Ga naar inhoud

Sendai : 11 april 2011 : Dr. D'Hondt :Royal Beauty Clinics : Tongeren


Aanbevolen berichten

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

hey sendai ,

jammer nou van die migraine-aanval ! te veel stress de laatste dagen !!

geniet van je nieuwe vriendinnen en probeer zo veel mogelijk te rusten !!

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik voel me eigenlijk best oke, maar vermoedelijk zal dat nog wel veranderen. Probeer vanavond een foto te posten en een verslagje te schrijven. Heb mijn meiden niet meer gezien sinds het aankleden, maar wat ik daar zag liet me op slag verliefd worden!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lig hier nog steeds prinsesjes heerlijk in de zetel. Bij het minste beetje beweging van mij springt er hier één direct heel gedienstig recht. Hihi ik moest hem er zelfs op wijzen dat ik heus wel alleen kan drinken. Dus als ik me zo blijf voelen, ga ik vannacht waarschijnlijk beter slapen dan afgelopen nacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag 11 april

06.00

Verschrikkelijke nacht achter de rug

08.00

De gps geeft aan dat wanneer we nu vertrekken, we ongeveer een uur en een kwart te vroeg zullen zijn, maar we willen geen risico’s nemen met de maandagochtend files.

10.00

Geen files dus en hier zit ik dan, mijn ventje heb ik al doorgestuurd (die had nog wat te doen) en ik heb hem liever straks tijdens het ontwaken bij me dan nu.

Dan hoor ik plots een luide schreeuw. Net wanneer ik me bedenk dat die dame wel heel erg veel pijn moet hebben, valt mijn eurocentje… de pauwen!

Veerle komt nog even voor wat papierwerk en stipt kwart voor elf begint Bruno met het aftekenen.

11.00

Na wat geruststellend geklets, hoor ik de anesthesist nog zeggen dat die vloeistof die hij gaat inspuiten wel even vervelend aan gaat voelen, maar dat ik snel daarna duizelig ga worden.

Ik heb nog net de tijd om ‘Hell ja ‘ te denken en vlug een blik op de klok te werpen.

Het volgende dat ik hoor is een lieve zachte stem:

“Sendai, wakker worden… Sendai…”

Ik was aan het dromen, maar vraag me niet waarover.

“Hoe laat is het?” Hihi blijbaar ben ik vrij alert want ik begin direct iedereen met vragen te bestoken. Een blik op de klok leert me dat het 12.20u is.

12.20

Ik word naar de kamer gereden, maar zie mijn ventje niet zitten.

“Mijn man, waar is mijn man?”

“Mijn tas? Heeft iemand mijn tas naar hier gebracht?”

De dame naast mij is duidelijk al beter wakker dan ik, dus ik vraag aan hen of zij me even mijn tas komen aangeven. Haha ik wil mijn ventje bellen en zeggen dat hij te laat is. Dan komt Veerle me geruststellen, mijn lieve schat zit al een poosje te wachten op me, maar ik moest eerst de tijd krijgen om wakker te worden.

Hoewel ik kou heb, kan ik het niet nalaten om onder de dekens te kijken. Hmmm daar lijkt alles normaal.. Tot ik mijn buik bespeur en moet vaststellen dat die in vergelijking met mijn boobies toch wel een etage lager ligt dan wat ik gewoon ben.

IK HEB ZE!!!!!!!

De anesthesist komt vragen of alles oke is en terwijl hij mijn baxter loskoppelt hoor ik hem tegen het ventje zeggen dat hij zelden zo’n spraakwaterval net na een narcose heeft mee gemaakt.

14.00

Ik herstel blijkbaar prima en mag naar huis. Dik anderhalf uur in de auto zijn blijkbaar vervelender voor het ventje dan voor mij denk ik. Hij is echt overbezorgd, maar zolang ik in een lekker comfortabele houding zit en ik niet moet bewegen gaat het prima met me.

Bij het thuiskomen een lekker soepje (eindelijk eten!) en lekker de zetel op. Hoewel ik niet echt pijn voel (wel een iets of wat drukkend gevoel op de borst) neem ik toch braaf de pijnstillers (vooral omdat die ontstekingsremmend werken).

Ik ben nog wel vlug moe, maar verder gaat het prima. Heb ontdekt dat zolang ik mijn bovenarmen tegen mijn lichaam hou en alleen door met mijn onderarmen te bewegen en door mijn knieen te gaan, ik alles wat ik nodig heb te pakken kan krijgen. Als mijn vriend het al niet voor me klaar grijpt zodra ik nog maar pogingen onderneem om iets te pakken.

Dinsdag 12 april

Behoorlijk lekker geslapen, ik voel dat alles me net iets meer moeite kost dan gisteren direct na het thuiskomen, maar niks onoverkomelijks. Er is me trouwens ook nooit gezegd dat het volledig pijnloos zou gaan he…

IK HEB ZE !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verslag! Ben blij dat jij je goed voelt!

Haha ja die pauwen kunnen een herrie maken :P

Jij zegt dat jij hebt meegekregen dat ze jou naar de kamer gereden hebben, ik heb dat dus niet, en ik vraag mij nu dus af hoe ik in de uitslaapkamer terecht gekomen ben :blink:

Toch wel heel fijn dat je man nu bij je is hé!

Rustig aan :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi helemaal meegekregen heb ik dat blijkbaar toch ook niet. Was er van overtuigd dat ik in het bed tot daar gereden ben, maar moet blijkbaar toch zelf van de operatie tafel in een rolstoel gestapt zijn en daarna pas in dat lekkere warme bed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 3 PO

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik voel me kiplekker. De eerste dagen had ik wat last van een drukkend gevoel op de bovenkant van mijn borstkas, maar niet echt pijn. Dacht dat het kwam omdat ik nog half verdoofd was van de narcose, maar nu dag drie wordt het er alleen maar beter op. Ik moet er echt op letten rustig te blijven en niks te doen (moeilijk maar ik heb hier een strenge toezichter).

Hoewel ik een enorme schrik had voor het slapen op de rug, vallen ook de nachten heel erg mee (voor mij dan toch, de strenge toezichter van overdag klaagt over een licht gesnurk).

De weegschaal geeft dik anderhalve kilo meer aan (700 gram was te verwachten), dus echt veel vocht vasthouden doe ik ook niet.

Wanneer ik dan over de andere pijntjes en ongemakken lees, bedenk ik me schuldig dat ik niet te hard moet roepen omdat mijn pijnbeurt vast nog wel komt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.