Ga naar inhoud

Ayla : 30 oktober 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hi allemaal, ik ben Ayla, 36 jaar en mama van 2 mooie kindjes (2 en 7 jaar). Ik denk al sinds mijn 18e vaak aan een borstvergroting. Had wel een redelijk maatje, maar ik ben heel lang en niet in verhouding tot mijn lichaam heb ik ze altijd gevonden. Nu na de zwangerschappen en lang borstvoeding zijn ze nogal leeggelopen. Ik twijfel nog wel erg, vooral over siliconen, wil ook oriënteren op monobloc hydrogel. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt pfff. Ik heb afspraken staan met Laura zaal (eind Augustus) en Gijs van Selms eind juli. Maar twijfel nu om van Selms weer af te zeggen omdat zijn foto’s toch minder mijn smaak zijn. Ben nu gek op Wouter van der pot😅, maar die werkt vooral met siliconen en prijzig. En twijfel blijft wel hoor. Beetje schuldgevoel/schaamte, alleen mijn man weet het maar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! 
Ik heb ook heeeeel lang getwijfeld over siliconen en zocht in eerste instantie ook naar hydrogel. Maar de monobloc hydrogel wachten al 1-2 jaar op nieuwe goedkeuring en die is volgens mij nog steeds niet binnen? Dus dat is ook geen positief teken vond ik. 
Maar goed om bij verschillende pc’s langs te gaan om hun meningen te horen 🙂 

Blooming is denk ik de meest prijzige ja.. Aanvankelijk koos ik ook voor een andere pc/kliniek mede door de prijs maar kreeg er toch een slecht gevoel bij en dus toch voor blooming gekozen. Dat geld ben je alweer vergeten zodra je het hebt uitgegeven, het resultaat is waar je mee blijft lopen dus daarom vond ik het toch belangrijk om te kiezen voor waar ik dacht het mooiste resultaat te krijgen! 
 

Maar vooral op je eigen gevoel afgaan 🤗 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Goow zei:

het resultaat is waar je mee blijft lopen dus daarom vond ik het toch belangrijk om te kiezen voor waar ik dacht het mooiste resultaat te krijgen!

Heel mooi gezegd @Goow natuurlijk speelt het geld een rol, het gaat niet om getallen achter de komma. Iets langer sparen
maar dat was idd voor mij een belangrijke overweging. De resultaten vond / vind ik fantastisch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit zijn mijn voor foto’s trouwens, van voren lijkt het nog wel wat, maar ik moet nog een paar kilo afvallen dan loopt het helemaal leeg. En vanaf de zijkant en vooral als ik lig is het echt niet mooi. Mijn tepels vallen ook naar binnen als ik lig. Zelfs mijn man (die altijd lief en supportive is) vroeg of ik toch niet liever wat zou willen laten doen gezien de huidige status 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ayla hoi meid! bij mij zag het er ook zo uit aan de zijkant dus ik begrijp je heel goed😊 je wil ze gewoon weer mooi gevuld hebben. aangezien je borsten ongelijk zijn zou ik een arts zoeken die daar ervaring in heeft. Geld is inderdaad niet het belangrijkste maar moet zeggen dat ik de prijzen bij blooming best extreem vind🙊 kan me voorstellen dat dit ook te duur kan zijn voor veel mensen hoor.

Gezien je voorsituatie denk ik dat ze er iets heel moois van kunnen maken🤗 heel veel suc6!! X

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ayla,

 

Welkom! Goed om een aantal 2/3 consulten te plannen, dan kan je vergelijken. Fijn dat  je man je support ook. Ik ben over 5 weken aan de beurt en kan niet wachten. Hier na 3 zwangerschap lege en ook wel licht hangende borsten helaas.

 

Veel voorpret gewenst!

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik lijk eruit te zijn qua waar ik een consult ga doen: bij Laura Zaal in augustus gepland en bij Xander Bakker in oktober (kon niet eerder). Bij Wouter van der Pot sta ik op de wachtlijst, maar daar hebben ze pas op zijn vroegst in januari plek. Als ik dus in de tussentijd bij 1 van de anderen al een heel goed gevoel heb, ga ik denk ik daarvoor. Laura heeft zoiezo ook wel veel geschreven over een smal decolleté creeeen en een inner bra enzo. En dat vind ik ook mooi bij van der Pot, dus wie weet…

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede keuze denk ik! 
En wat zitten ze allemaal vol zeg!! Blijkbaar tijd van t jaar om wat aan jezelf te doen 😝

 

Ben benieuwd hoe je consulten gaan zijn! En ondertussen kan je lekker rondneuzen op het forum 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ze stelde 495 cc anatomisch voor (rond kon niet omdat ze bij mij langer moeten zijn dan breder, omdat ik zo lang ben) dual plane. Best fors maar op de foto’s helemaal niet. Wat denken jullie? 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Ayla spannend hoor! Gek inderdaad🤔 het klinkt best heftig 495cc maar zie dat inderdaad niet zo terug op de foto.Vind het wel heel erg mooi staan bij je🤗 xxx

Nou, inderdaad. Heeft denk ik echt met mijn lengte te maken, maar als ik ze zo zie denk ik, mag nog wel wat groter 😂. Maar wil niet meer dan een kilo aan m’n schouders gaan hangen (en van dr zaal kon het ook niet groter, moest tussen de 400 en 495 maar 495 stond echt mooier met pas prothese.

 

ik zal nog wat foto’s bijvoegen van andere aanzichten en ook met pasprothese. 
 

twijfel nu wel of ik gewoon voor Laura zaal moet gaan of nog eind september de afspraak in boerhaave af moet wachten. Wil liefst wel de optie van 18 november opereren bij Velthuis namelijk vastleggen. Ik wilde alleen eigenlijk niet anatomisch (maar moet volgens haar omdat ze bij mij langer moeten zijn dan breder zeg maar) en niet achter de spier 😂. Dus second opinion of niet? Jammer dat overal van die wachtlijsten zijn voor consulten. 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is dus wel fijn vindt bij dr zaal is dat het een vrouw is (weet niet waarom, maar toch) en dat ze die inner bra maakt en dat ze dat fysiotherapeutische herstelprogramma hebben. Ik had alleen niet meteen een mega klik ofzo, consulente was heel aardig, maar dr zaal wat zakelijk, echte dokter 😬. Maarja, dan denk ik ook, als ze maar mooie borsten maakt 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.