Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, MommyD zei:

Waar het bij hun qua herstel op het einde is. Moeten wij nog gaan beginnen🙈😅 En ik ben ook echt en buik/zij slaper dus dat word ook een uitdaging. Het is iig aftellen. Hoeveel cc krijg jij ook alweer?

Haha inderdaad! Maar goeie moed het gaat goed komen voor ons, zou grappig zijn als we elkaar nog tegen komen!! Hoop deze week wel te horen hoelaat we mogen! Ik ben 1,75 en 63 kg en heb gekozen nu voor 295cc hoop stiekem wel een kleine D cup te krijgen!

 

het is inderdaad echt aftellen nog 9 dagen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Femm80 zei:

Mijn herstel is niet zo vlekkeloos verlopen hoor. Heeft wat langer geduurd dan ik van te voren bedacht had. Ik heb een andere operatie gehad dan jij zult ondergaan. Ik heb een borstlift gehad zonder protheses. 
na 3 weken kreeg ik een grote open door wond onder mijn borst en aan de andere kant een kleinere opening. Dit heeft wel 6 weken geduurd voordat het weer dicht was.  Jij hebt waarschijnlijk straks alleen onder je borst hechtingen. Ik heb een ankervormig litteken. Hierdoor stonden er op bepaalde plekken veel spanning op de hechtingen. Kans is dan ook groter op complicaties. Het is gelukkig allemaal achter de rug nu😃

Oeh jouw verhaal heb ik inderdaad ook gelezen, dat de wonden maar niet dicht gingen! Lijkt me heel heftig hoor, fijn te lezen dat het nu achter de rug is! Wel helemaal blij met het resultaat!?

helaas blijft ieder lichaam andere, anders was het fijn geweest als we allemaal wisten hoe ons lichaam op de ingrepen reageerde van te voren, dat is wat het voor mij ook zo spannend maakt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SandrakeOp de zij slapen mocht ik na drie weken, maar dat voelde echt niet lekker. Dus ik ben rustig op m'n rug blijven liggen, tot ik op een ochtend ineens op m'n zij wakker werd en het dus natuurijk was gebeurd, op het moment dat mijn borsten er wél klaar voor waren. Dus pin je daar niet op vast en luister naar je lichaam :)

 

@MommyDNog iets wat me te binnen schoot: als je voor je operatie een bh gaat passen daar voor daarna: neem er gelijk twee. Sowieso lekker om altijd een schone te hebben, maar ik heb pas eens opgezocht welke het waren en ze kosten online dik 50 euro. Bij Veldhoven 28 😎 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Sandrake zei:

Haha inderdaad! Maar goeie moed het gaat goed komen voor ons, zou grappig zijn als we elkaar nog tegen komen!! Hoop deze week wel te horen hoelaat we mogen! Ik ben 1,75 en 63 kg en heb gekozen nu voor 295cc hoop stiekem wel een kleine D cup te krijgen!

 

het is inderdaad echt aftellen nog 9 dagen! 

Nou dat zou zeker toevallig zijn haha. Ja ik hoop ook deze week het tijdstip te horen. Ik ben ook zo benieuwd hoe het eruit komt te zien en wat voor maat idd :)  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, EL4774 zei:

@SandrakeOp de zij slapen mocht ik na drie weken, maar dat voelde echt niet lekker. Dus ik ben rustig op m'n rug blijven liggen, tot ik op een ochtend ineens op m'n zij wakker werd en het dus natuurijk was gebeurd, op het moment dat mijn borsten er wél klaar voor waren. Dus pin je daar niet op vast en luister naar je lichaam :)

 

@MommyDNog iets wat me te binnen schoot: als je voor je operatie een bh gaat passen daar voor daarna: neem er gelijk twee. Sowieso lekker om altijd een schone te hebben, maar ik heb pas eens opgezocht welke het waren en ze kosten online dik 50 euro. Bij Veldhoven 28 😎 

@EL4774 Ik had er ook gelijk twee gekocht idd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-1-2023 om 18:59, Daisydvd zei:

Dankjewel!

Jij ook al moeite ermee? Hoe komt dat dan eigenlijk? 

Ik had er altijd moeite mee, nu juist niet! Al 6 bh's gekocht 😍

 

Ik zie weinig wat ik mooi vind zonder push up + de onzekerheid zit er nog wel in van het nooit in bh winkels komen haha én het moet ook nog netjes zitten natuurlijk.  Maar waar koop jij ze dan bijvoorbeeld? 

 

@EL4774 Dat stadium heb ik nu ook, denk ik oh het was november wat een eind terug. 21 Feb heb ik mijn laatste controle al, tijd vliegt. Inmiddels kan ik trouwens zonder kliniek bh slapen en ook weer op mijn buik. Wereld gaat voor me open haha, helemaal happy 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Daantjech zei:

 

Ik zie weinig wat ik mooi vind zonder push up + de onzekerheid zit er nog wel in van het nooit in bh winkels komen haha én het moet ook nog netjes zitten natuurlijk.  Maar waar koop jij ze dan bijvoorbeeld? 

 

@EL4774 Dat stadium heb ik nu ook, denk ik oh het was november wat een eind terug. 21 Feb heb ik mijn laatste controle al, tijd vliegt. Inmiddels kan ik trouwens zonder kliniek bh slapen en ook weer op mijn buik. Wereld gaat voor me open haha, helemaal happy 😁

Aha, bij mij is het juist andersom. Ik drieg voorheen altijd push up en dat is nu wel echt to much, in een gewone bh, zelfs zonder beugel is het al echt push up 🤩 zo mooi!

Ben je wel blij met het formaat of had je als het had gekund toch wel iets groter gewild?

 

Ik slaap ook weer op mijn buik, heerlijk he!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2023 om 12:03, Daantjech zei:

 @EL4774 Dat stadium heb ik nu ook, denk ik oh het was november wat een eind terug. 21 Feb heb ik mijn laatste controle al, tijd vliegt. Inmiddels kan ik trouwens zonder kliniek bh slapen en ook weer op mijn buik. Wereld gaat voor me open haha, helemaal happy 😁

Op je buik ook al? Dapper! :D Ik heb het van de week voor het eerst heel even geprobeerd, maar wel met een kussen onder m'n buik.... ik ben echt zo'n schijtlaars! 🤣

Lekker dat het allemaal al zo achter de rug is he... van de week heb ik nog een extra BH gehaald, nu zonder beugel en met een zachtere binnenkant. Ik krijg echt gierende jeuk van die gaasstof aan de binnenkant van kanten BH's, blijkt nu.... dus die hou ik voor zon- en feestdagen (halve dagen 🤪), voor mijn werk die heerlijke kliniek-BH's en verder ga ik alleen nog voor zachte BH's. Ze hoeven niets meer voor me te faken, dus comfortabel betekent nooit meer dat het dan net is of ik helemaal niks heb. Daar ben ik het meest blij mee, denk ik. Ook een zachte sportBH is nu prima, het lijkt altijd goed. Ik kan nu gewoon echt alles aan, alles staat goed 😎 Ja, ook hier is een wereld open gegaan! :D

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-2-2023 om 22:14, Daisydvd zei:

Aha, bij mij is het juist andersom. Ik drieg voorheen altijd push up en dat is nu wel echt to much, in een gewone bh, zelfs zonder beugel is het al echt push up 🤩 zo mooi!

Ben je wel blij met het formaat of had je als het had gekund toch wel iets groter gewild?

 

Ik slaap ook weer op mijn buik, heerlijk he!

Ik denk je hem net verkeerd op vat haha ik wil ook zonder push up. Maar de modelletjes zonder vind ik niet mooi kwa design. Zijn allemaal hele cups of vrij standaard. Wil juist iets meer details haha. Had nu 2 basic bij Hunkemöller dat was 70C en ben ik heel blij mee hoor 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, EL4774 zei:

Op je buik ook al? Dapper! :D Ik heb het van de week voor het eerst heel even geprobeerd, maar wel met een kussen onder m'n buik.... ik ben echt zo'n schijtlaars! 🤣

Lekker dat het allemaal al zo achter de rug is he... van de week heb ik nog een extra BH gehaald, nu zonder beugel en met een zachtere binnenkant. Ik krijg echt gierende jeuk van die gaasstof aan de binnenkant van kanten BH's, blijkt nu.... dus die hou ik voor zon- en feestdagen (halve dagen 🤪), voor mijn werk die heerlijke kliniek-BH's en verder ga ik alleen nog voor zachte BH's. Ze hoeven niets meer voor me te faken, dus comfortabel betekent nooit meer dat het dan net is of ik helemaal niks heb. Daar ben ik het meest blij mee, denk ik. Ook een zachte sportBH is nu prima, het lijkt altijd goed. Ik kan nu gewoon echt alles aan, alles staat goed 😎 Ja, ook hier is een wereld open gegaan! :D

 

Hahaha heerlijk zeg 💪🏼 super fijn. En goede tip trouwens over de crème, masseren ! Ga ik onthouden. 
 

Hoe is het bij jou met het gevoel in de huid ? Ik voel zeg maar vanaf m’n litteken naar m’n tepel vrijwel niks 😂 soort driehoek wat gevoelloos is. M’n ene tepel heb ik wel het gevoel terug en de ander is nog wazig. Stoor me er gelukkig niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Daantjech zei:

Hahaha heerlijk zeg 💪🏼 super fijn. En goede tip trouwens over de crème, masseren ! Ga ik onthouden. 
 

Hoe is het bij jou met het gevoel in de huid ? Ik voel zeg maar vanaf m’n litteken naar m’n tepel vrijwel niks 😂 soort driehoek wat gevoelloos is. M’n ene tepel heb ik wel het gevoel terug en de ander is nog wazig. Stoor me er gelukkig niet aan.

 

Ja, al smeer je er motorolie op, zei die man 🤪 

 

Die gevoelloze driehoek herken ik 100%. En erg storend vind ik het ook niet :) Het voelt een beetje raar, maar is al veel kleiner en het trekt vanzelf wel weer weg (zeggen ze). Tepels gaan veel beter, qua gevoel. Na een flinke periode van een enorm rauw gevoel, alsof ik ermee over het asfalt geragd was of zo 😳, is het normale gevoel nu wel voor 60% terug. Die pijn is weg, in ieder geval. Bij mij is de ene ook iets verder dan de andere. Ik heb er wel weer vrij serieus lol van, ook :D Als het nog beter wordt, is het mooi.

Maar vooralsnog mag ik tevreden zijn met de snelheid waarmee dit herstelt, denk ik :)

 

Weet je wat ook leuk is nu (vind ik)? Beetje op Zalando rondhangen en me vergapen aan de kleding die ik altijd links liet liggen, maar wat nu allemaal gewoon KAN 😎 Ik moet eigenlijk m'n hele kledingkast uitmesten. Ik kwam er pas achter dat ik eigenlijk alleen kleding heb die heel voorzichtig en weinig interessant is, of op z'n minst tot bovenaan dicht zit...... Wanneer komt het vakantiegeld? 😇

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, EL4774 zei:

Ohhhh.... morgen.... het is pas de 13e vandaag 😅

Yes, ik mag me een uurtje na @MommyDmelden om 15:00.

Moet zeggen dat ik t nu wel spannend begin te vinden😅.

zou je mij misschien kunnen vertellen hoelang je ongeveer binnen bent? En hoelang t duurt van t melden tot aan de operatie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.