Ga naar inhoud

Sam83 : 11 november 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

@Sam83 goeiemorgen, ik gisteren de pleisters er af gehaald en niet slecht dat je het toch zelf mag doen want ik vond dat niet aangenaam en thuis kan je altijd even pauzeren ☺️

Incisies zien er goed uit. Deze namiddag heb ik men telefonisch consult.

O ja en je boobs zien er heel mooi uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

29 minuten geleden, Juliette zei:

@Sam83 goeiemorgen, ik gisteren de pleisters er af gehaald en niet slecht dat je het toch zelf mag doen want ik vond dat niet aangenaam en thuis kan je altijd even pauzeren ☺️

Incisies zien er goed uit. Deze namiddag heb ik men telefonisch consult.

O ja en je boobs zien er heel mooi uit!

Goedemorgen! Brrr lijkt mij ook niet fijn🙈moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken.. gelukkig ziet het er wel goed uit. Heb je nu gaasjes van 10 bij 10 cm tussen je wonden en sportbh? Dankjewel!! Vind ze ook steeds mooier worden. Ik kan trouwens nog niet in jou album kijken, kan dat kloppen? Prettige dag vandaag! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Sam83 zei:

Goedemorgen! Brrr lijkt mij ook niet fijn🙈moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken.. gelukkig ziet het er wel goed uit. Heb je nu gaasjes van 10 bij 10 cm tussen je wonden en sportbh? Dankjewel!! Vind ze ook steeds mooier worden. Ik kan trouwens nog niet in jou album kijken, kan dat kloppen? Prettige dag vandaag! 

Hallo, je zou men album moeten kunnen zien. Indien niet, laat nog maar weten.

Ik heb idd de gaasjes van 10 bij 10 gekocht en ze zijn steriel, ik weet dat dit niet moest maar neem liever het zekere. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Juliette zei:

Hallo, je zou men album moeten kunnen zien. Indien niet, laat nog maar weten.

Ik heb idd de gaasjes van 10 bij 10 gekocht en ze zijn steriel, ik weet dat dit niet moest maar neem liever het zekere. 

Jaa ik kan ze zien. Wauw heel mooi zeg🤩wat een verschil dan he. Oké zou ik ook doen. Zekere voor het onzekere! Zitten de wonden al wel helemaal dicht? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Sam83 zei:

Jaa ik kan ze zien. Wauw heel mooi zeg🤩wat een verschil dan he. Oké zou ik ook doen. Zekere voor het onzekere! Zitten de wonden al wel helemaal dicht? 

Dank je!

Ja, ze zijn al dicht. Ik zie ook geen wondvocht op de gaasjes dus dat is ook al positief. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-11-2020 om 08:43, Sam83 zei:

Goedemorgen!! Jaa klopt. Gisteren de 4de dag echt een topdag gehad, maar in de avond wat minder. Denk dat ik dan toch weer te enthousiast ben🤣🙈. Vooral brandende pijn. Denk dat dat wondpijn is. Vannacht in bed geslapen. Ging goed, alleen het opstaan vond ik dan wel weer heel pijnlijk. Maar na een paar minuten gaat dat dan weer beter. Geen last van mn rug! Had jij dat wel? Mijn ervaring bij de kliniek was heel goed! Al heb ik geen vergelijkingsmateriaal, maar ik werd erg kundig en vriendelijke ontvangen en behandeld. Wat ik wel jammer vind is dat we de eerste controle telefonisch doen ik moet dan zelf de pleisters eraf halen en foto’s mailen, zodat ze kunnen zien hoe het eruit ziet. Dit moet ivm Corona. Jaa geduld is een schone zaak.. Ben ik ook niet zo goed in, maar nu ik het verschil al zie na een paar dagen wacht ik rustig af😉al wil ik wel steeds vaker even spieken. Ben jij helemaal tevreden met het resultaat? Fijne dag!! 

Hoii😀 is de brandende pijn al wat minder geworden?? En gaat het opstaan al wat beter? 

Bij mij zeiden ze ook dat de eerste controle telefonisch zou zijn maar kreeg vervolgens toch een mail met een afspraak bij de kliniek. Vond ik toen zelf ook veel fijner al stelde het niet veel voor hoor. Als je lang zou moeten rijden zou ik het er niet voor over hebben gehad. 

 

Ja ben zelf wel tevreden met het resultaat 😀😀 hoop dat ze nog iets meer gaan hangen zodat het nog iets 'natuurlijker' wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Jescar zei:

Hoii😀 is de brandende pijn al wat minder geworden?? En gaat het opstaan al wat beter? 

Bij mij zeiden ze ook dat de eerste controle telefonisch zou zijn maar kreeg vervolgens toch een mail met een afspraak bij de kliniek. Vond ik toen zelf ook veel fijner al stelde het niet veel voor hoor. Als je lang zou moeten rijden zou ik het er niet voor over hebben gehad. 

 

Ja ben zelf wel tevreden met het resultaat 😀😀 hoop dat ze nog iets meer gaan hangen zodat het nog iets 'natuurlijker' wordt. 

Goedemorgen! Ja veel minder. Gisteren geen paracetamol genomen en veel wezen wandelen. ‘S avonds kreeg ik wel weer wat meer last en heb ik 2 paracetamol genomen, toch iets teveel gedaan denk ik;)

 

Fijn dat je toch even langs mocht komen. Hebben zij de pleisters eraf gehaald voor je?
Ik heb vanmorgen zelf de pleisters eraf gehaald en mijn consult telefonisch gehad. Eerst foto’s opgestuurd van de wonden. Zien er goed uit. Hier en daar nog wat korstjes en verdikkingen, maar trekt nog weg zeggen ze. 
Ja dat komt vast wel! Vind je ook niet dat ze met de dag veranderen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Es1234567 zei:

Hoi hoi! Gefeliciteerd met je nieuwe boobies van PC Straten! 😄 zou ik met je mee mogen kijken? Ik ben zelf in mei door hem geholpen! Leuk om ontwikkeling van andere te volgen! ☺️

Thanks!! Nu al erg blij mee, al veranderen ze met de dag🤗 ik voeg je toe! Mag ik dan ook met jou meekijken? En ben je tevreden met het resultaat? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het toevoegen! Leuk om de voortgang te kunnen volgen! Dat gaat vast en zeker mooi worden! Het is ongelofelijk om te zien hoe het ontwikkeld de komende periode :)

 

Ik ben echt heel tevreden, het was precies wat ik voor ogen had! Als ik dit van te voren had gezien, had ik ervoor getekend :) dus dat is heel fijn. 

 

Waar ik wel aan moet wennen is dat ik ze behoorlijk stevig vind, en er een stuk van mijn linkerborst onder de tepel gevoelloos is, alhoewel dat heel langzaam ietsje beter lijkt te worden. Maar daardoor voelen ze nog niet helemaal eigen. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik de mentor Xtra high profile memory gel heb gekozen. 

 

Ik zal je wat toesturen!

 

Een heel goed herstel gewenst! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Es1234567 zei:

Bedankt voor het toevoegen! Leuk om de voortgang te kunnen volgen! Dat gaat vast en zeker mooi worden! Het is ongelofelijk om te zien hoe het ontwikkeld de komende periode :)

 

Ik ben echt heel tevreden, het was precies wat ik voor ogen had! Als ik dit van te voren had gezien, had ik ervoor getekend :) dus dat is heel fijn. 

 

Waar ik wel aan moet wennen is dat ik ze behoorlijk stevig vind, en er een stuk van mijn linkerborst onder de tepel gevoelloos is, alhoewel dat heel langzaam ietsje beter lijkt te worden. Maar daardoor voelen ze nog niet helemaal eigen. Nu moet ik ook wel zeggen dat ik de mentor Xtra high profile memory gel heb gekozen. 

 

Ik zal je wat toesturen!

 

Een heel goed herstel gewenst! 🤗

Hoi hoi, mag ik met jou meekijken in je album?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2020 om 21:28, Boobcar zei:

Hoe gaat het met je? 

Sorry late reactie! Ben even niet online geweest. Het gaat erg goed met mij, al denk ik wel dat ik het soms wat rustiger aan moet doen.. Vandaag precies twee weken na mn borstvergroting. Ik ga zo even nieuwe foto’s maken en in mn album zetten. Nog steeds erg blij en qua pijn is het goed te doen. Neem al lang geen pijnstillers meer, maar merk wel dat als ik teveel doe ik meer last krijg van mn rechterborst/arm. Beetje trekkend gevoel en mn litteken voelt wat hard op sommige plekken herkennen jullie dat? Ben heel benieuwd wat jullie allemaal al deden/doen na twee weken. Ik heb namelijk mn haar al een paar keer zelf gewassen, vaatwasser uit en ingepakt (behalve de zware pannen) en ik kook ook al wel zelf. Afgieten en water in de pan doen en op het vuur zetten laat ik wel aan mn man over. Daarnaast probeer ik mn haar als het vast moet, vast te doen door voorover te buigen en zo een staart of knot te maken. Maar lees nu her en der dat dat ook niet mag.🤔Zo lastig allemaal, maar ik weet ook niet zo goed wat nou echt niet mag of wat op zich wel kan en mag. Fijne avond allemaal🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Sam83 zei:

Sorry late reactie! Ben even niet online geweest. Het gaat erg goed met mij, al denk ik wel dat ik het soms wat rustiger aan moet doen.. Vandaag precies twee weken na mn borstvergroting. Ik ga zo even nieuwe foto’s maken en in mn album zetten. Nog steeds erg blij en qua pijn is het goed te doen. Neem al lang geen pijnstillers meer, maar merk wel dat als ik teveel doe ik meer last krijg van mn rechterborst/arm. Beetje trekkend gevoel en mn litteken voelt wat hard op sommige plekken herkennen jullie dat? Ben heel benieuwd wat jullie allemaal al deden/doen na twee weken. Ik heb namelijk mn haar al een paar keer zelf gewassen, vaatwasser uit en ingepakt (behalve de zware pannen) en ik kook ook al wel zelf. Afgieten en water in de pan doen en op het vuur zetten laat ik wel aan mn man over. Daarnaast probeer ik mn haar als het vast moet, vast te doen door voorover te buigen en zo een staart of knot te maken. Maar lees nu her en der dat dat ook niet mag.🤔Zo lastig allemaal, maar ik weet ook niet zo goed wat nou echt niet mag of wat op zich wel kan en mag. Fijne avond allemaal🤗

Hallo, net als jou nu ook twee geleden geopereerd. Het gaat ook hier heel goed. Zo goed dat je het huishouden weer helemaal wil doen maar weet dat het niet mag. 

Haren zelf wassen lukt ook al, alleen een hoge staart of dot maken probeer ik nog niet. 

We gaan niet klagen maar zal zo leuk zijn als we weer alles mogen doen 😊.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, Juliette zei:

Hallo, net als jou nu ook twee geleden geopereerd. Het gaat ook hier heel goed. Zo goed dat je het huishouden weer helemaal wil doen maar weet dat het niet mag. 

Haren zelf wassen lukt ook al, alleen een hoge staart of dot maken probeer ik nog niet. 

We gaan niet klagen maar zal zo leuk zijn als we weer alles mogen doen 😊.

Fijn dat alles goed gaat! Haha inderdaad niet klagen en gewoon geduld hebben, al is dat voor mij thuis soms echt lastig.. Als je je goed voelt doe je al snel teveel.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, FL_94 zei:

Vraagje, hoe voelde je je 3 tot 5 dagen na de behandeling? Ik mag 15 december!

Spannend!! Ik voelde me vooral erg onthand en stijf. Alsof er iets heel zwaars op je borstkas ligt. Kon wel zelf omhoogkomen en naar toilet gaan, maar verder moet wel echt alles voor je gedaan worden. Alvast veel succes🍀waar wordt je geopereerd en door wie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Sam83 zei:

Spannend!! Ik voelde me vooral erg onthand en stijf. Alsof er iets heel zwaars op je borstkas ligt. Kon wel zelf omhoogkomen en naar toilet gaan, maar verder moet wel echt alles voor je gedaan worden. Alvast veel succes🍀waar wordt je geopereerd en door wie?

Oh ben echt zo benieuwd. Ik hoopte misschien na een week een beetje weer te gaan wandelen en erop uit te gaan maar als ik dat zo hoor valt dat eigenlijk tegen.. 🤷🏼‍♀️ thanks😁 in heyendael door dr Straten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, FL_94 zei:

Oh ben echt zo benieuwd. Ik hoopte misschien na een week een beetje weer te gaan wandelen en erop uit te gaan maar als ik dat zo hoor valt dat eigenlijk tegen.. 🤷🏼‍♀️ thanks😁 in heyendael door dr Straten!

Je kan wel weer wandelen hoor! Ik ben het weekend (4 dagen na mn operatie) een klein rondje gaan lopen en de 6de dag naar het winkelcentrum gelopen om gaasjes te kopen bij de apotheek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sam83 zei:

Je kan wel weer wandelen hoor! Ik ben het weekend (4 dagen na mn operatie) een klein rondje gaan lopen en de 6de dag naar het winkelcentrum gelopen om gaasjes te kopen bij de apotheek. 

Oh dat is fijn, wil liever niet de hele tijd in bed gaan liggen. Hoelang heb je trouwens nog gaasjes nodig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, FL_94 zei:

Oh dat is fijn, wil liever niet de hele tijd in bed gaan liggen. Hoelang heb je trouwens nog gaasjes nodig? 

Haha liggen gaat het sowieso niet worden denk ik;) ik heb veel zittend op de bank geslapen in mn voedingskussen. Gaasjes niet lang nodig gehad. Volgens mij maar 4 dagen gebruikt. Ze waren steeds droog en schoon, dus dacht dan hoef ik ze ook niet meer te gebruiken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.