Ga naar inhoud

Jill olivia : 27 maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Jill oliviawat ben jij al goed bezig, ga je dan helemaal alleen naar de winkel? Ik merk dat ook hoor met me schouders ontspannen, vooral als ik ff uit huis ben hou ik ook me jas een soort van vast in het midden ofzo 😂 en slof ik zo overal heen. Ben benieuwd naar je foto!!!!

 

Hahaha ga stuk hierboven dat je boobs te groot zijn, heerlijk, wat hebben we toch een lieve meiden op t forum 🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden! Ik heb m’n pixel vullers online gezet. Dus je kan kijken🧐

 

Mijn rechterborst staat nog wel wat strakker ik hoop dat die borstspier binnenkort de strijd gaat opgeven. Daar voel ik ook nog wel hobbel zitten. Maar ze gaan de goede kant op!

 

@kverhage Nou gisteren heeft m’n man me wel afgezet. En ik kon niet alles zelf pakken maar het ging redelijk. Vandaag heb ik een beetje een mindere dag. Slapen is gewoon af en toe een ding. Ik slaap wel redelijk plat maar wel helemaal tussen de kussens in en dan word je wakker met je broekje helemaal vacuüm tussen je billen van het naar beneden schuiven😂😖 Dus vandaag doe ik rustig aan. Ik houd me wel echt aan het niet tillen en niet iets boven m’n hoofd doen. Ik ging gisteren soep maken maar ik kon niet eens een ui snijden dus die kracht moet ik weer opbouwen. Boterham smeren lukt nu wel maar bij alles wat ik niet goed vind voelen stop ik.
 

hebben jullie dat ook? 


zometeen m’n oma wandeling maken door de buurt. Ik loop in de jas van m’n man lekker ruim die van mezelf plet er teveel op. Geniet van jullie dag allemaal xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia wat zijn ze weer veranderd zeg! vind ze echt heel mooi👌🏼😍 ik kan elke dag wat meer en merk dat ik mijn armen al best goed kan gebruiken. Snachts heb ik nog het meeste last en als ik lang in een houding heb gelegen. Als een beweging niet goed voelt stop ik meteen. Ga morgen even een wandelingetje maken ff wat frisse lucht🌷 xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia omg ze worden zo mooooooi!! 😍 is dan toch weer alles waard he.. lekker shinen straks. Whahhaa vacuüm getrokken broekje 😂 ik slaap nu gewoon zonder iets aan, alleen me bh, dan heb ik het minste last van alles. Slapen wordt ik ook echt zat hoor bluh op die stomme rug. Herken ook wat @Daniëla89 heeft, had ik ook last van de eerste dagen wordt gelukkig steeds beter hoor, blijven volhouden 😘

 

Ik doe idd precies hetzelfde, alles wat niet goed voelt doe ik niet, vraag me dan oprecht af hoe sommige meiden nu al aan het werk zijn, ben ik dan echt zo'n miep😂 en let ook erg op met tillen en armen boven het hoofd doen. Ben blij dat het weer weer wat beter is, met dat zonnetje is het veel fijner om ff naar buiten te gaan. Geniet er van met je oma🥰

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 en @kverhage nou wat lief van jullie zeg!! ❤️ Vind ik super leuk zulke reacties dank jullie. Ik vind het echt wel een proces waar je door heen gaat van voorbereiding tot operatie tot erna en blij met jullie!
 

@Daniëla89 Ben benieuwd hoe je ommetje gaat buiten. Heb je nog een keer gespiekt? Ziet het er allemaal mooi uit. En trek je het harnas een beetje? Je gaat zo opgelucht zijn als ie uit mag straks😊

 

@kverhage Wij zijn gewoon lekker miep en we zijn er trots op! 😂💪 morgen heb ik een uitdaging want dan moet ik een uur in de auto zitten moet naar m’n schoonouders m’n vent rijd wel hoor maar denk dat het qua vermoeidheid een uitdaging word.

 

fijn weekend meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mooi @Jill olivia!!! Echt super. Wat zakken ze mooi. Zien er ook al veel rustiger uit!

En wat hilarisch met die foto die je niet kon plaatsen. Te grote boobs, kwam niet meer bij! 🤣😂

En wat een verhaal van jij in de supermarkt met je 'schouder operatie' en je zoon tegen de juf. Ik heb mijn meiden ook gezegd, zeg maar aan niemand...maar zo zie je maar...niet te moeilijk over doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83Dank je wel!! Ja ze zaten eerst echt onder m’n kin en nu zakt het al een beetje😊 haha ja joh die kinderen gaan het echt vertellen hoor! Vandaag was ik naar een babyshower en daarna m’n schoonouders en heb het ook maar gewoon verteld eigenlijk krijg ik er alleen maar positieve reacties op moet ik zeggen. En anders pech ik ben blij met m’n tetten🤪 hoe gaat het met jou? Alles in kannen en kruiken al?🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhagehee Meis!!! Daar ben je weer! ja ik begin me echt nu wel steeds elke dag een beetje beter te voelen. Pijn is niet de hele tijd meer aanwezig alleen ik vind het rug slapen gewoon helemaal ruk haha🤯🤬 Ik kan weer gewoon wandelen en heb vandaag met een vriendin ook even twee winkels bezocht. Auto rijden lukt me weer 1 keer geprobeerd. Maar dingen zoals m’n haar wassen en jas aantrekken gaan nog heeeeel moeilijk. En ik heb nog steeds last van die strakke borst spieren. en tillen niet en dingen hoog reiken ook niet. Hoe gaat het met jou! Voel je je goed en begin je ook onze befaamde miep tijd achter je te laten?🤣🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia oooh wat ben jij goed bezig!!! Super fijn zeg. Ik ga nog niet zo goed, sinds paar dagen echt gemene pijn bij 1 borst, daar op de plek van mijn litteken maar dan diep van binnen. Dus ik zit al een paar dagen bijna vast op de bank, want alles deed pijn bluhhh. Maar litteken zelf ziet er goed uit, geen koorts ook enzo dus zal dan moet het goed zijn. Hoop dat dit bijna voorbij is en ik ook weer wat meer kan zoals jij! Wel raar want voordat deze pijn kwam ging ik echt ik een stijgende lijn zeg maar, achja niks aan te doen😂 Ja dat op me rug liggen word ik ook echt spuugzat whaha. Vandaag ben ik op de helft, 3 weken, nog 3 te gaan. Post vanavond ook weer ff nieuwe foto, benieuwd of er weer iets veranderd is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aah jeetje wat rot zeg! Heb je contact gehad met de kliniek erover? Wat lijkt me dat vervelend zeg. Ik heb bijv wel sochtends als ik op sta echt nog wel pijn dan neem ik snel m’n paracetamol. En over het algemeen nog wel onwennig en voorzichtig maar ik merk wel echt stijgende lijn. Ik gun het jou ook!❤️ Ja dat rug liggen is echt drama ik slaap om de paar nachten goed omdat ik gewoon dan zo naar de pieeeep ben van het slaap tekort. Af en toe probeer ik op m’n zij te liggen maar dat voelt mega ongemakkelijk. Zaterdag zal ik ook weer ff een nieuwe foto plaatsen. Ik heb trouwens het idee dat m’n borsten groter worden nu ze een beetje ontspannen. Kan niet wachten tot ze ook wat zachter zijn. En ik mooie bh’s en bikini’s aan kan. Ik denk aan je komt goed. We hebben het ergste gehad! En bij twijfel laat je altijd ff nakijken / bellen denk ik altijd maar xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief, dankjewel 💗 Nee nog niet gebeld, maar las overal als je geen koorts hebt en je litteken er goed uit ziet het goed moet zijn. Misschien morgen toch even bellen als het nog zo is idd. Oehhh fijn toch als ze groter lijken whoop whoop, had dat idee ook als ik naar de foto's van week 1 en week 2 kijk, ben echt benieuwd naar me week 3 foto zo in vergelijking met de rest. Ga hem na het douchen maken en posten. Wel vervelend dat je sommige nachten ook niet goed slaapt, ik val gelukkig bijna alle nachten wel vrij snel in slaap, al ga ik wel steeds later slapen omdat ik pas richting bed wil als ik echt moe ben zodat ik snel slaap haha. Achja, heb toch nog geen werk nu dus dat is fijn. Wanneer moet jij weer beginnen? Of ook nog vrij voorlopig?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage o..m..g heb ff je foto gekeken kind wat een verschil elke week! Whoop whoop mooie flinke jongens💪💪 Echt mooi om te zien dat ze netjes zakken steeds meer op hun plekje komen. Fijn hè om boobs te hebben! Maaar het went snel hè vanmorgen keek ik in de spiegel toen dacht ik nou had nog wel groter gemogen! Hou de pijn maar even in de gaten Meis en anders gewoon ff belletje inderdaad. Ik vind het hele dual plane gebeuren echt wel ff een ding hoor! Met m’n eerste operatie zat ik na drie dagen in de bios en ging ik met drie weken de stad weer in. Vandaag had ik weer de hele dag last van die trekkende borst spieren. Geef het nou op jongens denk ik dan. Zaterdag moet ik foto’s sturen naar nio of ie vind of ze genoeg gezakt zijn en evt anders een band moet dragen. Hoop van niet natuurlijk! Zaterdag zet ik m’n foto’s erop. Ik moet 24 april weer werken en heel eerlijk zie ik er nu een beetje tegenop maar goed het zijn nog negen dagen en als ik kijk wat voor een wrak ik twee weken geleden was en nu zit er enorm verschil in! Wanneer moet jij weer werken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia whaha ik ga stuk. Ja verschil he, ben ook zo blij, ik wou groot nou hier heb ik ze. Hoop wel dat ze groot blijven 😂 ben benieuwd naar die van jou zaterdag!! Wel vervelend dat je nog zo last hebt van die spieren, ik voel het ook soms wel maar niet meer als normaal denk ik, heb vooral last van die andere pijn wehhh. Ga daar morgen misschien toch even over bellen, al is het maar om te horen dat het er bij hoort. Ben benieuwd wat Nio tegen je gaat zeggen, zitten die van jou nog zo hoog dan? Klinkt inderdaad wel als een aardig verschil met voor de spier, maarja wij willen grote jetsers he dusja moeten er wat voor over hebben 😂 kan me voorstellen dat je tegen werk beetje opziet, maar kan idd al weer een heel verschil zijn vergeleken met nu! En anders goed aangeven hoor, niet over je limiet gaan. Ik hoef voorlopig nog niet te werken, wij zijn nog dicht ivm corona, komt nu dus wel even goed uit. Hoop dat je zo een beetje kan slapen xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 dankjewel 🥰

 

Ik heb vanochtend gebelt voor de pijn, ze zeiden dat het er bij hoort en dat het waarschijnlijk de wond van binnen of de weefsels zijn die aan het rekken zijn. Het zou rond de 4 weken toch wel minder moeten worden en omdat mijn litteken aan de buitenkant er heel goed uit ziet zou er niks aan de hand zijn. Dus ik kijk het dan nog maar even aan deze week, baal wel want ik zit alleen maar op de bank of in bed op mijn telefoon of tv te kijken, dus ga mij nu aardig vervelen😂 heb ook weer meer hulp nu nodig van mijn vriend, maarja het is even niet anders. Als ik loop schuif ik letterlijk met mijn voeten over de grond om vooruit de bewegen, dus hoop dat het snel beter wordt.

 

Hoop dat jullie allemaal lekker slapen❤

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage haha dat maakt toch niet uit! We zitten allemaal lekker te spammen bij elkaar! Een groot boobie feest

maar meid ff serieus ik vind het echt wel heftig om te lezen dat je zoveel pijn hebt! pppfffff ik heb echt met je te doen en ik hoop echt dat dit echt heel snel minder word. Ik voel me goed doe alles weer alleen heb ik dus echt kanonne last gehad van die strakke borstspieren maar heb het idee dat het eindelijk wat zachter word. Morgen gooi ik ff m’n foto erop die ik naar dr nio moet sturen. Heb vandaag de pleisters eraf gehaald die mochten eraf scheelt ook irritatie. 
gisteren ben ik een boefje geweest en heb een halve diazepam gepakt die ik nog van de kliniek had en heb zeven uur achter elkaar geslapen. God man hè hè een keer slapen. Net ff in een kleding winkel geweest om ff wat te kopen maar passen was iets te next level nog. M’n vriendin me moeten bevrijden uit een jurk🙈🙈

maar meid houd het maar goed in de gaten hoor zit me niks lekker dat je zo een pijn hebt! 
 

groetjes❤️
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieve meiden 

vandaag drie weken post operatief!! 🥳🥳 Ik heb een nieuwe foto erin gezet. M’n rechterborst is nog iets vervormd door de strakke borstspier maar het word elke dag een beetje beter. Heb foto’s gestuurd naar dr Nio dus even afwachten wat hij ervan vind. Fijn zonnig weekend allemaal😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.