Ga naar inhoud

Twijfel 390 en 450 cc


Aanbevolen berichten

hoi meiden,

 

Ik wordt 14 okt geopereerd door Frans Straten in kliniek heyendael. Maar ik twijfel nog steeds heel erg over de maat. Heb keuze tussen 390 en 450 cc anatomische implantaten. 

Ik ben 1.80 lang en 70 kg en heb nu een a75 cup, linkerborst is iets groter, maar verschil is niet groot genoeg om dit met een aantal cc weg te krijgen.

Zijn er dames met een soortgelijk postuur die hetzelfde aantal cc gehad hebben. Ben heel benieuwd hoe het is geworden.

Met passen vondt ik beide mooi, maar ben toch een beetje bang dat het te groot en opvallend wordt. Anderzijds lees ik hier veel dat meiden graag groter gewild hadden. 

 

Hoe is jullie ervaring met de grootte n.a.v. het passen, valt het echt zo uit of niet? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, newboob zei:

hoi meiden,

 

Ik wordt 14 okt geopereerd door Frans Straten in kliniek heyendael. Maar ik twijfel nog steeds heel erg over de maat. Heb keuze tussen 390 en 450 cc anatomische implantaten. 

Ik ben 1.80 lang en 70 kg en heb nu een a75 cup, linkerborst is iets groter, maar verschil is niet groot genoeg om dit met een aantal cc weg te krijgen.

Zijn er dames met een soortgelijk postuur die hetzelfde aantal cc gehad hebben. Ben heel benieuwd hoe het is geworden.

Met passen vondt ik beide mooi, maar ben toch een beetje bang dat het te groot en opvallend wordt. Anderzijds lees ik hier veel dat meiden graag groter gewild hadden. 

 

Hoe is jullie ervaring met de grootte n.a.v. het passen, valt het echt zo uit of niet? 


Ik heb geen ervaring met dit formaat, maar tijdens de passessie leken ze ENORM. Uiteindelijk valt het allemaal heel goed mee eens ze geplaatst zijn. En soms denk ik zelfs: “Is dit nu echt 750cc?” Maar ik ben tot op vandaag nog altijd tevreden met de keuze die ik gemaakt heb. 😊

Ik ben zelf 173cm groot en weeg rond de 62kg, ik heb wel brede schouders. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Special-Me zei:


Ik heb geen ervaring met dit formaat, maar tijdens de passessie leken ze ENORM. Uiteindelijk valt het allemaal heel goed mee eens ze geplaatst zijn. En soms denk ik zelfs: “Is dit nu echt 750cc?” Maar ik ben tot op vandaag nog altijd tevreden met de keuze die ik gemaakt heb. 😊

Ik ben zelf 173cm groot en weeg rond de 62kg, ik heb wel brede schouders. 

Dank voor je reactie, ik had bij de 450 ook wel dat gevoel. Mooi, maar wel groot.

Fijn om te weten dat het bij jou goed uitgevallen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Lastig he die keuze..

 

Klopt het dat je Mentor implantaten krijgt? Ik ken de 450 niet, maar weet dat de 390 12 cm breed zijn (projectie 6).

Ben je smal gebouwd?

 

Ik heb 3 maanden geleden een wissel gehad. Vond ze al vrij snel te klein en te ver uit elkaar staan.

Had anatomisch en nu round (Motiva 500 full round), want ik miste ook het volume bovenin..

 

Mocht je voor- en na foto's willen zien, laat maar weten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, newboob zei:

Dank voor je reactie, ik had bij de 450 ook wel dat gevoel. Mooi, maar wel groot.

Fijn om te weten dat het bij jou goed uitgevallen is.


Als je een voor en na wil, dan roep je maar eens. 😘

Ik kwam van cupje amper iets. 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden, pambbg zei:

Hi! Lastig he die keuze..

 

Klopt het dat je Mentor implantaten krijgt? Ik ken de 450 niet, maar weet dat de 390 12 cm breed zijn (projectie 6).

Ben je smal gebouwd?

 

Ik heb 3 maanden geleden een wissel gehad. Vond ze al vrij snel te klein en te ver uit elkaar staan.

Had anatomisch en nu round (Motiva 500 full round), want ik miste ook het volume bovenin..

 

Mocht je voor- en na foto's willen zien, laat maar weten.

 

 

Het zijn inderdaad mentor implantaten. Ik ben niet heel smal, maar ook niet heel breed. Wat bredere schouders en heupen. 

Zou graag je voor en na foto's willen zien!

Hoeveel cc had je voor je wissel? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook op zoek naar de voor en na , ik ben 1,82 en 60 kg .. 

ik heb 375 cc full momenteel en heb ze altijd te groot gevonden . 
heb net een topic geopend dat ik kleinere terug wil . 
Ik ben helaas genoodzaakt een wissel te doen omdat mijne momenteel te ver zijn door gezakt . 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 400 cc mentor hp gekregen en ben er steeds blijer mee ... we wilden 425 gaan maar dat paste er niet in maar ben er achteraf toch wel blij mee want in begin dacht ik ze zijn te klein vind ik ze nu toch wel goed en blij niet groter te hebben gedaan 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
Op 4-10-2020 om 10:04, newboob zei:

hoi meiden,

 

Ik wordt 14 okt geopereerd door Frans Straten in kliniek heyendael. Maar ik twijfel nog steeds heel erg over de maat. Heb keuze tussen 390 en 450 cc anatomische implantaten. 

Ik ben 1.80 lang en 70 kg en heb nu een a75 cup, linkerborst is iets groter, maar verschil is niet groot genoeg om dit met een aantal cc weg te krijgen.

Zijn er dames met een soortgelijk postuur die hetzelfde aantal cc gehad hebben. Ben heel benieuwd hoe het is geworden.

Met passen vondt ik beide mooi, maar ben toch een beetje bang dat het te groot en opvallend wordt. Anderzijds lees ik hier veel dat meiden graag groter gewild hadden. 

 

Hoe is jullie ervaring met de grootte n.a.v. het passen, valt het echt zo uit of niet? 

Hoi @newboob! 
 

Ik zat even jou verhaal te lezen. Ik ben ook daar geopereerd op 25-11. Ik las dat jij ook een klein verschil had tussen links en rechts. Is dat bij jou nog te zien na de operatie? Bij mij namelijk wel en ben bang dat het zo blijft. Ik heb mentor 425 cc high profile. Hoeveel heb jij uiteindelijk gekregen?? 
 

Groetjes Nikkie 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.