Ga naar inhoud

Hoixxxx : 17 mei 2021 : Dr. Schellekens : CosMed Kliniek


Aanbevolen berichten

@Daniëla89 @Frukje @Essebes1234 @Diana75 @Von5385 @Wendy2020 @Jenster Wat ontzettend lieve virtuele steun (en knuffels🙂) krijg ik van jullie. Dat helpt meer dan jullie misschien denken ☺️. Dus dank jullie wel!💖

Ik heb gemaild & foto’s gestuurd en de chirurg gaat ernaar kijken ....  ik hoop ontzettend dat hij ziet wat ik bedoel en dat het inderdaad makkelijk op te lossen is. Zelf denk ik dat ik opnieuw geopereerd zal moeten worden maar het is echt even afwachten wat de dokter zegt natuurlijk.

Ik ben een perfectionist dus ik zou niet kunnen denken, ze zien er oké uit dus ik laat het wel zo. Maar voor nu ben ik niet boos op de kliniek of de chirurg, foutjes worden natuurlijk wel is gemaakt. Als ze het maar wel weer oplossen natuurlijk ! Dus daar ga ik van uit 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Hoixxxx zei:

@Daniëla89 @Frukje @Essebes1234 @Diana75 @Von5385 @Wendy2020 @Jenster Wat ontzettend lieve virtuele steun (en knuffels🙂) krijg ik van jullie. Dat helpt meer dan jullie misschien denken ☺️. Dus dank jullie wel!💖

Ik heb gemaild & foto’s gestuurd en de chirurg gaat ernaar kijken ....  ik hoop ontzettend dat hij ziet wat ik bedoel en dat het inderdaad makkelijk op te lossen is. Zelf denk ik dat ik opnieuw geopereerd zal moeten worden maar het is echt even afwachten wat de dokter zegt natuurlijk.

Ik ben een perfectionist dus ik zou niet kunnen denken, ze zien er oké uit dus ik laat het wel zo. Maar voor nu ben ik niet boos op de kliniek of de chirurg, foutjes worden natuurlijk wel is gemaakt. Als ze het maar wel weer oplossen natuurlijk ! Dus daar ga ik van uit 🙂

@Hoixxxx, je hebt groot gelijk dat het zo moet zijn dat jij er blij mee bent. En als er iets niet goed zit, moet dat verholpen worden. Knap van je dat je geen boosheid voelt! Begrijp zo die spanning g die je nu hebt. 
Hoop dat je vertrouwen en hoop hebt dat het goed gaat komen!

Laat je weten als je iets weet?!

Dikke knuffel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden, Hoixxxx zei:

@Daniëla89 @Frukje @Essebes1234 @Diana75 @Von5385 @Wendy2020 @Jenster Wat ontzettend lieve virtuele steun (en knuffels🙂) krijg ik van jullie. Dat helpt meer dan jullie misschien denken ☺️. Dus dank jullie wel!💖

Ik heb gemaild & foto’s gestuurd en de chirurg gaat ernaar kijken ....  ik hoop ontzettend dat hij ziet wat ik bedoel en dat het inderdaad makkelijk op te lossen is. Zelf denk ik dat ik opnieuw geopereerd zal moeten worden maar het is echt even afwachten wat de dokter zegt natuurlijk.

Ik ben een perfectionist dus ik zou niet kunnen denken, ze zien er oké uit dus ik laat het wel zo. Maar voor nu ben ik niet boos op de kliniek of de chirurg, foutjes worden natuurlijk wel is gemaakt. Als ze het maar wel weer oplossen natuurlijk ! Dus daar ga ik van uit 🙂

 

@Hoixxxx Jeetje wat een verhaal zeg....ben er voor gaan zitten om alles bij te lezen en te kijken....snap je helemaal, en knap van je dat je niet boos bent op de kliniek of chirurg. Wens je heel veel sterkte met alles en hoop dat ze snel met een oplossing komen. Verder vind ik ze er wel heel mooi uitzien😊 Ook een dikke knuffel van mij 😘

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@HoixxxxIk hoop voor je dat je snel wat te horen krijgt, en dat het opgelost kan worden. En inderdaad, jij moet er blij mee zijn! 

Hopelijk heb je niet al teveel spanning, ook al zou dat wel erg begrijpelijk zijn.

Ik vind het knap hoe positief en optimistisch je hiermee omgaat. ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Diana75 @Lottje72 @Wendy2020 @Cassie @Noor45 Dank jullie wel meiden voor de lieve woorden😊. En @Cassie ik was er idd al een beetje bang voor, ik dacht al ‘hoe komt het dat het ene litteken zoveel lager zit dan de ander? Dat moet dan toch bijna wel dat de pocket ook zo laag is?’ Het litteken komt in de borstplooi zeggen ze & dan zou mijn borstplooi dus helemaal te laag uitkomen. Nou ja, nu zie ik dus dat mijn vermoedens idd klopten helaas 🥲😢.

En @Noor45 klopt helemaal haha... foutjes worden wel is gemaakt maar liever niet bij mij😂. Is wel helemaal kut natuurlijk dat ik niet gewoon blij kan zijn nu als ik in de spiegel kijk ☹️
Maar ja, kan er nu toch niks aan doen. Dus ipv stressen en piekeren zal ik er maar gewoon op vertrouwen dat het goedkomt en ik over een tijdje ook echt mooie boobies heb 😝. Als de chirurg zonder empathie reageert dan ga ik wel terminator modus hoor, maar laten we er maar vanuit gaan dat dat niet gebeurt 😂

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Hoixxxx zei:

En @Cassie ik was er idd al een beetje bang voor, ik dacht al ‘hoe komt het dat het ene litteken zoveel lager zit dan de ander? Dat moet dan toch bijna wel dat de pocket ook zo laag is?’ Het litteken komt in de borstplooi zeggen ze & dan zou mijn borstplooi dus helemaal te laag uitkomen. Nou ja, nu zie ik dus dat mijn vermoedens idd klopten helaas 🥲😢.

Zo'n pocket, is dat iets dat langs onder ook dicht gedaan wordt? Zakt die pocket in zijn geheel? Floept het implantaat er uit? Of hoe moet ik mij dat voorstellen? Ik hoop mee dat de pc direct juist handelt, maar daar moet je van uit gaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Cassie zei:

Zo'n pocket, is dat iets dat langs onder ook dicht gedaan wordt? Zakt die pocket in zijn geheel? Floept het implantaat er uit? Of hoe moet ik mij dat voorstellen? Ik hoop mee dat de pc direct juist handelt, maar daar moet je van uit gaan!

“omdat tijdens de operatie een precies passende ruimte voor de prothese wordt gemaakt. Dit wordt de “pocket” genoemd“ - heb ik even van internet geplukt.
 

Ik weet ook niet precies hoe en wat, maar in mijn hoofd is de pocket een soort van ‘gleuf’ waar het implantaat precies in past. Je hoort wel is dat de siliconen te groot of te klein waren voor de pocket en dat dit niet goed is?
Volgens mij zakt die pocket dus niet in zijn geheel, maar zijn het de implantaten die in de pocket zakken. En het kan idd zo dat het implantaat ‘eruit floept’, maar dat is vooral als die sws al te groot was voor de pocket. Denk ik dan hè 😂.

 

Daarom denk ik dus dat de pc de pocket te laag heeft gemaakt. Hij had ook bij het tekenen heel mooi scheef twee borstplooien getekend, de linker veel lager dan de ander. Ik vraag me af of ik misschien scheef stond bij het aftekenen ofzo? Maar ja, je kan er toch vanuit gaan dat hij daar op zou letten aangezien ik geen spiegel voor me heb? Dus ja, je moet er idd vanuit gaan dat ‘ie goed handelt... achteraf had ik van tevoren willen kijken hoe hij het had afgetekend, dan had ik dat gelijk gezien en kunnen vragen of dat wel klopte. Agh ja, hindsight is 20/20 🤷🏼‍♀️.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.