Ga naar inhoud

Jill olivia : 27 maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Wianna Wauw Meis jeetje vanaf 1 maart al! Ik neem m’n petje voor je af. Gelukkig dat je hem niet zo vervelend vind zitten. Ik vond het echt een horror ding en ik hoef nu bijna geen eens meer pijnstillers te slikken nu hij af is.  Ik hoop echt dat je snel hersteld en de Fun voor jou mag beginnen. 
 

@Myrthe83
heb sportbh laten aanmeten maar eenmaal thuis schuurde hij nog teveel op de wondjes. Heb nu een marena recovery bh aan die zit wel lekker. Tis ff een beetje zoeken. Fijne pasen!en dank je wel voor het compliment super lief🥰

Ik vond het echt the Bomb om lekker weer buiten te zijn op een winkelcentrum en onder de mensen. Daarna wel echt kapot maar beetje buiten is heerlijk. Morgen ff wandelen.  Spannend hoor aftellen voor je’! Fijne Pasen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill oliviaze zien er echt al prachtig uit! Snap dat je ontzettend blij bent. En het is zeker heel verschil achter de borst spier. We zullen beide nog even geduld moeten hebben voor het eind resultaat. 
fijn dat je harnas uit mocht en je op je zij mocht slapen. Dat is al zo fijn! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@LadyS Dank je wel super lief. Ik vind ze nu elke dag mooier worden ook. Je moet gewoon enorm wennen aan het aangezicht zo de eerste dagen. En het zijn ook van die keiharde klonten aan je lichaam. Hoe gaat het met jou?

 

@khll16 Meid ik zit nu op 8 dagen post op en voor mij is er wel echt een beetje een omslag punt merk ik. Ik kon eerste dagen niets! Ik was helaas degene die echt veel pijn had en een kreupele nerd was. Nu kan ik mezelf douchen en aankleden alleen m’n man moet m’n haren föhnen en modelleren dat kan ik niet. Ik heb ook weer een beetje normale kleren aan. Ik zal volgende week weer ff nieuwe foto’s maken😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieve meiden!

 

Even een update😊 Ik heb enorm lopen zoeken naar een goede bh die me lekker zat🤓 Die marena bh bedekte de bovenkant van m’n borsten toch niet goed die zakte steeds naar beneden. De shock absorber sloot niet aan de zijkant maar nu hè hè na honderd bh’s heb ik de goede te pakken. Van de Hema de firm no padded en no beugel. Wat zit die lekker oh alles lekker op z’n plek gehouden en goed stevig ook van boven. En ik ben van 80c naar 80f gegaan! Whoehoe dat is ff een mooie sprong vooruit. Ik had namelijk last al van een kleine borsten complex maar nu ik ze in deze mooie sport bh zie ben ik helemaal in love😍 zo spannend voor @Daniëla89 die is nu op de operatie! En voor jou @Myrthe83is het nog maar een paar nachtjes slapen.

Ik ben gisteren lekker mee boodschappen wezen doen en ik vandaag zelfstandig gedouched incl haren wassen. Maar m’n conditie jeeeemig ik lijk wel een oma!!! Hadden meer meiden hier zo een last van. Ik ben echt een mega fitte energie bom sport super veel maar als ik naar de supermarkt ben geweest dan kan je me oprapen😂😂😂

fijne dag allemaal

😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/sport-bh/dames-sport-bh-zwart-1000011982.html
 

Deze is het. Hij heeft geen beugels en geen padding. Enige nadeel achtersluiting maar ik heb voor het eerst echt een comfortabel gevoel. Ik heb de omvang iets groter gekocht omdat ik nog wat zwelling ervaar aan de zijkanten. Hij geeft je borsten ook nog wel een beetje een wauw effect vind ik. 
 

zo fijn om te horen @Debs is jou kracht in je armen weer een beetje terug? En wat doe jij nu allemaal weer zelf en in huis?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Jill olivia zei:

https://www.hema.nl/dames/lingerie/bh/sport-bh/dames-sport-bh-zwart-1000011982.html
 

Deze is het. Hij heeft geen beugels en geen padding. Enige nadeel achtersluiting maar ik heb voor het eerst echt een comfortabel gevoel. Ik heb de omvang iets groter gekocht omdat ik nog wat zwelling ervaar aan de zijkanten. Hij geeft je borsten ook nog wel een beetje een wauw effect vind ik. 
 

zo fijn om te horen @Debs is jou kracht in je armen weer een beetje terug? En wat doe jij nu allemaal weer zelf en in huis?

 

groetjes

Thanks ga gelijk even kijken is idd wel leuk als Ze in een shirtje er ook mooi uitzien inplaats van geplet😹 

 

ik vond de eerste 2 weken echt drama met het huis en de kids, nu kan ik bijna alles weer tenminste met beleid en niks tillen daar wacht ik echt mee tot 6 weken. 
 Ik laat nog wel lekker de boodschappen thuis bezorgen en de stofzuiger laat ik ook nog staan voor me man😹🙌🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debs Heb even je foto’s bekeken ziet er goed uit whiehoeee wat zal je blij zijn! Tis het allemaal waard haha al dit geklooi. Ik heb je toegevoegd aan mijn album. 
ik snap je helemaal met drama in huis. M’n handen jeuken maar toch doe ik maar niks. Sta af en toe voor het raam naar buiten te kijken😂 goed gevoel voor drama heb ik 😂

succes met de bh! Ik hoop dat je er net zo goed gevoel van hebt als ik

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia hahah dankje vind ze nu nog mooier na 3 weken 😻 bij jou ziet het er ook super mooi uit❣️🙌🏼 Laat de zomer maar komen 😎

 

ik ben dus gelijk naar de Hema gesjeesd en een 85 f (op de gok) uit het rek gepakt en hij zit idd heerlijk 🙏🏼 Thanks voor de tip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo blij om te lezen dat alles nog goed gaat!! Bij mij bleven die boven spieren ook wel even loei hard, merk nu sinds een paar dagen dat alles langzaam aan zachter wordt en dat het een beetje gaat zakken want me littekens komen al bijna in een plooi! Ik herken je zo in die conditie 😂 ik ben elke keer bek af na douchen en een ommetje whaha. Wel goed dat jij al zelf je haar wast zeg😱 mij lukt dat nog niet hoor, maar heb ook wel aardig lang haar dus is gewoon een hele klus🤪 Ook fijn dat je een goede bh hebt gevonden! Als je alsnog iets zoekt kan ik je ook echt die van mij aan raden, die is van postoperatievedrukkleding.nl. Durf je ook al op je zij te liggen? Ik mag ook vandaag maar ik durf het niet. Moet ook me pleisters er vandaag af halen maar durf ik ook niet 😂 lekkere muts ben ik weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Debs Oh wat fijn zeg! Echt Hema😂 Top dat ie ook lekker zit. Een goede bh is echt het halve werk💪😊 Ja m’n rechter borst is nog een beetje vervormd door de mega strakke borstspier en ze zitten nog wat hoog dus ik hoop dat ze idd zoals je zegt elke week mooier gaan worden😊

 

@kverhage je wil me niet zien zitten hoor in die douche😂 op een krukje met m’n hoofd tussen m’n benen. Heb ook lang haar helemaal shit natuurlijk. M’n man moet het wel voor me föhnen dat lukt niet🤓 oh ja ga ik ook wel eens op die site kijken! Mocht mijn Hema knaller het toch niet zijn. Maar vooralsnog ben ik erg gelukkig ermee. Ja erg hè ik ging vandaag ook even wandelen maar heb nog heel erg de behoefte om m’n borsten te ondersteunen maar ja is ook wel apart gezicht om zo door de straat te lopen😂 ik ben blij dat ik nog even vrij ben van m’n werk. Zie mezelf nog niet gaan werken op deze manier😅 
Slaap lekker weer voor zometeen allemaal!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha zie je al zitten. Ben wel benieuwd naar je borsten in een echte hema knaller fotooooooo!!! Ik wil ze idd ook vasthouden met lopen whaha en ook in de auto hij drempels enzo 😂 ik zou ook echt nog niet moeten denken aan werken, ik ben al bek af na blokje om of haar wassen 😂 slaap jij eigenlijk ook al helemaal plat? Ik merk dat mijn spieren aan vanuit het midden dan nog wat zeer gaan doen, ben wel gepromoveerd naar 2 kussens ipv 3 haha. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage Ik zal zaterdag even een foto update doen dan ben ik twee weken post op de tijd gaat echt heel erg snel. Haha en zal de Hema knaller ff meenemen in het verhaal😂 Ik ging trouwens op de weegschaal staan maar 1,5 week niks doen en eten en volgens mij vocht vast houden is niet echt bevorderend. Nou ja vandaag m’n rondje buiten weer met vijf minuten uitbreiden en mischien ook wat minder paas eitjes erin haha! Ik slaap met twee kussens eigenlijk vanaf het begin al dus iets hoger. Ik mag op m’n zij liggen nou geprobeerd omg nooooo alsof er twee hunebedden op elkaar gaan en dan trekken m’n wondjes ook nog te erg. Voorlopig nog maar als een zombie op m’n rug. Haha ja die drempels ik elke keer tegen m’n vent BOCHT zachter hahaha. Hoe snel dronken jullie weer een wijntje? Na de operatie? 
heb nu heel braaf nog niets aangeraakt👼

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill oliviajaaaa ben benieuwd! Mijn 2 weken foto staat er ook op! Zal vandaag ook nog ff foto plaatsen van me littekens want hebben pleister er afgehaald. Ik heb bewust ook niet op de weegschaal gestaan hoor, ik hield zoooooo veel vocht vast 😂 had een 5 maanden zwanger buik, die is nu in de ochtend wel weg maar na bewegen komt die weer een beetje whaha. Had t aan de arts gevraagd bij controle en was heel normaal zei hij, kan wel paar weken duren. Je moet voor de grap het verschil van mijn armen kijken bij mijn 5 dagen PO foto en mijn 2 weken PO foto. Brrr dat dacht ik al bij op je zij liggen, helemaal met me pleisters er af nu (lekker tussen me oren) ga ik dat nog maar even laten denk ik 😅 Ik heb nog geen wijntje gedronken, nu moet ik zeggen dat ik ook bijna nooit wijn dronk. Voor wat ik heb gelezen raden ze het vooral de eerste 2 weken af, zou gewoon aankijken hoe het voelt voor jou en goed je wondjes in de gaten houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhageOmg wat worden ze moooi! Je ziet echt al verschil inderdaad met 1 week een n het vocht en zeker met je armen. Ben echt benieuwd hoe het aankomende weken eruit komt te zien maar is nu al echt mooi😍 

Ik laat wel even weten wanneer ik m’n foto’s erop heb gezet🤩
 

nou lekker dan paar weken met zo een opgeblazen buik pfff hopelijk inderdaad met bewegen weer weg. Ik trok m’n sportbroek met moeite erover heen haha! 
 

Ja ik dacht inderdaad ook ff die twee weken wel aanhouden. Ik ben wel van een wijntje bij het eten koken haha😊 Voorlopig helaas toch nog geen echte gelegenheden🥳🤣

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia dat wat je zegt over je conditie merk ik bij mezelf ook heel erg. Ik ben na een rondje met de hond helemaal gesloopt haha. Maar we moeten er wat voor over hebben!! 

 

Sinds wanneer slaap jij alweer op je rug? Bij mij trekt dat echt nog te erg, maar zou er bijna een moord voor doen om weer en nachtje lekker op mijn rug te slapen. Mijn nachten zijn opzich goed, maar wordt wel elke dag wakker met een stijve nek en rug. 

 

Hoe gaat het verder met je? Lijkt me heeel fijn als je weer zelfstandig kan douchen.

 

Liefs 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia ahh dankjewel ❤ ik ben er ook zo blij mee wohoooo! Ja die armen zijn echt erg hahaha, wordt gelukkig steeds beter. Toen ik vorige week naar controle moest wou ik een normale spijkerbroek aan, maar die knoop ging bijna niet dicht 😂 zag er ook echt niet uit whaha. Hoop dat je een fijne dag hebt vandaag😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, kverhage zei:

@Jill oliviajaaaa ben benieuwd! Mijn 2 weken foto staat er ook op! Zal vandaag ook nog ff foto plaatsen van me littekens want hebben pleister er afgehaald. Ik heb bewust ook niet op de weegschaal gestaan hoor, ik hield zoooooo veel vocht vast 😂 had een 5 maanden zwanger buik, die is nu in de ochtend wel weg maar na bewegen komt die weer een beetje whaha. Had t aan de arts gevraagd bij controle en was heel normaal zei hij, kan wel paar weken duren. Je moet voor de grap het verschil van mijn armen kijken bij mijn 5 dagen PO foto en mijn 2 weken PO foto. Brrr dat dacht ik al bij op je zij liggen, helemaal met me pleisters er af nu (lekker tussen me oren) ga ik dat nog maar even laten denk ik 😅 Ik heb nog geen wijntje gedronken, nu moet ik zeggen dat ik ook bijna nooit wijn dronk. Voor wat ik heb gelezen raden ze het vooral de eerste 2 weken af, zou gewoon aankijken hoe het voelt voor jou en goed je wondjes in de gaten houden.

Wat goed te weten van dat gewicht. Thanks!! Zou ik ook in je album mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meiden!! Ik sliep eigenlijk vrij snel al redelijk plat. Maar ik lig wel de hele nacht statisch in 1 houding en m’n rug en nek zijn er wel een beetje klaar mee hoor! 
 

Nou ik had ook wat ik zeg tegen m’n man ik ben het zat ik wil naar het tuincentrum. Maar dat is echt zo een mega ding. We zijn nog geen vijf minuten aan het lopen en ik denk dit red ik gewoon nog niet😂😂 heeft ie een rolstoel gehaald wat een verschutting😂😂😂 ben heerlijk half uur geduwd door het tuincentrum. Nu beeeeek af op de bank en m’n man is patat halen joejoe tis goed voor vandaag🤓

 

als ik hersteld ben ga ik wel weer op m’n gezonde life style terug mis het sporten enorm!

 

En zelfstandig douchen is echt the bomb al doe ik er echt mega lang over!

 

fijne avond allemaal

 

groetjes van een eigenwijze doos

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 ja hoor ik voeg je toe! Is idd wel fijn om te weten van te voren van dat gewicht voor een je rot schrikt whaha

 

@Jill olivia nou idd ik ben ook zo klaar met op me rug liggen, wordt er soms chagrijnig van whaha. Maar als ik eenmaal slaap is t wel prima, slaap nu ook door zonder paracetamol extra in te nemen. Ik ben gister ook naar het nieuwe leidsehage winkelcentrum geweest, westfield mall heet het nu, is heel dichtbij ons en we dachten even beetje kijken hoe het geworden is, nou ik liep weer als een pinguïn mega langzaam door de gangen te sloffen whaha, maar was wel lekker er even uit te zijn en even wat gedronken en lekkere dunkin donut gegeten jammieeee. Ook echt kapot daarna en ook wat pijn aan mijn littekens, maar zien er wel nog goed uit dus zal er allemaal wel bij horen. Ik zei nog tegen mijn vriend, hebben ze geen rolstoelen hier 😂 dus ik voel je hoor Jill whaha. We komen er wel lekker door pinguïnen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage Aaah strijders zijn we😂😂 toch even eruit. Vandaag heb ik boodschappen gedaan toch best weer een hele onderneming en ff naar andere winkel geweest. Ik wil na het weekend proberen of ik weer kan auto rijden ook. Alleen als het goed voelt anders wacht ik nog even ermee. Hoef van 24ste weer te werken echt fijn nog even niet. 
En inderdaad haha lopen als een pinguïn! Ik merk dat ik het nog moeilijk vond om mijn schouders te ontspannen en ze te laten hangen zeg maar. 

Mijn linkerborst zakt echt al en de spanning is er grotendeels af maar de rechter vind ik nog wel heel gespannen met meer bolling nog boven de tepel. Hopelijk zakt het. Zal overmorgen ff nieuwe foto maken. Ik kende dat hele drop and fluff verhaal niet maar begrijp nu wel wat ermee bedoeld word.
 

@Myrthe83Ja maar echt hoor in een rolstoel voor nieuwe tieten is toch wel een ding. In de supermarkt vroeg ik of iemand wat wilde pakken van de bovenste plank. Bent u geopereerd vroeg die man. Ik zeg ja aan m’n schouder😂😂 Had eigenlijk ff lekker door de hele jumbo moeten roepen dat ik nieuwe borsten heb. (Wat mijn zoon wel overigens tegen de juf heeft gezegd en diezelfde juf vanmiddag naar me toe kwam om te vragen waar ik het had gedaan omdat ze het ook wil😂)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.