Ga naar inhoud

Hoixxxx : 17 mei 2021 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Cassie zei:

Net even in jouw album gekeken. Links ziet er inderdaad al heel mooi uit. Rechts zal wel snel volgen. Prachttieten!

Precies wat ik dacht. Net ook bij je gekeken, wat ziet dat er al goed uit zeg! En je hebt ook helemaal geen blauwe plekken gekregen? Ziet er echt al goed uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72 @Kaygee ja is ook zo natuurlijk😂😅. Het helpt wel om even een ander oog erop te hebben haha. En ook: wie gaat er nou (anders dan ikzelf😅) met een waterpas kijken  of ze wel precies gelijk zijn. 😂

 

Maar ik maak me vooral zorgen omdat ik zie dat de aftekening van de chirurg + de wonden niet op gelijke hoogte zitten... dat verschil is groter dan hoe de implantaten nu zitten. Dus dan denk ik dat de pocket van links een stuk lager gemaakt is en dat hij nog verder gaat zakken. 
 

@Cassie @Noor45 @Wendy2020 Daarom denk ik, ze zien er nu idd al echt heel goed uit, bijna hoe ik wil dat ze voor altijd zitten! (Rechts mag dus wel een beetje extra zakken nog). Maar ik weet dat ze de komende 6 maanden nog gaan zakken!! 🥴 dus daar maak ik me dan zorgen om haha. Ik zie heel veel hele hoge tieten voorbij komen in de eerste week & die van mij zitten gewoon al bijna helemaal goed 😕. Maar misschien dat het bij mij gewoon al heel snel gaat en ze dan daar ook blijven? Ik heb ook idd helemaal geen blauwe plekken of wat dan ook! Alleen een klein beetje vocht nog. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jenster ik ga je toevoegen! Hoop dat je er wat aan hebt 😊. Ik heb twee beha’s! Eentje gekregen van de kliniek & toen een tweede erbij gekocht. Scheelt dat je dan de ene kan wassen terwijl je de ander draagt. Ik snap dat je ongeduldig bent 😂. Ik had mijn consult in december & pas in mei geopereerd... dus dat snap ik wel😜. Was lang wachten en kon niet wachten tot ze er eindelijk op zaten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, Hoixxxx zei:

@Lottje72 @Kaygee ja is ook zo natuurlijk😂😅. Het helpt wel om even een ander oog erop te hebben haha. En ook: wie gaat er nou (anders dan ikzelf😅) met een waterpas kijken  of ze wel precies gelijk zijn. 😂

 

Maar ik maak me vooral zorgen omdat ik zie dat de aftekening van de chirurg + de wonden niet op gelijke hoogte zitten... dat verschil is groter dan hoe de implantaten nu zitten. Dus dan denk ik dat de pocket van links een stuk lager gemaakt is en dat hij nog verder gaat zakken. 
 

@Cassie @Noor45 @Wendy2020 Daarom denk ik, ze zien er nu idd al echt heel goed uit, bijna hoe ik wil dat ze voor altijd zitten! (Rechts mag dus wel een beetje extra zakken nog). Maar ik weet dat ze de komende 6 maanden nog gaan zakken!! 🥴 dus daar maak ik me dan zorgen om haha. Ik zie heel veel hele hoge tieten voorbij komen in de eerste week & die van mij zitten gewoon al bijna helemaal goed 😕. Maar misschien dat het bij mij gewoon al heel snel gaat en ze dan daar ook blijven? Ik heb ook idd helemaal geen blauwe plekken of wat dan ook! Alleen een klein beetje vocht nog. 

@Hoixxxx zo hebben we dus allemaal zorgen. tuurlijk komt het goed en heerlijk dat je zo weinig pijn en blauwe plekken hebt. Dat had ik ook wel gewild. Ik voel nog steeds m'n linkerborst, daar maak ik me dan weer zorgen om. Maar ja, ben 3,5 week PO en had echt bijzonder veel zwelling, misschien duurt het bij mij gewoon wat langer. Konden we maar vast zien hoe het er over een paar maanden uit zal zien 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoixxxxdank je wel! Superlief! Het helpt me enorm dat ik bij een ieder mag meekijken! Moet zeggen dat ik de voorpret ook erg leuk vind. Ik heb vandaag een bh met vulling aangedaan, niks tegen m’n man gezegd en hij zag het meteen! Zo leuk! Hij zegt: als je dat nou volmblift houden is de overgang straks niet zo groot. En dan kun je daarna altijd zelf beslissen of je wel of niet iets gaat vertellen.  
Tis niet dat ik me er voor schaam, maar om het nou aan de grote klok te hangen.....hoe doen jullie dat? Wel vertellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! @Lottje72 @Wendy2020 Het gaat heel goed met m’n herstel! Ze worden echt elke dag mooier ook. 1tje zit wel nog steeds hoger dan de ander ... had hier over gemaild maar er werd gezegd dat het nu nog te vroeg is om daar iets over te zeggen. (Ik zet zo even een nieuw fotootje erop). Volgende week een nacontrole dus dan weet ik misschien iets meer. Maar voor de rest heel druk met school!😅 Dus ben heel dankbaar dat mijn herstel zo goed loopt 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72 ja gelukkig kan ik niet echt anders dan rustig doen... ik heb alleen maar online les🤣. Ik wacht wel idd nog met autorijden tot volgende week maandag, dan zit ik op de 2 weken. Maar wandelen met de hond, even op de scooter en boodschappen doen lukt allemaal prima. Hoe gaat het nu met jouw pijn?🥴 Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb trouwens een fotootje erop gezet. Ik vind ze echt heel mooi al maar zie wel asymmetrie. Nu is het de vraag of dit komt omdat ze sws al niet gelijk waren of dat het ene implantaat nog een beetje moet zakken (of de ander te laag is gezet...). Dat is pas over een tijdje duidelijk! Maar alsnog ontzettend blij met m’n boobs 😊. (Ik blijf maar naar ze staren)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat die éne die op dag 6 nog wat hoger zat al iets gezakt is maar nog steeds wat hoger zit. Maar je moet echt al staren om het te zien vind ik. En je bent natuurlijk niet begonnen van een symmetrische situatie, misschien is het dan ook niet vreemd dat 100% symmetrie niet kan gehaald worden, maar het stoort zeker niet. Ik vind ze prachtig!

Mijn rechterborst hing ook iets lager dan mijn linker, en ik hoop dat dit niet meer zichtbaar zal zijn, maar ergens hou ik er ook wel rekening mee dat ze niet 100% symmetrisch zullen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Hoixxxx mooie boobs hoor meid!🤩 Gezien je voorsituatie kan het zijn dat je het misschien iets blijft zien maar dat hoeft niet hoor. Vind het helemaal niet opvallen bij je eerlijk gezegd🤗 Mijn ene borst zat ook een stukje hoger en dat is nu al bijna weg dus het kan nog alle kanten op (naar beneden zou het fijnste zijn natuurlijk😆) we moeten maar weer geduld hebben xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Hoixxxx zei:

@Lottje72 ja gelukkig kan ik niet echt anders dan rustig doen... ik heb alleen maar online les🤣. Ik wacht wel idd nog met autorijden tot volgende week maandag, dan zit ik op de 2 weken. Maar wandelen met de hond, even op de scooter en boodschappen doen lukt allemaal prima. Hoe gaat het nu met jouw pijn?🥴 Xx

@Hoixxxxdat is wel lekker dat online les😃hoef je je inderdaad niet druk te maken 😉 en super goed dat je er ook lekker op uit gaat.

 

Heb ook weer even je foto bewonderd, kan niet anders zeggen dat ze er prachtig uit zien! En dat voor 10 dgn👌 

Geduld is het magische woord hier😇

 

Moet zeggen dat het bij mij de laatste dagen erg goed gaat👍 Ben gewoon een soort bang om dat hardop te zeggen😂

 

Vandaag alweer 5 wkn ga straks weer een foto maken en kijken of ik ook verschil zie...voel nl wel verschil😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lottje72zo herkenbaar dat je bijna niet hardop durft te zeggen dat het goed gaat! 
vind het fijn om te lezen dat je verschil voelt met vorige week. Ik ben as maandag 4 weken maar voel/zie niet veel verschil met vorige week. 
 

@Hoixxxx echt mooie boobs!! 
En heerlijk online les! Vooral nu het mooie weer er eindelijk aan komt. ☀️

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cassie Dankjewel voor de geruststellende woorden! Hoewel ik echt denk dat er iets mis is gegaan bij mij... :( Ik begin een double bubble te zien onder mijn linkerborst..... het implantaat is van onderen te zien. Ik zal zometeen een foto erop zetten. Ik ga morgen bellen & hoop dat er een oplossing komt. Ik weet dat ze meer gaan zakken dus dat het alleen maar erger gaat worden. 

@Essebes1234 ja over hoog profiel ben ik echt heel erg blij! Als je weinig volume aan de bovenkant hebt kan er er heel natuurlijk uitzien 😊. Ik heb 275 en 315 cc! X

 

@Daniëla89 dankjewel Daniëla, ook voor je geruststelling. Ik ben helaas bang dat het bij mij dus niet ligt aan dat de ene nog moet zakken... omdat ik die tape eraf heb gehaald zie je nu echt hoe het eruit ziet, en links is echt te laag gezet denk ik. Maar ik heb al een mail gestuurd en ga morgen bellen dus hopelijk komt er een oplossing....

@Wendy2020 Dankjewel! Maar ik zet zo een fotootje erop... dan zie je dat het helaas niet helemaal is gegaan zoals hoe het zou moeten 😕. En het slapen ging eigenlijk direct goed idd! Terwijl ik een buikslaper ben, dus geen idee hoe ik daar zo makkelijk doorheen ben gegaan😂
 

@Lottje72 Fijn om te horen dat het nu (eindelijk!) goed gaat! Nu kan je eindelijk echt van je boobies genieten 😊
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er twee fotootjes op gezet... ben niet zo blij helaas. Het implantaat in mijn linkerborst steekt er een beetje onderuit. Ik heb het tape eraf gehaald dus het is nu pas echt goed te zien. Ik was al een beetje bang hiervoor omdat ik kon zien door de pleisters heen dat de ene incisie veel lager gezet is dan de ander.
 

Maar volgens mij heet dit een double bubble? Heeft iemand hier ervaring mee en, zo ja, is dit makkelijk op te lossen? Ik hoor het graag 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Noor45 Het is best subtiel hoor... kan idd erger. Maar ik zie wel een duidelijke lijn van waar het implantaat zit & dat het echt te laag zit. Ik zit nu op twee weken dus het gaat zeker nog verder zakken ben ik bang voor... Maar ik heb idd al een mail gestuurd en ga morgen bellen of ik ipv met een consulent, gelijk een afspraak met de chirurg kan maken voor een nacontrole. Dus het komt allemaal wel goed denk ik :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Hoixxxx zei:

@Noor45 Het is best subtiel hoor... kan idd erger. Maar ik zie wel een duidelijke lijn van waar het implantaat zit & dat het echt te laag zit. Ik zit nu op twee weken dus het gaat zeker nog verder zakken ben ik bang voor... Maar ik heb idd al een mail gestuurd en ga morgen bellen of ik ipv met een consulent, gelijk een afspraak met de chirurg kan maken voor een nacontrole. Dus het komt allemaal wel goed denk ik :) 

Misschien kan het inderdaad nu nog iets aan gedaan worden via je litteken. Sjonge, ik ben echt heel bang omdat het bij mij zo hoog zit en ik denk dat het nooit gaat zakken en dan kijk ik bij jou en jouw borsten zien er zo mooi uit, maar te snel zakken is dus ook niet goed. Laat je morgen weten wat ze zeggen. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.