Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

15 minuten geleden, MommyD zei:

Ik heb zelf nog niet durven kijken hoe het eruit ziet, besef ook echt niet dat het gewoon echt zo is zeg maar. Ik heb nog geen dutjes gedaan lig nog wel lekker languit op de bank en achter mij ligt een mega grote teddy beer knuffel echt hilarisch, maar ik lig super lekker😂 Is het jou verder wel meegevallen ook, omdat je toch ook zo zenuwactig was. Ik voelde de spanning pas toen ik echt op de operatie kamer was. En gelukkig was ik verder snel weer wakker de verpleegster zei wel ja je was wel continu aan het proberen je armen omhoog te doen haha. En man wat was ik blij met me kop koffie🤣

Heb ook met m’n bh aan alles goed bekeken! Uit durf ik voorlopig nog niet haha! Haha dat besef snap ik wel, niet te geloven dat je het dan eindelijk gedaan hebt! Aah kijk beter bekeken dat je nog lekker op de bank ligt! Haha ja klopt, toen ze dat infuus hadden gezet riep ik ja ik heb t gevoel dat ik hier nu wel echt weg wil🥲. Maar omdat jij al zo snel aan het eten was en er gezegd was dat je goed wakker was dacht ik oké dit gaat snel. Haha volgends mij wilde je ook toen je er net lag ook op je zij gaan liggen, ik hoorde de verpleegster zeggen, op je rug blijven liggen je bent net geopereerd! 
haha wel grappig dat we dat zo kunnen vertellen aan elkaar. Maar ik vond t misschien een beetje ongemakkelijk of brutaal om wat naar je te roepen😅. Ze hadden je zusje gebeld toen wist ik zeker dat jij het was haha!

 

toen ik eenmaal lag daar, hadden ze al door dat ik er geen zin in had haha😅 ze hebben constant met me gepraat en binnen no time was ik weg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@SandrakeBrutaal? Kan jou dat nou schelen! 🤣🤣🤣🤪 Ze hadden de dames op de zaal even moeten husselen, zodat jullie naast elkaar konden liggen! 🤣

 

Fijn dat ze zo lief voor je geweest zijn! Herkenbaar ook.... ik had het ook bij dat infuus, dat ik er wel klaar mee was. Maar toen kickte de happy-pil in een was de wereld weer goed 😎😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Sandrake zei:

Heb ook met m’n bh aan alles goed bekeken! Uit durf ik voorlopig nog niet haha! Haha dat besef snap ik wel, niet te geloven dat je het dan eindelijk gedaan hebt! Aah kijk beter bekeken dat je nog lekker op de bank ligt! Haha ja klopt, toen ze dat infuus hadden gezet riep ik ja ik heb t gevoel dat ik hier nu wel echt weg wil🥲. Maar omdat jij al zo snel aan het eten was en er gezegd was dat je goed wakker was dacht ik oké dit gaat snel. Haha volgends mij wilde je ook toen je er net lag ook op je zij gaan liggen, ik hoorde de verpleegster zeggen, op je rug blijven liggen je bent net geopereerd! 
haha wel grappig dat we dat zo kunnen vertellen aan elkaar. Maar ik vond t misschien een beetje ongemakkelijk of brutaal om wat naar je te roepen😅. Ze hadden je zusje gebeld toen wist ik zeker dat jij het was haha!

 

toen ik eenmaal lag daar, hadden ze al door dat ik er geen zin in had haha😅 ze hebben constant met me gepraat en binnen no time was ik weg!

Haha super grappig want ik kan me dus echt niet herinneren dat ik zo lekker eigenwijs aan het doen was. En gelukkig waren ze ook continu tegen mij aan het praten dat is ook zoveel fijner. Haha nou je had wel mogen roepen hoor die verpleegsters zullen dan ook wel gedacht hebben😅 Nou ik ga maar is richting bed en dan kijken wat de nacht gaat brengen. Hopelijk kunnen we een beetje slapen🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MommyD de nacht goed door gekomen!?

 

ik moet zeggen dat ik redelijk geslapen heb! Eerst wat moeilijk tot 3 en daarna doorgeslapen tot vanmorgen 8 uur! Nu sochtends opstaan en overeind komen is wel even heftig en pijnlijk! Zolang ik achterover zit/lig nergens last van maar had in m’n linker borst wel een ontzettend branderig en pijnlijk gevoel toen ik op de bedrand zat! Het zal er allemaal bij horen denk ik dan maar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-2-2023 om 18:30, EL4774 zei:

 

Ja, al smeer je er motorolie op, zei die man 🤪 

 

Die gevoelloze driehoek herken ik 100%. En erg storend vind ik het ook niet :) Het voelt een beetje raar, maar is al veel kleiner en het trekt vanzelf wel weer weg (zeggen ze). Tepels gaan veel beter, qua gevoel. Na een flinke periode van een enorm rauw gevoel, alsof ik ermee over het asfalt geragd was of zo 😳, is het normale gevoel nu wel voor 60% terug. Die pijn is weg, in ieder geval. Bij mij is de ene ook iets verder dan de andere. Ik heb er wel weer vrij serieus lol van, ook :D Als het nog beter wordt, is het mooi.

Maar vooralsnog mag ik tevreden zijn met de snelheid waarmee dit herstelt, denk ik :)

 

Weet je wat ook leuk is nu (vind ik)? Beetje op Zalando rondhangen en me vergapen aan de kleding die ik altijd links liet liggen, maar wat nu allemaal gewoon KAN 😎 Ik moet eigenlijk m'n hele kledingkast uitmesten. Ik kwam er pas achter dat ik eigenlijk alleen kleding heb die heel voorzichtig en weinig interessant is, of op z'n minst tot bovenaan dicht zit...... Wanneer komt het vakantiegeld? 😇

hahaha heerlijk, ik herken me zo in dit alles ! Van tepels tot aan Zalando toe. Heb al zoveel dingen opgeslagen als favoriet. Hoef me niet meer druk te maken om het feit dat het plat lijkt. Want dat is het niet haha! Ik krijg als het goed is volgende maand een deel van de behandeling terug dus kan niet wachten om even lekker te shoppen hihi.

 

Maar inderdaad dat hele rauwe/branderige gevoel is bij mij ook volledig weg. Kan nu gewoon heel de dag alles aan zonder dat ze zeer doen echt een verademing !

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Sandrake zei:

@MommyD de nacht goed door gekomen!?

 

ik moet zeggen dat ik redelijk geslapen heb! Eerst wat moeilijk tot 3 en daarna doorgeslapen tot vanmorgen 8 uur! Nu sochtends opstaan en overeind komen is wel even heftig en pijnlijk! Zolang ik achterover zit/lig nergens last van maar had in m’n linker borst wel een ontzettend branderig en pijnlijk gevoel toen ik op de bedrand zat! Het zal er allemaal bij horen denk ik dan maar!

 

Wat goed om te lezen dat alles goed is gegaan bij jullie! Dat branderige is heel herkenbaar hoor. Na de nacht opstaan vond ik eigenlijk het vervelendste van alles. Alsof je enorme stuwing krijgt. Hopen dat jullie niet al te veel zwelling krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, MommyD zei:

Haha super grappig want ik kan me dus echt niet herinneren dat ik zo lekker eigenwijs aan het doen was. En gelukkig waren ze ook continu tegen mij aan het praten dat is ook zoveel fijner. Haha nou je had wel mogen roepen hoor die verpleegsters zullen dan ook wel gedacht hebben😅 Nou ik ga maar is richting bed en dan kijken wat de nacht gaat brengen. Hopelijk kunnen we een beetje slapen🙈

haha dat is wel heel grappig ! Ik had ook een moment toen ik de bh aangemeten kreeg erna, dat ik zei oh moet ik even helpen? Die vrouw moest wel even lachen. Was nog compleet in een andere wereld, het was later ook net of ik dat stukje gedroomd had.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Daantjech zei:

 

Wat goed om te lezen dat alles goed is gegaan bij jullie! Dat branderige is heel herkenbaar hoor. Na de nacht opstaan vond ik eigenlijk het vervelendste van alles. Alsof je enorme stuwing krijgt. Hopen dat jullie niet al te veel zwelling krijgen!

Ah kijk gelukkig is dat normaal dan, automatisch denk je dan toch even is dit wel hoe het hoort!

loopt dat in rest van de dag weer wat losser als je de ochtend hebt door staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Sandrake zei:

@MommyD de nacht goed door gekomen!?

 

ik moet zeggen dat ik redelijk geslapen heb! Eerst wat moeilijk tot 3 en daarna doorgeslapen tot vanmorgen 8 uur! Nu sochtends opstaan en overeind komen is wel even heftig en pijnlijk! Zolang ik achterover zit/lig nergens last van maar had in m’n linker borst wel een ontzettend branderig en pijnlijk gevoel toen ik op de bedrand zat! Het zal er allemaal bij horen denk ik dan maar!

Ik heb ook heerlijk geslapen allemaal dankzij meneer teddybeer🤣 Ik moest er wel drie keer uit om naar het toilet te gaan, moet ik normaal nooit dus dat was wel vervelend. En idd dat overeind komen is behoorlijk ruk. Maar verder heb ik geen pijn ofzo

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, MommyD zei:

Ik heb ook heerlijk geslapen allemaal dankzij meneer teddybeer🤣 Ik moest er wel drie keer uit om naar het toilet te gaan, moet ik normaal nooit dus dat was wel vervelend. En idd dat overeind komen is behoorlijk ruk. Maar verder heb ik geen pijn ofzo

Ohh wat super fijn! Ook geen pijn als je dan weer recht overeind komt!? Wat goeeeed!  Hopelijk trek dat bij mij ook snel weg! 
gek hè, hoe zwaar je armen soms zijn😂 bewegen is allemaal niet meer zo van zelf sprekend dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Sandrake zei:

Ohh wat super fijn! Ook geen pijn als je dan weer recht overeind komt!? Wat goeeeed!  Hopelijk trek dat bij mij ook snel weg! 
gek hè, hoe zwaar je armen soms zijn😂 bewegen is allemaal niet meer zo van zelf sprekend dan

Ik heb aleen zo een beurs gevoel. Ik ben eigenlijk ook al heel de ochtend door het huis aan het lopen beetje kijken wat er gedaan moet worden moet me zo inhouden🙈 Heb net ook gewoon me eigen eten kunnen maken andere broek aangedaan. Gelukkig ook geen pijn van de bh las dat sommige daar toch best wel last van hadden. Ik ben iig benieuwd als we mogen douchen hoe het eruit ziet maar vind dat stukje toch wel spannend vind ik😊😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, MommyD zei:

Ik heb aleen zo een beurs gevoel. Ik ben eigenlijk ook al heel de ochtend door het huis aan het lopen beetje kijken wat er gedaan moet worden moet me zo inhouden🙈 Heb net ook gewoon me eigen eten kunnen maken andere broek aangedaan. Gelukkig ook geen pijn van de bh las dat sommige daar toch best wel last van hadden. Ik ben iig benieuwd als we mogen douchen hoe het eruit ziet maar vind dat stukje toch wel spannend vind ik😊😇

Wel rustig aan doen hè haha! Maar ik stond me net ook alweer in de keuken te bemoeien, voel me nog steeds helemaal prima! Die pijn scheuten waren gelukkig van korte duur want eigenlijk geen last meer van gehad!

ben nog wel veel moe, jij ook?

dat douche vind ik nog wel een dingetje hoor.. weet niet of ik dat morgen al aan durf dat vind ik dus ook heel spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Sandrake zei:

Wel rustig aan doen hè haha! Maar ik stond me net ook alweer in de keuken te bemoeien, voel me nog steeds helemaal prima! Die pijn scheuten waren gelukkig van korte duur want eigenlijk geen last meer van gehad!

ben nog wel veel moe, jij ook?

dat douche vind ik nog wel een dingetje hoor.. weet niet of ik dat morgen al aan durf dat vind ik dus ook heel spannend!

Haha ja ik lig vooral veel op de bank en af en toe even wat lopen. Moe ben ik ook nog hoor ik heb nu de bank geruild voor me bed :)

 

Ja mochten we nou morgen douchen of vrijdag. Ik weet iig ook nog niet of ik dat morgen aandurf

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, EL4774 zei:

Douchen even met z'n tweeen doen, als dat mogelijk is. Ook voor de mental support ;)

Eerste paar dagen zijn gewoon pittig. En uit bed komen zonder je armen te gebruiken is ook een sport op zichzelf, haha! :D 

 

Ja mn man zei al ik ga er wel bij staan en je haren ook wassen enz plus dat die ook heel nieuwschierig is naar mn nieuwe vriendinnen Silie en Coon🤣

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, MommyD zei:

Haha ja ik lig vooral veel op de bank en af en toe even wat lopen. Moe ben ik ook nog hoor ik heb nu de bank geruild voor me bed :)

 

Ja mochten we nou morgen douchen of vrijdag. Ik weet iig ook nog niet of ik dat morgen aandurf

Ja na 2 dagen mogen we douchen! Na 2 dagen mogen de witte wondpleisters eraf en mag je douche. De steristrips moeten we laten zitten.m

 

aah kijk lekker hoor! Moet zeggen dat ik op de bank toch wat fijner lig als in bed 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sandrake zei:

Ja na 2 dagen mogen we douchen! Na 2 dagen mogen de witte wondpleisters eraf en mag je douche. De steristrips moeten we laten zitten.m

 

aah kijk lekker hoor! Moet zeggen dat ik op de bank toch wat fijner lig als in bed 

Nou is kijken of ik het aandurf om morgen te gaan douchen, moet zeggen verlang wel even lekker naar een warme douche, en dan ik gelijk is een foto maken as het lukt. Ik lig gelukkig zowel op de bank en bed wel even lekker alleen dat overeind komen is een hele kunst oo zich😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, MommyD zei:

Nou is kijken of ik het aandurf om morgen te gaan douchen, moet zeggen verlang wel even lekker naar een warme douche, en dan ik gelijk is een foto maken as het lukt. Ik lig gelukkig zowel op de bank en bed wel even lekker alleen dat overeind komen is een hele kunst oo zich😅

Nou laat me weten hoe dat gegaan is dan haha! Nou dat scheelt de helft, heb in m’n bed veel meer last van m’n rug zal wel door mijn kussens komen🤷‍♀️. Ja dat overeind komen is wel een dingetje me moeder duwt me in me nek of bij m’n rug.

mega sterke buikspieren hebben we straks haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Sandrake zei:

Nou laat me weten hoe dat gegaan is dan haha! Nou dat scheelt de helft, heb in m’n bed veel meer last van m’n rug zal wel door mijn kussens komen🤷‍♀️. Ja dat overeind komen is wel een dingetje me moeder duwt me in me nek of bij m’n rug.

mega sterke buikspieren hebben we straks haha!

kzal laten weten hoe het is gegaan. Kzou zeggen koop een mega grote teddy beer ideaal haha. En klopt we hebben in de zomer niet alleen nieuwe boobies maar ook sterke en strakke buikspieren🤣

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

@MommyD hoe gaat het bij jou? Het douche goed gegaan?

 

Hier gaat alles goed, nog niet gedoucht dat ga ik vandaag even doen! Ik heb weinig tot geen pijn. Alleen eigenlijk toch iedere keer sochtends aan 1 kant een snijdend en branderig gevoel van m’n tepel tot m’n oksel.. hier ga ik voor de zekerheid toch maar even voor bellen zo voor het weekend. Want dat is wel even heel pijnlijk dan

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, Sandrake zei:

Goedemorgen!

@MommyD hoe gaat het bij jou? Het douche goed gegaan?

 

Hier gaat alles goed, nog niet gedoucht dat ga ik vandaag even doen! Ik heb weinig tot geen pijn. Alleen eigenlijk toch iedere keer sochtends aan 1 kant een snijdend en branderig gevoel van m’n tepel tot m’n oksel.. hier ga ik voor de zekerheid toch maar even voor bellen zo voor het weekend. Want dat is wel even heel pijnlijk dan

Douchen is goed gegaan en nog alleen ook zittend op een krukje en later staand. Het was echt even heerlijk onder de douche. Verder gaat het hier nog steeds goed geen pijn heel af en toe een steekje aan de rechterkant. Ik slik ook geen medicatie meer gelukkig, ben heel gevoelig voor medicatie en alle bijwerkingen. Ik doe al wat dingetjes in huis meehelpen. En ondanks dat ik tegen het slapen aan hikte slaap ik iedere avond als een roosje.  En idd je kan beter dan altijd even bellen daar zijn ze voor.

 

Qua zwelling valt het me ook reuze mee ik had ze veel meer vierkant verwacht ofzo haha 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.