Ga naar inhoud

Miemsje : 21 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Lady's,

YEAHHHHHHH, Mireille is er weer!! :136: We hebben je wel gemist hier hoor! Blij dat je er weer bij bent!

Ik begrijp het helemaal hoor! Na zo'n feestje ben je echt bekaf. Gelukkig was het feest van je dochter goed geslaagd! Dat had ik wel verwacht met al je voorbereidingen :lol:. Nu is je dochter alweer 1 jaar! Hiep hiep hoera :64:.

Wat een ellende met die spiraal zeg.....pfff :31: Je zal wel blij zijn als 'ie eruit mag!!! Ik baal er ook zo van..... vooral die plotselinge bloedingen! Hebben we eindelijk boobs kunnen we nog niet genieten....... :67:, hahahaha!!

Wat toevallig dat je daar woont!!! Ik weet waar dat museum is. Dan was ik vlak bij je in de buurt.

Ahhhhh Cheries, wat vervelend allemaal! Mijn dochter heeft ook astma, in ieder geval dat is vastgesteld vanaf haar 5e jaar, het gaat gelukkig heel goed met haar en ze ondervind er weinig hinder van. Ze gebruikt Ventolin en Flixotide. Ik ken dat wat je beschrijft dat je je vaak een last voelt voor anderen. Ik had dat vooral in het begin, veel mensen begrijpen niet hoe erg astma kan zijn en hebben er dan ook geen begrip voor. Ik ben blij te horen dat de nieuwe behandeling beter aanslaat bij jouw! :12:

De vakanties hier verschillen van regio! Dus bij ons begint de schoolvakantie officieel 1 juli maar de school van mijn dochters had nog extra vrije dagen over dus gaan ze 29 juni al met vakantie. Er zijn dus drie verschillende data's hier van vakantie voor regio Noord Holland, Zuid Holland en Midden Holland. Soms kan het wel een paar weken tot een maand verschillen!!! Hebben de kids daar zolang vakantie!!!! Wat heerlijk! Hier is het 6 weken voor de basisschool en 8 weken voor het voortgezet onderwijs. Dus hier begint het half augustus weer.....

Mireille, je hebt gelijk hoor om te wachten tot 75%, ik wacht ook nog effe. Alhoewel ik wel nieuwe bh's moet kopen voor de vakantie. Ik denk dat ik dat morgen maar even ga doen. Hier wordt er nooit zo scherp afgeprijsd.

Ik vind jullie ook supermeiden hoor :127: en ook zeer blij dat ik jullie heb mogen ontmoeten.

Ik moet er nu al niet aan denken om jullie zo lang te moeten missen straks als we op vakantie gaan!!!

Eerst ik en Cheries en dan in december ga jij Mireille. Hoe lang ga je eigenlijk?

Nou dat was het weer even, tot later

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 542
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi meiden,

Hier ben ik weer in de vroege morgen zoals gewoonlijk :rolleyes:

Mireille ik ga vandaag om 9.30 aan je denken!!! :54: maar ja zo met dat spiraal afzien is ook maar een gedoe hé!

Ooooh Channy jij ook al van die tussentijdse bloedingen,vreselijk toch?je bent er dan helemaal niet op voorzien,jeetje!!

Moet er niet aan denken....nee ik blijf wel aan de pil...en op vakantie...gewoon doornemen...geen bloeding...geen probleem.

Channy,hoe gaat het eigenlijk met jouw borsten?Heb jij ook net als Mireille en ik het gevoel dat ze kleiner worden????

Haaaa en ik zit nog steeds met dat irritante gevoel onderaan mijn borsten...wil dat het stopt.... :(

Ga je vandaag op koopjesjacht,Channy?Als het hier koopjes zijn wou ik ook nog voor bh's gaan kijken,zou in ieder geval al een

strapless willen...En...ja...wie weet....wat we nog allemaal zien....!!!!

Meiden nog een fijne dag en tot later!!

Cheries :53::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Alles goed met jullie? Mireille, hoe is het vrijdag gegaan? Ik hoop dat alles is meegevallen.

Het is hier zo stilletjes....ik ben er ook pas vandaag hoor! Heel druk weekend gehad.

Met mijn boobs gaat het goed hoor Cheries, dank je!!!

Ik voel de Implantaten best goed zitten, dat wel. Je weet wel, die gekke rimpels als je naar voren hangt, hahahaha!!! :blink:

Ik vind ze ook veel kleiner lijken..... :139: maar de bh's pas ik nog steeds, heel raar.

Ze zijn inderdaad bij mij ook minder bol van boven en meer naar beneden gezakt.

Ik heb weer telefoon dus ik kom morgen weer kijken!!!

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi damens,

Mireille ik hoop net zoals Channy dat vrijdag alles goed verlopen is met jou??

Ook ik heb er een zeer druk weekend opzitten,amai ik voel het nog!!! :wacko:

Raar hé Channy,dat de bh's blijven passen terwijl je boobs toch kleiner lijken? :145:

Zaterdag heb ik nog een bikinitop gekocht,ik had pas een bikini gekocht vlak voor ik de beslissing nam om een bv te laten doen...

Bijgevolg broekje past nog super heb ik ook bijna niet gedragen maar bovenste...veels te klein...en daar je nu toch heel veel

bikini's kan combineren heb ik alleen een bovenstuk(je) gekocht...jeetje...maat 42(vroeger 34/36)dus...dan ben ik weer wel héél tevreden en happy!!!

Channy,jij vertrekt morgen al op vakantie toch?? :155:

Oh wat zullen we je missen,lieverd :103:

Maar toch is het je gegunt hoor...geniet er maar lekker van met je gezinnetje!!!!

Meisjes ik ga ne ff tot bij mijn moeder,ik kom vanavond nog even terug...

Afscheid nemen van onze Chan :53:

Tot strakjes :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

hier ben ik dan wee :136: r.....heb het de laatste dagen erg druk met het werk. het is mijn moeders bedrijf die ze nog niet heel lang geleden begonnen is.....dus zet me extra in.....zij ook heel veel rekening als het moet dus moet ff.

Ja vrijdag is alles goed gegaan....dat rotding is er uit :83: .....ben er zo blij mee en opgelucht.

Ik ben weer lekker ouderwets aan de pil. Bloedingen waren vanaf de volgende dag helemaal gestopt :35: tot nu toe geen last meer van gehad. Ik denk niet dat dit voor me weg gelegd is helaas....was wel heel makkelijk. Maar goed.

Ja ik heb nog ff geduld met kleren kopen....ik koop al wel het een en ander....wanneer ik denk dat het niet meer te krijgen gaat zijn. Maar verder wacht ik nog ff.

De vakantie van mijn zoontje begint pas 22 juli.....dus het verschilt bijna een maand.

Jullie gaan binnenkort lekker op vakantie :24: ik ga jullie erg missen......gaat zo saai worden.

Het lijkt of ik bang ben om bh's aan te schaffen.....ik heb er nog maar 1 bij gekocht.....een push up....zitten me boobs heel mooi in. Maar meer niet. Het aantal cm van me omtrek is ook minder geworden maar ik blijf wel op een 75C uit komen. :wacko: Mag ook niet kleiner....want ze zijn al niet echt groot. Binnenkort heb ik me boobs 3m 21 juli is het zo ver.......

hoe gaat het nu met jullie boobs ladies.

heel veel knuffels en kusjes

Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi vriendinnetjes,

Mireille.......blij jouw weer te horen.....nu werd ik echt ongerust.....ben blij dat je er weer bij bent :rolleyes:

Snap je wel hoor een eigen zaak kan soms behoorlijk wat van je vragen(spreek van ondervinding)

Channy zal vast al wel vertrokken zijn....en ik wilde gisteren nog zo graag haar komen uitwuiven :155::103:

Chan moest je op de een of andere manier dit toch nog kunnen lezen.....

Geniet ervan meid!!!!je hebt dit dubbel en dik verdiend!!!!

En laat ze daar ginder maar eens zien wat je gekregen hebt :1bouncingboobs: pronk maar lekker rond in je bikini... :101:

Miems,waarom ben je bang om bh's te gaan kopen??

Ik vind het wel leuk hoor....moet me steeds inhouden en zeggen neen!!!vandaag niet :154:

Maar jij kan dan weer wel een push up aan,dat kan ik niet...vind het echt geen prettig gevoel(beetje pijn zelfs)drukt op de een of andere manier

onprettig tegen mijn prothese :wacko:

ik had er overlaats eentje gekocht,thuis nog eens gepast...en ben hem gaan ruilen...maar ik vond toen niet echt iets naar mijn zin,

heb toen eentje gekocht wel mooi maar een 75 van omtrek(en ik heb maar 70)dus...vind ik hem nu niet mooi passen...gevolg nog niet gedragen...

Maar had Channy geen 75D????Dan mag ze hem van me hebben als ze wil(ff vragen als ze terug komt)

Ik zit nog steeds nog steeds met dat raar gevoel onder mijn borsten...en mijn littekens jeuken!!!!echt soms heel fel(miss.door de warmte???)

Heb jij hier ook last van???van die jeuk????

Amai al bijna 3maand po,gaat snel hé??Ik al bijna 5maand!!!

Ik zal mijn eigen maar eens dwingen om aan die papierhandel te beginnen.... :145: Geen zin!!!!!!

Tot vanavond meisjes,

Groetjes Cheries :48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Channy en Cheries,

Channy meid, nu ben je allang vertrokken en waarschijnlijk zelfs al op het strand......maar toch geniet er van meid! Je hebt het verdient. :53:

Cheries, mijn littekens doen soms ook erg veel pijn en me tepels en een deel er om heen(in de buurt van het litteken)doet ook pijn. Soms zelfs als ik er iets te hard tegen aan ga. Me littekens zijn nog niet genezen. Weet ook niet echt hoe lang dit nog gaat duren. Ik zou wel nog de nacontrole bij dr Visser willen doen......ma het is zoooooo ver voor 10min. Push up bh doet geen pijn bij mij....zit heel mooi. Maar ja me borsten zijn ook niet echt groot. Past wel mooi bij me lichaam maar had het wel iets voller gewild. Het valt bijna niemand op :24: Als ik het niet vertel. Maar daarom vinden mensen het wel heel mooi en natuurlijk. Ik ga vrijdag ook wat bh's aanschaffen.....en lingerie....want ik heb ze niet voor niks he.

Jammer dat je bh niet mooi meer zit. Hoe gaat het nu met je dochter?

Is je bh maat veranderd in de tussentijd. Ik heb geen bh's meer gekocht dus ik weet het niet....de oude passen nog wel.

nou meid.....ga maar ff slapen....tot morgen

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ja ons Channy zal al wel volop aan het genieten zijn!!!!Lekker toch???

Mireille,jeuken jouw littekens ook zo??Ze zeggen maar dat is goed dat is genezingsproces,maar ik ben bijna 5maand po!!!

Ja jouw littekens en de mijne zijn dan ook weer verschillend hé!Ik weet ook niet of er een verschil zit in het genezingsproces ervan...

Wel stom ja dat je zover moet komen voor de nacontrole,want het duurt inderdaad niet lang.

Ik was zo binnen en buiten,nu ja ik had nu ook wel geen vragen of klachten(toen vond ik die jeuk nog normaal,maar nu...) :wacko:

Met mijn dochter is alles ok :35: Ze is vandaag haar laatste dag werken en dan begint haar verlof(2maand).

En volgende week vertrekt ze met haar vriend op vakantie ook voor drie weken,maar wel een eindje verder als ons....

Dus zij stelt het goed!!!!

Hoe gaat het met jouw flinke dochter en stoere zoon???

Zo morgen ga je op lingerie-jacht?Ik ga ook morgen ff stad in de solden beginnen hier,wel megadruk dan :blink:

Maar ik heb geen andere optie dus....

Neen mijn bh maat is nog altijd 70D,al vind ik ze kleiner lijken(of is het verbeelding of gewenning)weet het niet.... :145:

In mijn blootje :67: vind ik ze echt wel mooi en groot genoeg,ook in een strak bloesje...Maar in sommige kledij vind ik het niet

echt opvallen.

Bij mij vragen of zeggen er ook niet veel mensen iets van....maar durven ze wel????

En ook als je het zegt,zeggen ze ooooh het viel niet op!!!!Maar ook daar durven ze er wel iets op zeggen???Mensen hé!!!!

Meisie ik ga maar weer eens wat werk verzetten,anders mag ik morgen niet gaan shoppen :10::36:

Groetjes Cheries :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Wat is het hier stilletjes zonder jullie :103:

Channy zit lekker te genieten van haar vakantie.

En Mireille heeft het waarscheinlijk superdruk....Mis jullie wel hoor :103:

Mireille heb je nog bh's kunnen vinden tijdens je shopdag???

En hoe gaat het momenteel met je littekens???

Mijn man heeft besloten om onze vakantie met enkele dagen te vervroegen(en als brave vrouw,zullen we maar volgen :38: )

Dus bij deze vertrekken we morgen avond al!!!! :16:

En ik moet nog alles pakken en doen dus....zal er maar eens aan beginnen...maar eerst nof ff naar de pedicure,lekker voetjes

laten verzorgen...

Miems tot vanavond en anders tot 30juli :53:

Groetjes Cheries :48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma en Mireille(natuurlijk)en Channeke,

Jaja Gemma we gaan enkele daagjes vroeger weg....zal deugd doen :rolleyes:

En ja hoor.......heb 4nieuwe bikini's gekocht(tja moest wel geen enkele die nog paste :38: )

Happy me!!!!!!!!!

Nog even geduld meisje en jij mag het ook ervaren,echt tof!!!!

Lieverdjes ik ga nog wat strijken :26:

en dan mijn bedje in :132:

Ik probeer morgen toch nog even afscheid te komen nemen

Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal,

Wat leuk en heerlijk voor je dat jullie eerder op vakantie gaan......ow ik kan ook niet wachten tot ik in het vliegtuig zit naar suriname.

Helaas is dat pas in dec.

ik heb het inderdaad super druk de laatste dagen.....heb geen idee hoe dat komt :wacko: .....maar dat is alleen maar lekker want dat

betekend dat ons bedrijfje begint te lopen. s'Middags dan met de kids....eten en als zij slapen ben ik zoooo kapot....maar ik lees jullie

berichten wel hoor via me blackberry.

Ik heb nog geen nieuwe bh's gekocht. Is nog niet helemaal gelukt helaas. Ben ook nog niet echt gaan shoppen.....heb wel wat rond

gekeken maar de aanbiedingen vallen nog zwaar tegen. :145: Ik hoop dat het snel wat beter en de korting vooral meer wordt.

Was zondag naar Bataviastad in lelystad......nooooooooooou werd daar helemaal gek van de aanbiedingen.......niet normaal......maar het

was zooooo druk in hunkemoller dat ik echt geen zin had om me daar tussen te wurmen :91: . Ze hadden 70% korting op heeeeel veeeeeeeel

bh's maar alles was zooooo rommelig leek net de markt.....maar het was wel gezellig.

Nou meid mocht ik je niet meer spreken.....dan wens ik je een hele goede reis....en geniet van je vakantie.....zal jullie missen :24:

groetjes Mireille :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai lieverds,

Ik kom bij deze nog vlug een afscheidsknuffel geven :53:

Meiden ik ga jullie echt missen,heb de laatste maanden zoveel gehad aan jullie babbels

Jullie zijn echt veel voor mij gaan betekenen,dank daarvoor :53:

En nu........ga ik lekker genieten :125::101:

Lieverds tot gauw

Cheries :48::48::48::48::53::53::48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey cheries,

Hetzelfde voor jou schat!!!!! Jullie zijn ook heel veel voor mij gaan betekenen.

Fijne reis en geniet er van schat....

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey Lieve meiden,

IK BEN WEER TERUG!!!!!!!!

Wat was het een heerlijke vakantie! :136:

We hebben er echt van genoten! Het ging veel te snel voorbij!!!

Maar wat heb ik jullie gemist zeg :24:.

Het was daar de laatste dagen echt heel heet, tegen de 50 graden zelfs B)

OOOh Cheries, jij bent ondertussen allang vertrokken..... :o

Ik hoop dat je dit nog kunt lezen! Een hele fijne vakantie, geniet ervan, je hebt het dubbel en dwars verdiend :3: en natuurlijk een hele goede reis terug!!!!

Jullie zijn ook heel veel voor mij gaan betekenen de afgelopen maanden! Ik heb toch een band met jullie die ik met niemand anders heb!!! Ik kan jullie echt niet meer missen :54:.

Hoe is het nu verder met jullie? Mireille, ben je ondertussen al geslaagd voor nieuwe lingerie????

Ik heb ook niet veel meer gekocht aan lingerie..... wel heel veel tassen en broeken geshopt in Turkije!!! Echt geweldig!!! Daar kan je nog eens leuk shoppen voor weinig :lol:. Alleen al voor de tassen zou ik effe heen en weer gaan, hahaha!

Blij te horen dat het zo goed gaat met jullie bedrijf! Dat is toch helemaal geweldig!

Het weer is hier echt slecht in vergelijking met Turkije! Moet er weer even aan wennen.

Helaas is mijn opa afgelopen maandag overleden....... Gelukkig ben ik zondag (we waren net terug) nog bij hem langs geweest om afscheid te nemen, het ging heel slecht met hem.

Ik kom later nog even kijken!!!!

Mireille, we kunnen weer lekker kletsen en natuurlijk ook weer met Cheries als je straks terug bent! Maar jij bent nu vast heerlijk aan het genieten aan de Spaanse kust!!!!! :101:

Liefs, Channy :53::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Channy :136:

Je bent er weeeeeer!!!! Yeaaaaaaaah.

Ow wat naar dat je opa overleden is zeg :24: .....maar wel goed dat je toch nog op tijd was om afscheid

te kunnen nemen. Dat is altijd wel belangrijk voor het rouwproces en het verwerken van je verdriet.

Ik wens je heel veel sterkte toe meid. :54:

Ben blij dat je genoten hebt tijdens je vakantie zeg.....kan niet wachten tot het december is en ik op vakantie kan gaan. Het weer hier is zoooooo belabberd joh :145: ......niet normaal. Ik heb van meerdere mensen gehoord dat het vet shoppen is in Turkije. Ben zelf nog nooit geweest maar ben dat wel van plan.

Ik ben inmiddels vandaag 3m po :136: En het gaat heel goed met me borsten. Dat zalfje dat ik van de dokter gekregen heb voor mijn onderhuids littekenweefsel heeft geholpen. Je voelt het niet meer zo zitten als eerst.

Mijn tepels zijn soms nog wel s gevoelig. Ik voelde vandaag nog wat luchtbellen zitten......hebben jullie dat ook nog.....of hadden jullie dat bij 3m nog steeds. Slaap al lang heerlijk zonder mijn bh heb geen sportbh meer aangehad heerlijk. Mijn borsten zijn tot nu toe niet kleiner geworden ook al oogt dat wel zo. Heb nog steeds 75C. Me oude bh's die passen me nog(1e). ben inmiddels al gaan shoppen heb een aantal nieuwe bh's aangeschaft.....lekker in de sale bij h&m en hunkemoller. Ik heb wel het idee dat 70D beter gaat zitten omdat de cup hetzelfde is maar de omvang strakker geloof ik. Maar die maat is best moeilijk te vinden :wacko: . Dus heb het nog niet kunnen uit proberen.

Cheries is nog op vakantie dus die kletst nog niet mee. Maar hopelijk wel snel......ik heb dit zooooo gemist.

heel veel sterkte verder :147:

spreek je snel......ben blij dat je er weer bent

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille en Cheries

Sorry dat ik zo lang niet geweest ben! Ik had zo'n drukke week achter de rug......

Hoe gaat het verder met jullie?

Ik heb ook lang last gehad van één luchtbel onder mijn borst. Gelukkig wordt het steeds minder, ik voel 'm bijna niet meer!

Super dat je bent gaan shoppen! Ik moet ook nodig eens gaan voor nieuwe bh's.

Tot morgen,

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Channy,

Leuk om weer van je te horen!!! Ja die luchtbel voelt soms erg raar aan. Me borsten voelen nog best hard aan. Kun jij al weer normaal op je buik liggen? Ik nog niet helemaal. Soms voelt het nog wat pijnlijk aan.

Ja het shoppen vind ik nu helemaal geweldig....truitjes zitten echt veel mooier nu.

Ik ben ff vergeten hoe lang cheries ook al weer op vakantie is. Ik mis der wel hoor.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieverds,

Ik ben er weer wat heb ik jullie gemist!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga het nu even kort houden want ik ben met een ziek ventje thuis gekomen en daar hij zo goed voor mij gezorgd heeft na mijn bv

ben ik hem dat wel verschuldigd toch? :88:

Oh wat jammer van je opa Channy,maar inderdaad goed dat je toch nog afscheid hebt kunnen nemmen,toch nog sterkte meid :53:

Lieverds ,morgen kom ik zeker nog terug ff wat bijkletsen.

Tot morgen,ben blij terug wat van jullie te horen.

Groetjes,Cheries :53::53::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries is er weeeeeeeeeeeeer!!!!!!

Wat fijn dat je er weer bij bent meid!!!! Nu zijn we weer compleet!!!!.

Ow wat vervelend dat je vent ziek is. Verzorg en verwen hem maar lekker hoor meid,hij heeft het inderdaad verdiend.

Ik reageer ook maar ff kort....ben een weekendje weg met me zoontje. We logeren in Gilze dichtbij tilburg....want er is kermis in tilburg. Mijn zoon is daar echt gek op. En omdat er een aanbieding was hebben we er een weekendje van gemaakt. Echt heel gezellig en leuk zo met z'n 2en in het hotel.

We hebben gezwommen gister,voor het eerst een goed gevulde bikini!!!!

We gaan straks weer richting tilburg naar de kermis en lekker shoppen.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille en Cheries

YEAHHHHHHHHH Cheries, je bent er weer!!!

Fijn dat je weer veilig thuis bent gekomen. Hoe is je vakantie geweest?

Wat vervelend dat je ventje ziek is..... ik hoop dat hij er snel weer boven op is. Maar dat zal vast wel goed komen met jouw liefdevolle verzorging!

Nu kan je inderdaad wat terug doen, hahaha.

Mireille, wat ben je toch een lieverd dat je met je zoontje samen een weekendje weg bent omdat hij zo van de kermis houd! :123:

Wat leuk dat je hebt gezwommen, dat is toch heel anders als je wat vulling hebt zitten hè. Oja, ik kan wel op mijn buik liggen maar toch voelt het op de één of andere manier niet helemaal prettig :134:. Ik hoop dat dat toch nog veranderd in de komende tijd. Cheries, kan jij al helemaal lekker op je buik liggen?

Mireille, heb jij dat ook van die soort 'rimpels' als je naar voren hangt? Dat voel je dan zo langs je borsten. Bij mij kan je het zelfs in de spiegel zien!!!

Meiden, ik ben blij dat we weer compleet zijn en ik kom morgen wel weer kijken!

Mireille, jij nog heel veel plezier met je zoontje!!!!!

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Wat een heerlijke terugkomst met zo een lieve

ontvangst :rolleyes:

Ja mijn ventje is behoorlijk ziek,ocharme...Maar hij heeft nu de juiste medicijnen dus het komt wel in orde hij is nu toch al koortsvrij.

Wat tof Miems zo met je zoontje er lekker met ze'n tweetjes op uit,dan kan je hem eens lekker verwennen toch?

Ik heb het eens gedaan met mijn dochter toen ze 11 was,wij 2 alleen naar parijs...wel...ze praat daar nog steeds van :rolleyes: leuk toch...

Ja hoor mijn vakantie was super!!!!

Maar zo vlug voorbij hé,vooraf denk je 3weken...maar het gaat zo vlug hé! :145:

Nou,Miems een 70D dat heb ik ook(soms bij hunckemoller 70E)en is inderdaad niet zo makkelijk te vinden,toch hoor je mij niet klagen hoor :38:

Ik ben nog steeds SUPERBLIJ :01:

Die luchtbellen heb ik eigenlijk nooit gehad...die rimpels wel...heb het gevoeld nadat Channy me erachter vroeg(weet je nog Chan,hier achter mijn bureau

ik voelen wat jij voelde :154: )wat een gezicht moet dat geweest zijn :152:

Nee joh ik kan ook nog steeds niet(of durf niet ,ik weet het niet)op mijn buik liggen...Dus als ik wilde zonnen op mijn buik nam ik de tip van Eefje op

en legde een opgerolde handdoek onder mijn borsten.

Moest je sommige blikken zien :126: ach het kan me wat,ik lag zo tenminste confortabel.

Chan,op welke maat zit jij nu?Ik heb me nl.laten misleiden om een 75D te kopen en hij zit me echt niet goed heb hem nog niet gedragen allen gepast en

hier thuis herpast(het is een superleuke van hunckemoller limoengroen met beetje kant)als het jouw maat is mag jij hem van mij hebben :rolleyes:

Anders ligt hij hier toch maar...Je geeft me maar een seintje!!!

Lieverds tot morgen,

Groetjes Cheries :48::48::48::48::48:

Moest je sommige blikken zien :18: ach wat kan het mij wat zo lag ik tenminste goed...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ladies,

Ons weekend was echt top hoor,me zoon vond het geweldig!

Nu zijn we lekker thuis. Ben wel moe....heb niet zo lekker geslapen. Ik denk dat het te maken heeft met toch niet mijn eigen bedje.

Ja dat rimpel gevoel gedoe heb ik inderdaad ook. Het voelt heel raar aan. Ik kan ook wel op mijn buik liggen maar het voelt niet helemaal prettig.

Een 70D is het zelfde als een 75C alleen zit ie qua omvang wat strakker(weet niet of ik dat goed verwoord heb). Maar heb het nog niet kunnen proberen.

Leuk dat je van je vakantie hebt genoten en meestal duurt een vakantie net iets te kort he.

Nou meiden ik reageer nu ff kort....spreek jullie snel

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik dacht van oei,nu ben ik uit verlof en nu ben ik alweer enkele dagen niets gaan zeggen tegen de dames :11:

We zijn terug gestart met werken en je kent dat de eerste dagen zo een drukte(je zou er gek van worden :145: )

Maar ik zie dat jullie er ook niet meer geweest zijn...

Dus bij deze...alles ok met jullie????

Ja Mireille ik heb dat ook, telkens dat ik op hotel verblijf ik toch niet zo goed slaap als in mijn eigen bedje.

Maar wel fijn dat je er je zoontje mee blij hebt gemaakt,want voor de kids doen we toch alles hé?

Heb je nu al geprobeerd om een 70D te passen?

Ja ik heb die 70 echt nodig,een 75 is voor mij veels te wijd,ben ontzettend smal onder mijn borsten.

Ik vind de bh's van passionata ook heel lekker zitten,voor mij toch...want dat verschilt soms ook van persoon tot persoon.

Ik heb al even niets meer gekocht :36: ...even wachten op de nieuwe collectie :38:

Channy ben jij nog wezen shoppen???

Zo lieverds ik ga even wat strijk verzetten :27:

Hoop snel weer wat van jullie te horen

Groetjes Cheries :48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.