Ga naar inhoud

Sendai : 11 april 2011 : Dr. D'Hondt :Royal Beauty Clinics : Tongeren


Aanbevolen berichten

@Lizzy, dr d Hondt heeft bij mn 2e consult weer opgemeten en me vertelt dat ik het wel kan hebben die 470cc(14cm breed) ipv 13,5cm breedte maar vanwege mn brede schouders ben ik

bang dat ik dadelijk te fors van boven ben in verhouding tot mn kleine kont hahaha.

Nou ja over 6 nachtjes ben ik er vanaf,dan zit 'het' erin en kan ik niet meer terug.

@Sendai,ik las in een andere topic dat jij zei dat er nog een andere dame geholpen wordt door dr d hondt,ene Mies?

Waar kan ik haar topic vinden??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

Ze is zelf geen topic gestart. Weet eigenlijk niet hoe ik weet dat ze ook bij D'Hondt zit, ik denk door een reactie ergens op een topic. Ze komt in ieder geval de dag na jou aan de beurt. Je vindt haar terug bij mijn vrienden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL

Zand: werkt heel precies wat de afmeting betreft, is perfect kneedbaar naar vorm in je BH, maar fucking zwaar als je er een paar uur mee wil rondhossen.

Water: Eveneens perfect af te meten, maar het klotst zo in je BH en ik durf er niet mee buiten komen uit schrik dat het gaat lekken en ik met één borst terug thuiskom.

Rijst: Ook perfect af te meten, maar je krijgt er zo'n korrelige tieten van.

Gelatine: Veel gedoe, moeilijker om perfect af te meten. Niet echt een aanrader.

Maïzena: Idem aan gelatine

Momenteel loop ik al een week of twee/drie rond met een op maat van mijn prothese gesneden oud kussen. Omdat de voorkant daarvan iets te bobbelig is èn omdat het net iets te veel ingedrukt wordt, heb ik over de voorkant een oude dunne siliconenvulling gedaan om dat te compenseren. Prima om de mensen om je heen te misleiden met het formaat van je boobies, prima om zelf al te wennen aan een maatje meer, lekker warm aan je borsten maar iets minder om de perfecte maat te weten te komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een grappige anekdote met betrekking tot die vullingen tussendoor.

Er stapt een man de winkel binnen en begint het typische vaste praatje over het weer. Ik vertel hem dat ik het inderdaad behoorlijk koud vind vandaag waarop hij zegt dat hij dat kan zien. Tot zeker 5 keer toe herhaalt hij met een geniepig lachje die woorden...

Ik loop dus al weken rond met ca 5cm mouche in mijn BH, als ik jullie één ding kan vertellen is het wel dat mijn tieten op deze manier absoluut geen kou hebben en als dat wel zo zou zijn, zal dat zeker niet te zien zijn door die 5cm vulling heen!!!!!

Mannen :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog twee dagen te gaan!

Loop ik alles al weken tot in de perfectie te plannen, komt mijn vriend me gisterenavond doodleuk vertellen dat hoewel hij had gezegd de eerste week lekker van bij mij uit te werken, vanaf dinsdagmorgen voor een paar dagen naar Parijs moet voor't werk.

En daar sta je dan... Wat ik voel, is het beste te omschrijven als een mengeling van boosheid, ontgoocheling en angst. :24:

Onnodig te zeggen dat de zenuwen meteen weer volop in overdrive gingen zeker...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Finimal : Dat was dus ook wat ik absoluut niet wou, ben ook maar smal van onder.. Net zoals dat als ik aankom, het vet komt te zitten bij mijn bovenbenen en buik, maar als ik afval gaat het er bij mijn kont vanaf :145:

Ooh wat vervelend Sendai, dat is dus waar jij het over had..

En nu weet jij dus even niet hoe jij het allemaal moet hebben volgende week.. :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mams en mijn winkelmeisje houden de winkel beurtelings open dus ik kan hen wel telkens even opbellen om tot boven te komen, maar het is best wel een gedoe om die trap op te lopen en halverwege rechtsomkeer te moeten maken omdat de winkelbel gaat. Mams was bovendien sowieso al aan het klagen dat het twee zware weken zouden worden voor haar, dus ik durf haar nauwelijks nog meer belasten en bij het winkelmeisje speelt de gène dan weer een iets grotere rol...

Vriendinnen die op de hoogte zijn, moeten werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste vriendin die tijdens haar pauze vlug even binnenwipt en me een pot soep brengt heeft zich al aangemeld :59:

Deze stresskip gaat altijd meteen in de paniekmodus wanneer niet alles volgens haar perfect uitgestippelde planning verloopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das lief he ..maar er maar goed gebruik van,je gaat t nodig hebben:)

Ja, ik was ook bang dat ik nét ogesteld zou worden,ik had de hele week zo'n PMS vibe over me heen,super chagerijnig en gestressed,maar dat is me gelukkig bespaard gebleven.

Lijkt me bepaald geen pretje als je net een operatie achter de rug hebt,neem maar een ijzersupplement,ik denk wel dat je dat gaan nodig hebben :147:

En...breath in breath out.....rustig aan nu he?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog geen boobies en heb de eerste verschrikkelijke nacht toch al gehad :angry:

Durfde geen medicatie nemen voor mijn migraine met het oog op de narcose maar toen ik vannacht begon te twijfelen of met mijn hoofd tegen de muur bonken zou helpen, heb ik toch maar iets genomen. Door de migraine was ik ook behoorlijk misselijk, dus hoewel ik me had voorgenomen om vannacht even op te staan om nog iets te eten en te drinken, zal ik nu nog effe moeten honger en dorst lijden tot ik straks weer wakker ben.

Thx meiden, tot vanavond (of in't geval ik te gaar ben, tot morgen hihi)

Sendai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.