Ga naar inhoud

Jill olivia : 27 maart 2021 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

@Myrthe83 ik ga goed!😇 had van mijn linkerborst iets meer last nog maar dat is nu zo goed als weg. Heb wel heel veel jeuk aan mijn boobs🤪 maandag gaat mijn man weer aan het werk dus dat wordt nog wat met de kinderen. Ben zo bang dat ik iets doe wat slecht is voor mijn herstel maar joh komt vast goed😊 de lekkere maaltijd deed hem goed,vond het ook fijn om mezelf weer een beetje nuttig te maken😆 hoe is het met jou?? Ben benieuwd naar je resultaat. Geniet van je weekend🌸

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn @Daniëla89 Heerlijk dat je zo goed gaat. Kan me voorstellen dat het wel spannend is dat je man gaat werken. Helemaal met jonge kids!! Bij mij zijn ze 9 en 7 dus die helpen mij als mijn man niet kan. En dat doen ze nog graag ook. Heel fijn. Maar voor jou wel even zoeken, kan ik me voorstellen...rustig aan en goed vooruitdenken om spulletjes in je buurt te hebben maar je zal er vast niet aan ontkomen om de jongste te tillen...

Heerlijk ook om weer iets te kunnen doen. En dat koken zal je vast ook weer vaker gaan doen. 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 dank je wel super lief van jou! Ik voel me echt elke dag beter. Ik wandel elke dag weer een uur ongeveer. Mis het sporten zo vreselijk erg!😇 Slapen blijft echt een probleem maar ik heb me er bij neer gelegd. Ik lig vaak wel al om tien uur te slapen Savonds om gewoon in elk geval genoeg uurtjes te sprokkelen😅 hoe gaat het met jou? En je herstel? Ben je de ergste daagjes een beetje doorgeworsteld? Fijn dat je twee kleine hulpjes erbij hebt in huis ook😊

 

@Daniëla89 aah herkenbaar Meis dat je bang bent om iets te doen om het proces van te verstoren. Ik ben ook vanaf maandag grotendeels alleen geweest met de kids almaar ik heb niet zo een kleintje meer als jij maar goed wel een woeste peuter die ik in dr luier of schoenen moet krijgen soms onder pedagogisch verantwoorde dwang🤣

 

@kverhagehoe gaat het met je Meis? @Debs @khll16 @Wianna @Salanderhoe gaat het met jullie inmiddels?😊


Ik heb dr Nio gesproken het ziet er allemaal goed uit. M’n rechterborst is nog een beetje vervormd dat zie je niet op foto’s maar dat kan je voelen aan de zijkant buitenkant en op foto week 2 kan je het niet een beetje zien. Dit is het gevolg van een knetterstrakke borstspier. M’n borsten zijn ook echt keihard nog ik hoop dat de drop and fluff zo heb ik gehoord dat dat heet me nog wat ontspanning gaat opleveren. Wel moet ik nog zes weken een sport bh van hem aan (boeeee😤) maar goed we doen maar netjes wat de borstenbaas zegt🤪

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er super mooi uit!! De vervorming kan ik niet zien op de foto. Vind ze echt heel erg mooi!

met mij gaat het goed. Maar draag nog steeds het harnas. Durf gewoon nog niet zonder. Zo stom. Wat voor sportbh heb jij? Ik wil me er toch maar aan gaan wagen haha. Ben zo bang en angstig. Einde vd dag wel beetje gevoelige hardere borst. Maar litteken zit dicht. 
xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er weer lieve meiden @Jill olivia @Myrthe83

Wat zijn je borsten mooi Jill!!!!! Wat zal je blij zijn! Wil ook nog een foto zien in je sport bh hoor!! Fijn dat het verder zo goed met je gaat en Nio ook zei dat alles goed was. Ik ga nu sinds vandaag weer wat beter, wel 3 ibuprofen per dag maar kan dan wel weer normaal zitten en beetje bewegen en dat is zo fijn!! Hopen dat het nu weer in een stijgende lijn blijft gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee lieve meiden! Wat fijn om te horen dat alles goed gaat bij jullie! En @kverhagedat je je een beetje beter gaat voelen. Stijgende lijn is idd wat we willen zien 🥳

vond zo rot voor jou! Zal ff een foto maken morgen in m’n Hema knaller 😂👻

@Daniëla89 volgens mijn pc moet de bh je borsten helemaal goed omsluiten en dat ie je borsten absoluut niet omhoog duwt. Hoe gaat het met jou verder?😄

@Debs benieuwd naar je foto’s Meis!

@Wianna aah snap ik dat je dat spannend vind. Ik draag overdag vaak m’n Hema sport bh ergens terug in mijn topic staat de link. Ik slaap wel vaak nog in m’n marena recovery bh omdat dat wat veiliger voelt. 
super lief jullie complimenten!🥰 doet me goed ik had even twee dagen een beetje een dip. Ik had opeens mezelf in m’n hoofd gehaald dat ze niet groot genoeg waren en dat het ongeveer hetzelfde was als wat ik had. M’n man begreep er niets van waar het opeens vandaan kwam zat helemaal in zak en as. Vandaag ff naar een vriendin geweest die van zichzelf grote borsten heeft en een bh van haar aangetrokken en toen werd ik weer even super gelukkig wat een wauw effect met een echte bh. Deed nog natuurlijk zeer maar wilde gewoon ff zien hoe het stond. Ik weet dat ik niet moet zeuren maar had in m’n hoofd van we zijn op de helft en over drie weken mag ik een leuke bh kopen maar dat word dus pas met zes weken. Aan de andere kant heb ik de laatste vijf jaar met die sneue jongens gelopen dus wat zijn zes weken! Vandaag ook al m’n bikini’s weggedaan. Zonde! Maar ruimte voor nieuwe! Moest ff m’n gezeur kwijt en nu ga ik weer terug naar m’n Piet positief modus🥳😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh Jill toch en wat goed dat je het deelt!!! En die twijfel zit toch ook gewoon in ons als vrouwen 😅Fijn dat je de dip achter je hebt gelaten en vast ook heerlijk om die oude bikini's weg te gooien en alvast de ruimte te hebben voor nieuwe. Super balen dat je wat langer de sport bh moet, maar als dat voor een beter effect zorgt...dan maak je gewoon een gezellige aftelkalender tot mooie lingerie dag! 😁👙🎉

Gisteren ging het hier super. Dacht de wereld weer aan te kunnen. Maar sinds gisterenavond zijn ze zo gespannen en ook echt hoger en dikker...heb ook nog gerust gisteren maar mogelijk toch te veel gedaan? Nu toch weer naast de paracetamol de ibuprofen erbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh jill toch💛 het went ook zo snel he..maar ze zijn prachtig meid en het duurd wat langer maar straks kan jij ook mooie bh's aan! Ik vind die hema sportbh zo lekker zitten ik denk dat ik hem altijd aan hou🤪zal mijn man leuk vinden🤣 gelukkig ben je uit je dipje alles word beter🙏🏼 met mij gaat het goed! Zal vandaag even een nieuwe foto plaatsen. Fijne dag xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 en @Daniëla89 wat zijn jullie toch toppers❤️❤️ Ja het gaat vandaag gewoon weer prima! Ik weet niet wat ik had ff een boobie dip ofzo! Hoe langer ik ernaar zat te kijken hoe kleiner de werden. Stomme vrouwen onzekerheid. Vandaag was ik er gewoon niet mee bezig. Druk gehad. Heb grote boodschappen gedaan echt als een sulletje 1 voor 1 de boodschappen uit de kar in de kofferbak in boodschappen tassen gedaan🤪 je word zo inventief. 
 

@Myrthe83 oeh rustig aan idd! Je doet snel teveel hè! Ik herken het hoor. Zeker nu ik m’n energie terug heb doe ik zoveel. Zaterdag moet ik weer werken ben benieuwd

 

@Daniëla89haha de Hema knaller is een groot succes dus!  Ja echt een turn on voor je man😂 ben benieuwd naar je foto!!


 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!!

 

Ik kan niet geloven dat ik vandaag precies 1 maand post op ben! En vandaag ook weer moet beginnen met werken heel spannend. Ik kan alles maar ja tillen dus niet. Dus dat word wel even lastig maar ook dit komt weer goed😊 Even handigheid in krijgen. Zo gek hoe snel deze maand is omgevlogen!

 

@kverhage @Daniëla89 @Myrthe83@Debs @Salander @Wianna@Toytoytoy Ik heb een foto van m’n originele mini boobs toegevoegd toen ik 18 was en een foto van vandaag. Ik denk dat ik voorzichtig durf te zeggen dat ik een fluffje begin te krijgen. @Daniëla89 ik pas m’n Hema knaller ook niet meer goed! Ze veranderen dus echt ik heb nu een grotere gekocht. Maandag ga ik dus naar Hunkemoller weer even kijken of er daar nog iets hangt voor me ook qua bh zonder beugels met veel support.

 

ik wens jullie allemaal een fijn weekend en hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat😘😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mooi @Jill olivia!! Mag je zo trots op zijn!! En hoe leuk een 'fluffje' 🙂 Klinkt alleen al leuk!! Al leuk dat je ook je originele boobies foto hebt toegevoegd. Ik keek ook nog even opnieuw naar je voor situatie van voor deze operatie en echt meid; geen twijfel of je vooruit gegaan bent. Ze zijn verdubbeld en o zo mooi!! ❤️ En dus ook de Hema knaller zit strak. Leuk leuk leuk!! 

Succes ook weer met werken. Kan me voorstellen dat het even spannend en zoeken is met je beroep!! Hopelijk lukt het om een beetje balans te houden en misschien thuis iets meer je rust weer pakken. Veel succes. En ook een heel fijn weekend. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia heel mooi jill!👌🏼🤩 die hema knaller knalde van mijn boobs😂 heb nu die triumph sport bh in een grotere maat en die is echt zo fijn. Heb last van mijn arm waar het infuus geprikt is had er al iets over in de chat gevraagd,weet niet of dat normaal is maar zal maandag wel even naar de kliniek bellen😅 hoop dat het werken je goed afgaat vandaag😊 fijn weekend meid! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 @Wianna @Daniëla89 dank jullie wel lieve meiden! Ik ben nu nog aan het werk en ik moet eerlijk zeggen dat ik het best pittig vind. Het is een hele drukke dienst. En grenzen aangeven is dan best moeilijk maar ik kan me wel redden. Ik heb bijv moeite om infuuszakken boven m’n macht aan te prikken maar als ik ze eraf haal lukt het me wel. En echt zware klussen doe ik gewoon niet zelfs niet met een bed rijden. Pff ik hoop dat het snel weer gewoon word haha niks voor mij zo hulpbehoevend. Maar paar collega’s viel meteen op dat er iets anders was aan mij 😂😂

@Daniëla89 wat vervelend van je arm! Zonder het te zien vind ik moeilijk te zeggen je kan maar beste is gewoon even bellen met de pc voor advies. Hoop dat het gauw over gaat. Wat is de link van je Triumph bh? Nu de Hema knallers niet meer volstaan? Ik zie er zoveel. 
 

slaap lekker meiden! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia Wat zijn je boobies mooi!!!!😍 ik zie ook al een fluffje en wat heerlijk dat je hema knaller te strak wordt, lekker een nog grotere maat whoop whoop. Wil nog wel steeds foto zien in je knaller hoor!! Snap dat je werk nog even pittig is, zou er ook nog niet aan willen denken zelf. Hoop dat het goed is gegaan en je niet teveel last hebt nu. Slaap lekker straks xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia ik heb deze nu: https://m.zalando.nl/triaction-by-triumph-extreme-lite-sport-bh-black-tt141i003-q11.html ben er heel blij mee🤗 heb het idee dat het er bij kan horen als je een infuus gehad hebt,op een foto zou je er ook niets van zien. De kliniek is dicht in het weekend en om nou het noodnummer te gaan bellen..🤣 gelukkig bestaat er het borstenforum maar bel maandag toch even just to be sure👍🏼heb er ook niet heel erg veel last van hoor.Begrijp echt dat het pittig is zo'n eerste dag weer werken en met het werk dat je doet..respect hoor!😘meid het zal steeds beter gaan maar dat afhankelijk zijn van mensen kan ik ook niet aan wennen hoor😅🤪 fijn weekend xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëla89 thanks voor de link!! En ben je wat wijzer geworden over je infuus plek? Ik had ook nog wel lang pijn op 1 van de infuus plekken. Maar is nu over. Dank je wel voor compliment over m’n werk! Ik doe het graag😊 heb ook paar maanden op de covid Ic gewerkt veel gezien en geleerd ook!

 

@Myrthe83 jaaaa maar het gaat echt nu zoveel beter elke dag ik voel ze niet meer de hele dag zitten. En ik kan m’n armen weer bijna helemaal normaal gebruiken. Alleen tillen echt niet of een rare beweging maken. M’n hand schoot van de versnellingspook en toen ploepte m’n tiet ielh


 

Nou meiden ik heb echt een mega mooie bh gekocht!! Zonder beugels en push up bij de hunkenmoller. Zoooo blij mee zal ff een foto uploaden. Daar kan de Hema knaller een puntje aan zuigen. Oeeeeh nu moet ik me echt gaan beheersen em niet te gaan dragen al haha!

 

fijne Koningsdag allemaal!

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Joehoeeee meiden!!! Ik heb echt te lang niks gepost op m’n eigen verhaal!  Hoe is het met jullie allemaal🥰 ik heb zeven weken update foto’s geplaatst! Ben echt heel erg blij! Met hoe ze eruit zien! Soms blijft het ze hadden groter gemoeten monstertje me een beetje plagen maar nu zo na zeven weken ben ik echt heel erg blij met het resultaat❤️ Hoop dat het goed gaat met iedereen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Myrthe83 en of ik dat herken! Haha ik heb alle fases wel gehad. 😩😂 Van ik vind ze te groot tot had ik maar groter gegaan. Ik denk dat we gewoon super snel wennen aan wat we hebben! In het echt ziet het er anders uit dan op de foto en ook een voor foto vind ik bij mij heel anders dan van opzij dan zie je pas de grootte echt een beetje. Het is een emotioneel proces en gelukkig hebben we elkaar hier om elkaar te steunen! Ze gaan alleen maar meer fluffen dat zie je bij mij nu ook op de foto’s ik kan ze nu ook van hun plek bewegen. Al zien ze er af en toe wel onnatuurlijk uit in bepaalde hoeken maar ja dat komt ook wel door het aantal cc’s in kleding zie je er niks van gelukkig😊😊 ben benieuwd naar je verdere herstel!😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.