Ga naar inhoud

Sam83 : 11 november 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Heyy dames, 

 

Hier even een kort verslag! Alles is goed gegaan. Het is me tot nu toe zo meegevallen. Had ook totaal geen zenuwen totdat ik op de ok lag. Daar werd ik net voor de narcose ineens emotioneel. Dacht nu ga ik het uit handen geven en gaat het echt gebeuren. Ze stelde me allemaal erg gerust en voor ik het wist sliep ik heerlijk. Werd in mn bed weer wakker. En dacht ik heb lekker gedroomd over mn man hij was de hele tijd bij me in mn droom dan. Zo fijn. Heb ze meteen even mogen bekijken, maar ik was nog wat duf. Autorit naar huis ging ook prima. Voel alleen druk tot nu toe. Zit lekker op de bank en heb net even gespiekt met mn man. Ze zijn groot, maar het is allemaal nog even wennen en alles moet nog zakken enz. Komt goed! Nu lekker rusten en mezelf goed ingepakt houden. Sportbh en borstband. Zal snel mn eerste foto’s in mn album zetten. Tot gauw! 😘

2 uur geleden, Juliette zei:

Alles goed verlopen meid? 

Bij mij is alles heel vlot gegaan. Geen pijn voorlopig alleen drukkend gevoel en weinig beweeglijkheid in men armen. 

Fijn!! Rustig aan en laat je goed verzorgen!🍀 Hier hetzelfde, kan alleen mn armen nog wel bewegen, dus moet oppassen😉

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Sam83 zei:

Heyy dames, 

 

Hier even een kort verslag! Alles is goed gegaan. Het is me tot nu toe zo meegevallen. Had ook totaal geen zenuwen totdat ik op de ok lag. Daar werd ik net voor de narcose ineens emotioneel. Dacht nu ga ik het uit handen geven en gaat het echt gebeuren. Ze stelde me allemaal erg gerust en voor ik het wist sliep ik heerlijk. Werd in mn bed weer wakker. En dacht ik heb lekker gedroomd over mn man hij was de hele tijd bij me in mn droom dan. Zo fijn. Heb ze meteen even mogen bekijken, maar ik was nog wat duf. Autorit naar huis ging ook prima. Voel alleen druk tot nu toe. Zit lekker op de bank en heb net even gespiekt met mn man. Ze zijn groot, maar het is allemaal nog even wennen en alles moet nog zakken enz. Komt goed! Nu lekker rusten en mezelf goed ingepakt houden. Sportbh en borstband. Zal snel mn eerste foto’s in mn album zetten. Tot gauw! 😘

Fijn!! Rustig aan en laat je goed verzorgen!🍀 Hier hetzelfde, kan alleen mn armen nog wel bewegen, dus moet oppassen😉

Leuk om te horen dat alles ook goed verlopen is! Zorg goed voor jezelf en vlot herstel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sam83 zei:

Heyy dames, 

 

Hier even een kort verslag! Alles is goed gegaan. Het is me tot nu toe zo meegevallen. Had ook totaal geen zenuwen totdat ik op de ok lag. Daar werd ik net voor de narcose ineens emotioneel. Dacht nu ga ik het uit handen geven en gaat het echt gebeuren. Ze stelde me allemaal erg gerust en voor ik het wist sliep ik heerlijk. Werd in mn bed weer wakker. En dacht ik heb lekker gedroomd over mn man hij was de hele tijd bij me in mn droom dan. Zo fijn. Heb ze meteen even mogen bekijken, maar ik was nog wat duf. Autorit naar huis ging ook prima. Voel alleen druk tot nu toe. Zit lekker op de bank en heb net even gespiekt met mn man. Ze zijn groot, maar het is allemaal nog even wennen en alles moet nog zakken enz. Komt goed! Nu lekker rusten en mezelf goed ingepakt houden. Sportbh en borstband. Zal snel mn eerste foto’s in mn album zetten. Tot gauw! 😘

Fijn!! Rustig aan en laat je goed verzorgen!🍀 Hier hetzelfde, kan alleen mn armen nog wel bewegen, dus moet oppassen😉

Wat fijn om te horen! Ik wens je een heel goed herstel 🥰 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Jescar zei:

Hoi @Sam83

Hoe gaat het met je?? 

Vandaag echt stukken beter! Het was ff een paar dagen afzien in de zin van een brandende pijn in mn rechterborst en dan vooral bij het opstaan/omhoogkomen. Heb nu alleen nog maar zittend op de bank geslapen, maar wil vanavond proberen weer in bed te gaan liggen. Ben nu vier dagen verder en net zelf mn haar gewassen (voorovergebogen) en mn make-up weer op gedaan. Doet mij goed. Ga straks nieuwe foto’s maken van mn boobies. Moet zeggen dat ik dag 2 erg schrok van ze, maar vond het gisteren alweer wat minder gezwollen en strak staan. Geduld hebben zeggen ze he😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Sam83 zei:

Vandaag echt stukken beter! Het was ff een paar dagen afzien in de zin van een brandende pijn in mn rechterborst en dan vooral bij het opstaan/omhoogkomen. Heb nu alleen nog maar zittend op de bank geslapen, maar wil vanavond proberen weer in bed te gaan liggen. Ben nu vier dagen verder en net zelf mn haar gewassen (voorovergebogen) en mn make-up weer op gedaan. Doet mij goed. Ga straks nieuwe foto’s maken van mn boobies. Moet zeggen dat ik dag 2 erg schrok van ze, maar vond het gisteren alweer wat minder gezwollen en strak staan. Geduld hebben zeggen ze he😉

Mag ik je album zien? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-11-2020 om 20:30, Sam83 zei:

Heyy dames, 

 

Hier even een kort verslag! Alles is goed gegaan. Het is me tot nu toe zo meegevallen. Had ook totaal geen zenuwen totdat ik op de ok lag. Daar werd ik net voor de narcose ineens emotioneel. Dacht nu ga ik het uit handen geven en gaat het echt gebeuren. Ze stelde me allemaal erg gerust en voor ik het wist sliep ik heerlijk. Werd in mn bed weer wakker. En dacht ik heb lekker gedroomd over mn man hij was de hele tijd bij me in mn droom dan. Zo fijn. Heb ze meteen even mogen bekijken, maar ik was nog wat duf. Autorit naar huis ging ook prima. Voel alleen druk tot nu toe. Zit lekker op de bank en heb net even gespiekt met mn man. Ze zijn groot, maar het is allemaal nog even wennen en alles moet nog zakken enz. Komt goed! Nu lekker rusten en mezelf goed ingepakt houden. Sportbh en borstband. Zal snel mn eerste foto’s in mn album zetten. Tot gauw! 😘

Fijn!! Rustig aan en laat je goed verzorgen!🍀 Hier hetzelfde, kan alleen mn armen nog wel bewegen, dus moet oppassen😉

Wat fijn dat het allemaal mee is gevallen!!!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sam83 zei:

Vandaag echt stukken beter! Het was ff een paar dagen afzien in de zin van een brandende pijn in mn rechterborst en dan vooral bij het opstaan/omhoogkomen. Heb nu alleen nog maar zittend op de bank geslapen, maar wil vanavond proberen weer in bed te gaan liggen. Ben nu vier dagen verder en net zelf mn haar gewassen (voorovergebogen) en mn make-up weer op gedaan. Doet mij goed. Ga straks nieuwe foto’s maken van mn boobies. Moet zeggen dat ik dag 2 erg schrok van ze, maar vond het gisteren alweer wat minder gezwollen en strak staan. Geduld hebben zeggen ze he😉

Oee dat klinkt niet heel goed alleen maar zittend slapen, hoe is dat nu? 

Lekker he je haren wassen en make up op dan voel je je ook al weer beter he !

 

Mag ik ook mee kijken in je album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Boobcar zei:

Oee dat klinkt niet heel goed alleen maar zittend slapen, hoe is dat nu? 

Lekker he je haren wassen en make up op dan voel je je ook al weer beter he !

 

Mag ik ook mee kijken in je album? 

Nee maar ga het vanavond wel proberen. Voel me zo goed. Jaa heerlijk! Ik heb je toegevoegd! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sam83 zei:

Vandaag echt stukken beter! Het was ff een paar dagen afzien in de zin van een brandende pijn in mn rechterborst en dan vooral bij het opstaan/omhoogkomen. Heb nu alleen nog maar zittend op de bank geslapen, maar wil vanavond proberen weer in bed te gaan liggen. Ben nu vier dagen verder en net zelf mn haar gewassen (voorovergebogen) en mn make-up weer op gedaan. Doet mij goed. Ga straks nieuwe foto’s maken van mn boobies. Moet zeggen dat ik dag 2 erg schrok van ze, maar vond het gisteren alweer wat minder gezwollen en strak staan. Geduld hebben zeggen ze he😉

Ah ja de eerste dagen zijn echt het meest vervelend. Daarna merk je vaak per dag al hoe veel beter het gaat. Hopelijk lukt het vanavond om weer op bed te gaan slapen. Heb je ook last van je rug? Hoe was je ervaring eigenlijk bij de Heyendael Kliniek? 

Wat goed dat je al zelf je haren hebt kunnen wassen en opmaken. Voelt zo fijn dan🥰

Dat je geduld moet hebben lees je inderdaad hier overal 😄 al maakt dat het helaas niet makkelijker haha vond dat ook wel lastig hoor. Maar als ik mijn foto's van na de operatie vergelijk met nu (bijna 6 weken po) zijn ze echt heel veel veranderd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sam83 zei:

Nee maar ga het vanavond wel proberen. Voel me zo goed. Jaa heerlijk! Ik heb je toegevoegd! 

Oooo wat fijn gelukkig! Alvast weltrusten voor straks 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sam83 zei:

Nee maar ga het vanavond wel proberen. Voel me zo goed. Jaa heerlijk! Ik heb je toegevoegd! 

Oooo wat fijn gelukkig! Alvast weltrusten voor straks 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Jescar zei:

Ah ja de eerste dagen zijn echt het meest vervelend. Daarna merk je vaak per dag al hoe veel beter het gaat. Hopelijk lukt het vanavond om weer op bed te gaan slapen. Heb je ook last van je rug? Hoe was je ervaring eigenlijk bij de Heyendael Kliniek? 

Wat goed dat je al zelf je haren hebt kunnen wassen en opmaken. Voelt zo fijn dan🥰

Dat je geduld moet hebben lees je inderdaad hier overal 😄 al maakt dat het helaas niet makkelijker haha vond dat ook wel lastig hoor. Maar als ik mijn foto's van na de operatie vergelijk met nu (bijna 6 weken po) zijn ze echt heel veel veranderd. 

Goedemorgen!! Jaa klopt. Gisteren de 4de dag echt een topdag gehad, maar in de avond wat minder. Denk dat ik dan toch weer te enthousiast ben🤣🙈. Vooral brandende pijn. Denk dat dat wondpijn is. Vannacht in bed geslapen. Ging goed, alleen het opstaan vond ik dan wel weer heel pijnlijk. Maar na een paar minuten gaat dat dan weer beter. Geen last van mn rug! Had jij dat wel? Mijn ervaring bij de kliniek was heel goed! Al heb ik geen vergelijkingsmateriaal, maar ik werd erg kundig en vriendelijke ontvangen en behandeld. Wat ik wel jammer vind is dat we de eerste controle telefonisch doen ik moet dan zelf de pleisters eraf halen en foto’s mailen, zodat ze kunnen zien hoe het eruit ziet. Dit moet ivm Corona. Jaa geduld is een schone zaak.. Ben ik ook niet zo goed in, maar nu ik het verschil al zie na een paar dagen wacht ik rustig af😉al wil ik wel steeds vaker even spieken. Ben jij helemaal tevreden met het resultaat? Fijne dag!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.