Ga naar inhoud

Jill olivia : 27 maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

21 uur geleden, Jill olivia zei:

@khll16oh meid ik ga morgen aan je denken hoor!!! You can do it. Dan kan je net als @kverhageen ik als een pinguïn door het huis banjeren! Het komt zoals het komt!!

zet em op

Hahahaha idd @khll16 komt helemaal goed, je kan dit!! Heel veel succes vandaag😘 lekkere weer is idd altijd fijn, vond ik ook fijn op mijn operatie dag. 

 

@Jill olivia niet de vaatwasser gaan doen hé!! Mogen we echt nog niet hoe moeilijk ook🙈 hoop dat je je vandaag al wat beter voelt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhageIk vind het overdag steeds beter gaan maar de nachten zijn vreselijk zeg ik eerlijk. Kan jij een beetje slapen? Ach ja het gaat vanzelf beter worden. Zit nu in het zonnetje. Heb jij ook een anti biotica kuur? Ik moet nog vier dagen dan ben ik er klaar mee gelukkig😅 ik heb nog nooit zoveel medicijnen geslikt. Wat voor vervolg bh heb je besteld? Ik draag nu m’n harnas van marena recovery en heb nu hun sport bh besteld maar ben nog op zoek naar een iets charmanter model voor de weken erna.

geniet van het zonnetje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia ik vind de dagen ook makkelijker als nachten hoor, al moet ik zeggen dat ik vanaf dag 1 wel gewoon geslapen heb. Werd dan 1 of 2 keer wakker in de nacht voor plassen, pijnstillers en kussens anders neerleggen en dan weer verder slapen. Ik lig met 3 kussens en 1 klein nekkussentje waar ik dan lekker op kan hangen met me gezicht en ik heb een kussen onder me benen wat echt heel erg helpt, misschien heb je daar wat aan.. ik had ook een voedingskussen besteld maar gebruik die nog niet, was voor mij nog te laag en werd te hard in mijn rug die de eerste dagen echt wel even zeer deed. Ik heb geen antibiotica kuur gekregen, helemaal niks aan medicijnen etc voor erna alleen mijn paracetamol en de eerste dagen ibuprofen. Mijn bh die ik nu (vanaf dag 1 al) heb moet ik 6 weken lang dragen dus heb er daar 3 van, kan wel even voor je kijken waar ik die besteld hebt? Had er 1 van boerhaave meegekregen en als ik er meer moest ik deze op die site bestellen. Hij is niet echt sexy maar vind 'm in zwart wel oke, ik vind eigenlijk alles wel sexy nu met die grote boobs hahaha. Ik zit ook lekker in het zonnetje, heb wel ff wc papiertje tussen me bh en littekens gedaan voor het zweten bij de wond, voelt wel lekker ook eigenlijk haha. Geniet jij ook lekker van het zonnetje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!! @kverhage Haha wat een systeem om te slapen maar het klinkt wel comfortabel😍 Ik ga het ook proberen. Ik word idd ook wakker van de pijn snachts heel vervelend. Maar goed vandaag zo lekker in het zonnetje gezeten en ik word echt steeds mobieler. Ik heb die andere bh binnen gekregen in het zwart zo fijn dan kan ik mooi afwisselen. Ik moet ook zes weken een sportbh. Ik had nog een heel pak gaasjes gekregen van het ziekenhuis die heb ik idd mooi ertussen gestopt. Helpt wel al moet ik zeggen dat ik van de littekens heel weinig last heb.

Wat een verschil hè per kliniek wat je meekrijgt aan medicatie. Ik kreeg zowat een shopper mee 😂 Ik kreeg pcm naproxen diazepam maagbeschermer poepzakjes en morfine mee maar die gebruik ik niet. En ik moet zeven dagen antibiotica. En ik ga niet live na 1 week op controle maar digitaal slaap lekker voor straks weer!

 

@khll16 denk aan je hoor! Hoop dat het goed met je gaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 jaaaa jij bent de volgende die aan de beurt is zo spannend!!! Aftellen!😊😊 Hoe oud zijn je kinderen? Mijne zijn vier en twee maar ze snappen het goed nu hoor al missen ze mijn knuffels en stoei partijen wel hoor. Twee weken is ook echt wel fijn als je iemand in je huis hebt. En neem ook maar echt hulp aan als iemand zegt van zal ik lekker boodschapjes voor je doen etc. Mijn man doet echt z’n best maar die word wel gaar van alles in z’n eentje doen hoor😂 arme vent staat nu de paas ontbijt dozen voor morgen te maken op school en peuterzaal.  Vanavond kwam er wel een vriendin lekker eten brengen🤗 

 

Ben blij met jullie hier op het forum geeft toch wel een hoop gezelligheid

 

Slaap lekker allemaal ik ga helemaal volgens de @kverhagetechniek m’n bed in🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill oliviaik leef met je mee. Ik zag ook zo op tegen de nachten. Ik ben nu 2 weken PO en moet zeggen dat het nu wel stuk beter gaat. Slaap sinds 2 nachten weer op mijn zij. Dat is al een heel verschil. 
De zwellingen duren wel even voordat die weg trekken als je ze onder de borst spier hebt. Bij mij is de onderkant al zacht maar de bovenkant nog steeds opgezet / hard. Maar het doet geen pijn meer. 
 

sterkte met je nacht vannacht ! Hopelijk slaap je wat beter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89oh wauw je hebt echt nog kleintjes! Leuk hoor!! Komt echt goed zeker als je mannetje thuis is. Stiekem ook wel echt even heel geestig om echt je handen los te trekken van het huishouden en alles. Mijn man stond vanmorgen met het zweet op z’n voorhoofd twee versierde schoenendozen te vullen met paas ontbijtjes terwijl de kinderen om hem heen blèren dat hun schoenen moeten worden aangetrokken🤣🤣

 

@LadyShoi hoi! Wat fijn om te horen dat je je wat beter voelt. Waar ben je geopereerd en wat heb je gekregen? En op de zij slapen geeft de burger moed. Hoe heb je alles ervaren? En ben je blij met je resultaat?😊

 

@kverhage het heeft gewerkt hoor! Ik heb echt een stuk beter geslapen. 1 keer wakker maar geweest voor m’n paracetamolletje. En ff plassen maar het gaat steeds soepeler. Aaah arme man werkt zich de pest thuis en dan mag die niet eens wat met die mooie borsten doen!🤣🤣🤣 ben je al een keer even echt buitenshuis geweest? Ik wil heel graag een wandeling gaan maken maar weet niet of het te snel al is. De muren komen op me af

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia fijn dat je al wat beter hebt geslapen! 
Ik ben in de faceland kliniek geholpen. Heb 320 demi motiva ergonomix. Ben er erg blij mee. Het was voor mij een prothese wissel omdat de vorige toe waren aan vervanging. Die zaten boven de borst spier merk dus wel dat het nu langer duurt  voordat alles zakt en op z’n plek zit. Moet dus wat langer geduld nu hebben 😉  

 

gaan ze bij jou al wat meer vorm krijgen ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Jill olivia zei:

@Daniëla89oh wauw je hebt echt nog kleintjes! Leuk hoor!! Komt echt goed zeker als je mannetje thuis is. Stiekem ook wel echt even heel geestig om echt je handen los te trekken van het huishouden en alles. Mijn man stond vanmorgen met het zweet op z’n voorhoofd twee versierde schoenendozen te vullen met paas ontbijtjes terwijl de kinderen om hem heen blèren dat hun schoenen moeten worden aangetrokken🤣🤣

 

@LadyShoi hoi! Wat fijn om te horen dat je je wat beter voelt. Waar ben je geopereerd en wat heb je gekregen? En op de zij slapen geeft de burger moed. Hoe heb je alles ervaren? En ben je blij met je resultaat?😊

 

@kverhage het heeft gewerkt hoor! Ik heb echt een stuk beter geslapen. 1 keer wakker maar geweest voor m’n paracetamolletje. En ff plassen maar het gaat steeds soepeler. Aaah arme man werkt zich de pest thuis en dan mag die niet eens wat met die mooie borsten doen!🤣🤣🤣 ben je al een keer even echt buitenshuis geweest? Ik wil heel graag een wandeling gaan maken maar weet niet of het te snel al is. De muren komen op me af

 

xx

Haha, heerlijk @Jill olivia wat je schrijft aan Daniëlla89. Hopelijk houdt je man z'n hoofd koel 😅 Ik noemde het hier ook even en toen zei hij.?oja, dat ook en dat ook en ook nog een dingetje zijn de haren van mijn dochters. Die vlecht ik elke avond voor zij gaan slapen...dat zal ook even niet gaan. 

En wat betreft naar buiten gaan, als jij je oke voelt zou ik het gewoon eerst eens 5 minuten proberen en als het goed gaat uitbreiden.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia wat fijn dat het heeft gewerkt!! Als je een beetje slaapt scheelt het al zo enorm veel. Ik ben gister avond met mijn vriend even mee geweest in de auto, ging prima al kreeg ik op het eind wel last van alle drempels en hobbels. Vanavond even mini rondje buiten gedaan, is wel even lekker en te doen maar ik loop echt mega langzaam want ik voel me boobs zeg maar bewegen zachtjes en dat is nog niet perse prettig🤪 maar frisse neus is wel ff lekker. Ik ben zo benieuwd naar je foto's!!!! Laat je het weten als ze er op staan :63::125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen meiden!

 

@LadySAh ook prothese wissel ik ben ook van voor de spier naar dual plane gegaan, is echt ander koek! Eerste keer dat ik keek schrok ik er wel een beetje van. M’n linkerkant zakt al maar die rechterborstspier is echt kwaad op me😂 maar we hebben het erop zitten!

 

@Myrthe83 Haha zou em spoed cursus vlechten doen. Die mannen weten niet wat hun overkomt. En wat we allemaal in een dag proppen. Ja ik ga het vandaag ff proberen😊 had dat compressie vest ff verruild voor een medische sportbh omdat ie gewoon zo vies was en echt in de was moest. Maar dat kan ik nog niet te lang verdragen. 
 

@kverhage Vanacht eindelijk eens doorgeslapen werd wel auw wakker met die bekende druk en spierpijn maar gauw wat ingenomen en nu gaat het wel weer. Jij goed geslapen? Ik vond gisteren mezelf overdag ook toch wel echt pijnlijk met momenten. Douchen lukt zelf maar kracht zetten met een handdoek niet.

Gisteren kwam er wel ff een vriend langs van ons eerst dacht ik pff visite maar toch wel ff gezellig.

Ik ga vandaag ook eens naar buiten toe ff ommetje om het blok want zit al bijna een week binnen/ in de tuin.
stoer dat je ff de auto in ging haha hoe was het leven buitenshuis veel veranderd?😂 we hebben wel de perfecte timing nu in Corona tijd gekozen. Toch niets te doen!

Ik ga foto’s maken! Ik beloof het😊😊 Ik vond het moeilijk om ze te zien de eerste dagen door de zwelling en de vorm. Maar dat heeft zich wat ontspannen nu🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden vandaag m’n controle gehad digitaal met dr Nio. Het ziet er goed uit alleen m’n re borstspier staat nog knetterhard gespannen. Hij zegt dat het wel 3 maanden kan duren voor die z’n uiteindelijk vorm heeft.
mn pleisters mogen over twee weken eraf als ze er niet afgevallen zijn. Maar ik mag wel m’n harnas uit!! En dat is een bevrijding zeg. En ik mag op m’n zij slapen.

Heb een sport bh aan maar die zit me niet stevig genoeg. Heb morgen bij een bh speciaal zaak een afspraak om even een goede sport bh aan te laten meten. 
Voor de lieve meiden die me gesteund hebben ik heb jullie toegevoegd aan m’n album. Mocht ik je vergeten zijn of je kan niet kijken laat even weten dan voeg ik je toe. Had even snel foto gemaakt zal later nog meer maken maar dan hebben jullie ff een idee😊 Ik ben zo blij ermee. De ruimte ertussen heb ik altijd gehad maar lijken nu veeeel meer bij elkaar.

Verder ben ik nog heel erg bed- bank gekluisterd merk ik en moest ik vandaag ook ff huilen. Nou ja word tijd dat ik weer eens een wijntje ga drinken denk ik😂😂 hoop dat jullie allemaal of aan het aftellen zijn of lekker aan het herstellen en genieten van de Pasen!

xxxx
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Wiannadank je wel heel erg lief van jou🌸 Ja ik weet niet of ik het al durf maar goed we zullen het zien! Ik voel me in elk geval zo opgelucht nu dat compressievest uit is poe hee dat zat echt strak. Ja morgen naar de speciaalzaak op ons dorp waar ik normaal gesproken met een grote boog omheen ga omdat ik te krenterig ben voor zo een dure bh🤪🤣 Maar vind wel even belangrijk. 
ik lees net jou topic sorry ik had dat even gemist!!! Wat vervelend voor jou!! Ik wens je veel sterkte hoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia

Een goede sportbh is zeker nu heel belangrijk. Ik heb gewoon al sinds 1 mrt dat compressie vest aan!! Kan je je toch ook niet voorstellen. Maar ik moet zeggen dat het deze keer niet zo heel strak zit. Kan me nog herinneren van 4 jr terug dat het gewoon bijna zeer deed zo strak. Alleen ben ik het wel echt heel erg zat! Staat ook gewoon lelijk onder kleding. 
Ah bedankt! Komt vast helemaal goed. Jij succes morgen en een fijne Pasen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia wat zijn ze mooi!!! Echt al een super mooi resultaat. Als ik dat zie, kijk ik echt zo uit naar mijn operatie...nou ja...een weekje erna dan 🙂 Wat fijn dat je controle goed was en ook dat je over mag stappen op een sport bh! Goed dat je even laat meten, slim!! Dat zal vast een verademing zijn. Nog een paar weken en dan leuke bh's en bikini's shoppen! 

Houd vol en houd de moed erin! Het gaat vast nu echt elke dag beter en dat je weer op je zij mag proberen te slapen zal vast ook bijdragen aan en betere nachtrust en dan gaat je herstel ook weer beter! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.