Ga naar inhoud

Ayla : 30 oktober 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

9 minuten geleden, Tess77 zei:

Dat zou grappig zijn! Ik zit nu beneden en heb alle papieren ingevuld. Ik heb echt buikpijn van de zenuwen. 

 

Heb je veel pijn of valt het mee?

Eigenlijk op dit moment geen pijn aan de boobies, vooral aan m’n incisies een klein beetje en de lipo bij m’n ribben doet wel pijn, maar ach 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is het bij jou gegaan @Tess77? Leuk dat we elkaar nog even zagen 😅. Ik lig heerlijk in mijn bedje met het hoofd einde omhoog en voel me eigenlijk wel chill, halfstoned nog 😂. Benieuwd hoe het gaat als alle verdoving van de operatie uit m’n systeem is…. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ben wakker hoor

 

Ze konden geen ader in mijn hand vinden, daar ben ik een paar keer geprikt. Dat deed zeer. Toen maar naar de binnenkant van mijn elleboog. Daarna tijdens de controle uitvoering kreeg iemand achterin een uitbrander van Bakker. Ik dacht dat heb ik weer.

 

Nu dus op de kamer en jullie zijn allemaal weg. Ik heb een wat drukkend en branderig gevoel. Ik mag om 5 uur naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-8-2021 om 13:57, Ayla zei:

Dankjewel Larissa!

 

Ok, totaal ander advies van dr Bakker, maar vond het wel een prettiger consult en aardige man. Hij denkt dat ik prima rond kan hebben en dat dat ook beter past bij mijn wishpics. Ivm lichte ongelijkheid zou ik dan uitkomen op 440 en 480 mentor rond moderate plus. 
Gevoelsmatig denk ik toch dat ik hiervoor ga! Alleen twijfel ik nog of het groot genoeg is, wil erna geen spijt van krijgen 😅. Ik vind het op 3D beelden wel groot genoeg. Op pasconsult foto’s wat kleiner. Wat denken jullie? 
 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Is dit het uiteindelijk geworden? Ik worstel ook een beetje en krijg ongeveer hetzelfde, enigste verschil is de maat, links 440 en rechts 495 omdat de ene borst groter is als de andere! Ik twijfel ook opeens of het niet te groot wordt?! Hoe was jou voor situatie als ik vragen mag?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tess77 zei:

Nou ik ben wakker hoor

 

Ze konden geen ader in mijn hand vinden, daar ben ik een paar keer geprikt. Dat deed zeer. Toen maar naar de binnenkant van mijn elleboog. Daarna tijdens de controle uitvoering kreeg iemand achterin een uitbrander van Bakker. Ik dacht dat heb ik weer.

 

Nu dus op de kamer en jullie zijn allemaal weg. Ik heb een wat drukkend en branderig gevoel. Ik mag om 5 uur naar huis.

Ahhhh de laatste, gelukkig snel naar huis!! Hihi, wie kreeg een uitbrander dan? Ik vind hem altijd wel vriendelijk lijken, maar hij weet wel wat hij wil denk ik. 
 

ik weet trouwens nog niet eens of het nu voor of achter de spier gedaan is, hahaha, dat is wel raar omdat hij de controle niet gedaan heeft. Maar ik ga uit van voor de spier, omdat hij dat zou proberen als het ging… 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Maarly zei:

Is dit het uiteindelijk geworden? Ik worstel ook een beetje en krijg ongeveer hetzelfde, enigste verschil is de maat, links 440 en rechts 495 omdat de ene borst groter is als de andere! Ik twijfel ook opeens of het niet te groot wordt?! Hoe was jou voor situatie als ik vragen mag?

Jaaa ik heb dat ook Volgensmij, links iets van 440 en rechts 490, maar dan geen hoger profiel maar breder.

 

ik ben 1.80, 77 kilo en voorsituatie was een lege 80C na twee kindjes en afvallen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, ik ben echt helemaal ecstatisch dat ik eindelijk boobies heb 🥳🥳🥳☺️☺️😘🥰🥰🥰. Ik bereid me nog voor op de mentale en/of fysieke dip verderop in de week, maar nu gewoon BLIJ 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Ayla zei:

Jaaa ik heb dat ook Volgensmij, links iets van 440 en rechts 490, maar dan geen hoger profiel maar breder.

 

ik ben 1.80, 77 kilo en voorsituatie was een lege 80C na twee kindjes en afvallen 

Ja bij mij hebben ze ook geen high profile gedaan maar de bredere.. ik ben 1.57 en 60 kilo. Ik heb na 2 kindjes een B 75, waar soms nog ruimte is hoor! Dit is hoe ze er bij mij nu uit zien

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Ayla zei:

Meiden, ik ben echt helemaal ecstatisch dat ik eindelijk boobies heb 🥳🥳🥳☺️☺️😘🥰🥰🥰. Ik bereid me nog voor op de mentale en/of fysieke dip verderop in de week, maar nu gewoon BLIJ 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Wauw ze zijn heel gaaf hoor!! Ben benieuwd hoe het er straks uit ziet!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Maarly zei:

Ja bij mij hebben ze ook geen high profile gedaan maar de bredere.. ik ben 1.57 en 60 kilo. Ik heb na 2 kindjes een B 75, waar soms nog ruimte is hoor! Dit is hoe ze er bij mij nu uit zien

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Lijk qua vorm wel een beetje op die van mij, alleen jij bent veel kleiner van stuk dus zullen ze bij jou optisch waarschijnlijk wel groter uitvallen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Ayla zei:

@Daniëla89 @Frukje @Goow @Fiertje @Jenster @boob1234

Jullie zijn mijn borstenraad tot nu toe 😛😅. Ik heb wel heel gevoelloze huid op mijn borsten en tepels, hadden jullie dat ook aan het begin? 

Ja hoor, dat hoort er echt bij. Kan ook heel lang duren voor je weer gevoel krijgt. Ik had na een week ineens enorm pijnlijke tepels. Ik heb bij Hunkemöller van die siliconen tepelpads gehaald. Wat was dat een verademing!

 

maaruh! Wat zie ze er nu al prachtig uit! Wat kun je dan blij zijn hè?? En dat gevoel heb ik nu ook nog elke dag haha!

lekker veel brandnetelthee drinken, en je lekker laten verwennen. 
gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ayla yeahh je hebt ze!!🎉 wat zien ze er ook al mooi uit zeg. Voor de spier of dual plane is wat betreft pijn een groot verschil hoor..dat merk je wel😂 ik had altijd een doof gevoel in het begin en dan vooral aan de onderkant van mijn boobs,mijn tepels waren nooit doof/gevoelloos. Het is voor iedereen weer anders dus dat jij nu niks voelt is heel normaal hoor en kan inderdaad nog wel even duren😇 laat je lekker vertroetelen meid😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Jenster zei:

Ja hoor, dat hoort er echt bij. Kan ook heel lang duren voor je weer gevoel krijgt. Ik had na een week ineens enorm pijnlijke tepels. Ik heb bij Hunkemöller van die siliconen tepelpads gehaald. Wat was dat een verademing!

 

maaruh! Wat zie ze er nu al prachtig uit! Wat kun je dan blij zijn hè?? En dat gevoel heb ik nu ook nog elke dag haha!

lekker veel brandnetelthee drinken, en je lekker laten verwennen. 
gefeliciteerd met je nieuwe vriendinnen!

Oeeehhh ik hoop zo dat het gevoel bij mij ook terugkomt, liever dan nog wat overgevoelig :). Maar die pads lijken me dan wel heel fijn inderdaad!

 

Ja ik vind het veel mooier dan verwacht en ik ben ook veel blijer!! Ik heb het alleen nog niet zonder bh gezien helemaal, omdat ik dat druk pak er nog overheen moet ivm de lipo onder de oksel en die mag morgen pas eventjes uit voor douchen. Ben dus ook heel benieuwd zonder kleding. 
 

brandnetelthee is inderdaad in the house. Mijn man zorgt voor de kindjes en ik lig boven op bed, goed te doen zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Ayla yeahh je hebt ze!!🎉 wat zien ze er ook al mooi uit zeg. Voor de spier of dual plane is wat betreft pijn een groot verschil hoor..dat merk je wel😂 ik had altijd een doof gevoel in het begin en dan vooral aan de onderkant van mijn boobs,mijn tepels waren nooit doof/gevoelloos. Het is voor iedereen weer anders dus dat jij nu niks voelt is heel normaal hoor en kan inderdaad nog wel even duren😇 laat je lekker vertroetelen meid😘

Dankjewel!!! Ja ik weet wel bijna zeker dat het voor de spier is 😅, maar wel apart dat ik het niet echt weet. Ga hem toch nog maar even mailen ofzo denk ik.

 

Hoop dat er snel wat gevoel terugkomt in mijn tepels. Bij sommigen komt het inderdaad nooit terug (zoals bij jou Tess) maar bij de meesten wel geloof ik. Fingers crossed, want die sensaties mis ik liever niet ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Jenster zei:

Ben je de 1e nacht een beetje doorgekomen?

Ja wel prima eigenlijk natuurlijk we pijn en stijfheid maar minder erg dan verwacht. Nog een uurtje beneden gezeten om 4 uur omdat mijn rug verkrampte, maar afgezien daarvan best geslapen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Ayla zei:

Ja wel prima eigenlijk natuurlijk we pijn en stijfheid maar minder erg dan verwacht. Nog een uurtje beneden gezeten om 4 uur omdat mijn rug verkrampte, maar afgezien daarvan best geslapen 

Goed om te horen! Het gaat elke dag een beetje beter weet ik uit ervaring!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vannacht een beetje een ongemakkelijkere nacht, maar al met al goed te doen hoor meiden!

Ik lig nu net even zonder mijn pak en ze zijn wel heeeeeel anders allebei 🙈😬. Ik weet ergens dat dat normaal is, maar zouden jullie me toch een beetje gerust willen stellen dat dit verschil ook heel normaal is? 😅🙏🏻

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hoeft je echt geen zorgen te maken! Het zijn 2 afzonderlijke operaties die afzonderlijk van elkaar genezen! Komt allemaal goed. Had ik ook, en ze zitten nu al gelijk!

ennuh, dat wat jij heeeeeeeeel anders noemt valt heel erg mee hoor 😗. Heb je mijn boobs gezien? Die zijn pas verschillend 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.