Ga naar inhoud

Ayla : 30 oktober 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Op 5-9-2021 om 21:45, Lottje72 zei:

Hey @Ayla, heb je opnieuw toegevoegd en gecontroleerd of je naam er nu wel bijstaat😉 als het goed is heb je nu wel toegang🙂

Yay. Eindelijk gelukt dankjewel. Is zeker niet te groot ofzo als ik het zo zie, mooi. Hoe lang en zwaar ben jij als ik vragen mag? :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Wat grappig, dat heeft nog nooit iemand tegen mij gezegd. 

 

Ik heb al een aantal slapeloze nachten achter de rug en het zal de rest van de week niet beter worden denk ik. Ik ben heel benieuwd of ze echt een dag van te voren bellen met de tijd, we willen toch weten waar we aan toe zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ook. Net alsof we niks te doen hebben🙈

 

Als je weet dat er tussen 8.00 - 16.00 uur geopereerd wordt dan kan je toch van te voren al een planning maken lijkt me. Ik ben 2x gebeld of ik eerder geopereerd wilde worden qua datum en daarna werd ik gebeld dat mijn operatie op 22 oktober niet door kon gaan en dat het naar de 30e werd verschoven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Tess77 zei:

Woehahaha! Nou je zal wel voor me zitten, ik had gevraagd of ze me in de ochtend wilde inplannen. 1 van die meiden had aangegeven dat je een voorkeur aan kon geven. Mensen die medicijnen slikken gaan als eerste. 

Ohh, ik heb geen voorkeur aangegeven, ik dacht: iedereen zal wel in de ochtend willen. Maar ik slik wel medicatie, dus wie weet 🙈.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De zenuwen beginnen nu wel toe te slaan hoor meiden… was dat bij jou ook vlak van tevoren @Jenster? Ik ben gewoon zo benieuwd hoeveel pijn ik ga hebben erna en  of het dus geen verkeerde keuze is, Haha, bang dat het er niet mooier op wordt ofzo.

 

Ik heb ook besloten om tegelijkertijd liposuctie van mijn bh bandjes te laten doen, daar bulkt nu vaak wat plaatselijk vet overheen. Ik dacht als we toch bezig zijn ;). Maar daar kan ik helemaal weinig over vinden.

 

Ik had in mijn hoofd om nog met een soort uitgeprint wishpic blaadje te komen, maar dat is zeker te controlling 😅😅. Kan het moeilijk loslaten hoor, en ik denk ook die dokter ziet zoveel mensen, die kan moeilijk alles onthouden 😂. Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Ayla zei:

De zenuwen beginnen nu wel toe te slaan hoor meiden… was dat bij jou ook vlak van tevoren @Jenster? Ik ben gewoon zo benieuwd hoeveel pijn ik ga hebben erna en  of het dus geen verkeerde keuze is, Haha, bang dat het er niet mooier op wordt ofzo.

 

Ik heb ook besloten om tegelijkertijd liposuctie van mijn bh bandjes te laten doen, daar bulkt nu vaak wat plaatselijk vet overheen. Ik dacht als we toch bezig zijn ;). Maar daar kan ik helemaal weinig over vinden.

 

Ik had in mijn hoofd om nog met een soort uitgeprint wishpic blaadje te komen, maar dat is zeker te controlling 😅😅. Kan het moeilijk loslaten hoor, en ik denk ook die dokter ziet zoveel mensen, die kan moeilijk alles onthouden 😂. Wat denken jullie?

Haha heeeeeel herkenbaar! Was best nerveus. Vooral de dag ervoor. De dag zelf had ik er alleen maar heel veel zin in. Ik had amper pijn. Ben na 2 dagen al gestopt met paracetamol. Iets anders heb ik niet eens geslikt. En ik kan hetvwel van de dagen schreeuwen! Zo blij ben ik. Maar dat doe ik niet haha. Is lekker voor mezelf. Maar mensen zeggen wel dat ik straal, en vragen vaak hoe dat komt grijnssss. Ik zeg niks. En de grootte past dus goed bij mij want het valt niemand op!

komt dus allemaal goed! Gewoon lekker van genieten. En vooral de foto’s vooraf niet vergeten!! Kun je nog eens vergelijken!!

Lipo kan ik niks over zeggen, geen idee hoe dat is. Maar wel slim om het meteen te doen. Dan ben je er maar vanaf!

 

toitoitoi morgen! Voor je het weet is het achter de rug! En ben je net als ik 7 weken po!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.