Ga naar inhoud

Sendai : 11 april 2011 : Dr. D'Hondt :Royal Beauty Clinics : Tongeren


Aanbevolen berichten

Oooh meissie, wat een twijfels allemaal.

Ga er maar vanuit dat je PC heel goed kan inschatten wat wel en niet bij je past!

het aantal cc´s wil niet zoveel zeggen hoor.

Dat valt bij iedereen anders uit: hangt van zoveel factoren af!

Ik heb bv. 400 cc: en ik heb een royale C cup (of kleine D)

dat klinkt misschien groot maar als je in de spiegel kijkt valt het allemaal reuze mee....ziet er toch anders uit dan een natuurlijke borst met maatje D

Ik ken bv. vrouwen die DD hebben en die hun borsten laten verkleinen.

een natuurlijke DD is ook véél groter dan een nep DD

Maak je om kapselcontractie niet te druk, dit komt zelden voor!

Meisje geniet van je mooie vooruitzichten...het wordt vast héél erg mooi!!!!

Mijn motto:

WAT GOD NIET SCHIEP, SCHIEP DE PC

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Ik zou gewoon vertrouwen op het voorstel van de PC, tenzij je echt denkt van: "neeee !"

En de keuze van de soort prothese... pfoeh, je zegt daar zoiets... zo diep heb ik daar heeeelemaal niet over nagedacht. Da's inderdaad een keuze die je maakt hé... voordelen, nadelen...

Maar al goed dat je vriend vanuit een andere ooghoek alles bekijkt, dan vullen jullie elkaar mooi aan.

Jij lekker dromen en je vriend waarschuwt je wel op tijd als er marketing of geld mee gemoeid is :D handig !

11 april, nog minder dan een maand !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog minder dan een maand en nog zoveel te doen!

Omdat ik in de categorie 'oudere vrouwen' val ( ja hoor dames, eens er een 4 voor staat ben je in de medische wereld oud) moet ik een EKG en een bloedonderzoek laten doen. Maar ik heb gewoon geen vrije dagen meer voor het zo ver is en bij mijn huisarts denk ik niet dat ik een EKG kan laten doen... Helleup!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sendai

Ojeee....dan ben ik wel héél erg oud :154:

ik heb alleen een bloedonderzoek gehad

geen ECG

Je krijgt toch wel een paar uurtjes vrij op je werk om naar het ziekenhuis te gaan??

Ze hoeven toch niet te weten dat het voor een BV is!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt,is vanwege de wissel,ik had bij mn eerstre BV trouwens óók drains,maar ja waarschijnlijk was dat toen normaal ofzo,ben toen ook 5 dagen opgenomen in t ziekenhuis,en niet omdat ik een complicatie zou hebben,dat was toen gewoon zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na heel wat slapeloze nachtjes vandaag eindelijk geruststelling.

Bloedanalyse en cardiogram zijn binnen, alles prima dus ja die benauwdheid en dat naar adem happen was enkel toe te schrijven aan de stress. Kip die ik ben!!!!

Net ook even met de PC gebeld. Het wordt toch de 350 die ik in gedachte had ipv die 375 die hij voorstelde. Op zich is het amper twee eetlepels per borst verschil (hihi ik moest toch iets hebben om te vergelijken) maar de angsthaas in mij wordt liever wakker met te weinig dan met te veel boobs.

De meeste hier zullen me nu wel gek verklaren, maar ik loop al zo lang te zeulen met vullingen in BH's en bikini's dat ik al lang blij zal zijn dat ik mijn borsten in een normale bikini kan steken.

Nog 12 dagen te gaan!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik herken dat gevoel precies Sendai, ik ben teruggegaan omdat ik twijfelde over het aantal cc's en hij heeft toen in overleg met mij gekozen voor 470cc ipv 420cc en nu denk ik weer,help,misschien is dat wel te groot en wil ik toch weer 420cc,ik weet t echt niet meer.

Ik heb best brede schouders en een ruime onderwijdte en wil ook niet té groot van boven worden maar miscchien krijg ik met 420cc weer spijt??

Gelukkig kan ik volgende week al,dan ben ik daar tenminste vanaf..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt,is vanwege de wissel,ik had bij mn eerstre BV trouwens óók drains,maar ja waarschijnlijk was dat toen normaal ofzo,ben toen ook 5 dagen opgenomen in t ziekenhuis,en niet omdat ik een complicatie zou hebben,dat was toen gewoon zo.

Ik heb na mijn eerste BV ook een dag of 5 in het ziekenhuis gelegen: kreeg het toendertijd ook volledig vergoed.....toen wel nog!!!

Bij een wissel, moeten ze ook het kapsel verwijderen.

Hierdoor zullen eerder drains nodig zijn!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

afschuwelijk, niet echt de zenuwen wél die verdomde twijfel,ik waai ECHT DE HELE DAG van 420 naar 470cc,helemaal geck wordt ik er van.....

ik kan het ene moment denken,470cc is goed maak je geen zorgen en dan 5 minuten later,hup ben ik bang dat het té wordt en wil ik weer 420cc.

En continu fotos kijken van anderen he,en voor de spiegels staan :99:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal !

ik ben 22 jr en 1.63 lang en weeg 58 kilo

vrij brede schouders.. ben nieuw hier en heb een vraag

mij dokter adviseert 300 cc ik heb nu kleine b en wil graag volle c kleine d moet ik dan 350cc doen ziezo wordt het achter de spier

nu ben ik bang door vele verhaln die ik lees dat het te klein uitvalt

wat denken jullie??

groetjes sharyva

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vriend zal ook blij zijn wanneer het èindelijk 11 april is. Niet zozeer omdat hij benieuwd is naar het resultaat als wel omdat hij dan eindelijk terug naar mijn tieten kan kijken (en er voorzichtig aankomen), zonder dat ik hem vraag of ze wel mooi zullen zijn, of ze niet te groot gaan zijn of eerder te klein :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha Finimal, heel herkenbaar! :154: Ik had dat met die 420 en 460 cc! Idd om gek van te worden! :145:

En zal je zeggen, dat je dat tot het moment van de operatie blijft houden :134:

En Sendai, ook dat is heel herkenbaar, maar zelfs na de operatie gaat je vriend moe worden van al het gepraat over borsten, mijn vriend vind het trouwens "eng" om ze nu aan te raken, maar puur omdat er zoveel spanning opstaat!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Sharyva,

Je bent zo'n 20 cm kleiner en dik tien kilo lichter dan ik, dus ik denk dat je met die 300 wel goed zit.

Welke BHmaat heb je nu? Ik vertrek van een 80A/B (onder 84 boven 94) en hoop op de grens C/D ( boven iets tussen de 98 en de 100) uit te komen. Mijn schouders zijn 44cm breed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nu 75 b aan maar ben in de zomer vaak lichter ben nu aan de stevige kant.. deze zit eigenlijk te los kan denk ook nog wel een grote a aan.. ik ben bang dat ik achteraf ga denken had ik maar groter gedaan.. vind het zo moeilijk te beslissen ik laat hieronder wel even een foto van mn lichaam zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan met een BV jammer genoeg niet zomaar hup even het pashokje in en wanneer de maat je niet bevalt alsnog een maatje groter of kleiner nemen he

<_<

Misschien heltp het wanneer je een goedkope sportbh gaat halen in het maatje dat je wil bekomen en dat opvult met het aantal CC (er is hier wat dat betreft al vanalles geprobeerd, zand, rijst, water, gelatine, maizena...) dat je arts voorstelt. Dan kan je toch een beetje zien/voelen of je meer of minder wil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.