Ga naar inhoud

Jill olivia : 27 maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Myrthe83 ja ik ben ook enorm blij. De pijn komt nu een beetje in aanvallen die borstspieren staan zo vreselijk strak. Om de paar uur pijnstilling maar ik neem de Morfine niet wel de diazepam een halfje word ik lekker relaxed van. Zo spannend hoor voor jou ook!

 

@khll16 oh wat spannend!! Nou Meis neem het maar gewoon zoals het komt. Ik vind de pijn bij dual plane wel pittig maar ik heb ook vriendinnen die er geen last van hebben gehad dus per persoon verschillend. Maar ik loop idd al weer lekker op💪🌸🌸 ik ga je topic in de gaten houden!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@khll16 Ja het is het zeker waard al moeten we er even voor door de zure appel heen bijten. Ik ben iemand die normaal de hele dag bezig is met van alles en nu na 24 uur ben ik het al zat😂 Maar ik heb me er goed aan toegegeven, dus af en toe even gelopen maar ook veel films gekeken. Ik heb een harnas om dat zit behoorlijk strak zal blij zijn als die straks vervangen mag worden door een goede sport bh. Die heb ik nog niet gekocht dacht eerst maar eens kijken wat voor maat ik heb🤭

spannend hoor voor je aftellen maar en dan heb je ook je droom boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia,

 

haha hier nog zo’n één 🙋🏻‍♀️
heb al heel wat series en films genoteerd om te kijken. Normaal ook de hele dag wel bezig, maar goed ook dat moeten we er maar voor over hebben 😜

Daarnaast alvast plannen maken voor de zomervakantie en natuurlijk kleding bestellen die straks geweldig gaat staan! 
Mag ik vragen waarom je een heel harnas aan hebt? Ik krijg alleen een sportbh dus gewoon even benieuwd haha.

 

Ja het aftellen is nu wel echt begonnen haha. 🤩

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen! Wederom op de bank half zittend wat uurtjes kunnen slapen beter dan de eerste nacht. Ik neem wel een halve diazepam hoor omdat de boel anders zo strak staat met het liggen. Ik lig op de bank zodat ze boven rustig kunnen slapen en ik als ik wakker ben gewoon ff de tv aan kan zetten en even m’n benen kan strekken maar hopelijk een dezer nachten weer gewoon m’n bedje in. 
 

@khll16
Haha ja harnas ik overdrijf een beetje maar zo voelt het namelijk. Het is een compressie vest wat helemaal met haakjes en klittenband aan alle kanten zit ingesnoerd. 
Vandaag mag ik officieel onder de douche en das maar goed ook voel me echt enorme vies!

jaaa leuk lekker vast je verheugen op leuke tijden die komen!!

Durf je vakantie te boeken? Wij gaan gewoon maar binnen Europa met de auto gokken er maar op dat dat kan😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia

 

wat fijn weer een ‘redelijke’ nacht!

Oh op die manier, ja dan kan ik me voorstellen dat je uitkijkt naar alleen een sportbh. En wat zal het fijn zijn om ook weer even te douchen!

 

Nou over de vakantie gesproken. We hebben nu al 4x een vakantie moeten annuleren, maar we houden de goede hoop erin. Eind mei hebben we er nog 1 op de planning; maar die zie ik niet gebeuren haha. De zomervakantie eind juli, hopelijk toch wel 🤞🏼 

Dat is inderdaad ook een autovakantie naar Italië, ik hoop het zo!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia

 

wat fijn weer een ‘redelijke’ nacht!

Oh op die manier, ja dan kan ik me voorstellen dat je uitkijkt naar alleen een sportbh. En wat zal het fijn zijn om ook weer even te douchen!

 

Nou over de vakantie gesproken. We hebben nu al 4x een vakantie moeten annuleren, maar we houden de goede hoop erin. Eind mei hebben we er nog 1 op de planning; maar die zie ik niet gebeuren haha. De zomervakantie eind juli, hopelijk toch wel 🤞🏼 

Dat is inderdaad ook een autovakantie naar Italië, ik hoop het zo!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia fijn dat je iig wat hebt kunnen slapen en weer lekker mag douchen!😇 ik moet nog geopereerd worden maar heb me er inderdaag op ingesteld dat het begin een hel zal zijn dan kan het altijd meevallen😂👍🏼 gelukkig zal het steeds wat beter gaan en heb je lieve mensen om je heen die je lekker kunnen vertroetelen😘 Het niet kunnen knuffelen etc met de kindjes ga ik het meeste missen dus daar geniet ik nog even van🤭 wanneer kreeg jij een tijd door van de kliniek eigenlijk? Ben heel benieuwd naar je resultaat en je herstel dus hou je topic in de gaten!🙂 Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@khll16 Ben vandaag onder de douche geweest. En dat compressie vest even uitgedaan. Poe wat zwelling en ze moeten nog zakken maar ik zie nu al dat het heel mooi gaat worden! Ik heb vandaag ook een zwarte medische bh besteld voor als ik volgende week uit dit vest mag. Heb gedouched met hulp ben echt nog wel beperkt. Pffff ik heb geen geduld. Maar ik geef me echt over. Ik lig ook veel op bed en de bank en af en toe m’n benen strekken maar ik wil m’n lichaam echt laten herstellen van deze aanslag😋

 

@Daniëla89 ik werd op maandag gebeld over de tijd en werd zaterdag geopereerd. Nou weet je Meis ik ga niet liegen ik vind/vond het best even pittig in het begin. Ik slik goed m’n pijn stillers en ik houd echt rust. Maar ik ben blij dat ik zelf uit bed kan komen en naar de wc kan. En het verbeterd elke dag. Eerst was de wc knop indrukken al te heftig of fles open draaien en dat kan ik allemaal al weer op de tweede dag😊 Ik neem nu nog kwartjes van die diazepam om m’n spieren te ontspannen helpt echt top. De kinderen passen zich snel aan hoor m’n dochter mocht bij uitzondering dr middag slaapje doen in ons grote bed en m’n zoon kwam met z’n hoofd op m’n buik liggen voorzichtig. (4 en 2 jaar) komt goed!!!

ik lig in bed jeeeej eindelijk even nog serie binge watchen en ik heb er weer een dag opzitten!

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia

 

Wat zal eht fijn zijn geweest even douchen! En goed om te lezen dat je nu echt al mooi resultaat ziet. Straks lekker ook dat vest uit!  Nog even geduld, zoals ik hier veel lees gaat het met dag steeds beter.

 

Heel benieuwd naar de rest van je herstel, inmiddels ben ik zelf morgen aan de beurt. Nu wordt het wel echt heeel erg spannend 😶

 

 

en hopelijk kunnen we beide lekker op vakantie straks! 🌞 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alles terug gelezen! Dat was nog even spannend toen Nio je belde ivm de ruimte tussen je borsten. Denk dat ik dezelfde keus als jou had gemaakt en voor het grotere was gegaan. Zo spannend hoe het gaat worden he?!!!! Ik herken mij in zoveel dingen van jou! Ik wil ook het liefst bezig zijn met van alles maar merk echt ik rustig aan moet doen, ik zit nu (ondertussen al dag 7 😱) nog veel op de bank, maar mijn vriend is dan ook de hele dag thuis dus ik heb geluk dat dat kan met mijn situatie. Ik merk dat ik heel spastisch ben met douchen 😂 ik sta dan in me pinguïn houding benen wijd  en mijn wast mij dan hahaha maar vind het toch allemaal spannend met die littekens. Vandaag ga ik voor controle en gaan de pleisters er af, ben benieuwd wat ze zeggen. Fijn dat je diazepam kan slilken trouwens, ik doe het met 2 paracetamol en in de nacht een ibuprofen erbij, de eerste nachten als ik wakker werd weer een ibuprofen maar ik word zo vreselijk misselijk van pijnstillers bah. Ik kan echt niet wachten tot de zwelling weg is en alles gaat zakken ik ben zo benieuwd 😱😱

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaa gezellig ook hier haha!!🥳🥳 volgens mijn man ben ik een soort sergeant die vanaf de bank alle orders geeft. Ik ben echt een control freak maar ben gelukkig nu wel zo slim om het echt even los te laten. Ik tel echt de dagen op de kalender tot het beter word. Ja het was echt even niet zo leuk met dat bericht toen. Als ik echt borsten wilde hebben die op elkaar zitten dan had ik een lift gemoeten. Ik ben gewoon geboren met een overdreven borstbeen (applaus voor mezelf)

Ik denk wel dat met deze keuze ik straks met een bh de hele boel een beetje bij elkaar kan duwen omdat er simpelweg meer te duwen valt. Heb wel nog een extra sterke medische bh besteld voor de aankomende weken. Dit harnas hangt me me keel wel uit haha!! Je foto’s zien er wel veel belovend uit trouwens!! De maat past perfect bij je! Zag de party waaiers hangen hier nog eentje!! Hopelijk als de Corona voorbij is mogen we weer lekker feesten! Succes op je controle nogmaals

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Jill olivia zei:

@Myrthe83 Spannend voor jou hoor het aftellen!! Las het net in je topic. 
ik doe zeker rustig aan bleh haha zit niks anders op 🤪 nu weer proberen te slapen dat is nog wel een beetje een uitdaging! Trusten!

Kan me voorstellen Jill dat je gewoon tegen het slapen op gaat zien... .slaap je al wel weer heel de nacht in je bed inmiddels?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden!

 

@khll16 nogmaals zet em op!!!!! Zo spannend!!!

 

@Daniëla89 dank je wel lief dat je even reageert.

 

ik moet zeggen dat ik het overdag echt wel goed te doen vind. Ik neem wel een klein beetje valium een half pilletje anders loop ik de hele dag met omhoog getrokken schouders. 
Net m’n compressie vest uitgedaan en ik weet dat ik geduld moet hebben ze zitten nog wat aan de hoge kant en zijn echt loeihard nog al beginnen sommige plekken iets zachter te worden. rechts is het implantaat een beetje vierkant door de gezwollen borstspier. Bovenop hoor je het als je het indrukt nog borrelen van de zwelling ook. 
Ben benieuwd hoe het elke week een beetje gaat veranderen. Kan niet wachten tot ze verhuizen naar huis plekje iets lager.

ben nu voor het eerst even alleen thuis stiekem ook echt vet lekker even 👏👏 m’n handen jeuken om de vaatwasser te gaan doen maar ik doe het niet😂😩

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.