Ga naar inhoud

Larissa2021 : 5 augustus 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Morgen is het zover!! Spannend! Ennuh.....mijn bescheiden mening is dat de gekozen maat perfect bij je past! Wel bijzonder, ik krijg 380 cc (ook vd Weij) en mijn passessie ziet er qua grootte net zo uit als bij jou. Goed in verhouding! Zo zie je maar, volume zegt lang niet alles. Ik zal je toevoegen aan mijn album, mag ik ook bij jou meekijken?

Ben je al nerveus? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-8-2021 om 22:13, LadiDi zei:

Hoi! Ja zeker! Ben jij zelf tevreden en hoe gaat het nu met jou? Heb jij ook een album? 

Hoi @LadiDi, jaaaaa ik ben zo ontzettend tevreden, echt prachtig resultaat!! Nergens nooit last van, kan alles weer met sporten, voel me mooi en sexy en super blij dat ik dit heb gedaan!! Ja ik heb ook een album, zal je toevoegen en zal wel weer is een nieuwe foto uploaden als ik het niet vergeet 😆

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@RN27 @boob1234 @Von5385 @Jenster

 

Sorry voor de late reactie, maar bedankt voor jullie berichten! 😀 Ik heb jullie allemaal toegevoegd aan mijn album.

Update: De nacht voor de operatie was ik eigenlijk erg rustig en heb heerlijk geslapen. Ik ben donderdag om 11:00 geholpen, gelukkig wel een fijne tijd. Eenmaal in de kliniek was ik zenuwachtig maar ik werd goed opgevangen, zowel door het personeel als door vrienden via Whatsapp. 

 

De operatie verliep vlot, het infuus zetten ging pijnloos en ik werd binnen een half uur al weer wakker in de uitslaapkamer. Ik werd wakker zonder bh en mocht kijken naar het resultaat. Helaas was ik nog erg duf van de narcose waardoor ik niet meer kan herinneren wat ik heb gezien🤣 Hierna kreeg ik een sportbh aangemeten. Tijdens de operatie heb ik een profylaxe gekregen ivm eventuele misselijkheid van de narcose. Ik mocht al snel terug naar de dagbehandeling en heb daar een broodje kaas gegeten en wat gedronken. Ook heb ik mij zelfstandig omgekleed, had alleen hulp nodig met mijn schoenen haha. Mijn moeder is gebeld en rond 14:30 zat ik al in de auto terug naar huis!

 

Dag van de OK
Eenmaal thuis heb ik weer heerlijk geslapen (2 uurtjes) en om de 4 uur 2x pcm 500 mg genomen. Ik had last van de bh-rand in mijn borstplooien waar de wonden zitten. Hier heb ik gaasjes tussen gedaan waardoor alles eigenlijk pijnloos was. Ook geen last gehad van de narcose. Om 00:00 heb ik ibuprofen genomen voor de nacht. 

 

Mijn rechter borst voelt normaal maar mijn linker borst is vrijwel gevoelloos.

Ik voel mij verassend goed en loop regelmatig door het huis, reageer op mijn werkmail en kijk verder rustig naar films op Netflix.

 

1 dag PO

Na een goede nachtrust (zittend met 3 kussens in mijn rug en een donutkussen in mijn nek) heb ik in de ochtend 2x pcm 500 mg genomen. Verder vandaag afgebouwd na 1x pcm 500 mg om de 6 uur. Ik heb mezelf met een washandje gewassen.

 

Mijn linker borst is wisselend gevoelloos/branderig gevoel. 

Ik begin het vocht/strakke gevoel in mijn borsten te merken maar echt pijnlijk wil ik het niet noemen. Als ik voorover buig of mijn armen beweeg, voel je een drukkend gevoel in de borsten, niet pijnlijk maar wel vervelend.

 

2 dagen PO

Vanochtend vroeg wakker geworden van het trekkende gevoel in mijn borsten. Ibuprofen genomen en daarna weer heerlijk geslapen. Ik slik verder de hele dag 1x pcm 500 mg om de 6 uur. Mijn onderrug begint wel stijf te worden van het zitten dus ik probeer wat vaker te lopen. 

 

Mijn linkerborst is weer gevoelloos. De wonden in mijn borstplooien beginnen te irriteren en mijn borsten voelen erg gespannen en pijnlijk. Mijn buik is ook opgezwollen. Ik probeer zoveel mogelijk rechtop te zitten en andere houdingen aan te nemen. Ik voel me verder eigenlijk prima en baal vooral dat ik bijna niks mag/kan doen😜

 

Verder mag ik al douchen maar ik durf mijn sportbh nog niet uit te doen.. Zodra ik dit durf zal ik gelijk foto's toevoegen aan mijn album! Aankomende donderdag heb ik al mijn controle afspraak. 

 

Groetjesss

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Larissa,

 

Wat fijn meid dat het allemaal zo vlot en dorpel is verlopen!! Lekker rustig aan doen, laat je verwennen en houdt vooral aan de adviezen!! Aankomende dagen lekker rustig aan buiten wandelen! Tip tegen de opgezwollen buik is smorgens 2 koppen thee maken met verse schijf citroen erin en minimaal 4 uur laten trekken, helpt echt bij de ontwatering. Helaas kan de opgezwollen buik wel tijdje aanhouden. Succes meid!! Voor je het weet mag je alles weer en kan je genieten van je nieuwe tweeling 😜

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lilve zei:

Hoi Larissa,

 

Wat fijn meid dat het allemaal zo vlot en dorpel is verlopen!! Lekker rustig aan doen, laat je verwennen en houdt vooral aan de adviezen!! Aankomende dagen lekker rustig aan buiten wandelen! Tip tegen de opgezwollen buik is smorgens 2 koppen thee maken met verse schijf citroen erin en minimaal 4 uur laten trekken, helpt echt bij de ontwatering. Helaas kan de opgezwollen buik wel tijdje aanhouden. Succes meid!! Voor je het weet mag je alles weer en kan je genieten van je nieuwe tweeling 😜

Dorpel is soepel 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, Larissa2021 zei:

@RN27 @boob1234 @Von5385 @Jenster

 

Sorry voor de late reactie, maar bedankt voor jullie berichten! 😀 Ik heb jullie allemaal toegevoegd aan mijn album.

Update: De nacht voor de operatie was ik eigenlijk erg rustig en heb heerlijk geslapen. Ik ben donderdag om 11:00 geholpen, gelukkig wel een fijne tijd. Eenmaal in de kliniek was ik zenuwachtig maar ik werd goed opgevangen, zowel door het personeel als door vrienden via Whatsapp. 

 

De operatie verliep vlot, het infuus zetten ging pijnloos en ik werd binnen een half uur al weer wakker in de uitslaapkamer. Ik werd wakker zonder bh en mocht kijken naar het resultaat. Helaas was ik nog erg duf van de narcose waardoor ik niet meer kan herinneren wat ik heb gezien🤣 Hierna kreeg ik een sportbh aangemeten. Tijdens de operatie heb ik een profylaxe gekregen ivm eventuele misselijkheid van de narcose. Ik mocht al snel terug naar de dagbehandeling en heb daar een broodje kaas gegeten en wat gedronken. Ook heb ik mij zelfstandig omgekleed, had alleen hulp nodig met mijn schoenen haha. Mijn moeder is gebeld en rond 14:30 zat ik al in de auto terug naar huis!

 

Dag van de OK
Eenmaal thuis heb ik weer heerlijk geslapen (2 uurtjes) en om de 4 uur 2x pcm 500 mg genomen. Ik had last van de bh-rand in mijn borstplooien waar de wonden zitten. Hier heb ik gaasjes tussen gedaan waardoor alles eigenlijk pijnloos was. Ook geen last gehad van de narcose. Om 00:00 heb ik ibuprofen genomen voor de nacht. 

 

Mijn rechter borst voelt normaal maar mijn linker borst is vrijwel gevoelloos.

Ik voel mij verassend goed en loop regelmatig door het huis, reageer op mijn werkmail en kijk verder rustig naar films op Netflix.

 

1 dag PO

Na een goede nachtrust (zittend met 3 kussens in mijn rug en een donutkussen in mijn nek) heb ik in de ochtend 2x pcm 500 mg genomen. Verder vandaag afgebouwd na 1x pcm 500 mg om de 6 uur. Ik heb mezelf met een washandje gewassen.

 

Mijn linker borst is wisselend gevoelloos/branderig gevoel. 

Ik begin het vocht/strakke gevoel in mijn borsten te merken maar echt pijnlijk wil ik het niet noemen. Als ik voorover buig of mijn armen beweeg, voel je een drukkend gevoel in de borsten, niet pijnlijk maar wel vervelend.

 

2 dagen PO

Vanochtend vroeg wakker geworden van het trekkende gevoel in mijn borsten. Ibuprofen genomen en daarna weer heerlijk geslapen. Ik slik verder de hele dag 1x pcm 500 mg om de 6 uur. Mijn onderrug begint wel stijf te worden van het zitten dus ik probeer wat vaker te lopen. 

 

Mijn linkerborst is weer gevoelloos. De wonden in mijn borstplooien beginnen te irriteren en mijn borsten voelen erg gespannen en pijnlijk. Mijn buik is ook opgezwollen. Ik probeer zoveel mogelijk rechtop te zitten en andere houdingen aan te nemen. Ik voel me verder eigenlijk prima en baal vooral dat ik bijna niks mag/kan doen😜

 

Verder mag ik al douchen maar ik durf mijn sportbh nog niet uit te doen.. Zodra ik dit durf zal ik gelijk foto's toevoegen aan mijn album! Aankomende donderdag heb ik al mijn controle afspraak. 

 

Groetjesss

 

 

 

 

Gefeliciteerd met je nieuwe boobies! Wat fijn te horen dat het allemaal goed is gegaan. Alle kwaaltjes klinken bekend in mijn oren en inderdaad heel lastig om zo afhankelijk te zijn he? Ik ben benieuwd naar je foto! Zo spannend om het dan zelf ook goed te zien. Goed herstel gewenst! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Lilve zei:

Hoi Larissa,

 

Wat fijn meid dat het allemaal zo vlot en dorpel is verlopen!! Lekker rustig aan doen, laat je verwennen en houdt vooral aan de adviezen!! Aankomende dagen lekker rustig aan buiten wandelen! Tip tegen de opgezwollen buik is smorgens 2 koppen thee maken met verse schijf citroen erin en minimaal 4 uur laten trekken, helpt echt bij de ontwatering. Helaas kan de opgezwollen buik wel tijdje aanhouden. Succes meid!! Voor je het weet mag je alles weer en kan je genieten van je nieuwe tweeling 😜

 

@Lilve Ga ik zeker doen! Vind het nog wel lastig om de balans te vinden tussen bewegen en rust nemen. Ben vaak of te druk bezig of ik zit weer te stijf😂 En bedankt voor je tip voor de ontwatering, ga het morgen gelijk proberen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boob1234 Dankje!! En geruststellend om te horen dat de kwaaltjes jou ook bekend zijn. Moet zeggen dat al mijn stress momenten van voorheen nu helemaal weg zijn. Ik heb zoiets van, het is nu toch al gebeurd dus laat het nu allemaal over me heen komen😜 Ik zal binnenkort een foto uploaden in mijn album, ben zelf ook erg benieuwd haha. En pff wel een gedoe zo afhankelijk zijn maar is het vast allemaal waard!

 

@Cassie Tuurlijk! Ik zal je toevoegen aan mijn album😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Larissa2021 zei:

@boob1234 Dankje!! En geruststellend om te horen dat de kwaaltjes jou ook bekend zijn. Moet zeggen dat al mijn stress momenten van voorheen nu helemaal weg zijn. Ik heb zoiets van, het is nu toch al gebeurd dus laat het nu allemaal over me heen komen😜 Ik zal binnenkort een foto uploaden in mijn album, ben zelf ook erg benieuwd haha. En pff wel een gedoe zo afhankelijk zijn maar is het vast allemaal waard!

 

@Cassie Tuurlijk! Ik zal je toevoegen aan mijn album😊

Thx, ik voeg je ook toe als je wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs🎉Wat fijn dat de operatie zo voorspoedig en soepel is verlopen! Wel vervelend dat je meer last hebt van je linkerborst en dat de wondjes irriteren! Ik hoop voor je dat beide snel afneemt. Ik had ook een tijdje last van een opgezwollen buik😑. En wat grappig dat je het donutkussen gebruikt voor je hoofd bij het slapen. Later heb je die wellicht nodig voor je stuitje van het zitten. Die had ik daar wel echt voor nodig 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, RN27 zei:

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs🎉Wat fijn dat de operatie zo voorspoedig en soepel is verlopen! Wel vervelend dat je meer last hebt van je linkerborst en dat de wondjes irriteren! Ik hoop voor je dat beide snel afneemt. Ik had ook een tijdje last van een opgezwollen buik😑. En wat grappig dat je het donutkussen gebruikt voor je hoofd bij het slapen. Later heb je die wellicht nodig voor je stuitje van het zitten. Die had ik daar wel echt voor nodig 😅

 

@RN27 Dankje!😀 En bijzonder dat zoveel mensen last hebben van de opgezwollen buik! Verder ligt het donutkussen tot nu toe nog fijn in mijn nek maar ik ben bang dat ik hem binnenkort inderdaad kan gebruiken voor mijn stuitje😜

 

@Cassie Ik zou graag met je meekijken!😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de mensen die het interessant vinden weer even een update:

 

3 dagen PO

Vanochtend heerlijk uitgeslapen maar uiteindelijk wakker geworden met een extreem gespannen gevoel. Mijn borsten, hals en zelfs buik voelen beurs. Ik merk dat ik last heb van het vocht en opstaan gaat deze gehele dag echt het moeilijkste. Begin me af te vragen: Heb ik niet te vroeg gejuicht?🙄 

 

Echt pijnlijk wil ik het weer niet noemen maar wel erg onaangenaam. Ik slik vandaag 1x paracetamol 500 mg om de 8 uur, ben niet zo van de pijnstillers en wil graag afbouwen.. Ik moet mijn borsten vasthouden bij de kleinste beweging, anders staat er te veel druk op mijn incisies waardoor ze schrijnend/stekend aanvoelen. Ik probeer mijn dagroutine vast te houden om ook in beweging te blijven (naast de velen keren naar de wc om te plassen🤣 Want ja dat vocht moet eruit). Mijn armen zijn ook geen dag zo stijf geweest! Pff wat gaat zelfs het eten lastig..

 

4 dagen PO

Na gister voelde ik de bui al een beetje hangen met het opstaan en ik stel het uit om uit bed te gaan. Uiteindelijk toch maar opgestaan en WOW dit ging soepel! Ik loop gelijk naar de spiegel en zie dat mijn buik ook al veel minder opgeblazen is!!🤩

Mijn armen bewegen veel vrijer dan voorheen en mijn buik en hals voelen niet meer beurs!! Het voelt echt als een wonder😜

 

Ik ben gelijk half gaan douchen (met sportbh aan, durf hem nog steeds niet uit te doen..) en druk omgekleed. Hierdoor heb ik mijn linker arm iets te enthousiast bewogen waardoor mijn linker borst weer branderig aanvoelt. Heb hiervoor 1x paracetamol genomen maar verder niks vandaag! Volgens mij gaat het weer de goede kant op!! In mijn linker borst heb ik meer gevoel terug, nog niet bij mijn tepel maar wel eromheen! 

 

Om mezelf maar niet gelijk te overbelasten heb ik verder rust gehouden en veel rondgelopen, ook voor het eerst weer buiten geweest☀️ 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boob1234 @Lilve @RN27 @Cassie @Von5385 @Jenster

 

Nou hehe ik durfde vandaag eindelijk eens mijn sportbh los te maken en te kijken🤣😜

Ik heb er zelf niet zoveel verstand van wat 'normaal' is met 5 dagen PO. Ik ben daarom erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden? Ik heb een foto toegevoegd aan mijn album, en als jullie er zin in hebben zouden jullie dan misschien even willen kijken?

Ik wilde graag gaan voor een natuurlijk resultaat en iets wat past bij mijn lichaam (niet al te groot dus)😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Larissa2021 zei:

@boob1234 @Lilve @RN27 @Cassie @Von5385 @Jenster

 

Nou hehe ik durfde vandaag eindelijk eens mijn sportbh los te maken en te kijken🤣😜

Ik heb er zelf niet zoveel verstand van wat 'normaal' is met 5 dagen PO. Ik ben daarom erg benieuwd naar wat jullie ervan vinden? Ik heb een foto toegevoegd aan mijn album, en als jullie er zin in hebben zouden jullie dan misschien even willen kijken?

Ik wilde graag gaan voor een natuurlijk resultaat en iets wat past bij mijn lichaam (niet al te groot dus)😊

Dat ziet er supermooi uit al! Ze zitten nu nog wat hoog en strak, maar ze gaat wat zakken en ‘fluffen’ en dan gaat ook dat helemaal goed komen als ik dat zo zie. De maat is inderdaad mooi in verhouding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Larissa2021 Ja, komt door de chemische troep van de narcose haha. Het is maar voor een korte periode en daarna wordt het wel weer normaal gelukkig. Haha ik hoop dat het je bespaart blijft want die pijn aan mijn stuitje vond ik heel vervelend. Nou ik sluit mij aan bij de vorige reacties. Ziet er al heel mooi uit en dat wordt alleen nog maar nog mooier😃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid, ik ben even niet zo actief geweest op het forum met reageren. 
Ik heb net even gespiekt en ze zien er erg rustig en mooi uit! Ik vind het resultaat echt perfect bij je lichaam passen!! 
Fijn dat het zo goed gaat met het herstel. Probeer echt je rust te pakken en niet te veel willen doen, ook al voelt het goed. 
Neem echt 6 weken de tijd om te herstellen, zou zonde zijn als er complicaties optreden. 
😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.