Ga naar inhoud

Ayla : 30 oktober 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@Ayla wat zien die van jou er al mooi zacht uit zeg!

 

Die van mij zijn van die opgeblazen ballen. Rechts voelt allemaal prima maar links doet zeer, daar had ik ook lekkend wondvocht door de pleister heen en dat brandde en jeukte. Gisteravond voor de zekerheid maar even gebeld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Tess77 zei:

@Ayla wat zien die van jou er al mooi zacht uit zeg!

 

Die van mij zijn van die opgeblazen ballen. Rechts voelt allemaal prima maar links doet zeer, daar had ik ook lekkend wondvocht door de pleister heen en dat brandde en jeukte. Gisteravond voor de zekerheid maar even gebeld. 

Ohh wat vervelend, en wat zeiden ze? Haha ze voelen nog wel als opgeblazen ballen hoor, helemaal tijdens het wandelen of douchen vandaag 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die jongen aan de telefoon ging het navragen en kwam terug met dat het allemaal heel normaal klonk. Als het vandaag niet goed voelde of ik kreeg koorts moest ik opnieuw bellen. 

 

Ik ben net ook onder de douche geweest maar ik durf niet nat te worden, vind het doodeng met die pleisters. Ik ben bang dat ze los laten. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 1-11-2021 om 10:04, Ayla zei:

Vannacht een beetje een ongemakkelijkere nacht, maar al met al goed te doen hoor meiden!

Ik lig nu net even zonder mijn pak en ze zijn wel heeeeeel anders allebei 🙈😬. Ik weet ergens dat dat normaal is, maar zouden jullie me toch een beetje gerust willen stellen dat dit verschil ook heel normaal is? 😅🙏🏻

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wat zijn ze mooi geworden!! Ik ben even niet op het forum geweest, maar hoe gaat het nu ?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn ze van vandaag 3,5 week PO. Op zich weinig last nog ik vind ze wel erg bol, hopelijk lukt dat nog beter 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.