Ga naar inhoud

Sam83 : 11 november 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

9 uur geleden, Kenna zei:

 

Blij als ik je die ellende kan besparen 🙈 Ik ben vanmiddag geopereerd en ik moet zeggen dat mijn goede voorbereiding me heel erg heeft geholpen met mijn gevoel, de ochtend verliep heel rustig en heb nergens stil bij hoeven staan omdat ik alles ook al klaar had staan, zelfs mijn bed had ik al opgemaakt met alle kussens 😅 Ik heb gek genoeg vanaf gisteren helemaal geen zenuwen meer gevoeld, alleen op het moment dat ik op de operatietafel lag kwam even de paniek maar goed ik sliep al snel haha dus daar had ik weinig tijd voor.

 

Ik hoop voor je dat je niet al te veel spanning zal ervaren, ook al is het natuurlijk logisch dat je gespannen bent 🤗

Dat is fijn @Kenna Hoe gaat het nu met jou? Beetje kunnen slapen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sam83 zei:

Jaaa @newboob ben zo benieuwd!! Oh dat is ook nog niet zo lang geleden. Hoe gaat het met je? Blij met het resultaat? 

Gaat heel goed, eerste dagen zijn het pittigst daarna werd het steeds beter. Voel af en toe de spieren nog wat trekken. Heb ze dual plane geplaatst gekregen. Ben heel blij met het resultaat en wordt alleen maar mooier. Heb 440 cc anatomisch gekregen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Sam83 zei:

Dat is mooi op tijd @Juliettefijn!  Vanaf hoe laat moet jij nuchter blijven? Ik zelf vanaf de dinsdagavond 23:00 uur. Daar zie ik denk ik het meest tegen op. Ga niet zo lekker op niet eten hahaha.. Maar als dat het ergste is 😉 Ben je de dagen ook al aan het aftellen? En alles goed voorbereid voor je gevoel?

Ik stipt om 24u de nacht van dinsdag op woensdag. Mijn belangrijkste maaltijd is ook me ontbijt dus dat wordt inderdaad niet leuk maar goed, eens onder weg naar het ziekenhuis en met de nodige zenuwen zal ik daar misschien minder aan denken.

Heel hard aan het aftellen, komt nu heel dicht bij. Laatste dagen gebruiken nog om de laatste voorbereidingen in orde de te brengen maar denk wel voorbereid te zijn.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo @Sam83. Ik heb ongeveer dezelfde afmetingen als jij, 1m68 en 55 kg en kom van een 75b (droeg wel enkel push up bh's dus eerder kleine B). Ik heb 280cc anatomisch genomen en kom hiermee op een 75D (E past ook). Het ziet er meer uit als een volle C cup vind ik. Ikzelf vind dit perfect aangezien mij wens was om mooi in verhouding met mijn lichaam te zijn en ik eerder het sportieve type ben. Ik denk dat je met zowel 300 als 340 cc weinig kan misdoen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sam83 zei:

Dat is fijn @Kenna Hoe gaat het nu met jou? Beetje kunnen slapen? 

 

Poh, nou die eerste nacht viel mij goed tegen! Heb het eerste uurtje geslapen, daarna werd ik wakker van wat geluiden van de wind en sindsdien wakker gelegen. van 11 tot 1 heb ik vervolgens nog goed door geslapen maar dat was het 😅 Hopelijk zal ik vannacht wat beter slapen, maar goed het is natuurlijk even wennen met de pijn en het rechtop slapen. Komt wel goed! De pijn is goed aanwezig, maar is te handelen. Heb vooral last als ik lang stil heb gezeten. Wanneer ik opsta trekt alles en is alles stijf

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Sam83 zei:

Fijn dat de tijd zo snel gaat @Jescar hoe meer de tijd verstrijkt hoe mooier ze worden toch! Maar nog wel echt rustig aan doen dus. Goed naar je lichaam luisteren, dat is ook wat ik hier wel veel lees. Doe je ook alweer echt huishoudelijke taken of dat nog niet? Lijkt me zo moeilijk om dat langdurig los te moeten laten. Heb je ze ook dual plane laten plaatsen?

 

Ik heb besloten om voor de 345 CC te gaan. Het verschil is niet zo groot en overal lees ik toch wel dat je dan beter voor de grotere kunt gaan, omdat het snel went, maar jij vindt ze dus nog wel aan de grote kant als je geen kleding draagt?

 

Ik ben zo goed als klaar voor de operatie. Moet nog wat kleine dingen halen, zoals rietjes, laxeermiddel, Dextro en flesje Cola voor in de auto en ik twijfel of ik dit weekend de kerstboom alvast zal zetten🙈 Mn man verklaart me voor gek, maar ik zet hem graag zelf en ben bang dat het anders nog zo lang gaat duren voordat ik hem kan zetten. 🤔

Ik probeer wel voorzichtig te doen maar probeer ook wel weer dingen  op te pakken in het huishouden. Afgelopen week wilde ik voorzichtig stofzuigen maar was achter af toch niet zo'n goed idee. Ik zag en voelde mijn borstspier gewoon op en neer gaan 😅 vind het ook wel moeilijk om dat los te laten. Met kinderen wordt het ook zo snel vies en rommelig in huis. 

Ik heb ze inderdaad ook dual plane. 

 

En fijn dat je een keuze hebt kunnen maken over de grootte. Ik denk dat ik vooral zelf even moet wennen  omdat ik van te voren bijna plat was. De ene keer vind ik ze best groot en de andere keer vind ik het wel weer mooi in verhouding😄 hoor dat het met een gevoerde beugelbh ook wel weer een stuk groter lijkt dus ben benieuwd 🙃

 

Haha snap best dat je er al aan denkt om de kerstboom neer te zetten. Buiten dat het heeel gezellig is, weet je ook nooit van te voren hoe het herstel zal gaan. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, newboob zei:

Gaat heel goed, eerste dagen zijn het pittigst daarna werd het steeds beter. Voel af en toe de spieren nog wat trekken. Heb ze dual plane geplaatst gekregen. Ben heel blij met het resultaat en wordt alleen maar mooier. Heb 440 cc anatomisch gekregen 

Fijn, @newboob ja dat geloof ik. Zou ik misschien in je album mogen kijken? Ben erg benieuwd, ook al krijg ik wel wat minder CC. Heb ik me er ook op ingesteld dat de eerste dagen heftig zullen zijn. Geen idee wat voor pijn ik kan verwachten, maar dat zien we dan wel. Begreep dat je speciale pijnstillers meekrijgt en een spiegel aan paracetamol moet opbouwen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Jescar zei:

Ik probeer wel voorzichtig te doen maar probeer ook wel weer dingen  op te pakken in het huishouden. Afgelopen week wilde ik voorzichtig stofzuigen maar was achter af toch niet zo'n goed idee. Ik zag en voelde mijn borstspier gewoon op en neer gaan 😅 vind het ook wel moeilijk om dat los te laten. Met kinderen wordt het ook zo snel vies en rommelig in huis. 

Ik heb ze inderdaad ook dual plane. 

 

En fijn dat je een keuze hebt kunnen maken over de grootte. Ik denk dat ik vooral zelf even moet wennen  omdat ik van te voren bijna plat was. De ene keer vind ik ze best groot en de andere keer vind ik het wel weer mooi in verhouding😄 hoor dat het met een gevoerde beugelbh ook wel weer een stuk groter lijkt dus ben benieuwd 🙃

 

Haha snap best dat je er al aan denkt om de kerstboom neer te zetten. Buiten dat het heeel gezellig is, weet je ook nooit van te voren hoe het herstel zal gaan. 

 

Dat lijkt mij ook zo lastig. Je voelt je steeds beter en denkt toch wel weer wat dingen te kunnen gaan doen, maar dan last dat dus toch. nog wel vies tegen. Haha jaa ik heb zelf twee pubers, die echt alles laten slingeren. Scheelt wel dat we ze erop aan kunnen spreken en dat ze het zelf op kunnen ruimen, maar ik zei al tegen mijn man, jij gaat het druk krijgen.🙈Hoop dat ik het langdurig los kan laten. Haha..

 

Denk ook dat het de eerste tijd vooral wennen is.  Ik ben ook vrij plat. En kan me er nog weinig bij voorstellen dat er ineens twee boobies zitten die in de loop van de tijd steeds mooier zullen worden, maar je moet wel geduld hebben las ik al.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Kenna zei:

 

Poh, nou die eerste nacht viel mij goed tegen! Heb het eerste uurtje geslapen, daarna werd ik wakker van wat geluiden van de wind en sindsdien wakker gelegen. van 11 tot 1 heb ik vervolgens nog goed door geslapen maar dat was het 😅 Hopelijk zal ik vannacht wat beter slapen, maar goed het is natuurlijk even wennen met de pijn en het rechtop slapen. Komt wel goed! De pijn is goed aanwezig, maar is te handelen. Heb vooral last als ik lang stil heb gezeten. Wanneer ik opsta trekt alles en is alles stijf

Hoe gaat het nu met je? Vannacht wat beter geslapen? 🍀🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, V1979 zei:

Hallo @Sam83. Ik heb ongeveer dezelfde afmetingen als jij, 1m68 en 55 kg en kom van een 75b (droeg wel enkel push up bh's dus eerder kleine B). Ik heb 280cc anatomisch genomen en kom hiermee op een 75D (E past ook). Het ziet er meer uit als een volle C cup vind ik. Ikzelf vind dit perfect aangezien mij wens was om mooi in verhouding met mijn lichaam te zijn en ik eerder het sportieve type ben. Ik denk dat je met zowel 300 als 340 cc weinig kan misdoen.

Hoi @V1979 dat komt inderdaad wel aardig overeen. Heb ik ze voor of achter de spier laten plaatsen? En mag ik vragen wat voor sport jij doet? Ik doe zelf al jaren aan krachttraining, ben sportief, maar niet super fanatiek. Heb vaak periodes dat ik 3 a 4 keer ga, maar gemiddeld 2 keer per week. Ze worden bij mij wel dual plane geplaatst. Heb je toevallig een album waarin ik zou mogen kijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Sam83 zei:

Fijn, @newboob ja dat geloof ik. Zou ik misschien in je album mogen kijken? Ben erg benieuwd, ook al krijg ik wel wat minder CC. Heb ik me er ook op ingesteld dat de eerste dagen heftig zullen zijn. Geen idee wat voor pijn ik kan verwachten, maar dat zien we dan wel. Begreep dat je speciale pijnstillers meekrijgt en een spiegel aan paracetamol moet opbouwen. 

Ik voeg je toe aan mijn album.

Je krijgt inderdaad speciale pijnstillers en paracetamol in huis halen. Ik vondt de pijn achteraf meevallen. Het is te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Juliette zei:

Ik stipt om 24u de nacht van dinsdag op woensdag. Mijn belangrijkste maaltijd is ook me ontbijt dus dat wordt inderdaad niet leuk maar goed, eens onder weg naar het ziekenhuis en met de nodige zenuwen zal ik daar misschien minder aan denken.

Heel hard aan het aftellen, komt nu heel dicht bij. Laatste dagen gebruiken nog om de laatste voorbereidingen in orde de te brengen maar denk wel voorbereid te zijn.
 

Haha daar heb je gelijk ik. Van zenuwen krijg je vaak geen trek. Jaaa spannend he.. Merk ook dat ik er steeds meer mee bezig ben. Succes met de laatste voorbereidingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sam83 zei:

Hoi @V1979 dat komt inderdaad wel aardig overeen. Heb ik ze voor of achter de spier laten plaatsen? En mag ik vragen wat voor sport jij doet? Ik doe zelf al jaren aan krachttraining, ben sportief, maar niet super fanatiek. Heb vaak periodes dat ik 3 a 4 keer ga, maar gemiddeld 2 keer per week. Ze worden bij mij wel dual plane geplaatst. Heb je toevallig een album waarin ik zou mogen kijken? 

Ik heb ook dual plane. Van sport doe ik paardrijden, lopen en een beetje fitness, geen zware krachttraining. Ik heb je een privé berichtje gestuurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Sam83 zei:

Hoe gaat het nu met je? Vannacht wat beter geslapen? 🍀🍀

 

Hoihoi! Ja gelukkig heb ik afgelopen nacht wat goede uurtjes gepakt, stukken beter dan de eerste nacht! Ik heb mijn kussens ook wat anders waardoor ik lekkerder kan liggen/zitten. Ik merk wel dat mijn lichaam zelf moe is, zo voelt het. Vanmiddag ben ik een paar uurtjes op visite geweest dat ging prima. Ik heb niet echt pijn, het is meer ongemak en een trekkend en beurs gevoel. Het is nog steeds echt heel goed te doen met paracetamol.

 

Nog maar 3 daagjes wachten voor jou, lekker hoor! Weet je al hoe laat je aan de beurt bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Jescar zei:

Wat spannend dat het morgen zo ver is! Heel veel succes 🍀🍀 hoe gaat het met de zenuwen? 

Dankjewel @Jescar Zenuwen vallen mee, denk dat mijn vriend er vandaag meer last van heeft gehad. Ik was vandaag alleen druk bezig in huis om alles netjes te maken, de was helemaal weg te werken, alle bedden verschoond en alles lekker schoongemaakt, zodat hij daar de komende dagen niet zoveel omkijken naar heeft. Soort van nesteldrang hahaha.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.