Ga naar inhoud

Miemsje : 21 april 2011 : Dr. Visser : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Ja inderdaad Channy heeft nog heel wat werk voor de boeg om alles bij te lezen :unsure: maar ik denk wel dat ze dat

graag doet hoor... :38:

Ik had ook de littekenolie van de wk,en toen mijn flesje leeg was heb ik een littekenzalf van bij de apotheek bij gehaald

beter iets langer smeren :36:

Jeuk bij het litteken is een goed teken,dat hoort bij het genezingsproces.

Ja inderdaad wel sneu dat er zo weinig meiden langs de tepel worden gesneden,zeker voor jou om ervaringen en of tips

te delen.En toch zullen er nog wel zijn.

De vriendin van mijn dochter heeft het enkele jaren geleden ook langs de tepel gekregen bij dr.Visser.Wil je dat ik haar iets

vraag?Dan doe ik het wel via mijn dochter voor jou hoor.

Ok Miems,dus buikspieroefeningen en hardlopen(niet joggen he)dat ik het te goei vraag he!!!

Ik moet er dinsdag om 10u.zijn ben benieuwd wat ze gaat zeggen...

Ik ben er in ieder geval zéér tevreden mee, maar ik ben toch nieuwsgierig naar haar mening....

Tot morgen,ben benieuwd of ons Channy er dan bij geraakt :54:

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 542
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Esther,

Ow dat wist ik nie goed dat je dat zegt zeg,dan stop ik daar gelijk mee. Bedankt,weet je wat ik dan wel kan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries en channy,

Cheries:heb gister niks meer van je gehoord.....hoe is het gegaan vandaag bij de WK?

En Channy: Heb je nog steeds geen internet meid......dat duurt wel erg lang hoor.....ik mis je!

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Dames,

Wat een gezellige babbels hebben jullie hier zeg. Ik zit al uren jullie verhalen te lezen nadat ik info zocht over Dr. Visser.

Ik stel mezelf ff voor: in woon in België, ben 29 en heb 2 schatten van kinderen (4 jaar en 1 jaar). Na 2 zwangerschappen en borstvoedingen schiet er niet veel meer over van wat ik eigenlijk al niet had... Ik zou me graag laten helpen in m'n verlof (begin augustus). Ik heb al 1 consult gehad bij dr Myny maar die is zelf in verlof in augustus alsook dr Plovier waar je veel positiefs over leest. Dr Visser zou wel vrij zijn op mijn voorkeursdatum. Ik moet wel nog een afspraak maken voor een consultatie daar.

Als je je operatiedatum wilt vastleggen, moet je dan vooraf al betalen of kun je nog wachten tot na je consult?

Nu lees ik bij jullie toch ook wel wat negatieve commentaar over de dienstverlening in de WK... Zouden jullie opnieuw voor de WK kiezen moest je moeten kiezen?

Heb jij (Miemsje) trouwens al reactie terug gekregen om je mail??

Hoe zit het eigenlijk met die zetpillen? Ben je verplicht die te gebruiken? Waarvoor dienen ze?

Vele groetjes,

Gemma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Ik ben net terug van de wk,was nog ff een koffietje gaan drinken :62: dat hoort er nu eenmaal bij.

Dan nog ff via het kruidvat voor enkele leuke nagellakjes,toffe kleurtjes in kleine flesjes ideaal voor mee te nemen op vakantie :101:

Ik had toch wel ff moeten wachten eer het mijn beurt was,er zat ook nog een meisje in de wachtzaal poepnerveus ocharme,ze

moest namelijk nog onder het mes.

Dr.Visser kwam me al fluitend halen,denk dat ze in een goede bui was :44:

Zo mevr.zei ze u komt voor de eindcontrole ik zo ja,ok zegt ze dan doen we ook nog ff de pin-up he :18: ik denk bij mijn eigen

wat krijgen we nu....Bedoelde ze gewoon ff eindfoto's nemen :154:

Mijn dossiertje gaat open op het bureau,en jeetje...daar zie ik mijn miezerige theezakjes weer van voorheen...ocharme....

wat ben ik nu blij zeg :1bouncingboobs:

Ze vond ze zelf ook heel mooi geworden,ook de littekens zagen er prima uit,en ze waren ook al héél zacht zei ze :01:

dus.....goedgekeurd.

Ik heb dus gevraagd ivm.het sporten en het zwemmen meiden dus...vanaf 6weken mag je gewoon de draad in alles terug opnemen.

Dus Channy jij kan rustig starten en Mireille lieverd nog ff geduld,het kort wel.

Ik had ook nog even gevraagd of ik alweer op mijn buik mocht liggen,tuurlijk zegt ze die kunnen er tegen hoor om op jouw buik te slapen,

ik zeg jamaar ik slaap niet op mijn buik :blink: Het is voor te zonnen....Oja zegt ze geen probleem en anders als het niet prettig voelt dan graaf

je toch 2putjes in het strand.... :wacko::154:

Waar zit Channy toch???? :103:

Tot strakjes lady's :48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Gemma,

Ik zal jou ff ter woord staan we zitten wel op miems haar topic maar dat vind ze vast niet erg.

Ja wij hebben elkaar echt gevonden hier op het forum ik vind het zelf ook altijd héél gezellig om met

Mireille en Channy te komen kletsen,het word haast een verslaving en ik kan hen beide al niet meer missen :68:

Ik heb eigenlijk geen klachten over de wk,dus ik zou er wel direct terug voor kiezen,maar dat is mijn persoonlijke

ervaring.Ik heb het geluk gehad dat voor mij echt alles héél goed is meegevallen.

Dr.Visser is kort maar straight to the point,ik hou daar wel van niet te veel poespas(maar dat ervaart iedereen natuurlijk anders)

Ook over het verblijf(ik had dus een privé kamer,niet iedereen blijkbaar)de verpleegsters waren tegen mij wel vriendelijk en

behulpzaam,en ook over de nacontroles geen enkele klacht.

Ik heb in januari mijn consult gehad,en heb toen ginder beslist om ervoor te gaan mijn operatie werd vastgelegd op 10februari

ik moest dan wel onmiddellijk het voorschot overschrijven.

Die(nare)zetpillen,ja dat is verplicht dat is tegen ontstekingen,echt niet prettig maja...het moet...voor het goede doel :wacko:

Ik hoop Gemma dat je hier al wat wijzer van wordt

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gemma,

Toch ff snel op je vragen reageren(cheries doe ik straks iets uitgebreider) maar ik zou wel weer voor het WK kiezen hoor. Het is die verpleegster die het eigenlijk zo'n beetje verpeste heeft. Alles voor de rest super goed geregeld. En ze waren echt aardig alleen die verpleegster heeft der werk niet goed gedaan. En dr visser is ook echt een goede keus als je van natuurlijk houdt....ze straight 2 the point wat wel pretiig is....en dta ik wat geklaagd heb over de grote heeft niks met dr visser te maken hoor....alleen maar lof voor het WK. Ze hebben zelf me klacht in behandeling genomen,ben daarover terug gebeld. Ook ik heb eerst het voorschot overgemaakt om mijn ok datum te bevestigen.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh neen, het is zeker niet dat ik miemsje haar topic wil overpakken/verstoren of wat dan ook hoor. Ik dacht alleen gezien jullie ervaringen met de WK dat ik wat advies bij jullie kon krijgen... Bij deze zeker al bedankt voor het beantwoorden van de vragen :rolleyes: . Ik wou eerlijk gezegd dat ik al zo ver stond als jullie. Ik ben nog heel hard aan het twijfelen (waar, wanneer...) Pffff lastig.

Ik heb nu een consultafspraak gemaakt bij Dr Visser eind juni. Ik zou me willen laten opereren begin augustus. Toch zou ik eerst mijn consult willen afwachten voor ik m'n datum vast zet... Hopelijk ben ik dan natuurlijk niet te laat.

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooooh neen, het is zeker niet dat ik miemsje haar topic wil overpakken/verstoren of wat dan ook hoor. Ik dacht alleen gezien jullie ervaringen met de WK dat ik wat advies bij jullie kon krijgen... Bij deze zeker al bedankt voor het beantwoorden van de vragen :rolleyes: . Ik wou eerlijk gezegd dat ik al zo ver stond als jullie. Ik ben nog heel hard aan het twijfelen (waar, wanneer...) Pffff lastig.

Ik heb nu een consultafspraak gemaakt bij Dr Visser eind juni. Ik zou me willen laten opereren begin augustus. Toch zou ik eerst mijn consult willen afwachten voor ik m'n datum vast zet... Hopelijk ben ik dan natuurlijk niet te laat.

xxx

Hoi Gemma,

Ik denk niet dat Miems het een probleem vind hoor als je hier mee kletst,want het is een hele lieve onze miems.

Tuurlijk mag je aan ons advies vragen,ik wil je al te graag antwoorden :rolleyes:

Jouw tijd komt nog wel,in het begin lijkt het allemaal zo lang te duren maar ineens je vertrokken bent in dit proces gaat het razendsnel

vraag maar aan Miems we hebben samen afgeteld...

Ik heb tussen mijn consult en de operatie 5weken moeten wachten(dat is toch niet lang hé)ik heb ook eerst mijn consult afgewacht alvoor ik

een operatiedatum afsprak.Ik heb wel dadelijk na mijn consult een operatiedatum laten vastleggen,omdat ik me goed voelde na het gesprek

met dr.Visser.Dan heb ik ook onmiddellijk mijn voorschot betaald.Zodat ik zeker was dat er niemand anders voor mij zou zijn,want ik wilde toen

echt niet nog langer wachten.

Dat ga je zelf ook merken eens je de beslissing hebt genomen om ervoor te gaan,dan kan het ook niet rap genoeg. :rolleyes:

Ik heb het net nog zitten te vertellen had ik eerder geweten wat het allemaal was en welk een super goed gevoel je er achteraf aan over houd,

dan had ik dit al jaren vroeger laten doen echt waar.... :136:

Gemma als je nog met vragen zit meid,niet twijfelen maar vragen...

Waar zitten Mireille en Channy toch??? :103:

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries en (misschien)Channy :unsure:

Gister heb ik wel mee zitten lezen via mijn telefoon(echt handig) maar kwam er

steeds maar niet aan toe om te reageren. :145:

Ik vraag me ook wel af waar Channy blijft hoor.....duurt wel lang zo he Cheries.

Gemma ik vind het helemaal niet erg dat je hier advies vraagt hoor. Daar is dit forum

voor. En is toch wel leuk wie weet wordt ook jij een vriendinnetje van ons. Wij hebben

elkaar ook zo gevonden en gesteund. Ik kon Cheries niet(echt) meer steunen want zij

was al geweest.

Ik heb gevraagd aan het WK of ik misschien foto's mocht sturen van mijn borsten....omdat ik me

zorgen maak over het litteken en dat me ene borst groter is. En dat mocht.....we hadden afgesproken dat als er iets op de foto te zien zou zijn dat niet oke er uit zag ik dan toch naar het WK zou gaan. Dr.Visser heeft gekeken en heeft me gebeld om te zeggen dat het er goed uit zag. Dat ze niks zag wat haar ongerust maakte en dat het resultaat nu al erg mooi was en dat ik gewoon geduld moet hebben. :136:

Ik was daar heel blij om en ben ook echt gerust gesteld. Mocht me litteken al zachtjes masseren en dat doe ik dan ook. me borst voelt nu ook al wat zachter aan.

Ik hoop dat ik jullie snel spreek......we hebben elkaar een beetje verwaarloosd.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Wat ben ik blij wat van jou te horen Mireille,ik dacht al dat jij ook niet meer kwam :103:

Handig dat jij via je telefoon kan volgen,dat heb ik niet hoor. :23:

Ik heb een mail naar Channy gestuurd,ik begin me wat ongerust te maken want nu duurt het inderdaad lang he Miems :103:

Wat goed dat je foto's hebt mogen opsturen,zodat ze die ff kon bekijken,want voor u is het niet bij de deur om telkens naar de wk

te rijden.

En als ze het zo kan beoordelen dan ben je ook weer gerust gesteld toch.

Moest er inderdaad iets twijfelachtig zijn dan kan je nog altijd naar ginder gaan,en dan laat je dat aan mij weten en kom je gezellig bij mij

op de koffie :62::38:

Dus je mag het litteken zachtjes masseren van haar,ja ook goed dat ze dat even zegt want ook hierin zegt de ene het zo en de ander zus en op

den duur weet je het echt niet meer. :wacko:

En doordat jou litteken anders zit als bij ons,kunnen ook wij daar geen sluitend antwoord op geven.

Verzacht het litteken van jou ook als je het insmeert?Ik vond dat echt verzachtend...

Hoe zit het ondertussen met de sportbh?Draag je hem nog?Of mag hij nu door de dag in de kast blijven liggen?

Ja ik vind ook dat Gemma gerust mee mag komen kletsen,wij hebben daar ook veel aan gehad en nu nog trouwens :rolleyes:

Dus Gemma welkom hier bij ons :53:

Meiden ik ga er vandoor(wekelijkse boodschappen doen met mijn moeder)

Tot strakjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Cheries,

Je bent zeker al gaan shoppen met je mams....maar ik denk reageer toch maar ff.

Het duurt inderdaad wel erg lang voor Channy er weer is :23:

Ja ik was ook best blij dat ik foto's mocht sturen.....ook al weet ik best dat je zoiets niet van een foto heel

goed kan beoordelen.....maar mocht er iets raars zijn dan zou dat nu wel al te zien zijn. Dus daarom dacht

ik van mocht ze denken ow jee dat ziet er niet uit dan kan ik altijd nog langs gaan. Ze hadden mij ook gezegd

dat mocht ik onderhuidslittekenweefsel blijven voelen na 3m po dan is dat ook makkelijk weg te halen onder

plaatselijk verdoving......maar dat zouden ze dan na die 3m moeten beoordelen. Dus ik denk dat ik toch maar

voor die controle langs ga na 3m.....voor de zekerheid. Je huisarts kan het toch nie echt beoordelen vind ik.

Ik heb nog steeds dag en nacht mijn sportbh aan :blush: Kan er gewoon geen afscheid van nemen. Het zit

niet meer zo heel strak dus denk dat de zwelling echt begint te minderen.

Ik ga nog een aantal bh"s zoeken vind die ik gekocht heb nie echt zo heel mooi zitten....door die beugels zit

er een hele spatie tussen mijn borsten......vind ik nie zo mooi....

Nou dat was het weer......tot later ladies...

groetjes :53:

Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey thanx ladies voor de lieve berichtjes!! Het is echt wel een grote steun om te zien dat jullie met dezelfde vragen en bedenkingen zaten als ik nu. Bij mij is het nu aftellen tot dinsdag 28 juni voor m'n eerste consult. Wel jammer dat Dr. Visser maar 1 dag consultaties doet... :angry: . Logisch dat je dan zo lang moet wachten. Ik zou bij voorkeur op 4 augustus willen geopereerd worden (meest praktisch). Maar ik zie het niet zitten om die datum nog voor m'n consult vast te leggen. Als ik dat wel zou doen en de datum dan zou willen annuleren, verlies ik 200 euro. Man man, tis toch een serieuse branche hé. Denk dat al die pc's er ondertussen niet armer op worden :141:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Gemma,

Het is echt zo dat wij met dezelfde vragen,twijfels en onzekerheden zaten. Daarom is dit forum ook zo geweldig!!!

Want als je eenmaal op het consult bent,vergeet je (vaak) door de zenuwen van allles te vragen. Dan is het toch wel goed dat je al het een en ander weet.

Ik zou ook mijn consult afwachten voor ik mijn datum vast zou zetten. Vooral omdat je nog niet met volle 100% zekerheid voor het WK kiest. Ik was wel gelijk zeker...en had wel het bedrag overgemaakt. Ik heb daarna nog mijn datum vervroegd. Daar deden ze echt niet moeilijk over bij het WK mijn consult ook trouwens. Ik dacht overigens wel dat als je wilt annuleren je het gehele bedrag(€500) weer terug kreeg. Het moest volgens mij wel schriftelijk gedaan worden. Misschien is dat intussen veranderd.....of ik had gewoon niet goed gelezen.....kan ook natuurlijk.

Nou Gemma,mocht je nog vragen hebben stel ze gerust....ik heb ze via de tepel....dus mocht je daar vragen over hebben,vraag gerust.

Nou lady....

Spreek je(jullie)snel

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede avond dames,

@Mireille,ja ik denk ook wel dat dr.Visser op een foto echt al wel veel ziet,zeker als het er niet goed uitziet ze heeft er ook ervaring mee toch?

En inderdaad je kan na 3maanden nog altijd op controle gaan,dan maakt ze van jou ook een PIN-UP :5::38:

Ik zou ook voor nieuwe bh's gaan als je je niet prettig voelt bij de eerste,het moet toch goed zitten...ben benieuwd hoe het passen je nu gaat vergaan?

Verschiet niet als je nu een andere maat moest hebben,want ik vind dat toch verschillen van model tot model.

Van Channy nog steeds geen nieuws :103: vreemd toch?Ik hoop gewoon dat alles ok is met haar,maar dat zal wel zeker....

@Gemma,welkom bij ons :101:

Ja,je zit toch met heel wat vragen hé,en het is zoals Mireille zegt hier kom je echt wel héél veel te weten...

Ook ik dacht dat je het volledige bedrag terugkreeg moest je toch niet ginder de operatie laten doen,maar kan inderdaad veranderd zijn.

Ben wel benieuwd hoe jouw consult gaat verlopen?

Heb je al enig idee wat je zou willen?JAAAAAAAAA grotere boobs :1bouncingboobs: maar enig idee hoe groot????

Spannend toch???????

Meiden ik ga mijn bedje in,

tot morgen..............

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Cheries en miemsje,

Goh, een idee van wat ik wil... Als het maar meer is als nu :rolleyes: . Nee, het probleem is dat ik redelijk tenger gebouwd ben. Dr Myny dacht dat ik max. 220 à 240 cc kon krijgen achter de spier. Anders zou het er niet meer natuurlijk uitzien. Dus ik denk dat ik gewoon het advies van mijn arts zal volgen. Zal niet veel anders op zitten. Ik moet wel zeggen als je hier al de verhalen leest van hoe snel je nieuwe cup went, begin ik wel te twijfelen. Ik wil binnenkort zeker wat buste hebben om een trouwkleedje te gaan passen (ik stap volgend jaar in september in het huwelijksbootje).

Hebben jullie nooit twijfels gehad door de negatieve commentaren die vaak verschijnen over de WK? Zijn jullie zeker dat er een anesthesist aanwezig was bij jullie operatie?

Tja, jullie moeten er niet op letten hoor.... Ik ben een eeuwige twijfelaar :blush:

Groetjessssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve Mireille en Cheries,

Eindelijk kan ik weer even op het internet!!!! Ik ben nu bij mijn moeder, vandaar.

Echt een ellende thuis, het internet ligt er nu al een week uit!!! Ik mis jullie zo erg :74: :74: !!!! Ik ben zo gewend om dagelijks te komen kijken

en lekker mee te lezen en met jullie kletsen. Jullie zijn zulke schatten van meiden!!!

Ik heb nog niet alles gelezen hoor! Ik wilde eerst even wat van mij laten horen zodat jullie niet denken dat ik jullie ben vergeten.....

Ik denk iedere dag aan jullie. Hoe gaat het nu met jullie? En Cheries, hoe was het bij Dr. Visser? Misschien heb je dat al geschreven :11: Ik ga zo eerst maar even kijken!

Nu heb ik eindelijk mijn foto's op mijn computer staan, kan ik ze nog niet aan jullie sturen :102: en ik wil ze zo graag met jullie delen.

Als het goed is moeten we komende week weer internet hebben thuis! Dan ben ik zoooooo blij, kan ik weer met jullie komen bijkletsen :lol:

Mireille, hoe gaat het met de littekens?

Ik mis jullie en ik kom zo snel mogelijk weer terug!!!!!! :D

Ga nu even lezen wat ik allemaal gemist heb!! Zal wel aardig wat zijn, maar dat vind ik niet erg, ik ben namelijk heel erg benieuwd hoe het met jullie gaat!!

Heel veel liefs,

Channy :53::54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Ik heb even bijgelezen van wat ik gemist heb!!! Ik vond het heel erg fijn! Gelukkig gaat alles goed met jullie en ik vind het zoooooooo ontzettend lief dat jullie zoveel aan mij gedacht hebben :68: doet me erg goed om dat te lezen! Ik heb jullie ook zo erg gemist en het ergste vond ik nog wel dat ik niets van mij kon laten horen! Dan zie je pas hoe het is als je geen internet hebt...... ik heb het namelijk ook niet op mijn telefoon en ik werk ook niet dus ik kon ook niet van daar een mail versturen. ( ik studeer nog).

Heb erg zitten genieten van jullie verhalen. :D En geweldig nieuws Cheries dat je helemaal goedgekeurd bent door dr.Visser :136:

@Gemma, welkom hier! Blij dat je zoveel opsteekt van onze gesprekken!

Ik ben ook zeer tevreden met mijn keuze en ik zou het opnieuw weer in de WK laten doen. Ik vind dr.Visser een geweldig goede pc!

Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat er een anesthesist bij de operatie is??? Volgens mij niet......... er is wel iemand die je verdooft en die je in de gaten houdt maar of dat een anesthesist is???

Toen ik voor de wk had gekozen en de negatieve verhalen naderhand had gelezen had ik wel even mijn twijfels maar ik heb de wk opgebeld en heb dit besproken met hun. Ze hadden hier alle begrip voor maar hebben alles uitgelegd en ze gaven overal antwoord op!!! Het waren één of twee hele slechte pc's die voor die slechte naam hebben gezorgd en ze zijn dan ook ontslagen!

Ik heb er in ieder geval geen spijt van, ik zou het zo weer daar laten doen ;)

@Mireille en Cheries, Ik hoop dat ik vanaf maandag weer kan komen meekletsen!

Liefs, Channy :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Channy,Cheries en Gemma,

Channy daar ben je weer!!!! Het lijkt zooooooo lang geleden terwijl het eigenlijk maar een week was.....zo zie je maar hoe we aan elkaar gewend zijn geraakt. En jij bent ook een hele lieve meid,heb echt 2(internet)vriendinnen erbij. Het handige van deze site is dat je veel kan missen,want je bent zo weer bij.

Met mijn littekens gaat het wel goed. Mijn linkerborst wordt ook al wat zachter. Rechts is echt al behoorlijk zacht en soepel. Wel een stuk kleiner dan links wat wel jammer is. Want wil ze echt niet kleiner.....maar me 75C bh blijft wel gewoon goed zitten aan beide kanten.

Ik heb net als Channy toen ik de negatieve berichten gehoord heb het WK gebeld en ze vragen gesteld en ze hebben me antwoord gegeven op al mijn vragen. Wat ze ook zeiden en wat ik echt vind is dat er altijd alleen zo de nadruk op het negatieve wordt gelegd....want over de positieve berichten lees je bijna niks. Terwijl er toch veel vrouwen,waaronder wij zeer tevreden zijn. De verpleegster was een trut maar de rest alleen maar lof. Ik begrijp dat je twijfeld Gemma,daarom moet je gewoon langs gaan en kijken hoe jij je daar voelt dat is het beste. Het is daar heel netjes en ziet er heel professioneel uit.

Cheries heb ik vandaag nog niet gehoord. Maar ze zal wel druk zijn geweest en het was ook lekker weer vandaag.

Nou meiden dat was weer gezellig,

Channy tot snel en dames tot morgen

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey gemma,

Nog wat vergeten er was een anesthesist(of hoe je het schrijft)bij,ze had zich voor gesteld. De ok verpleegsters ook en iedereen vertelde wat ze gingen doen. Volgens mij moet er toch ook een anesthesist bij zijn tijdens een operatie. Denk niet dat je dat mag doen als je niet bevoegd ben. Kan heel gevaarlijk zijn.

Volgens mij staat het ook op de site.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Hier ben ik weer,we waren vandaag ff gaan touren met de old-timer.

YYYYYYYEEEEEEEEAAAAAAAAHHHHH Channy is back!!!!!!!!!!!!!!!!!! :136:

@Channy

Meid wat hebben we je gemist,een mens denkt dan vanalles he,maar goed je bent terug!!!!

Joh,ik wist niet dat jij nog studeerde wat goed,wat studeer je?

Tof dat je dat kan combineren samen met een gezin,hoedje af meid.

Ja,ik kijk wel uit naar jouw foto's,hoe gaat het voor de rest??

@Miems,dank je lieverd ik heb er ook 2 super lieve(internet)vriendinnen bij.

Ik heb echt heel veel aan jullie,ik voel me rot als ik een dag niet ff kan komen kijken hoe het jullie vergaat.

En ik vertrek donderdag a.s voor 10dagen naar Spanje,pfffffffff dan ga ik jullie missen :103::102:

Ik ga ginder eens rondkijken miss.lukt het me toch om ff eens online te komen,anders moet ik nadien

al het leeswerk inhalen.

Gaat het al wat beter met je litteken nu je het kan inmasseren met olie?

@Gemma,ook ik zou terug voor de wk kiezen ik kan echt niets negatiefs bedenken.

En ik had een mannelijke anesthisist,een hele vriendelijke de rest van het ok personeel heb ik niet gezien ik zat

al op mijn roller coaster........... :wacko:

En gemma ik ben ook maar klein en fijn hoor(1,57m en 46,5kg)ik kreeg 265cc voor de spier.

Ook ik heb gewoon de raad van de pc gevolgd,en inderdaad de groote went,maar toen ik dinsdag op controle ging

en mijn oude boobs in mijn dossier zeg,ocharme wat ben ik nu dan blij :1bouncingboobs:

Lieverds tot morgen,hopelijk lukt het Channy ook weer

Groetjes Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey cheries,

Wat leuk zeg,touren met de old timer!!!! Wat voor old timer hebben jullie? Heb er niet echt veel verstand van hoor....jullie hadden zeker

veel bekijks.

Ow heerlijk naar Spanje!!!!!! Kon ik dat ook maar zeggen zeg!!! Heerlijk ff rust. En dan ook nog je nieuwe borsten showen op het strand!

Mijn borsten zijn wel iets zachter geworden rechts veel zachter dan links. Rechts ook een stuk "kleiner" of minder gezwollen dan links.

littekens nog steeds aan het masseren. doe ik 2x per dag zachtjes. Moet wel eerlijk bekennen dat ik ze toch wel wat aan de kleine kant

vind :unsure: . Vooral als ik naar de rechterborst kijk. Ik zal eens nieuwe foto's voor jullie sturen. Maar me 75C bh blijft me wel gewoon

passen. Ik draag hem nu ook gewoon overdag.....durf het eindelijk aan. me sportbh gaat wel wat slapper zitten. Ben nu 5w po wat gaat

de tijd toch snel he meiden. Volgens mij mag ik vanaf donderdag(6w po) ook zonder bh slapen.......ben benieuwd hoe dat zal gaan zeg.

Nou dat was het dan weer dames.....

fijne dag

ik ga weer ff doen alsof ik werk :131:

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mireille,

Idem dito,ook ik zit te doen alsof ik werk :38:

Nu Mireille een 75C is eigenlijk toch niet klein,ik denk ook dat het komt doordat het zo went en doordat je dan ook nog eens naar

foto's gaat kijken van meiden die meer hebben.

Maar we mogen zeker niet vergeten wat we voordien hadden.Want amai die foto's in mijn dossier van voor de bv,ocharme echt om

medelijden mee te hebben,dat ik zo jaren heb rondgelopen???? :145: Ik kan het nog steeds niet begrijpen...

Wat goed dat het overdag nu wel lukt met een gewone bh.Ben je er al nieuwe gaan bijkopen?

Ja vanaf 6weken po mag 's nachts je sportbh ook aan de kant..Leg hem de eerste nachten wel bij de hand,ik had dat ook gedaan en de

twee eerste nachten heb ik hem midden in de nacht toch weer aangedaan.Maar vanaf de derde nacht ging het veel beter.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu 's nachts nog soms wakker word om dat ik zo een vreemd gevoel heb,dan hangt(ligt)mijn borst precies

in de weg :154:

Ja ik kijk wel uit om een weekje lekker te nixen in Spanje en me lekker te voelen in mijn bikini. :rolleyes:

Een mens moet soms wat stoom kunnen aflaten toch?

Nu ga ik ook nog maar wat doorwerken zeker..... :wacko:

Moet zien dat alles in orde is voor we vertrekken tot strakjes...

En jij ook goed werken he :44::38:

Daaaaaaaaaaag Cheries :48::48::48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Cheries,

Ik was een beetje voorbarig hahahahahaahahahah :blush: ik ben donderdag geen 6 maar 5 weken po.

Dus moet toch nog een week wachten voor ik me vertrouwde bh in de kast kan doen. Ik vind dit helemaal

niet erg want het voelt toch nog raar als ik soms zonder bh loop. Lijkt net of ze er uit kunnen vallen.

Mocht ik eigenlijk wel een beugelbh dragen? Ik heb dat namelijk en ik had het gevoel dat mijn borst na het

uit doen van de bh in die vorm bleef....... :blush: misschien is het maar een idee hoor. Het was me linker wat vollere

borst. Ik zal snel voor je weg gaat weer wat foto's sturen van nu.

Op zich is 75C niet klein....maar net wat je zegt het went zo snel dat ik nu denk:"had ik ze maar groter genomen" zoals

je bij vele meiden hier op het forum leest. Maar net wat je zegt voor onze vergroting hadden we helemaal niks dus alles

wat groter is is echt mooi meegenomen. Maar ze zijn wel mooi en het pas wel erg bij mijn lichaam.

Ik ben zo ie zo wel blij dat ik deze stap genomen heb zeg.....wow.....wat ben ik er blij mee.....voel me veel vrouwlijker en

ik kan veel meer aan(kleding). Dat is gewoon top die je die truitjes en topjes niet meer voorbij hoeft te lopen.

Nou dames dat was het weer voor nu.

groetjes Mireille :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.