht nog steeds met de bh van kliniek. Vind de houvast daarin toch wel lekker 😂 verder bh’s etc dat is helemaal top. Ik ben op vakantie voor het eerst gaan zwemmen dat was wel een belevenis. Zo trots als een Pauw in m’n bikini alleen het zwemmen zelf voelde even gek. Wil nu ook het paardrijden weer écht oppakken dus ben benieuwd hoe dat gaat. 

Gaat het goed met je??

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Daisydvd zei:

Gaat het goed met je??

Ja zeker ! Ondanks paar mooie val momenten in de sneeuw totaal geen last gehad. Vind ze nog steeds wel wat stug maar dat komt misschien ook omdat er bij mij vrij weinig eigen weefsel is 🤷🏼‍♀️. Maar mag niet klagen ! Heb besloten voor mezelf niet meer teveel de focus op de verschillen te leggen en dat gaat nu goed. Ze zijn mooi zoals ze zijn hihi 

 

Hoe is het met jou? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Daisydvd zei:

🤣🤣🤣🤣 dat lukt wel hoor! Had mijn man gevraagd maar hij riep nee! Dus moest het zelf doen.... nee geintje! Lukt wel! 😆 ik zal je bij mij toevoegen. Ik heb 340cc voor de spier anatomisch. Kans op draaien is echt heel klein, heeft met de techniek van zetten te maken gaf de arts aan. Ik ben door dr van der Weij geopereerd dus hij doet bijna niets anders, heb er wel vertrouwen in 😇

Hahaha nou gelukkig maar. Zou toch wat zijn als je man dat moet doen. Hij veel van me gezien na bevallingen enzo maar dat zou me wel wat ver gaan. Hopelijk red ik me er straks ook mee 🤭😂

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.