Ga naar inhoud

Larissa2021 : 5 augustus 2021 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

20 uur geleden, RN27 zei:

@Larissa2021 Ja, komt door de chemische troep van de narcose haha. Het is maar voor een korte periode en daarna wordt het wel weer normaal gelukkig. Haha ik hoop dat het je bespaart blijft want die pijn aan mijn stuitje vond ik heel vervelend. Nou ik sluit mij aan bij de vorige reacties. Ziet er al heel mooi uit en dat wordt alleen nog maar nog mooier😃

 

@RN27 Gelukkig gaat het tot nu toe goed met mijn stuitje haha en hoera!! de opgezwollen buik is verdwenen🙋‍♀️ Hij komt alleen weer terug na het eten🤣 Merk dat mijn huid wel slecht reageert op de operatie (erg vettig etc). Maar al die afvalstoffen moeten er natuurlijk uit. En dankjewel voor het kijken ben erg benieuwd hoe het gaat worden!!😁

 

5 uur geleden, Jenster zei:

Na de drop and fluff gaat dit er fantastisch uitzien! Wauw! Ik krijg steeds meer zin in mijn operatie als ik jouw boobs zie! Prachtig!

 

@Jenster Ahh wat een lieve reactie, dankjewel!❤️ 

 

5 uur geleden, Von5385 zei:

Hey meid, ik ben even niet zo actief geweest op het forum met reageren. 
Ik heb net even gespiekt en ze zien er erg rustig en mooi uit! Ik vind het resultaat echt perfect bij je lichaam passen!! 
Fijn dat het zo goed gaat met het herstel. Probeer echt je rust te pakken en niet te veel willen doen, ook al voelt het goed. 
Neem echt 6 weken de tijd om te herstellen, zou zonde zijn als er complicaties optreden. 
😘

 

@Von5385 Geen probleem hoor, fijn dat je de tijd hebt genomen om even te kijken en bedankt voor je reactie😘 Ik zal zeker letten op het nemen van voldoende rust😊 Ook al is het soms erg lastig.. Hierbij gelijk mijn vraag, wanneer ben jij weer begonnen met het oppakken van dingen zoals huishoudelijke taken, werk etc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi allemaal!

 

Ik ben momenteel 6 dagen PO en lees veel van jullie ervaringen op het forum. Ik ben benieuwd of er mensen zijn die het leuk vinden om hun ervaringen te delen door middel van onderstaande vragen? Zo is het soms toch wat overzichtelijker om antwoord te krijgen op bepaalde onderwerpen. Ik zou het erg fijn vinden en misschien dat anderen er ook wat aan hebben😊

 

(Het liefste voor mensen die minimaal 3 maanden PO zijn, maar als je je ervaring graag deelt en minder lang PO bent voel je dan welkom!)

 

Vragen:

1. Hoe lang ben je PO, zou je wat informatie willen geven over je prothese en hoe is die geplaatst?

2. Wanneer ben jij begonnen met littekencreme, en met welke?

3. Waneer zijn jouw littekens volledig gesloten en hoe ver zijn deze weggetrokken?

4. Heb jij volledig gevoel terug in beide borsten en sinds wanneer?

5. Wanneer werden jouw borsten zachter en gingen ze minder strak staan/'drop en fluffen'?

6. Vanaf wanneer sliep jij op je buik/zij en is dit nog prettig?

7. Vanaf wanneer vond jij het fijn om weer (beugel)bh's te dragen?

8. Vanaf wanneer ben je weer begonnen met werken, en welk beroep?

 

(9. En bonusvraag😜, zijn er nog dingen die je wil benoemen/meegeven aan anderen?)

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties! Alvast bedankt😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 weken echt volledige rust genomen. Daarna lichte taken weer opgepakt. Alles wat in bovenkastjes stond heb ik met een krukje erbij gepakt om niet te hoog met mijn armen te komen. 
Bed verschonen heel voorzichtig gedaan. Gelukkig was een dekbed niet nodig vanwege de temperatuur. En anders legde ik hem gewoon over mn overtrek heen. Scheelde weer een hoop handelingen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 2 weken PO

 

Hoera vandaag 2 weken PO!!

 

Wat er tot nu toe gebeurd is:

- In ieder geval te vroeg gejuicht dat mijn bolle buik weg was, want precies de dag erna kwam die 2x zo groot terug! Tot de dag van vandaag ook nog steeds aanwezig🙄

- Vandaag mocht ik de pleisters van de wonden afhalen, dit dus gedaan (foto's toegevoegd aan mijn album). Vond het erg spannend ook al stelt het eigenlijk niks voor omdat ze gelukkig wel al dicht zijn. 

- Ook ik kon het niet laten om toch een keer lingerie te passen, dit dus voor het eerst gedaan (foto toegevoegd aan mijn album). Echt een heerlijk gevoel om je zo vrouwelijk te voelen en het gevoel dat je verhoudingen gewoon kloppen!😊

- Na 2 weken is het advies om te stoppen met arnicadruppels etc. Dit ga ik dus ook doen.

- Vandaag ben ik weer terug gegaan naar mijn eigen appartement. Mocht ik het niet redden ben ik gelukkig altijd weer welkom bij mijn ouders hahah

- Mijn borsten lijken steeds groter te worden maar zitten nog erg hoog en strak. Nog onduidelijk of het dus vocht is of het vormen van de borsten zelf. Ook zijn ze nog steenhard, dus ook ik zal geduld moeten hebben.

 

Verder voel ik me gelukkig erg fit en zit ik lekker in mijn vel. Vind het fijn dat ik rustig weer wat kleinere taken kan oppakken en mijn dagen weer meer van elkaar zullen verschillen🥳

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boob1234 @Lilve @RN27 @Cassie @Von5385 @Jenster

 

Hi allemaal! Ik ben aankomende donderdag 3 weken PO maar begin me een beetje zorgen te maken.. 😐

Omdat mijn onderste ribben meer uitsteken word mijn sportbh ook vaker omhoog geduwd waardoor de rand van mijn bh vlak onder/en soms zelfs onder mijn protheses duwt. Overdag duw ik dit continu omlaag maar als ik slaap is hier niks tegen te doen. Ik heb op YouTube al een filmpje opgezocht hoe je je sportbh het beste moet dragen. Hier werd ook gezegd dat het verkeerd dragen van de sportbh ertoe kan leiden dat de tepels omlaag gaan wijzen en de prothese te hoog komt te zitten.. 
https://www.youtube.com/watch?v=4bJuSB-6Xb8 )

 

Toen ik vandaag wakker werd ben ik gaan douchen en toen ik mijn borsten eens goed bekeek lijkt het of mijn sportbh inderdaad te veel in mijn protheses duwt. De onderkant heeft een aparte vorm. Ik vraag me af of dit nou echt is of dat ik mezelf gek zit te maken. Zouden jullie (als jullie tijd/zin hebben) weer even mee willen kijken in mijn album?🤭 Als het namelijk echt zo is moet ik misschien de kliniek bellen of misschien moet ik juist weer meer geduld hebben.. Ook zie ik dat er onder mijn linkerborst wat striae komt, dit heb ik gelijk om mijn litteken heen ingesmeerd met P-CL-E crème van biodermal. 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken en ik kan weinig zinvol advies geven behalve: Als je vindt dat de gekregen sportbh niet goed zit, ga dan op zoek naar een andere. Ik had het gevoel dat alles veel te los zat, en ik heb me ééntje gekocht van UA en éne uit de hunkemoller. En dat was een wereld van verschil.

Als je onzeker bent, neem dan even contact op met jouw pc, die zal het best kunnen helpen. Desnoods stuur je hem de foto's eens door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Cassie zei:

Ik heb even gekeken en ik kan weinig zinvol advies geven behalve: Als je vindt dat de gekregen sportbh niet goed zit, ga dan op zoek naar een andere. Ik had het gevoel dat alles veel te los zat, en ik heb me ééntje gekocht van UA en éne uit de hunkemoller. En dat was een wereld van verschil.

Als je onzeker bent, neem dan even contact op met jouw pc, die zal het best kunnen helpen. Desnoods stuur je hem de foto's eens door.

 

@Cassie Bedankt voor je reactie en je tip! Heb nu een eigen sportbh aan gedaan en deze zit inderdaad veel steviger😊

 

Ik heb ook contact opgenomen met de kliniek en de foto's gemaild naar de consulent. Uiteindelijk gebeld door de arts en die gaf aan dat je het omhoog rollen van de sportbh niet voorkomt tijdens het slapen, ook is dit in principe geen probleem voor het vormen van de protheses. Dat mijn eigen sportbh ook mag zolang het stevig zit en alles op zijn plek laat. En dat ik verder geduld moet hebben met de vorming van mijn borsten. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoiii!! Ik ben vandaag 8 dagen PO (ook Van der Weij 😄)en heb hetzelfde met de PO bh. De onderkant rolt op en voelt ook vervelend aan de hechtingen.  Gisteren bij de controle zei de arts dat een sportbh dragen gewoon kan, als deze maar ongeveer dezelfde druk geeft als de PO bh.  Ik wist ook niet zeker of ik wel een andere aan mocht, dus heb ook de hele week elke 5 minuten die PO bh naar beneden getrokken...... haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook even gekeken. Ik heb er geen verstand van, ik moet zelf nog onder het mes. Maar als ik naar de foto’s van andere meiden kijk zie ik dit niet voorkomen. 
Ik lees op Facebook veel positieve berichten over de carefix ava. Misschien is dat een goede optie?
Maar als de po bh opkrult, is dan de maat wel goed?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk bij mij misschien iets te klein.. Want de band aan de onderkant zit meestal iets over de borstplooi heen, dus echt op de onderkant van de borst, in plaats van eronder, en daardoor zit hij ook niet lekker.  Misschien gaat hij over een paar weken wel passen als ze wat minder recht vooruit staan🙃

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Larissa2021

Ik had dit ook bij die bh van Boerhaave; vond het heel irritant. Mocht ook een andere sport bh proberen maar heb nooit een goede gevonden en  na 4 /5 weken vond ik de bh steeds lekkerder gaan zitten. Je borsten komen steeds meer naar voren en het gaat vanzelf lekkerder zitten. Ik heb dit van anderen hier ook gehoord. Mag ik misschien toegang tot je album, dan kan ik kijken of onze situatie vergelijkbaar is?

Ik ben nu 4 maanden en de onderkant begint nu pas echt mooi vorm te krijgen. Ik had ook maar weinig ruimte (4 cm) van tepel naar borstplooi.

liefs, x

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Pink123 zei:

Ik denk bij mij misschien iets te klein.. Want de band aan de onderkant zit meestal iets over de borstplooi heen, dus echt op de onderkant van de borst, in plaats van eronder, en daardoor zit hij ook niet lekker.  Misschien gaat hij over een paar weken wel passen als ze wat minder recht vooruit staan🙃

ja precies, dat klopt helemaal. Bij mij waren het ook eerst 2 punten die vooruit stonden. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-8-2021 om 23:28, Pink123 zei:

Hoiii!! Ik ben vandaag 8 dagen PO (ook Van der Weij 😄)en heb hetzelfde met de PO bh. De onderkant rolt op en voelt ook vervelend aan de hechtingen.  Gisteren bij de controle zei de arts dat een sportbh dragen gewoon kan, als deze maar ongeveer dezelfde druk geeft als de PO bh.  Ik wist ook niet zeker of ik wel een andere aan mocht, dus heb ook de hele week elke 5 minuten die PO bh naar beneden getrokken...... haha

 

@Pink123 Heey 8 dagen PO wat spannend en leuk dat je bij dezelfde PC zit! Wel vervelend dat het zo op je hechtingen drukt. Ik weet niet of je het al hebt maar ik heb tot de dag van vandaag steeds opgevouwen gaasjes tussen mijn sportbh en de hechtingen. Zo kan ik ook de druk erop veranderen en wisselen met het aantal gaasjes. Hoe gaat het verder met je herstel?😊 

Ik zal je ook toevoegen aan mijn album, als jij er ook een hebt zou ik met je mee mogen kijken?

 

Verder draag ik nog steeds de sportbh van Boerhaave maar wanneer ik toch extra ondersteuning wil draag ik mijn eigen sportbh (zit strakker en blijft beter zitten). Die van mijzelf is alleen ook niet comfortabel om in te slapen🙄

 

Op 24-8-2021 om 23:57, Jenster zei:

Ik heb ook even gekeken. Ik heb er geen verstand van, ik moet zelf nog onder het mes. Maar als ik naar de foto’s van andere meiden kijk zie ik dit niet voorkomen. 
Ik lees op Facebook veel positieve berichten over de carefix ava. Misschien is dat een goede optie?
Maar als de po bh opkrult, is dan de maat wel goed?

 

@Jenster Ja dit was precies waarom ik me zorgen maakte! Heb dit inderdaad nog bij niemand eerder gezien..

Ik ga me eens inlezen over de carefix ava, bedankt voor je tip en het meekijken😄 Mijn sportbh kan verder wel goed omlaag maar word weer omhoog geduwd door mijn onderste ribben. Voor de operatie had ik omvang 70 maar maat S was de kleinste beschikbare maat voor deze sportbh.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Noor45 zei:

Ha @Larissa2021

Ik had dit ook bij die bh van Boerhaave; vond het heel irritant. Mocht ook een andere sport bh proberen maar heb nooit een goede gevonden en  na 4 /5 weken vond ik de bh steeds lekkerder gaan zitten. Je borsten komen steeds meer naar voren en het gaat vanzelf lekkerder zitten. Ik heb dit van anderen hier ook gehoord. Mag ik misschien toegang tot je album, dan kan ik kijken of onze situatie vergelijkbaar is?

Ik ben nu 4 maanden en de onderkant begint nu pas echt mooi vorm te krijgen. Ik had ook maar weinig ruimte (4 cm) van tepel naar borstplooi.

liefs, x

 

@Noor45 Fijn om te horen dat jij dit ook herkent, stelt me toch weer gerust😊 Ik wacht dan nog even af en blijf voorlopig  afwisselen met mijn eigen sportbh en die van Boerhaave. Ben zo benieuwd hoe alles zich gaat vormen! En jeetje pas na 4 maanden, wat een geduld moeten we toch hebben hahah

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album, mag ik ook met jou meekijken? Ben benieuwd hoe het bij jou is. En heb je verder nog tips voor het herstel? Ik ben morgen 3 weken PO😁

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Larissa2021wat fijn dat de arts even heeft meegekeken. Ik kan me voorstellen dat de onderkant inderdaad nog meer wordt opgevuld naarmate de protheses wat zakken. Wel al een heel mooi resultaat hoor!

 

Ik heb vanuit Bergman de Carefix Mary en ben daar wel blij mee, rolt niet op en fijn met slapen ivm de voorsluiting. Categorie heeft verschillende modellen met verschillende soorten compressie, misschien wel even nakijken dat je die met de juiste compressie kiest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-8-2021 om 01:33, Larissa2021 zei:

 

@Noor45 Fijn om te horen dat jij dit ook herkent, stelt me toch weer gerust😊 Ik wacht dan nog even af en blijf voorlopig  afwisselen met mijn eigen sportbh en die van Boerhaave. Ben zo benieuwd hoe alles zich gaat vormen! En jeetje pas na 4 maanden, wat een geduld moeten we toch hebben hahah

Ik heb je toegang gegeven tot mijn album, mag ik ook met jou meekijken? Ben benieuwd hoe het bij jou is. En heb je verder nog tips voor het herstel? Ik ben morgen 3 weken PO😁

 

Hou @Larissa2021 wat mooi!!! Dat komt helemaal goed. Ik herken jouw voorsituatie in mijn voorsituatie. Ik had ook een korte afstand van tepel tot onderplooi. Ik heb ook mentor protheses maar dan niet de 331 zoals jij maar de 323, die heeft een hogere projectie, maar wel weer minder lang en iets minder breed. Het heeft wel lang geduurd tot ze ging zakken, ook al zijn ze voor de spier geplaatst en ik ben nog steeds niet helemaal tevreden. Heb echt wel twijfels gehad of het wel kan zakken door die hoge projectie, maar als ik nu m'n foto's terug kijk dan zie ik wel is gebeurd.  Mijn album stond vol en heb m verwijderd en zal van de week een nieuw album aanmaken met foto van voor en van de eerste weken en 3 en 4 maanden. Dan zal ik je toevoegen. Je zult zien dat alles nog zo verandert en alleen maar zachter wordt. Je sportbh gaat dan ook vanzelf lekkerder zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 26-8-2021 om 21:22, boob1234 zei:

Hi @Larissa2021wat fijn dat de arts even heeft meegekeken. Ik kan me voorstellen dat de onderkant inderdaad nog meer wordt opgevuld naarmate de protheses wat zakken. Wel al een heel mooi resultaat hoor!

 

Ik heb vanuit Bergman de Carefix Mary en ben daar wel blij mee, rolt niet op en fijn met slapen ivm de voorsluiting. Categorie heeft verschillende modellen met verschillende soorten compressie, misschien wel even nakijken dat je die met de juiste compressie kiest.

 

@boob1234 Bedankt voor je reactie😁 Zal me ook eens gaan inlezen over die sportbh! Ben inderdaad blij dat de arts heeft meegekeken, toch weer een geruststelling. 

 

Op 28-8-2021 om 18:22, Noor45 zei:

Hou @Larissa2021 wat mooi!!! Dat komt helemaal goed. Ik herken jouw voorsituatie in mijn voorsituatie. Ik had ook een korte afstand van tepel tot onderplooi. Ik heb ook mentor protheses maar dan niet de 331 zoals jij maar de 323, die heeft een hogere projectie, maar wel weer minder lang en iets minder breed. Het heeft wel lang geduurd tot ze ging zakken, ook al zijn ze voor de spier geplaatst en ik ben nog steeds niet helemaal tevreden. Heb echt wel twijfels gehad of het wel kan zakken door die hoge projectie, maar als ik nu m'n foto's terug kijk dan zie ik wel is gebeurd.  Mijn album stond vol en heb m verwijderd en zal van de week een nieuw album aanmaken met foto van voor en van de eerste weken en 3 en 4 maanden. Dan zal ik je toevoegen. Je zult zien dat alles nog zo verandert en alleen maar zachter wordt. Je sportbh gaat dan ook vanzelf lekkerder zitten.

 

@Noor45 Lief dankjewel!! En fijn om ook iets te horen van iemand met een vergelijkbare voorsituatie😊 Hoe lang heeft het ongeveer bij jou geduurd voordat ze gingen zakken? Ik ben benieuwd naar je album en hoop dat je snel het eindresultaat krijgt dat je verwachtte! Ik begin nu al ongeduldig te worden hahah

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Larissa2021 zei:

 

@boob1234 Bedankt voor je reactie😁 Zal me ook eens gaan inlezen over die sportbh! Ben inderdaad blij dat de arts heeft meegekeken, toch weer een geruststelling. 

 

 

@Noor45 Lief dankjewel!! En fijn om ook iets te horen van iemand met een vergelijkbare voorsituatie😊 Hoe lang heeft het ongeveer bij jou geduurd voordat ze gingen zakken? Ik ben benieuwd naar je album en hoop dat je snel het eindresultaat krijgt dat je verwachtte! Ik begin nu al ongeduldig te worden hahah

 

hoi @Larissa2021 ik ben nu 4 maanden PO en ze veranderen nog steeds. Ik heb m'n album weer compleet, daar kun je de verschillen per week/maand goed zien. x

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Larissa2021 Hoi meid, beetje late reactie. Ben een tijdje niet online geweest. Maar de afstand van mijn tepel naar onderplooi is ook niet zo heel groot en mijn tepels wijzen ook nog iets naar onderen. En op mijn foto van 25 dagen po zie je ook dat de ene borst iets schuin afloopt. Op die foto van mij hangt de ene borst ook iets lager dan de andere borst. Dit is ook te zien op de foto waar ik 6 weken po ben. Zelf stoor ik mij er niet zo aan en ik lees overal dat we engelen geduld moeten hebben omdat er nog zoveel gaat veranderen. Dus ik vertrouw erop, dat alles nog bijtrekt haha. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 4 weken PO

 

- Mijn bolle buik is zo goed als weg!🥳 

- Mijn linker borst heeft meer moeite dan mijn rechter borst. Links houdt sneller vocht vast en mijn linker tepel hangt omlaag. Tot mijn verbazing staat wel opeens mijn rechter tepel recht!! Verder moet er in beide borsten onderin nog volume komen (zie album). 

- Lingerie gepast, op dit moment zit ik op cupmaat 75C. Durf nog niet van deze maat uit te gaan omdat ze nog zoveel kunnen veranderen. Maar ben er wel al erg blij mee😄 Voorheen zat ik op 75A/70B.

- Ik merk dat ik mijn armen steeds meer kan bewegen zonder ongemak. Juist nu moet ik extra alert zijn op het voorzichtig doen en het pakken van mijn rust!

- Mijn wonden genezen langzaam, ook heb ik last van hechtingen die eruit groeien (zie album). Op de foto's is dit niet heel duidelijk te zien maar wel in het echt, en ook goed voelbaar wanneer mijn sportbh erlangs komt. Ze zitten nog te vast om er met een pincet aan te zitten, dit doe ik eigenlijk ook liever niet. Heb er nog steeds gaasjes tussen.

- Striae, momenteel niet meer zo goed zichtbaar. Ik smeer mijn borsten en rondom de wonden in met P-CL-E creme van Biodermal.

- Overdag draag ik een stevige sportbh, speciaal ontworpen voor prothesen van de H&M (oude collectie, zit erg stevig voor mij). 'S nachts draag ik de sportbh van Boerhaave (zit bij mij wat losser).

- Mijn borsten voelen voor mij nog niet helemaal als eigen maar ik begin er steeds meer aan te wennen. Dit heeft tijd nodig,  maar ik verwacht dat de acceptatie komt zodra ik niet meer zo voorzichtig hoef te zijn met alles.

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Larissa2021 zei:

Update 4 weken PO

 

- Mijn bolle buik is zo goed als weg!🥳 

- Mijn linker borst heeft meer moeite dan mijn rechter borst. Links houdt sneller vocht vast en mijn linker tepel hangt omlaag. Tot mijn verbazing staat wel opeens mijn rechter tepel recht!! Verder moet er in beide borsten onderin nog volume komen (zie album). 

- Lingerie gepast, op dit moment zit ik op cupmaat 75C. Durf nog niet van deze maat uit te gaan omdat ze nog zoveel kunnen veranderen. Maar ben er wel al erg blij mee😄 Voorheen zat ik op 75A/70B.

- Ik merk dat ik mijn armen steeds meer kan bewegen zonder ongemak. Juist nu moet ik extra alert zijn op het voorzichtig doen en het pakken van mijn rust!

- Mijn wonden genezen langzaam, ook heb ik last van hechtingen die eruit groeien (zie album). Op de foto's is dit niet heel duidelijk te zien maar wel in het echt, en ook goed voelbaar wanneer mijn sportbh erlangs komt. Ze zitten nog te vast om er met een pincet aan te zitten, dit doe ik eigenlijk ook liever niet. Heb er nog steeds gaasjes tussen.

- Striae, momenteel niet meer zo goed zichtbaar. Ik smeer mijn borsten en rondom de wonden in met P-CL-E creme van Biodermal.

- Overdag draag ik een stevige sportbh, speciaal ontworpen voor prothesen van de H&M (oude collectie, zit erg stevig voor mij). 'S nachts draag ik de sportbh van Boerhaave (zit bij mij wat losser).

- Mijn borsten voelen voor mij nog niet helemaal als eigen maar ik begin er steeds meer aan te wennen. Dit heeft tijd nodig,  maar ik verwacht dat de acceptatie komt zodra ik niet meer zo voorzichtig hoef te zijn met alles.

 

xx

Fijn dat het steeds beter gaat! Ik zal zo even naar je foto’s kijken. 
 

wat betreft het (nog) niet eigen voelen, dat heb ik ook heel erg. Ik heb een vriendin die zei dat ze daar zelf bijna een jaar voor nodig had. Nu is ze heel erg blij ermee!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik vergat nog te benoemen: Het gevoel in mijn borsten op dit moment.

 

3 weken PO

Mijn linker tepel is niet meer gevoelloos maar erg gevoelig, tot aan pijnlijk toe! Vooral als er kleding langskomt of als ze veranderen door kou. De onderkant van mijn linker borst voelt alsof je over fluweel wrijft (heel gek licht gevoel).

 

4 weken PO

Mijn linker tepel krijgt steeds meer het ‘echte’ gevoel terug en is minder gevoelig. Het gevoel in mijn linker borst onderin komt ook steeds sterker terug. Is op sommige plekken zelfs weer als normaal. Rechts is alles oke😁
 

8 uur geleden, boob1234 zei:

Fijn dat het steeds beter gaat! Ik zal zo even naar je foto’s kijken. 
 

wat betreft het (nog) niet eigen voelen, dat heb ik ook heel erg. Ik heb een vriendin die zei dat ze daar zelf bijna een jaar voor nodig had. Nu is ze heel erg blij ermee!

 

@boob1234 Ik hoop dat het bij jou ook steeds meer als eigen gaat voelen! Moeten voor nu dan maar weeer geduld hebben..😋 Wel fijn om te horen van anderen dat dit vanzelf goedkomt. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.