Ga naar inhoud

Hoixxxx : 17 mei 2021 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

Weer even een update: ik heb vandaag een beetje teveel gedaan heb ik het idee, vooral bij het koken voelde ik mijn spieren protesteren (met ui snijden vooral). Dus nu ga ik even extra rustig aan doen. Het slapen gaat me wel echt goed af! Voor de rest heb ik helemaal geen gevoel in de onderkant van beide borsten. Vraag me af hoe lang het duurt voor dit terug is.
 

Ook ben ik een beetje bang dat ze straks scheef gaan zakken, want mijn littekens zitten niet op dezelfde hoogte als elkaar 😕. Het is toch de bedoeling dat het litteken in de borstplooi valt? En als die dan niet op dezelfde hoogte zitten dan gaan die implantaten toch ook niet gelijk zakken? Of maak ik me nu druk om niks.... heeft iemand hier ervaring mee? 😅

 

Voor de rest gaat alles qua pijn dus heel goed (afgezien van die spierpijn). Ik slik al helemaal geen pijnstillers meer zelfs! Moet wel zeggen dat ik paracetamol slikken echt verschrikkelijk vind, dus dan neem ik die pijn wel voor lief. Maar ik zou zeggen dat het op een 3.5/10 zit. Dus dat gaat allemaal goed 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Hoixxxx zei:

Weer even een update: ik heb vandaag een beetje teveel gedaan heb ik het idee, vooral bij het koken voelde ik mijn spieren protesteren (met ui snijden vooral). Dus nu ga ik even extra rustig aan doen. Het slapen gaat me wel echt goed af! Voor de rest heb ik helemaal geen gevoel in de onderkant van beide borsten. Vraag me af hoe lang het duurt voor dit terug is.
 

Ook ben ik een beetje bang dat ze straks scheef gaan zakken, want mijn littekens zitten niet op dezelfde hoogte als elkaar 😕. Het is toch de bedoeling dat het litteken in de borstplooi valt? En als die dan niet op dezelfde hoogte zitten dan gaan die implantaten toch ook niet gelijk zakken? Of maak ik me nu druk om niks.... heeft iemand hier ervaring mee? 😅

 

Voor de rest gaat alles qua pijn dus heel goed (afgezien van die spierpijn). Ik slik al helemaal geen pijnstillers meer zelfs! Moet wel zeggen dat ik paracetamol slikken echt verschrikkelijk vind, dus dan neem ik die pijn wel voor lief. Maar ik zou zeggen dat het op een 3.5/10 zit. Dus dat gaat allemaal goed 😊

@hoix, Fijn dat het goed gaat en goed dat je naar je lichaam luistert.  Als je pijn krijgt moet je even rustig aan doen of rusten!

Denk dat hoe de borsten gaan zakken niet van de hoogte van de littekens afhangt, maar heb er nog geen ervaring mee. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoixxxx ik heb ook een doof gevoel. Toen ik dat tegen mijn moeder zei zei ze dat zij dat 22 jaar po nog steeds heeft. Bij haar is dat dus niet meer terug gekomen. Ik hoop hier straks wel. Voelt wel gek.

 

Goed dat je lijf zelf aangeeft even een stapje terug te doen! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wendy2020 ik zal je toevoegen!! Jij onwijs veel succes! Voeg je mij ook toe?😊


@Hoixxxx haha ja zie je me gaan strompel de strompel met een oude kleine chagerijnige chihuahua haha. Je borsten worden echt heel erg mooi! Je gaat zo blij zijn als ze straks helemaal gesetteld zijn. Past goed bij je lijntje! ❤️👍 lief van je compliment dank je wel allemaal zulke leuke en lieve meiden hier! Dat hebben we gewoon nodig!

 

xx 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En om aan te vullen ik ben na m’n eerste borstvergroting onder m’n tepels het gevoel in m’n borsten kwijt geraakt maar het is niet erger geworden bij de wissel die ik nu heb gehad. En m’n littekens zitten niet in m’n borstplooi maar zijn met het zakken van de prothese iets meer richting de tepel omhoog gegaan. M’n borsten verhuisden niet gelijk tijdig naar hun permanente plekje. Rechts duurde een stuk langer. Bleef ook langer hard.

 

veel succes! En weltrusten😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaygee ja ik heb al van wat meer meiden gelezen die daar ook mee zitten... het kan lang duren voordat het gevoel terugkomt of helemaal niet. Maar is nu nog te vroeg om te zeggen dus ga me er niet al te druk om proberen te maken 🙂. Ik hoop wel echt dat ik dat gevoel ik m’n rechtertepel terugkrijg, want die wordt nu ook niet meer stijf en de ander wel🥲. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!! @Jill olivia 

21 uur geleden, Jill olivia zei:

En om aan te vullen ik ben na m’n eerste borstvergroting onder m’n tepels het gevoel in m’n borsten kwijt geraakt maar het is niet erger geworden bij de wissel die ik nu heb gehad. En m’n littekens zitten niet in m’n borstplooi maar zijn met het zakken van de prothese iets meer richting de tepel omhoog gegaan. M’n borsten verhuisden niet gelijk tijdig naar hun permanente plekje. Rechts duurde een stuk langer. Bleef ook langer hard.

 

veel succes! En weltrusten😘

Dit geeft ook wel hoop haha. Rechts is bij mij ook harder en meer opgezwollen inderdaad! Komt misschien omdat ik rechtshandig ben?🤔

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Hoixxxx zei:

@Kaygee ja ik heb al van wat meer meiden gelezen die daar ook mee zitten... het kan lang duren voordat het gevoel terugkomt of helemaal niet. Maar is nu nog te vroeg om te zeggen dus ga me er niet al te druk om proberen te maken 🙂. Ik hoop wel echt dat ik dat gevoel ik m’n rechtertepel terugkrijg, want die wordt nu ook niet meer stijf en de ander wel🥲. 

 

Ik zou me daar ook niet druk om maken. Blijft een bijzonder gevoel maar zou er niet ongelukkig van worden als het gevoelloos blijft. Van die tepel wel! Ik hoop dat dat snel bij trekt! 

 

Vandaag een betere dag gehad met wat meer rust? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaygee hey!! Ik zat net jouw topic te lezen & zag dat je een nieuwe foto erop had gezet. Wat zijn die al mooi aan het zakken zeg ! Had jij nou ook high profile? Vind ze er in ieder geval echt heel mooi, natuurlijk en vol uitzien 🙂
 

En vandaag gaat het eigenlijk echt goed ook weer ! Afgezien van het feit dat als ik in de spiegel kijk ik nog niet echt tevreden ben😂. Maar ja, dat zegt iedereen natuurlijk. Dat ze er de eerste dagen niet uitzien. Maar het herstel gaat goed!! En bij jou?? Jij al een beetje de dagelijkse werkzaamheden kunnen oppakken? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

FULL zijn ze, van de 4 soorten bollingen van Motiva de een na grootste. Zag wel dat de spiegel selfie natuurlijk in spiegelbeeld is. Dat vertekent denk ik wel. Maar ze zijn wel wat rustiger bovenop.

 

En toch ben ik ook niet 100% tevreden hoor als ik in de spiegel kijk. De grootste rondste borst vind ik het mooist en dan baal ik van die andere haha. Maar komt straks vast goed! 

 

Mijn moeder is weer naar huis en de meiden bij hun vader. Mijn vriend komt straks weer dus dan kan ik weer wat meer rusten. 

 

Het herstel gaat super en had vandaag controle. Het is een beetje aftasten wat kan. En als ik mijn haren wil wassen is het niet zo erg als mijn ellebogen boven mijn schouders uitkomen. Als ik maar geen onverwachte of snelle bewegingen maak. 

 

Merk wel dat de wondjes nu een beetje gaan jeuken nu de hechtpleisters eraf zijn en het compressievest er op drukt. Komt ook vast wel goed. De wondjes zagen er onder de pleister netter uit, ben benieuwd hoe het gaat genezen maar heb er ook wel vertrouwen in. Meestal trekt het bij mij wel mooi bij. 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Hoixxxx zei:

Dankjewel @Lottje72 😊. Leuk om te horen 😄. Ik ga je toevoegen aan mijn album!! Heb jij ook een album waarin ik kan meespieken? 😜

Hey, ja heb ook een album😊maar nog niet veel foto's. Zal jou ook toevoegen👍en alvast bedankt voor het toevoegen, ga zo even spieken bij je😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kaygee ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die alleen maar 1 borst mooi vindt😂. Mijn linker vind ik dus echt al heel mooi eruit zien (het lijkt net een anatomische prothese van de zijkant, ik zal zo eventjes zijfoto’s erop zetten) & de ander vind ik echt nog niet mooi! Ik hoop dus dat die nog verder zakt! Maar als verhalen hoor dan moet dat dus goed komen en is het niet gek dat de één langer erover doet dan de ander. 
 

Fijn ook dat het herstel bij jou zo goed gaat! :)  Straks lekker door je vriend een beetje verwend worden & lekker rustig aan doen 😌. Ik vind je wonden er trouwens erg mooi uitzien! Dat gaat echt mooi bijtrekken, ze zijn klein en zitten mooi in de borstplooi ! Goed dat je zoveel vertrouwen hebt en zo positief bent😊. Ik probeer er ook zoveel mogelijk zo naar te kijken! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72 Dankjewel! 😊 Ik moet zeggen dat ik de foto’s er ook mooi uit vind zien! Het is meer dat als ik een beetje onderuitgezakt zit/van een vreemde hoek een foto maak, ze er best gek uit kunnen zien🤣. Maar dat hoort er allemaal bij denk ik haha. 

& wat zien die van jou er prachtig uit zeg!😍 hele mooie vorm ! Je littekens zien er ook goed uit zeg. Je mag echt trots zijn op je boobs! 😜 Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Hoixxxx zei:

@Lottje72 Dankjewel! 😊 Ik moet zeggen dat ik de foto’s er ook mooi uit vind zien! Het is meer dat als ik een beetje onderuitgezakt zit/van een vreemde hoek een foto maak, ze er best gek uit kunnen zien🤣. Maar dat hoort er allemaal bij denk ik haha. 

& wat zien die van jou er prachtig uit zeg!😍 hele mooie vorm ! Je littekens zien er ook goed uit zeg. Je mag echt trots zijn op je boobs! 😜 Xx

@Hoixxxx Dank je wel!😊 Ben er ook heel blij mee😃

Als je niet onderuitgezakt gaan zitten😂 zien ze er fantastisch uit😍 (dus netjes zitten😜😂)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoixxxx en @Kaygee het gevoel kwijtraken is wel een grote angst van mij🤭.  Ik begrijp dat er geen zinnig woord over te zeggen is, maar zou het wel heel jammer vinden als ik dat kwijt zou raken.....

 

@Hoixxxxfijn om je verhaal te lezen. Ik zit midden in de voorbereiding. Hoe meer info hoe beter 😊. Maar het duizelt me ook. Zoveel klinieken, zoveel artsen, zoveel implantaten.
Ik maak me een beetje zorgen over mijn leeftijd en de conditie van mijn huid zeg maar. 
 

Wat vond je het meest tegenvallen? En wat had je graag voor de operatie geweten? 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update - Ik heb nieuwe foto’s geplaatst! Je ziet dat rechts dus hoger zit dan links, maar ben gelukkig al gerustgesteld dat dit hoogstwaarschijnlijk gaat bijtrekken! Zit ook nog op dag 6 natuurlijk 😋. Maar tegen beter weten in zit ik daar dan toch over te tobben natuurlijk 🤷🏼‍♀️🤣. Nouja jullie kunnen zien waar ik het over heb. 
 

Ik vind de vorm van mijn linkerboob dus echt geweldig, lijkt net anatomisch vind ik. Nu dus nog wachten op rechts. Lijkt net ‘r moeder, komt traag op gang en altijd te laat 😌🤣
 

Voor de rest begin ik dus tintelingen te voelen daar waar ik eerst niks voelde ! Het voelt een beetje ultragevoelig maar doof tegelijk (als jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel🥴😂). Maar hopelijk krijg ik dus het gevoel in mijn tepel terug 😆.

 

Het herstel gaat mij echt goed af, helemaal nergens last van...! (Behalve dat gepieker over of het er wel goed uit gaat zien natuurlijk. Maar dat hoort er natuurlijk wel een beetje bij 🙂. Als ik het bij een ander had gezien had ik waarschijnlijk gedacht ik zie helemaal niks😂. En wat maakt het uit dat die 1 cm lager zit dan de ander haha. Maarja, je bent je eigen strengste toeschouwer natuurlijk😜). 
 

Ik ga eventjes al jullie topics lezen, ben benieuwd hoe het met de rest gaat! Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi@Jenster ! Leuk dat je ook voor je boobies gaat! 😜 Je bent op de goeie plek aanbeland haha 😊. Altijd fijn om te weten hoe dat bij anderen gaat.
 

Dat ik het gevoel kwijt ben is wel vervelend idd 🥴. Ik wist wel dat het kon gebeuren, maar dacht ohhhjoh, de kans is klein dus zal wel niet bij mij🤣. Dat is wel een beetje naïef natuurlijk. Maar zoals ik bij m’n update al aangaf, ik voel nu weer tintelingen, dus ik hoop dat het weer terugkomt. Ik had het een beetje opgezocht en het kan best een hele poos duren. Maar is zeker iets om rekening mee te houden als je dat heel erg vind! Ik moet zeggen dat ik het jammer zou vinden als het wegblijft, maar dat ik het het nog steeds waard zou vinden :). Dat is natuurlijk een afweging die je maakt 🙂
 

En voor de rest - ik denk dat het allerbeste is om gewoon een consult in te plannen! De arts weet het toch het best! Die ziet de vorm van je borsten & ziet precies hoeveel cc’s en wat voor implantaten je nodig hebt! Vragen voorbereiden & wat foto’s van de look waar je voor wil gaan meenemen is altijd een goed idee 🙂. De arts ziet dan ook gelijk wat het beste is voor je huidkwaliteit enzo 😋
 

Maar wat ik het meeste tegen vind vallen is denk ik het dragen van die kutbeha 😂. 6 weken lang zo’n strak ding om haha. Maar voor de rest ging alles heel soepel moet ik zeggen 😊
 

Ik kan je trouwens wel toevoegen aan mijn album als je een beetje referentiemateriaal wil bij het voorbereiden 😜. Heeel veel succes met je keuze in ieder geval!!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, Hoixxxx zei:

Update - Ik heb nieuwe foto’s geplaatst! Je ziet dat rechts dus hoger zit dan links, maar ben gelukkig al gerustgesteld dat dit hoogstwaarschijnlijk gaat bijtrekken! Zit ook nog op dag 6 natuurlijk 😋. Maar tegen beter weten in zit ik daar dan toch over te tobben natuurlijk 🤷🏼‍♀️🤣. Nouja jullie kunnen zien waar ik het over heb. 
 

Ik vind de vorm van mijn linkerboob dus echt geweldig, lijkt net anatomisch vind ik. Nu dus nog wachten op rechts. Lijkt net ‘r moeder, komt traag op gang en altijd te laat 😌🤣
 

Voor de rest begin ik dus tintelingen te voelen daar waar ik eerst niks voelde ! Het voelt een beetje ultragevoelig maar doof tegelijk (als jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel🥴😂). Maar hopelijk krijg ik dus het gevoel in mijn tepel terug 😆.

 

Het herstel gaat mij echt goed af, helemaal nergens last van...! (Behalve dat gepieker over of het er wel goed uit gaat zien natuurlijk. Maar dat hoort er natuurlijk wel een beetje bij 🙂. Als ik het bij een ander had gezien had ik waarschijnlijk gedacht ik zie helemaal niks😂. En wat maakt het uit dat die 1 cm lager zit dan de ander haha. Maarja, je bent je eigen strengste toeschouwer natuurlijk😜). 
 

Ik ga eventjes al jullie topics lezen, ben benieuwd hoe het met de rest gaat! Xxx

Hahahaha het feit dat je er bij een al een pijl met hoger bij moet zetten zegt genoeg toch 😂😂😂 Ik zie echt heel weinig verschil, zien er super netjes en rustig uit!!! 

 

@Jenster nou inderdaad wat @Hoixxxxzegt, die bh is waardeloos! En het rugslapen 🙈 Verder zou ik er tot nu toe dan hé, echt zonder twijfel zo weer opnieuw voor gaan!

 

Hier nog steeds een dove gevoelloze huid maar mijn tepels daarentegen weer echt overgevoelig. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Hoixxxx zei:

Update - Ik heb nieuwe foto’s geplaatst! Je ziet dat rechts dus hoger zit dan links, maar ben gelukkig al gerustgesteld dat dit hoogstwaarschijnlijk gaat bijtrekken! Zit ook nog op dag 6 natuurlijk 😋. Maar tegen beter weten in zit ik daar dan toch over te tobben natuurlijk 🤷🏼‍♀️🤣. Nouja jullie kunnen zien waar ik het over heb. 
 

Ik vind de vorm van mijn linkerboob dus echt geweldig, lijkt net anatomisch vind ik. Nu dus nog wachten op rechts. Lijkt net ‘r moeder, komt traag op gang en altijd te laat 😌🤣
 

Voor de rest begin ik dus tintelingen te voelen daar waar ik eerst niks voelde ! Het voelt een beetje ultragevoelig maar doof tegelijk (als jullie een beetje begrijpen wat ik bedoel🥴😂). Maar hopelijk krijg ik dus het gevoel in mijn tepel terug 😆.

 

Het herstel gaat mij echt goed af, helemaal nergens last van...! (Behalve dat gepieker over of het er wel goed uit gaat zien natuurlijk. Maar dat hoort er natuurlijk wel een beetje bij 🙂. Als ik het bij een ander had gezien had ik waarschijnlijk gedacht ik zie helemaal niks😂. En wat maakt het uit dat die 1 cm lager zit dan de ander haha. Maarja, je bent je eigen strengste toeschouwer natuurlijk😜). 
 

Ik ga eventjes al jullie topics lezen, ben benieuwd hoe het met de rest gaat! Xxx

Hey @Hoixxxx heb je foto's weer even bewonderd! Is maar goed dat je er "hoger" bijgezet hebt...moest toch wel heel goed kijken😉 Zien er verder prachtig uit en gaat alleen maar mooier worden.

 

Gelukkig gaat je herstel super👍en piekeren hoort erbij, hebben we denk allemaal☺️

 

Goed weekend! enne rustig aan! x

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid! 
 

Wat ontzettend fijn dat het zo goed gaat!!

Ook ik vind die bh echt ruk! Vooral omdat hij onder mn boobies echt strak zit en daardoor van die rode striemen achter laat. Ik heb een steriel gaasje tussen bh en litteken gedaan want anders voelt het echt niet fijn. 
Ik heb al het gevoel nog wel.
Mijn tepels zijn nog nooit zo gevoelig geweest!! Hopelijk wordt dat wel weer wat minder. 


Let op dat je niet teveel doet, je boobies hebben echt tijd om het kapsel aan te maken. 
Ik heb net wat boodschapjes gedaan en denk dat de tas eigenlijk iets te zwaar was. 
Ik heb verder geen last ofzo maar weet gewoon niet goed wanneer iets te zwaar is en wanneer niet. 
Hopelijk heeft het geen consequenties voor mn herstel. Nu de rest van de dag maar weer rustig aan doen en niet meer zwaar tillen.  🙃

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Hoixxxx zei:

Hoi hoi@Jenster ! Leuk dat je ook voor je boobies gaat! 😜 Je bent op de goeie plek aanbeland haha 😊. Altijd fijn om te weten hoe dat bij anderen gaat.
 

Dat ik het gevoel kwijt ben is wel vervelend idd 🥴. Ik wist wel dat het kon gebeuren, maar dacht ohhhjoh, de kans is klein dus zal wel niet bij mij🤣. Dat is wel een beetje naïef natuurlijk. Maar zoals ik bij m’n update al aangaf, ik voel nu weer tintelingen, dus ik hoop dat het weer terugkomt. Ik had het een beetje opgezocht en het kan best een hele poos duren. Maar is zeker iets om rekening mee te houden als je dat heel erg vind! Ik moet zeggen dat ik het jammer zou vinden als het wegblijft, maar dat ik het het nog steeds waard zou vinden :). Dat is natuurlijk een afweging die je maakt 🙂
 

En voor de rest - ik denk dat het allerbeste is om gewoon een consult in te plannen! De arts weet het toch het best! Die ziet de vorm van je borsten & ziet precies hoeveel cc’s en wat voor implantaten je nodig hebt! Vragen voorbereiden & wat foto’s van de look waar je voor wil gaan meenemen is altijd een goed idee 🙂. De arts ziet dan ook gelijk wat het beste is voor je huidkwaliteit enzo 😋
 

Maar wat ik het meeste tegen vind vallen is denk ik het dragen van die kutbeha 😂. 6 weken lang zo’n strak ding om haha. Maar voor de rest ging alles heel soepel moet ik zeggen 😊
 

Ik kan je trouwens wel toevoegen aan mijn album als je een beetje referentiemateriaal wil bij het voorbereiden 😜. Heeel veel succes met je keuze in ieder geval!!! Xx

Ik ga zeker een consult plannen! Heb er zoveel zin in! :43:

Ben al druk bezig in een excel file al m’n vragen te noteren. Wat is iets wat ik zeker moet vragen?

Die bh is wel een dingetje begrijp ik......hoeveel hebben jullie aangeschaft? Lijkt me vooral erg warm ook....

Ik merk wel dat ik van jullie verhalen ook een soort van ongeduldig word, ik wil ook. Ben heel blij dat jullie ook eerlijk zijn over de pijn enzo. Is goed voor de voorbereiding.

Ik zou graag meekijken in je album, heel fijn! En Lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.