Ga naar inhoud

Sendai : 11 april 2011 : Dr. D'Hondt :Royal Beauty Clinics : Tongeren


Aanbevolen berichten

Na enkele weken stiekem meelezen, heb ik gisteren eindelijk de knoop doorgehakt. Op 14 maart heb ik een consult bij dokter d'Hondt in Tongeren.

Als tiener werd me vaak gevraagd of ik ook handschoenen zou dragen wanneer ik geen handen had en of ik misschien bij de PVV was. Haha ècht hilarisch (NOT!!!) en voor velen van jullie waarschijnlijk heel herkenbaar. Nu ik de 40 gepasseerd ben, zijn mijn lieverdjes dan wel al een ietsiepietsie gegroeid (ik heb een mooi gevulde 80B) maar met mijn 1,82m en 69 kilo zou een volle C, of misschien zelf een kleine D me veel mooier (lees vrouwelijker) staan, denk ik. Wanneer ik foto's van mezelf vergelijk met foto's van tengere, kleine dames met een A, lijken de mijne nauwelijks groter. Vandaar dus...

Maar nu komen natuurlijk de twijfels. Wat als mijn lichaam die krengen gaat afstoten en mijn lieverdjes verminkt achterblijven? Is een D niet héél erg groot? Maar is een C dan niet een beetje stom aangezien ik al een mooie B heb (als je iets doet doe het dan goed)? Doet het echt zo'n pijn dat je ruim twee weken werkonbekwaam bent (ik ben zelfstandige en zal me amper een week kunnen vrijmaken)?

Kortom slapeloze nachten en opnieuw heel erg herkenbaar voor jullie waarschijnlijk...

Kussies

Me and My Friends

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Hee Sendai, pijn is natuurlijk voor iedereen verschillend. Ikzelf heb dualplane en kan na 1,5 week weer werken. In mijn geval stelde de pijn weinig voor. de eerste 3 dagen waren lastig maar daar is ook alles meegezegd. Ben je al op consult geweest? Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend zeg! Ik snap je twijfels over de maat.

Het is niet niks zo'n ingreep, en dat alles voor één cupmaat verschil.. Maar aan de andere kant gaat het voor net dat extra beetje vrouwelijkheid, en is het misschien raar om opeens hele grote borsten te hebben!

Lees lekker mee op het forum, en tegen de tijd dat je consult is, ben ik er zeker van dat je beter weet wat je wilt!

Na je consult ga je waarschijnlijk nog harder twijfelen over de aantal cc's maar dat heeft iedereen helaas haha :rolleyes:

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft de pc daar niet wat advies over wat het beste lijkt volgens hem, tenslotte is hij toch de kenner.

Louter op het gevoel afgaand zou ik voor een volle C gaan, maar vriendinnen denken dat een klein Dtje zeker niet zou misstaan.

Hoe hebben jullie eigenlijk bepaald welke maat het werd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Sendai,

Welkom! :D

Bij mij werden ze met het ouder worden alleen maar kleiner hihi, je hebt dus blijkbaar wel geluk dat ze nog zijn gegroeid bij jou, al kan ik me wel voorstellen dat ze ondanks ze een B zijn toch kleiner ogen in verhouding, denk dan ook dat in jouw geval een D zeker niet zou misstaan.

Maakte ik me ook zorgen over dat m'n lichaam de prothesen zou afstoten, maar m'n pc stelde me gerust dat daarom juist siliconen worden gebruikt, omdat dit een materiaal is dat inert is, waar het lichaam dus niet tegen reageert. Enkel wordt er een kapsellaagje gevormd wat volkomen normaal is.

Wil je alvast veel succes wensen met je consult en nog veel lees- en postplezier op het forum.

Liefs, :54:

PS: heb je titel een klein beetje aangepast. ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey,

Jij gaat dus ook op consult bij Bruno D´hondt, spannend!

Lastig hé dat twijfelen over het aantal cc´s of wat voor cup je graag zou willen..

Ik wist zeker dat ik een grote C wou, maar na het vele lezen en foto´s bekijken ga ik toch liever voor een D.

Ook omdat ik hier veel lees dat de meesten na de tijd zeggen : het had groter gemogen, en wat jij zegt : als je het doet, doe het dan goed!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enorm spannend!

Ik heb mijn vriendinnetjes nog nooit zo vaak in de hand gehad, gevoeld of er naar gekeken als de laatste dagen. Telkens ik twijfel, ga ik even voor de spiegel staan en bedenk me wat een fantastisch zicht het gaat worden en dan weet ik weer zeker dat ik er voor ga (voor even dan toch weer :unsure: )

Verder hoop ik dat wanneer ik vol overtuiging JA zeg tegen dokter 'd Hondt, hij zich een beetje kan vinden in mijn planning (wat dat betreft ben ik een echte regelnicht).

Zoals ik al zei ben ik zelfstandige en woon ik boven mijn winkel. De laatste week van de paasvakantie hebben we een weekje Frankrijk gepland en als de PC het goed vind, zou ik graag een dag of twee daarvoor onder het mes gaan. Dat is de enige manier om mij gegarandeerd een week rust te doen nemen. Ik weet dat wanneer ik hier boven lig als de winkel open is, ik toch maar denk dat het zonder mij allemaal niet kan doorgaan en me daar ga moeien :blush:

Pfffff als het nu eens allemaal heel gewoon met een tikje van de toverstaf kon he!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn die week in Frankrijk twee vriendinnen-verpleegsters mee, dus wat betreft verzorging zal ik niks te kort komen.

Mijn vriend op zijn beurt, probeert me dan weer gerust te stellen door me er op te wijzen dat wanneer het echt mis zou gaan, hij me in de auto zet en we op een paar uurtjes terug thuis zijn.

Wat betreft de cupmaattwijfel, las ik hier op één van de fora een tip om zakjes met water te vullen en daar eens mee rond te lopen. Hoewel ik voor ballonnen ga, dat lijkt me zachter :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ballonnen waren een flop!

Verder kan ik mezelf en mijn regelnichtkwaliteiten alleen maar toejuichen.

Omdat ik had gezien dat dokter D'Hondt normaal op vrijdag werkt, had ik alles al mooi uitgestippeld. Vrijdag operatie, zaterdag de auto in naar Frankrijk daar een week rust en dan weer terug. Toen ik vanochtend belde om te vragen of dat inderdaad zo kon, was het even een koude douche: ook dokters gaan namelijk af en toe wel eens op skivakantie. Maar daardoor worden er die week ook op maandag (11 april) operaties uitgevoerd.

Zwaar dilemma want daardoor moest ik mams en paps ook op de hoogte brengen van mijn plannen zodat de winkel die week kan blijven draaien (anders moest ik alles minstens een half jaar opschuiven). Extra voordeel, ik heb nu echt twee volledige weken om te recupereren. LUXE!!!!!!

NEW BOOBIES HERE I COME!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ik zou voor die 2 cupmaten verschil gaan ;)

ik zei da ook altijd, ik ga niet voor een C, als ik het doe wil ik verschil kunne zien en het goed doen :D

maar de dag na je bv al meteen in de auto ??

ik denk dat het een beetje TE is hoor... ik kon de dag erna helemaal niks, alles deed zeer, auto zitten was een ramp!! wasmisselijk van de narcose dus de dag erna moest ik ook kotsen enz..

hoop dat dit bij jou anders zal zijn..

maar heb net gelezen dat je t nu anders gaat doen of ?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad alles wordt 4 dagen opgeschoven en als ik de andere verhalen zo lees, zal ik waarschijnlijk de dag na de operatie blij zijn dat ik toch niet in de auto hoef <_<

Extra voordeel is dus ook 4 dagen meer vrijaf. Operatie maandag 11 april en pas op dinsdag 26 april opnieuw aan het werk.

Ik hoop alleen dat er tegen 11 april nog iets van me over gaat zijn om in te snijden. Ben stikzenuwachtig krijg nauwelijks een hap door mijn keel en ik moet nog anderhalve maand wachten. :wacko:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh 4 dagen... Is beter als de dag erna ;)

toch zou ik het niet graag gedaan hebben zo na mijn bv..

Maar voor hetzelfde geld voel jij je kiplekker :D

Wel blijven eten ja, probeer er even niet aan te denken, het is nog 1.5 maand weg dus duurt nog even !

Sterkte !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Volgens dokter D'Hondt heb ik mooie borsten. Volgens mijn vriend (die in de marketing zit) is dat een mooi verkoopspraatje en zegt de PC dat tegen al zijn patienten. Waarna mijn schat zich meteen herpakte en zei dat het in mijn geval natuurlijk ècht waar is ook <_<

Soit ik ben groot, dus volgens Bruno kan ik 'wel wat hebben'. Hij zou zeker voor 375 gaan (lees: je kan nog een pàk meer hebben), ik had eerder gedacht aan iets tussen de 300 en de 350.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag 14 maart 2011

07.00

Vandaag consult bij dokter D’ Hondt.

Het benauwde gevoel en het naar lucht snakken wat was komen opzetten sinds ik mijn afspraak had gemaakt, was de laatste week eindelijk verdwenen. Maar ja hoor vanmorgen barste dat gedoe weer in alle hevigheid los, wat ben ik toch een stresskip!

Nog acht uur en half…

13.30

Ik mòet vertrekken, zodat ik zeker om kwart na drie daar ben.

14.00

F***ing verkeer!!!! Als het op deze manier doorgaat kom ik te laat!!!

Rustig inademen… uit... adem in… adem uit…

15.15

Mooie timing, ik zie mijn vriend net z’n auto parkeren wanneer ik de straat inrijd.

15.45

Het zal toch wel 15.30 geweest zijn en niet 16.30?

Mijn vriend wordt ondertussen lichtjes gek van mijn neurotisch gedoe.

16.50

JA IK WIL!!!!

De woorden die mijn liefste het laatste jaar zo graag uit mijn mond wil horen en die er maar niet uit willen komen, vloeien bij dokter D’ Hondt blijkbaar moeiteloos over mijn lippen…

Maandag 11 april wordt mijn B eindelijk omgetoverd naar een mooie C of kleine D. Hoewel, de 375 cc die de PC me aanraadt is toch wel even slikken, ik had eerder gedacht aan iets tussen de 300 en 350.

Hocus Pocus TIET a Tovenaar here I come!

19.30

Tijdens het dagelijkse uitje met de viervoeter slaat de twijfel toe.

375?!?!?! Pfff ik ga ècht wel met gigantische boobies eindigen, zou ik niet iets minder doen?

23.00

Another sleepless night.

Heb ik er wel goed aan gedaan om voor de Natrelle 410 FF te gaan? Of had ik toch beter voor de Nagor XF2 gegaan? Nagor geeft immers levenslange garantie op de prothese bij kapselcontractie, maar de PC werkt dan weer vooral met Natrelle. Is zijn ervaring niet belangrijker dan iets wat eerder een mooie marketingstunt lijkt?

Mijn god, ik zal toch niet net diegene zijn die natuurlijk weer mat kapselcontractie te maken krijgt? Zal die 375 niet te groot uitvallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.