Ga naar inhoud

Miemsje : 21 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hallo

een vraagje

moet jij geen platen van je borsten laten nemen

en je bloed laten onderzoeken vooraleer je inslaap gedaan word???

ik moet dit allemaal laten doen ,

ik word ook 24 uur opgenomen in het ziekenhuis na mijn operatie

ik betaal wel 4300 euro voor mijn implantaten

vind 2000 euro echt wel heel weinig

grtj

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 542
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Mireille en Cheries,

Mireille hoe gaat het met je? Ik begin je toch aardig te missen hier........ :24: en ik denk Cheries ook! :74:

Hoe was de verjaardag van je tante? 50 jaar, bigi jari!! Was het gezellig? Had je de straplessjurk aangetrokken?

Gelukkig heb je de mail ontvangen Cheries!!! Mooi zijn de boobs van Mireille geworden he :1boobs:

Nu heb je gelijk Mireille's privé mail.

Ik ben ook jaloers op je mooie kleur Mireille, ik ben dan wel een halfbloedje maar wel licht uitgevallen helaas, hahaha. Dus voor mij is het ook af en toe onder de

zonnebank. Cheries, weet jij toevallig wanneer dat weer mag?

Mireille, donderdag mag je een gewone bh aan!!!!! :43: :43: :43: Wanneer ga je shoppen!!!

Cheries, 15 mei heb je al weer je controle bij dr.Visser.

Nou meiden, ik spreek jullie morgen weer!!!

Liefs, Channy :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries en Channy,

Daar ben ik weer!!! misschien een beetje laat maar alsnog een fijne moederdag!!! :blush:

Het feestje van me tante was super. Ik had een surpriseparty voor haar georganiseerd. En ze

was echt verrast. Gister was ze echt jarig en heeft ze nog een kerkdienst thuis gehad.

Cheries bedankt voor je compliment zeg!!! :blush: Wordt er verlegen van....ben er ook best blij mee hoor....ben zo benieuwd naar me maat. En ook bedankt voor het opmerken van me mooie kleur :131: . Dat scheelt mij weer wat eurotjes ik hoef niet onder de zonnebank hahaahahahah.

Ik heb de laatste dagen wel wat last van me littekens gehad. Een beetje steekjes en jeuk en zo....beetje pijn. De rechter tepel geneest ook beter en mooier(tot nu toe) dan links.... Hoort waarschijnlijk bij het genezingsproces.

Ik had niet geshopt voor die jurk.....had hem al in de kast hangen maar nu zit ie zoooooo mooi.

Er zijn een paar mensen geweest die wel gezien hebben dat er iets aan me veranderd is . Maar niemand heeft het echt durven vragen. Ik ben in elk geval heel blij met het resultaat hoor....

Hoe gaat het nu verder met jullie.......oooooooooow channy nu pas zie ik dat je iets surinaams getypt hebt. Het was inderdaad bigi yari....en ze heeft dan ook gedanst met een band. Echt op z'n surinaams. Ff uitleggen aan Cheries.....bij ons surinaamers is het de gewoonte dat we elke keer als we "getal" worden het groot vieren. Of elke x,niet echt elke x maar wel dat het op die leeftijden groots gevierd word. Met "getal" bedoel ik de 10tallen en 5. Dus 5,10,15,20,25,30 en ga zo maar door. En 50 is in dit rijtje heel byzonder natuurlijk. En meestal word er dan met een band gedanst. In surinaamse klederdracht (soms) mijn tante had dat wel. Was echt heel gezellig.

En jip....IK had ie jurk aan voelde me helemaal sexy en zelfverzekerd. Me vriend kon ze ogen niet van me af houden en zei ook dat het me super goed stond :blush::136: .

Nou meiden.....tot morgen weer.

groetjes Mireille :54::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

een vraagje

moet jij geen platen van je borsten laten nemen

en je bloed laten onderzoeken vooraleer je inslaap gedaan word???

ik moet dit allemaal laten doen ,

ik word ook 24 uur opgenomen in het ziekenhuis na mijn operatie

ik betaal wel 4300 euro voor mijn implantaten

vind 2000 euro echt wel heel weinig

grtj

Hi Mirre,

Er zijn wel foto's gemaakt van me borsten(denk dat je dat bedoelt met platen :blush: )

Maar geen bloedonderzoek en ik mocht ook gewoon dezelfde dag naar huis.

2000 euro is inderdaad niet heel veel vergeleken met prijzen in nederland en zo,maar duur betekend niet altijd perse goed. Ik ben heel tevreden met het resultaat......weet niet of het mooier of beter zou zijn als het duurder was.....maar ben zeer tevreden. Je moet gewoon een kliniek zoeken waar je je goed voelt.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille en Channy,

Fijn we zijn weer kompleet met ze'n drietjes. :rolleyes:

Ja Channy ik vind de :1boobs: van Mireille ook mooi geworden,ben echt zo benieuwd naar haar maat,jij ook zeker??

Nou Channy jou kleurtje zal toch vast en zeker ook wel wat mooier zijn dan het mijne :139: dus...zal ik maar zonnebanken...

Ik weet niet echt vanaf wanneer dat het mag ik heb toen ff naar de wk gebeld met de vraag en die mevr.aan de lijn zei niet de eerste 2maanden dus daar

heb ik me mooi aan gehouden.En als ik nu ga(ik ga wel maar 1x in de weeek)dan hou ik mijn bh aan met de bandjes naar beneden.Want ik had hier eens

gelezen dat je het eerste jaar moet oppassen met de littekens,omdat ze anders niet mooi van kleur worden tja en dat willen we dan ook weer niet hé!!

Ik heb van gisteren ineens zo'n irritante pijn in mijn linkerborst,pfffff :133:

Voordien voelde ik nu en dan ook wel eens een steekje,maar niets ergs...Maar vanaf gisteren zijn het echt serieuze steken en zo wat een zeurend gevoel

ik word er wat ongerust van.Voor de rest voel ik eigenlijk niets raars aan mijn borst als ik er aan voel voelt ze nog steeds zacht aan,maar ik maak me dan

gelijk ongerust hé :unsure: .

Ik hoop dat het vandaag wegblijft.

Channy ik moet op 17/5 naar dr.Visser(volgende week dinsdag).

Ja raar hé Mireille dat je sommige mensen ziet kijken en dat ze niets durven vragen(ik vind dat eigenlijk leuk hihi)Geheimpje!!!!!!!

Zo was ik zaterdag met vrienden uit gaan eten,zegt mijn vriendin ineens tegen mij,achter je zit iemand met siliconen borsten dat zie je zo.... :blink:

Ik dacht bij mijn eigen nou ja meid....tegenover jou ook...... :152:

Fijn dat je me de uitleg geeft over de surinaamse gebruiken,dat boeit me wel..Zo leer ik wat bij van jullie cultuur,ik vind het ook zo'n sappig taaltje hé.

Wanneer ga je bh's shoppen,Miems???

Tot strakjes,Groetjes Cheries :48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries en Channy,

Cheries ik heb je mail ontvangen en wat mooi zeg zoals ik al gezegd heb.

Dames morgen ga ik shoppen voor me eerste BH.....ben zo benieuwd!!!! Kan bijna nie wachten. Ben benieuwd op welke maat ik uit kom. Waar kun je je op laten meten?

Ik zou naar hunkemoller gaan.

Nou tot morgen...

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille en Channy,

OOOOOOOh Mireille,jij hebt een tof vooruitzicht je eerste bh's gaan shoppen,meid je gaat niet weten wat je overkomt :rolleyes:

Ik ben de eerste keer ook naar hunckemoller geweest en mij hebben ze daar toen opgemeten en zeer goed geholpen met zoeken

naar bh's in mijn maat.Aja ik stond daar in dat pashokje met allemaal 70B en 70C,ik dacht toen nog dat dat mijn maat was tot ik

begon met passen :rolleyes: Ik heb toen die mevrouw geroepen en die zei dadelijk al,jouw borsten zijn wel groter dan B of C.

Ze heeft me toen opgemeten en dat kwam overeen met een grote D kleine E,afhankelijk van het model zei ze.. :1bouncingboobs:

Ben benieuwd waar jij op gaat uitkomen?

Maar echt dat is zo een fijn gevoel hé,je gaat het straks beamen.

In je hoofd zitten wel nog die kleine maatjes,dat is heel vreemd maar je gaat in het begin nog altijd eerst daar op af,en dan denk je

ach nee dat past niet meer.

Want ik zeg het je,het zijn hele lappen hoor zo een D of E als je al jaren gewend bent aan een A.

Maar nu ben ik het al helemaal gewoon,ik wil ze in ieder geval niet meer missen.Nu ik denk jullie ook niet.

Meid veel succes met het shoppen en het passen!!!!!!!!!!!

Geniet er met volle teugen van :38:

En het resultaat horen we straks wel.

Groetjes Cheries :48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries en Channy,

Ik ben gaan shoppen voor bh's was best leuk maar ben toch teleurgesteld over de maat. Ik heb maar een 75C zelfde maat als mijn sportbh.

Ik had groter verwacht.....ma goed. Ik heb 2 bh's voor €25 gekocht geen mooie maar omdat ik niet weet of ze nog gaan krimpen of zo.....dacht ik,ik wacht nog ff.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Jee wat jammer dat je teleurgesteld bent,had je het laten opmeten?

Of had je gewoon enkele gepast?

Want het kan ook afhangen van model tot model hoor Miems.

Want bij mij scheelt dat ook,en het kan ook zijn dat als je borsten nog verder indalen dat je maat dan ook groter word,

dat heb ik hier toch al meermaals gelezen dat dat bij sommige meiden het geval is.

Maar ik vind ze toch wel erg mooi.... :147: En Channy ook en jijzelf toch ook,wat maakt die maat dan uit.

Het belangrijkste is toch dat je je beter in je vel voelt,en dat was toch zo...Denk maar aan je straplessjurk en aan de blik van je man :125:

Ja ik had ook niet zoveel aan mijn 2 eerste bh's betaald,zonde van het geld moesten ze nog veranderen.

Hoe voelt het voor jou zo zonder sportbh?Vreemd he?

Channy is zooooo stilletjes :103: begin haar wel te missen.

Miems ik ga ff eten maken,kom straks nog ff zien hoe het met je gaat

Lieve groetjes Cheries :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Bedankt voor je lieve woorden.....ben teleurgesteld omdat ik juist gelezen had dat ze nog kleiner worden. En als ik nu 75C heb dan wordt het dus nog kleiner.....daar maak ik me zo druk om. Maar is nu niks meer aan te doen. Ben opgemeten trouwens.

Het WK heeft me gebeld over mijn klachten. Om te vragen wie de verpleegster was....want die willen ze er op aanspreken dat ze het niet netjes afgehandeld is. Vooral over de info hadden ze het,dat ik zo weinig info gekregen heb. Vond het wel prettig,was een leuk gesprek.

Nou tot later....

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

300cc op de spier is toch niet zo weinig....en dan ook nog extra high profile

Lijkt mij niet hoor dat ze nog kleiner worden!!!

Ik had met mijn eerste bv maar 275cc áchter de spier en ik had ook al een kleine C

terwijl mijn omtrek 80cm. is!

Wacht dus maar eventjes af!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey mireille ,

zo zie je maar weer dat je e-mail niet zonder gevolg gebleven is ! fijn dat het een bevredigend gesprek was !

nog even afwachten voor de juiste BH-maat ! geduld is hier ook weer het sleutelwoord !

veel liefs ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Miems,

Ik weet niet of ze kleiner worden hoor,de zwelling word minder en ze dalen verder in,maar kleiner?

Het kan trouwens ook nog zijn dat je nog vocht onder je borsten hebt hé!

Je bent ook nog maar 3weken po,komt wel goed geloof me maar.

Ik denk ook steeds dat de mijne kleiner worden maar dat is gewoon een gedacht want mijn bh's blijven passen.

Ik zou echt niet wanhopen Miemsje...Ze zijn echt wel mooi :147:

Wel goed dat ze in de wk je klacht ernstig nemen,wist je de naam nog?

Alleen spijtig dat jij dit moest ervaren,met die nare verpleegster :146:

Maar toch mooi dat ze er gehoor aan geven en jou hierover bellen om er over te praten.

Hoop dat je toch niet meer teleurgesteld bent,want ze zijn wel mooi ,héééél mooi!!!!!

Groetjes Cheries :53::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille en Cheries,

YEAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH je bent gaan shoppen!!!! :136:

Ik had ook echt verwacht, zeker na het zien van je foto's, dat je groter dan een C zou hebben! Maar het is toch een hele mooie maat en een goed gevulde cup!

Toch raar dat ik en Cheries een sportbh maat 75 B hadden en dan op een D/E uitkomen en jij met sportbh 75 C op een C cup :wacko: :wacko: :wacko:

Toch zien die er van jou echt groter uit dan van mij hoor!!! En ik vind de jouwe prachtig :3:

Ik denk ook niet dat ze kleiner worden? Misschien zelfs wel groter als ze goed zijn ingedaald!

Het is net wat Cheries zegt, je voelt je beter in je vel en wij en jijzelf vinden ze allen prachtig en belangrijk is, jouw mannetje kon zijn ogen niet van je afhouden in je straplessjurk!!!! :P

Hoe voelt het zo met een andere bh?

Wat goed dat de WK je gebeld heeft! Dan weet je tenminste dat er iets mee gedaan is!!!!

Cheries, ik hoop niet dat je nog pijn in je borst hebt!!!! Gaat het al beter?

Ik ga nu echt even kijken op mijn mail!!!!! Ben reuze benieuwd??? Ik denk namelijk wel wat er op staat Cheries ;):126:

Sorry dat ik niet eerder ben gekomen maar ze zijn hier bezig met het aanleggen van glasvezel in de straat en ik heb sindsdien vaak storing met het internet

dat is echt balen :74:

Maar nu lukt het gelukkig!!!

Ik denk dan veel aan jullie hoor!!!!

Veel liefs, Channy :48: :48: :48: :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,

Toch nog ff snel....voelt best prettig om een gewone bh aan te hebben.....ziet er ook veel mooier uit in truitjes of jurkjes.

Voel me ook veel zekerder. Echt super hot.....inderdaad cheries...hoe gaat het met de pijn.

En bedankt voor de lieve geruststellende woorden.

Tot morgen Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mireille en Channy,

Channy nogmaals bedankt voor je compliment :68:

Fijn dat je weer op het forum geraakt bent,want dat is vervelend hé...je wilt dan mee komen kletsen en dan raak je er niet op... :145:

Mireille,ik denk dat je je al wat beter voelt toch?

En wat goed dat de bh's zo lekker zitten,het word niet meer zo plat gedrukt hé.Je kan precies wat beter ademen,vond ik.

En inderdaad het is véél mooier onder je kledij.

Nu nog 3weekjes wachten en dan kan je sportbh...de kast in... :rolleyes:

Channy,hoe verloopt het slapen met jou zonder sportbh??

Wat mijn pijn betreft..die nacht ben ik echt een paar keer wakker geworden van de pijnscheuten(is moeilijk te omschrijven,het leek net of ze er

een mes in staken) :133: echt een heel onprettig gevoel...Toen ik wakker werd 's morgens leek het beter te gaan.

Ik heb het dan wat rustiger aangedaan,de pijnscheuten bleven weg,maar er bleef zo een zeurige pijn.

Maar sedert gisterenmiddag is het over,ik voel niets meer...Gelukkig...Je bent dadelijk zo ongerust hé...Bang dat er iets mis is.En dat is nu juist hetgene

wat men niet wil.

Gaan jullie ook op vakantie gaan?Sorry valt me zo ineens te binnen,dat ik dan niet kan komen kletsen met jullie :103:

Hehe wat vervelend,het is al een echte gewoonte geworden,om iedere dag als het kan ff te komen kijken.

Lieverds tot straks,ik moet zoals iedere week vandaag boodschappen gaan doen met mijn moeder.

Tot strakjes...Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik ben nu een stuk geruster over mijn maat. 75C is eigenlijk toch wel geweldig hoor.....vooral als je

bedenkt dat ik 3w geleden net een 75A had. Misschien wel minder. Ik ben eigenlijk toch wel tevreden hoor.

75C zit super mooi eeeeeeeeeeen.........ik heb zo'n mooi spleet in me kleren hahahahaha echt een decolleté.

Ben daar super blij mee....... :1big_boobs:

Ik heb nie echt pijn meer alleen als ik me armen in de breedte strek zeg maar. En me linkerborst geneest trager

dan rechts. Links is ook nog wat groter dan rechts. Links zit ook nog wat hoger dan rechts. Voelt meer gespanne

en iets pijnlijker dan rechts.......maar ik neem aan dat normaal is toch.......? Vind het toch eng soms......bang dat er

iets mis is met links.....Ze jeuken beide enorm......pfff niet normaal soms........smeer ze nu in met bio oil......en masseer

ze dan heel lichtjes vooral rond me tepel is het harder dan de rest. WK zei littekenweefsel omdat het via de tepel gedaan

is......mag ik nu lichtjes aan masseren met litteken olie of zo maar nog nie op me litteken zelf omdt die nog kortsjes heeft.

Hoe gaat het slapen Channy? Heb jij nog pijn of gaat alles goed......soms als ik geen bh aan heb en voorover hang lijkt

het net of ze gaan vallen hahahahahahahahah. Doe dan maar heel snel me bh weer aan.....ben nog niet gewent om

zonder bh te zijn.......

Cheries ik ga niet in de zomer op vakantie.....ga misschien in december naar suriname om oud en nieuw daar te vieren

is echt hartstikke leuk daar hoor. Heel anders dan hier in ned....

nou meiden tot straks

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

Ik ben nu een stuk geruster over mijn maat. 75C is eigenlijk toch wel geweldig hoor.....vooral als je

bedenkt dat ik 3w geleden net een 75A had. Misschien wel minder. Ik ben eigenlijk toch wel tevreden hoor.

75C zit super mooi eeeeeeeeeeen.........ik heb zo'n mooi spleet in me kleren hahahahaha echt een decolleté.

Ben daar super blij mee....... :1big_boobs:

Ik heb nie echt pijn meer alleen als ik me armen in de breedte strek zeg maar. En me linkerborst geneest trager

dan rechts. Links is ook nog wat groter dan rechts. Links zit ook nog wat hoger dan rechts. Voelt meer gespanne

en iets pijnlijker dan rechts.......maar ik neem aan dat normaal is toch.......? Vind het toch eng soms......bang dat er

iets mis is met links.....Ze jeuken beide enorm......pfff niet normaal soms........smeer ze nu in met bio oil......en masseer

ze dan heel lichtjes vooral rond me tepel is het harder dan de rest. WK zei littekenweefsel omdat het via de tepel gedaan

is......mag ik nu lichtjes aan masseren met litteken olie of zo maar nog nie op me litteken zelf omdt die nog kortsjes heeft.

Hoe gaat het slapen Channy? Heb jij nog pijn of gaat alles goed......soms als ik geen bh aan heb en voorover hang lijkt

het net of ze gaan vallen hahahahahahahahah. Doe dan maar heel snel me bh weer aan.....ben nog niet gewent om

zonder bh te zijn.......

Cheries ik ga niet in de zomer op vakantie.....ga misschien in december naar suriname om oud en nieuw daar te vieren

is echt hartstikke leuk daar hoor. Heel anders dan hier in ned....

nou meiden tot straks

groetjes Mireille

Hey Mireille,

Ik heb net hetzelfde maar dan met m'n rechterborst. Zit ook nog hoger, is meer gespannen. Af en toe nog wat steekjes...

Zal wel allemaal normaal zijn...moeten het wat tijd geven zeker!

Maar geduld hebben is soms moeilijk hé... :lol:

liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pink,

Ja ik denk ook dat het met geduld te maken heeft hoor. Ik maak me toch wel een beetje zorgen. Ook omdat me rechterlitteken dunner is dan links. Links is vanaf de wond tot aan de rand van me tepelhof hard....ik weet niet hoe dat komt en of dat erg is. Word er onzeker van.

Is er iemand die ook via de tepel geopereerd is die me wat meer kan vertellen,wellicht gerust stellen?

Ze jeuken wel das wel een goed teken.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

:48: Hoi Mireille en Channy,

Wat goed Mireille dat je je al terug beter voelt,het is tenslotte ook een mooie cup,en gelijk je zegt we moeten niet vergeten waar we

enkele weken of maanden nog mee zaten he...een A'tje...

Denk wel dat je klachten normaal zijn hoor,ik had eerst dat mijn rechterborst langer pijnlijker was dan links,ik kon ook eerder op mijn

linkerzij slapen.

En als ik nu wat voel,raar maar waar is het in mijn linkerborst...Maar het is zoals er zo veel vertellen,2verschillende wonden.

Ik had ook dat mijn linkerwondje iets was gescheurd bij het verwijderen van de knoopjes,en dat die inwendige draadjes ook strakker zijn

dan rechts dat zie je nu nog als ik mijn armen omhoog strek,maar het doet wel geen pijn het zal wel verdwijnen als de draadjes oplossen.

Als je je zorgen maakt over je litteken,dan zou ik gewoon ff naar de wk bellen en het daar even vragen,daar zijn ze voor.

Want jij bent toch anders gesneden dan ons,dus zal dat herstel ook wel anders zijn.

Tof dat je in december misschien naar Suriname gaat,ja dat zal wel héél anders zijn dan bij ons,lijkt me enorm leuk.

Tot straks dames,

Groetjes Cheries :48::48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Bedankt voor je geruststellende woorden.

Weet je het is raar maar ik voel me toch wel raar zonder mijn sportbh......vooral door het verschil

qua genezing in mijn borsten.....dat links toch gevoeliger en groter is.....na het masseren heb ik toch besloten om gewoon mijn sportbh nog ff langer aan te houden. ik voel me er toch veel prettiger in dan in een gewone bh. Het zit wel mooier in een gewone bh maar ik voel me toch beter in me harnas.... :blush: raar is dat eigenlijk dat ik er zo aan gewend ben......

Ik heb ze toch maar een mailtje gestuurd en gevraagd of het nie mogelijk is om foto's te sturen zo dat ze er toch naar kunnen kijken. Als ze ongerust zijn dat ik dan toch maar weer naar Genk rij en anders gewoon nog ff geduld heb. Ik hoop dat het kan.....heb wel gelezen dat masseren heel goed is voor eventueel litteken.

Ja ik heb er best zin in om naar suriname te gaan in dec. Het is daar zo gezellig.

hopelijk met 2 prachtige borsten.....moet alleen wel gaan trainen anders kan ik geen bikini aan met zo'n buik :blush: maar dat komt vast goed.

Cheries: vraag je dr Visser nog vanaf wanneer we weer kunnen sporten?

En Channy je kan zeker niet op internet nu....spreek je zodra je weer kan.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Ja ik denk ook dat Channy weer problemen heeft om op internet te geraken want het blijft weer zo stilletjes :103:

Raar toch hé dat die sportbh je toch een veilig gevoel geeft na al die weken,door de dag viel het voor mij nog mee

maar de twee eerste nachten zonder heb ik hem midden in de nacht toch weer aangedaan vanaf nacht 3 ging het beter.

Mireille ik wil zeker even aan dr.Visser vragen vanaf wanneer dat je weer mag sporten,maar over welke sport heb je het?

Voor het geval ze dat aan me moest vragen?

Ik ga zowiezo ook vragen vanaf wanneer je weer mag zwemmen,voor Channy.

Die gaat waarscheinlijk denken,amai die Cheries dat is een sportfreak :154: weet zij veel...

Gaat het al wat beter nu met je litteken,Mireille?

Het is toch een andere plek als bij ons,maar ik vond het goed doen als je er littekenolie opdeed.

Het houd het litteken ook zachter,naar mijn gevoel.Slecht kan het in ieder geval niet zijn,ik moest toen wel wachten met

beginnen smeren tot al de korstjes weg waren.Moet jij dat ook?

Lieverds geniet nog van jullie zondag,

tot strakjes of tot morgen,

Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries en Channy,

Channy je hebt heel wat te lezen als je internet het straks weer doet hahahahaah :lol:

Maar goed.....Cheries ik zou graag willen beginnen met hard lopen zodra dat kan.....en wat buikspieroefeningen....nog niet echt fitness of zo....maar gewoon rustig aan beginnen.

Ik masseer niet echt me littekens maar gewoon me hele borst...vooral de linker die nog zo strak en groter is dan rechts....en onder het litteken waar zo'n beetje hard is.....dat masseer ik. Ik moet ook wachten tot alle korstjes weg zijn....maar dat is bij mij nu ook al hoor. Ik heb begrepen dat masseren goed is....dus dat dan maar zachtjes. Ik gebruikte eerst bio-oil maar ik denk dat ik daar allergisch voor ben....want kreeg zo'n jeuk dat ik mezelf een beetje heb open gekrabt :133: . Sinds ik de olie van het WK gebruik heb ik daar geen last meer van....alleen jeuk bij me litteken zelf....

Vind het zo jammer dat er zo weinig te vinden is van dames die ook via de tepel geopereerd zijn.

kan er echt nie veel over vinden....wie weet zoek ik niet goed hoor. Maar nu zou dat wel handig zijn als zij al helemaal genezen zijn.

nou vrouwkes tot morgen

groetjes Mireille :48::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.