Ga naar inhoud

Miemsje : 21 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey dames,

Vandaag nog 1 zetpil en morgen gaan de nietjes en de pleisters er af!!!!!! Yeaaaaah ben zo benieuwd!

De tijd gaat zo snel,eerst wilde ik zo graag borsten en nu kan ik al bijna gaan shoppen.

Ik hoop echt dat het WK er wat aan gaat doen,is wel zo netjes ja...jammer dat denice(afau89) niet meer online komt. Anders had ik haar kunnen vragen of zei ook nietjes had en zo ja wat voor info ze gekregen heeft. Zij heeft het namelijk ook via de tepel gekregen.

Ik ga zo de pleisters er af halen dat mocht gister al....ga nog niet douchen(wond nat maken). Maar ik wil niet dat de huisarts het doet. Die is misschien minder voorzichtig dan ik.

Op het a4tje van het WK staat dat je na 4w weer mag sporten. Misschien voorzichtig.

Nou dames misschien tot later

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 542
  • Created
  • Laatste Reactie

Goede morgen Mireille en Channy,

Nu contoleer ik mijn titel altijd hoor!!!! :38:

Yeeeeeees vandaag mogen je hechtingen eruit Miems,wanneer moet je gaan?Kwestie dat ik dan aan je kan denken..

Dat gaat je wel een goed gevoel geven hoor,als die er eenmaal uit zijn.Dan valt er toch een spanning af,en dan mag je waarscheinlijk ook wel douchen dat gaat ZALIG zijn.

Een mens is dat toch niet gewend om niet te kunnen douchen hé?

Dan ga je ook het resultaat beter kunnen bewonderen.Ik ben nu donderdag 12weken po en ik bewonder ze ook nog steeds hoor Mireille,je hebt toch ineens iets wat je nooit hebt gehad,

de grootte went wel maar toch...ikben nog altij reuzeblij.

Denk je Channy dat ze na 3maanden de juiste vorm hebben?Want daar ben ik bijna en als ze zo zouden blijven....OK dan!!!! :01:

Ja meid na 6weken mag je sportbh de kast in...leg hem de eerste nachten wel binnen handbereik,misschien heb jij het niet nodig,maar ik heb hem de twee eerste nachten midden in de nacht

toch weer aan gedaan.Het voelde precies veiliger. :rolleyes:

Ik had de eerste nacht zonder bh ook zo'n bizare droom :unsure:

Ik droomde dat mijn prothese onder mijn oksel was weggezakt :wacko: ik werd wakker(half dan toch)en ik maar voelen en het leek net of het echt was... :blink:

Dus ik mijn man wakker gemaakt om het licht aan te doen ik durfde niet te bewegen :wacko: mijn man nog zo,schat je bent aan het dromen...ik nog nee het is echt ik voel het toch...

dus hij ocharme midden in de nacht licht aan...wat bleek...niks aan de hand...ze stonden er nog mooi :1boobs: ..dus toch een droom :154:

Nu gaat het slapen zonder prima,vanaf de derde nacht eigenlijk.Alleen op mijn buik durf ik nog niet,als ik op controle ga dan ga ik even vragen vanaf wanneer dat weer kan?

Zonde van de bikini,net nu je er een mooie ziet.Maar je vind er vast wel een.Met zulke borsten lukt dat wel.

Wat het sporten betreft dat weet ik ook eigenlijk niet,ik ga dat ook ff vragen als ik op controle ga(denk dat ik weer een lijstje met vragen moet maken :154: )

Lieve dames tot strakjes,

en Mireille :35: met het verwijderen van de hechtingen,ben benieuwd naar je verhaal straks.

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ladies,

Meiden......ze zijn er uit hoor!!!!!! Moest er om half 11 zijn. Kon gelijk door lopen.

Het deed geen pijn maar af en toe voelde ik een soort van prikjes/steekjes.

Het was een tang waarmee het gedaan werd. Ging vrij snel. En het is inderdaad

echt een opluchting zeg!!!! Het is een heel ander gevoel zo onder pleisters en nietjes.

Ik ben gelijk gaan kijken en het is heel mooi geworden. Het ziet er heel netjes uit zeg. :136:

Je ziet het al bijna niet. Het leek zo een groot litteken te worden.....maar het valt echt

mee. Toen nog even afgeveegd met een klein beetje betadine en toen kon ik weg. Was maar 10

mijn binnen. Het gevoel in me tepel is heeeeeeeel raar :wacko: . Ik voel het wel maar een beetje ver. Een soort van dof gevoel. Echt heel raar. Nu lijken me tepels een beetje gevoelig te worden.

Je ziet nog wel duidelijk waar de pleisters gezeten hebben. Maar ik kan vanaf vanavond lekker gaan douchen. En dan die plekjes zachtjes proberen weg te schrobben. En wat ook belangrijk is

geen zetpillen meer!!!!!!!!! :136:

@Cheries en channy:stuur me jullie emailadressen(pb) dan zal ik foto's sturen.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille en Channy,

OOOOOOOH wat goed dat ze eruit zijn,ik heb nog zo aan je zitten denken.

Tof dat het niet echt pijn deed,dat weten we dan ook alweer.

En wat ben ik blij voor jou dat je zo tevreden bent met het resultaat :rolleyes:

Dat dof gevoel dat had ik onderaan mijn borsten vanaf de tepel zo naar beneden,ik denk dat het komt door de insnijding bij mij onder de borst.En doordat het bij jou aan de

tepel is zou dat best de verklaring kunnen zijn.

Maar ook dat meid komt in orde hoor....

Vanaf nu gaat alles gewoon nog beter gaan :136:

Wat lief van je ,dat je naar Channy en mij je foto's wilt sturen...Dat vind ik echt zoooo lief,gaat Channy ook vinden. :53:

Op die manier kan ik de mijne dan ook misschien naar jou en Channy sturen. :68:

Maar dan moet ik wel de hulp van mijn man inroepen,want daar ben ik dus geen held in hoor :145:

Ik ga proberen om jou een pb te sturen,hou je me op de hoogte of het gelukt is?

Oh ja voor ik het vergeet YYYYYYYYEEEEEEEEAAAAAAAAHHHHHH je bent van de zetpillen af :35:

Tot strakjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille,Cheries weer :rolleyes:

Om jouw een pb te sturen...... :68: Dan druk ik op jouw naam,en dan kom ik op jouw gegevens,nu.... moet ik dan links op stuur een email mijn gegevens doorsturen

of links op stuur mij een bericht :145::145:

Want dat is mijn emailadres van op de zaak,niet dat het hier zo maar verschijnt snappie :unsure:

Dank u wel en tot strakjes Cheries :48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey cheries,

Eerlijk gezegd heb ik geen flauw idee hoe dat moet hahahaha.

Het is Channy wel gelukt....en ik heb ook al foto's gestuurd maar nog geen reactie gehad.

Ik kan je nie verder helpen schat,sorry.

Tot straks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Mireille ik heb je terug gemaild! Ze zijn echt prachtig!!! Nu heb je ook mijn prive mail.

Cheries, je gaat ze echt heel mooi vinden :136:.

Oja, het lukte mij eerst ook niet, maar ik zal het even uitleggen:

-Klik bovenaan op gebruikers

-Tik dan bij zoeken miemsje in, dan krijg je haar persoonlijke profiel

-Klik op bericht versturen

-Je krijgt dan een PM (persoonlijke mail) en dan kan je een berichtje intikken en dan op versturen klikken.

Ik hoop dat het lukt! Als het niet lukt laat het even weten dan kan ik of Mireille jouw een PM sturen en dan kan je daar direct op reageren en dan lukt het ook.

Ik ga jullie ook foto's sturen!!! Mireille haar PM heb ik al maar nog niet van jouw Cheries?

Ik zal je zo ook een PM versturen.

Yes Mireille!!! Je bent, zoals Cheries al zij, van de zetpillen af!!! En de nietjes zijn eruit, ik heb veel aan je gedacht vandaag. :136:

Ik ben een beetje laat vandaag maar we waren gaan zwemmen en daarna wat gaan eten, toen douchen en haren wassen en toen gelijk mijn mail checken,

ik was zoooooooooooooo benieuwd naar de foto's! WAUW, vind ze echt geweldig. ;)

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille en Channy,

Channy dank je lieverd voor je hulp je bent een schat,ik heb jou een pm gestuurd met mijn email adres :rolleyes:

Maar vreemd genoeg ik krijg dit niet verstuurd naar Mireille :145:

Ik doe bij haar net hetzelfde als bij jou,bij jou komt er onmiddellijk is verstuurd :rolleyes: en bij haar lukt het niet :102:

Misschien kan jij haar mijn email adres doorsturen via mail,nu jij haar adres hebt :36::53:

Ik wil jullie resultaten ook wel bewonderen,en dan hopen dat mijn man me ff wilt helpen met mijn foto's op de pc te zetten(want ons kabeltje is nog altijd zoek)

zodat ik de mijne dan ook naar jullie kan sturen.

Mireille jij bent vandaag al 2weken po,gaat echt wel snel he?Volgende week shoppen?Want dan kan je een gewone bh aan...TOF!!!

Channy wanneer ben jij 6weken po?

Ben je toch al gaan zwemmen Channy?

Nu je wondjes zijn dicht he,dus dan kan het ook geen kwaad meer he.

Meiden ik hoop dat het lukt met de post :38:

Ik ga nu even de stad in op zoek naar een cadeau voor moederdag a.s.zondag.

En ga proberen niets voor mezelf te kopen :38:

Groetjes Cheries :48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille en Cheries,

Graag gedaan hoor! Ik heb jouw mail binnen gehad! Ik heb je twee mails verstuurd (ik krijg namelijk een foutmelding vanaf mijn privémail en ik weet niet zeker of je die binnen heb gehad). Ik kan de mail van Mireille doorsturen naar Cheries als je dat goed vind miemsje?

Vandaag ben je alweer 2 weken po, wat gaat het snel he!

Ik ben morgen 6 weken po Yeah!!! :136: Vind het enorm snel voorbij zijn gegaan!

Jij bent al bijna 3 maanden po toch Cheries? Heerlijk!!!

Ik ben nog niet wezen zwemmen hoor! Heb aan de kant gezeten.... durfde toch nog niet zo goed.... :blush:

Maar wel fijn dat je zegt dat het geen kwaad kan!

Ik moet ook nog even gaan shoppen voor moederdag! Hahahaha, Cheries, ik ben benieuwd of je je hebt kunnen inhouden om niets voor jezelf te kopen!

Tot later ,

groetjes, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Channy, bedankt voor het compliment zeg. Moet wel zeggen dat ze op foto echt groot lijken....maar in een truitje valt het wel mee.

Tuurlijk mag je die mail naar cheries sturen,vind ik geen probleem....als het goed is heeft ze mijn emailadres dan ook.

Ik ben vandaag al weer 14d po!!!! Wat gaat de tijd toch snel zeg. Channy al 6w en cheries al 3m.....het gaat echt snel....maar dat is alleen maar goed.

Nou meiden,tot later

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille en Channy,

Ja Channy ik heb van jou één berichtje ontvangen,ik hoop dat het nu ook lukt met de foto's en met de adressen. :rolleyes:

Want ik wil ook wel mee keuren :136:

En wil ook graag jouw mening horen,ja Mireille ik heb dat ook vind de mijne ook zo groot op foto en in kleren vallen ze anders,maar wel veel beter als vroeger..

Nee Channy ik heb er niet aan kunnen weerstaan,weet je het past allemaal zoveel leuker daar kan ik toch ook niets aan doen,toch? :38:

Heb bij h&m 2doodgewone 't shirts gekocht met v hals 7,99 Euro(dat is toch geen geld)zou ik vroeger niet gekocht hebben maar nu die staan zoooo mooi,en daar zie

je mijn :1boobs: wel mooi in hoor.

En dan nog een kleedje...eentje maar... :68:

En een cadeau voor mijn mams haar moederdag,want dat was de bedoeling hé.

Ga je het proberen Channy,om zonder sportbh te slapen?

Voor de zekerheid Channy ga ik toch ff aan dr.Visser vragen vanaf wanneer je weer mag zwemmen ok?

Je weet het hé,als jullie nog vragen hebben ik ga toch op 17/5op controle dus...Vragen staat je vrij :rolleyes:

Meiden ik ga nog even van het zonnetje genieten

tot strakjes

Cheries :108::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Mireille en Cheries,

Ik ben aan het proberen geweest om de mail door te sturen maar het lukt maar niet om van mijn privé mail naar Cheries haar privé mail te mailen :blink:

Ik krijg steeds een foutmelding binnen zodra ik op verzenden druk..... ik snap er niets van? Als ik reageer op de persoonlijke berichtjes die ik van Cheries krijg, lukt het volgens mij wel? Heb je mijn berichtje binnen met Mireille haar mailadres? Ik kan op deze manier ook de foto's doorsturen maar ik weet niet of jij dat wel wilt Mireille?

De foto's gaan dan namelijk via het forum en de berichtjes blijven bewaard in de database als ik het goed heb?

Hahaha, ik dacht al dat je wat had gekocht!!! Je hebt groot gelijk ook!

Tot straks, liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille en Channy,

Ik wou gisterenavond nog even langs komen,maar we hadden nog lang buiten gezeten en toen waren de buren ook nog even iets komen drinken,je kent dat dan is het

gezellig en voor je het weet is het al vrij laat :51:

Channy bedankt om te blijven proberen,ik heb jou een mail gestuurd met een oplossing,dan zal het wel lukken.

Want ik ben toch wel benieuwd naar jullie resultaten.

En naar jullie mening over mijn resultaat :38:

Vanavond ga je dan proberen te slapen zonder sportbh?

Hoe viel dat voor jou eigenlijk mee om door de dag een gewone bh te dragen?

Tot strakjes Meiden en Channy check uw mail aub(hoop dat het zo wel lukt)

Lieve groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Ladies,

Wat vervelend dat het niet goed lukt met mailen he :wacko: . Maar goed.....liever niet via dit forum versturen aub.

Dus ik hoop dat het lukt via de mail. Als ik ga douchen lijkt het alsof ik heel voorzichtig moet doen omdat ik het gevoel

heb dat ze er any time uit kunnen vallen. Ik beweeg ook bijna niet .....echt heel grappig eigenlijk. Het zit tussen me horen.

Het lijkt voor mij alsof ze steeds van vorm veranderen....hadden jullie dat ook? Ik ben er nog steeds heel erg blij mee dat

ik deze keuze gemaakt heb en de mogelijkheid heb gehad om dit te kunnen doen. Het voelt zo prettig aan om borsten te

hebben. Al mijn truitjes zitten veel mooier en er zijn er zelfs een paar waar het gedeelt voor de borsten te klein is hahahahah.

Ben zo happy!!!!! :136::1bouncingboobs: wordt er gewoon hyper van.

Nou dat was het weer voor nu.......

groetjes Mireille :53::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille en Channy,

Haha :152: Mireille,wat moet ik lachen om jouw verhaal dat je het gevoel hebt dat ze gaan afvallen tijdens het douchen,lachwekkend en oh zo herkenbaar.

Ik had dat vooral de eerste weken als ik mijn sportbh uitdeed om te douchen,ik hield ze dan ook werkelijk vast :154: je weet maar nooit!!!!

En dan komt het slapen zonder de sportbh,ik keek er zo naar uit maar ook dat gaf de twee eerste nachten een vreemd gevoel,toen leek het precies of ze wegzakte,ik

ben eens benieuwd hoe het Channy vanacht gaat meevallen?

Ik heb geprobeerd om naar Channy een mail te sturen maar nu krijg ik steeds een foutmelding,misschien zit er een foutje in haar adres ik hoor het wel...Anders heb ik nog een

optie het moet gewoon lukken :145:

Ik kan best begrijpen hoor dat je het liever niet via het forum doet dat heb ik trouwens ook,maar we geraken er wel uit :rolleyes:

Leuk hé,dat hyper gevoel nu je eindelijk borsten hebt :1bouncingboobs:

Ik ben er ook nog steeds zo gelukkig om...wacht nu maar af tot je bh's kan gaan kopen...je weet niet wat je overkomt!!!

Channy zal het ook wel zo ervaren hebben?

En die truitjes die niet meer passen...Tja,leuk toch? :38: Dan MOET je gewoon om nieuwe gaan !!!!!!!!

Tot strakjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Ik ben erg laat vandaag! Ik ben lekker wezen shoppen vandaag!

Heb een erg mooie bikini gekocht vandaag!

Ik heb je mail ontvangen Cheries!. Ik heb je terug gemaild! Laat je even weten of je 'm hebt ontvangen? :7:

Dan kan ik de foto's van Mireille doorsturen!!!!

Gaat alles goed met je Mireille? Ik had dat ook, het gevoel dat mijn borsten er zo uit konden floepen, hahahaha :154:. Dat komt denk omdat je weet dat de wonden nog niet helemaal dicht zijn.

Ik vind mijn borsten ook helemaal niet zo groot, maar ik ben er superblij mee. :136::1bouncingboobs: Voel me zo veel lekkerder in mijn vel zitten!

Op de foto vind ik ze inderdaad ook groter lijken. Van dicht bij genomen lijken ze nog groter!

Maar in kleding zie je haast niet dat ik een bv heb gehad. Het is in ieder geval nog niemand opgevallen die het niet weet. Dat vind ik wel fijn!

Ik ga zo slapen, en ja, voor het eerst in zes weken zonder sportbh!!! Ben benieuwd of het lekker slaapt of dat ik het onwennig vind. :21:

Ik vond het wel lekker om eindelijk eens een gewone bh aan te mogen doen na drie weken maar het voelde soms toch lekker om die sportbh weer aan te trekken. Het geeft een veilig gevoel ofzo... :rolleyes:

Ik ga het vannacht proberen!!!

Tot morgen lieverds.

Channy :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Jaaaaaaaaaaa Channy ik heb je mail ontvangen.Eindelijk is het gelukt :35:

Tof dat shoppen nu hé.

En is het je gelukt om te slapen zonder je vertrouwde sportbh??Want ook dat moet je weer gewoon worden hé,na al die weken te slapen met.

Mireille gaat ook blij zijn als ze door de dag al een gewone aan mag....Dan kan zij lekker gaan shoppen.Yeeeeeeaaaaaaaah!!!! :101:

Goed dat je een bikini hebt gevonden,nu is de keuze nog groot,en ik vond ook dat ze veel mooier paste waardoor ik in ieder geval véél sneller mijn keuze had gemaakt

in vergelijking met vroeger.

Bij mij hangt het er van af welke kledij ik aan heb,in sommige dingen zie je het niet vind ik en in andere dan weer wel.

1vriendin van mij haar man zag iets aan mij,maar wist niet wat,hij vroeg ben je vermagerd?Ik zo nee helemaal niet.Nee hoor zegt men vriendin ze heeft een mooie push up aan

het is dat wat je ziet :01: Ja,dan heb ik het hen maar verteld,ik heb altijd gezegd ik hang het niet op mijn voorhoofd maar als ze er mij om vragen ga ik het ook niet ontkennen.

Ik vind het toch wel goed dat we alledrie blij zijn met het resultaat,zoals Mireille zegt 3 hyper blije vrouwen :1bouncingboobs: Die zich nu supergoed in hun vel voelen...

daar doe je het toch voor.

Lieverds tot strakjes

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi,

Ik heb 14 juni een consult op de wellnes kliniek! Ik zou graag van een 70b naar een volle D gaan, alleen ik ben 164. en weeg ongeveer 50 kilo. Heeft iemand een idee of dit wel mogelijk is en aan hoeveel cc moet ik dan denken? heeft het plaatsen achter of voor de spier invloed ophet aantal cc's wat er in kan zeg mar?

Groetjess :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey ladies,

Vandaag heb ik voor het eerst een strapless jurk gepast.......WOOOOOOW!!!!!!! Wat zit dat mooi zeg ben helemaal blij echt hahahahaahahah. Ik ben benieuwd op welke maat ik volgende week uit ga komen joh.

Ik hoop dat het Channy gelukt is vanacht zeg. En Cheries he he he eindelijk gaat het mailen goed!!! Kun je eindelijk me foto's zien.

Nou meiden spreek je jullie waarschijnlijk morgen pas. Me tante is jarig vandaag en word 50jr dus groot feest.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille en Channy,

Wat goed joh Mireille gaan shoppen!Ja,dat is echt zoooo leuk hé dat je nu eindelijk eens wat kan kopen wat voordien niet ging of gewoon niet mooi was...Dan heb je pas echt

voldoening toch.

Ik ben ook wel benieuwd op welke maat je gaat uitkomen....het gaat in ieder geval véél beter zijn daar kan je al vanop aan.

Het mailen is inderdaad gelukt,nu kan ik niet wachten om jullie foto's te zien.

Ik ga morgen proberen om me er even mee bezig te houden,dan kan mijn man me helpen :38: Hoop dat we er morgen wat tijd voor hebben want aangezien het moederdag is

en ik dan toch even naar mijn mams ga,en de kinderen ook naar hier komen om te eten word het een drukke dag,maar ergens vind ik hopelijk toch nog wat tijd.

Zodat jullie ook de mijne kunnen zien.

Vanavond ga ik ook niet meer op het forum geraken want we hebben een etentje onder vrienden :47: ,wie weet ziet er iemand toch wel iets aan me,weet je soms voel je ook dat ze

kijken maar ik denk dat ze niets durven vragen....en ik zeg niets...als ze het vragen dan zal ik het niet ontkennen...maar ik ga er niet mee te koop lopen :153:

Ik denk dat Channy van het zonnetje aan het genieten is,ofwel is ze ook weer shoppen?

Zou ze goed geslapen hebben?We zullen het morgen dan wel horen.

Lieverds geniet nog van deze mooie dag en tot morgen :48::53::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

Sorry sorry sorry!!! Ik ben deze dagen zo druk geweest dat ik niet eens de tijd had om een berichtje te posten!

Hoe gaat het met jullie? Een fijne moederdag gehad gisteren? Ik ben flink verwend en het was heel gezellig! :D

Ik heb wel steeds aan jullie gedacht hoor! En ik heb jullie ook echt gemist :24:

Ik heb nu al twee nachten zonder sportbh geslapen. Het is toch nog wel wat onwennig, je had gelijk Cheries!!

Ik heb dan ook je advies opgevolgd en de bh onder mijn kussen gelegd, voor het geval dat......

Maar ik heb 'm niet nodig gehad. Je bent dat ding toch wel gewend zo onderhand en het geeft toch een veilig gevoel.

Ben nog niet aan toe gekomen om mijn foto's op de laptop te zetten, deze week ga ik het doen ;)

Mireille, geweldig he hoe alles zo mooi past nu!!! Eindelijk een beetje vulling in de kleding, hahaha!

Ik vind het shoppen nu ook veel leuker, alles staat nu gewoon :D

Ben echt benieuwd op welke maat je uitkomt!

Donderdag is het zover, dan mag je overdag normale bh's aan, ben erg benieuwd hoe het je bevalt!!

Oja, ik heb de foto's doorgestuurd naar Cheries!!!!

Tot morgen,

Veel liefs, Channy :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Ik ben er weer hoor,ook van mijn kant soooooooorrrryyyy :84:

Ook hier was het zo een drukke bedoening,zondag moederdag,gisteren nog een hele hoop papierwerk te doen dat klaar moet zijn aan het einde van de week dus gisteren effen

doorgebeten en nu ben ik al over de helft dus dat is goed hé :rolleyes:

Ik heb jullie ook zo gemist hoor :unsure:

Hebben jullie ook genoten van moederdag?Channy jij blijkbaar wel,jij ook Mireille?Hoe was je feestje geweest Mireille heeft iemand je nieuwe aanwinsten ontdekt?

Channy ik heb je mail ontvangen DANK JE WEL!!!!!! :53: En Mireille,amaaaaaaaai zeg wat zien ze er mooi uit(ik heb je foto's dus ontvangen,het is dan toch gelukt).

Ze zijn echt wel mooi Mireille ze staan perfect met je lichaam vind ik (zover ik kan zien). :35:

De nietjes lijken echt wel pijnlijk hé :133: goed dat het niet zo was!!Maar het litteken ziet er wel al erg netjes uit,super daar ga je achteraf niets meer van zien denk ik :35:

Je mag fier zijn,nu kan je bijna je maat laten opmeten,Channy en ik zijn nieuwsgierig hoor.

OOOOOOOh en wat ben ik jaloers op je kleurtje :11: ik maar zonnebanken!!!!!!

Ik ga deze week ook werk maken van mijn foto's,heb de hulp van mijn man nodig want in zulke dingen ben ik toch wel een kluns hoor :145::145:

Lieverds tot straks,ik kom nog terug hoor!!!

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.