Ga naar inhoud

Jill olivia : 27 maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Diana75 heel erg bedankt😊😊 het voelt ook steeds beter en ik denk er ook niet meer de hele tijd aan. In het begin ben je er zo mee b ezig althans dat had ik dan! Zo eindelijk in m’n bed lange werkavond gehad. Tis af en toe nog zoeken naar hoe zwaar ik durf te gaan met tillen op m’n werk etc maar ik kan gelukkig veel hulp krijgen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-12-2020 om 22:35, Anouk78 zei:

Hoi Jill welkom op dit forum :tatice_04:

ik denk dat je de maat van de prothese goed kan hebben als Nio dit adviseert.

Ik ben zelf 6 November door hem geholpen. Ik heb bredere protheses genomen waardoor mijn borsten ook meer bij elkaar zijn komen te staan. Heb een album waar je in kan kijken, dit was wel een wissel. En zeker is het weer allemaal spannend en weer zeker dat je borsten super mooi gaan worden.

Alvast heel veel plezier, op weg naar nieuwe boobies.

liefs Anouk 

 

Hi Anouk, Zou ik ook mogen meekijken? Ik heb mijn borsten 16 jaar geleden laten doen en moet ook gaan wisselen. Ik zou ook willen dat mijn borsten wat dichter bij elkaar zouden komen dus ben heel benieuwd naar jouw album.

Groetjes Prins

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jill,

Zou ik ook bij jou mogen meekijken? Ik moet ook een wissel gaan doen na 16 jaar. Ze hangen bij mij ook een klein beetje. Heb 245 cc ben 180 en weeg 70 kilo. Ze mogen bij mij vooral wat gevulder zijn zodat het ook optisch een lift krijgt. Ook zou ik ze wel iets dichter tegen elkaar willen. Maar groter hoeft niet. Wel voller :) ik ben dus ook aan het oriënteren hoeveel er dan in zou moeten. 650 CC klinkt enorm maar dat kan dus zo maar heel anders tonen dan dat het klinkt. Vandaar mijn interesse om even bij jou te kijken. 

Alvast bedankt.

En sterkte met je verdere herstel en geniet van je borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Prins hoi goedemorgen! Aan het begin van m’n verslag kan je idd de foto zien van hoe ik eruit zag met 260cc 😅In mijn geval was om ze dichter bij elkaar te krijgen een vooral brede prothese nodig en ook groter. Als je lang bent kan je deze maat echt heel goed hebben. Ik ben 173 dus ietsjes kleiner dan jij en ze zijn wel groot maar goed in kleren mooi te dragen. Dus staar je niet blind op cc’s want dat zegt niks. Ik had ze absoluut niet kleiner gewild en ben super blij met de ruimte ertussen die honderd keer kleiner geworden is!😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Op 22-5-2021 om 22:05, Prins zei:

Hi Anouk, Zou ik ook mogen meekijken? Ik heb mijn borsten 16 jaar geleden laten doen en moet ook gaan wisselen. Ik zou ook willen dat mijn borsten wat dichter bij elkaar zouden komen dus ben heel benieuwd naar jouw album.

Groetjes Prins

Jazeker mag je meekijken volgens mij staat mijn album op openbaar zo niet stuur mij even een bericht 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-6-2021 om 16:40, Anouk78 zei:

Jazeker mag je meekijken volgens mij staat mijn album op openbaar zo niet stuur mij even een bericht 😘

Klopt dit anders moet je het leven laten weten 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Myrthe83 en @Daniëla89 hooooooooooooooooooi lieve meiden!!!!! Wat een afwezige saaie doos was ik hè! Man man man! Hoe is het met jullie?❤️❤️🥰🥰 en lief dat jullie even naar me vragen! Ik was even een tijdje niet actief meer zoals jullie hebben gemerkt! Ik moest even het onderwerp boobs los laten en even een tijd er minder mee bezig zijn. Ik ben nu eigenlijk durf ik wel te zeggen 100 procent hersteld en ook sporten heb ik op kunnen bouwen naar bijna oud niveau alleen doe ik niks wat niet goed voelt. Ik voel me nu echt top en ben elke keer als ik m’n bh aantrek blij. Ergens blijft het ze moeten groter monster me een beetje plagen maar ik ben zo blij met het eind resultaat. Ik was met man en kids naar centerparcs en in het zwembad sprak een vrouw me aan om me te complimenteren met m’n borsten❤️ Ik vind complimenten van vrouwen gewoon zoooveel meer waard dan van vieze gluur mannetjes haha!! Verder ben ik gewoon m’n energieke stuiterballen zelf😂😂 en ga ik weer in de weekenden borrelend verjaardaggend en binnenkort weer festivallend door het leven. Whoehoeee met m’n nieuwe vriendinnen 🥳🥳🥳

hoe is het met jullie? Helemaal happy en hersteld? En nog goed actief op het forum?? 
hele dikke knuffels meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve @Jill olivia ik kwam ook toevallig weer een een kijkje nemen...ook niet meer zo actief op het forum. Wat klinkt je verhaal goed en positief. En heerlijk verjaardaggend en festivallend 🙂 Leuk ook zo'n compliment van een onbekende. En wat je zegt ... van een vrouw voelt dan toch heel anders dan van een man. Maar altijd leuk en goed voor je zelfvertrouwen 🙂 En heerlijk een weekje weg. 

Met mij ook goed. Zo blij ook!! En heerlijk om weer te kunnen sporten. Ook ik ben weer zo goed als terug op niveau. Ik train echt wel weer mijn schouders en borst maar oefeningen waarbij ik ze voel ontwijk ik nog wel een beetje of verlaag echt in gewicht. Ook ik ben elke dag blij als ik een bh aan trek. Mooi gevuld, zo fijn. Draag 's nachts nog steeds mijn sport bh...durf nog niet zo goed zonder. Maar zal komende week toch eens een keertje gaan proberen.

Heel benieuwd hoe het ook met jou gaat @Daniëla89

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia @Myrthe83 lieve meiden!! Leuk om weer van jullie te horen. Fijn dat alles zo goed gaat bij jullie🤩 bij mij gaat het ook goed. Ik ben morgen 3 maanden po en ben zo blij met het resultaat! Ik vind ze echt soepel en ze bewegen net als echte boobs😊zo had ik dat niet verwacht van te voren. Naakt denk ik ze hadden best nog wat groter gekund maar met een bh aan en kleding ben ik toch blij met mijn keuze en had ik ze toch echt te groot gevonden als ik voor meer was gegaan,dit past het beste bij mijn lichaam.

Heerlijk ook om eindelijk weer lekker te kunnen genieten en leuke dingen te doen! Stomme corona:121: Toevallig wil mijn man volgend weekend ook naar centerparcs met de kinderen,kan ik mooi mijn nieuwe bikini testen:13: heb hem nog niet kunnen gebruiken met die regen steeds😂 ik vind het soms lastig om nog actief op het forum te zijn omdat er de laatste tijd veel niet happy zijn en ik wel,dat voelt een beetje dubbel. Blij met een berichtje van jullie,dikke knuffel🥰 xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klinkt heel goed @Daniëla89. Fijn dat je zo tevreden bent en blij. En ook dat ze zo soepel worden. Ik ben soms ook benieuwd of ze nog zachter worden. Ze zijn echt al veel zachter dan in het begin, maar staan ook nog best steady. Beter dan hangers 😜 dat dan weer wel. 🙂 En ook die twijfel soms over de maat blijft, maar al met al super blij en helemaal als ik min voor foto's bekijk dan is dit echt een geweldige keuze geweest. 

Wat jij zegt over minder happy berichten, dat krijg ik dus eigenlijk niet eens mee omdat ik ook nog maar heel beperkt op het forum kijk. Was in beginsel niet mijn voornemen, maar tja...zo loopt het dan toch. 

Heerlijk dat je binnenkort even weg gaat. En dan inderdaad lekker pronken in mooie bikini. Jeuh!! 

 

Leuk te lezen hoe het met je is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 nou inderdaad..die voor foto's houden ons scherp😜 de soepelheid veranderd nog steeds met de tijd dus komt goed hoor. mijn borstband moet ik nog tot vrijdag dragen als het goed is,blij dat ik daar straks vanaf ben🙈 ach het was voor een goed doel want ze zijn mooi gezakt. Knuffel❤

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Zo! Ik heb al je berichten gelezen. Wat fijn dat je zo blij bent met je Nio boobs en je uiteindelijk toch de goede keuze hebt gemaakt voor dual plane. Volgens mij hebben veel meiden last hier van dat boobmonstertje haha. Ik wil ook een wissel doen en ben twee keer op consult geweest bij Nio. Mag ik bij jou mee kijken? 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

@Junesboob hoi Meis! Sorry ik ben niet meer zo fanatiek aanwezig hier! De ligt alweer een tijdje achter me😊👍 jaa wat een proces is het hoor! Je kan op het forum echt veel steun vinden bij leuke meiden. Ik heb geen album meer online maar je kan bij m’n profiel wel voor en na zien als het goed is! Heel veel succes met je keuze maken. Wat ga je voor wissel doen? Qua cc’s en wat heb je nu? 
nogmaals excuus late reactie groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.