Ga naar inhoud

Sendai : 11 april 2011 : Dr. D'Hondt :Royal Beauty Clinics : Tongeren


Aanbevolen berichten

Bijna 9 weken PO

Tot hier toe verliep alles voorspoedig... te voorspoedig misschien.

Geen last van de narcose, amper pijn de eerste dagen na mijn BV. Alles meteen mooi gelijk, vrij snel ook heel soepel...

Meer dan acht weken zonder problemen, maar zo net merk ik bij het insmeren van het litteken een minuscuul klein gaatje. Ik twijfel eerst of het wel een gaatje is. Druk er lichtjes op en er komt een megaklein druppeltje bloed. Daarna niks meer... Ik word misselijk, hou mijn adem in. Het ventje is meteen bij me en probeert me gerust te stellen. Waarschijnlijk één van de draadjes die opgelost is en daardoor nu dat wondje veroorzaakt heeft. We bellen morgen de PC en vragen of we mogen langskomen en voor nu stelt hij voor om er wat isobetadine op te doen en een pleister.

Maar ik denk aan het verhaal van A9172 en durf niks te doen uit angst dat ik wat verkeerd doe... Ik weet dat mijn vriend waarschijnlijk wel gelijk heeft. Maar waarom blijft dat misselijkmakende gevoel dan hangen. Mijn borst, noch het litteken voelen warm. Ik heb geen pijn maar ga waarschijnlijk de eerste slapeloze nacht sinds mijn BV in...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 136
  • Created
  • Laatste Reactie

hey sendai,

geloof dat je al weg was van de chat, maar weet je zeker dat het niet slim is om even langs de huisartspost te gaan? zij kunnen het wondje in ieder geval goed schoonmaken en afplakken of dichten waardoor de kans op ontsteking oid enorm afneemt!. dan kun je morgen alsnog naar je eigen pc gaan, maar dan heb je er iig alles aan gedaan om complicaties te voorkomen.

ik hoop echt voor je dat het niets ergs is en het allemaal wel mee valt.

veel sterkte en succes, hoop dat je een beetje slaapt vanacht!

denk aan je en hou je topic in de gaten in de hoop op goed nieuws

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een (kort welliswaar) nachtje slapen heeft me goed gedaan. Dat druppeltje bloed, hoe klein dan ook, maakte dat ik behoorlijk begon te panikeren. Dat soort overreageren krijg je wanneer tot dan toe alles supervlot verlopen is en er plots toch iets aan de hand lijkt te zijn.

Het ventje heeft gisterenavond wat isobetadine op de risicoplaats gedaan, en liefdevol voorzien van een pleister. Vanmorgen hetzelfde ritueel en ook door een klein beetje op de wonde te duwen, is er nu niks meer te zien. Zijn theorie van het opgeloste draadje als oorzaak van het beetje bloed lijkt dus meer en meer aannemelijk.

Toch voor alle zekerheid even contact opgenomen met de PC. Maar het is zaterdag en we zitten in een verlengd weekend. Dus ik zal vermoedelijk nog even geduld moeten hebben voor ik door hem gecontacteerd word.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey sendai ik heb verleden week (4weken po)hetzelfde meegemaakt

naar de kliniek gegaan en het was indd een opgelost draadje die naar buiten probeerde te komen

moest ook isobetadine aandoen en een pleister en 3 dagen later was er niks meer van te zien

dus nie te veel zorgen maken en toch nog van je weekend genieten ;))

grts V

sorry bedoelde een onopgelost draadje :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He meid ...wat een dompertje op de feestvreugde.

Maar komt vast goed hoor.Laat je er niet te veel door bijinvloedden.

En wat een mooie maat.Als ik meet kom ik ook op de grens van 80 C/D.

volgende week is het voor mij ook 6 weken dus ben benieuwd wat het eind resultaat word!!

Enne nog ff kan je wel een nieuwe spiegel kopen...die slijt nu zo snel hahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet echt een whauw-weekend achter de rug. Soms zag het er allemaal wel weer oke uit, maar dan had ik toch weer bloed bij het verversen van de pleister en kreeg ik weer een dip.

Vanmorgen dan eindelijk het verlossende telefoontje van Veerle. Na 9 weken kan het idd niet anders zijn dan een draadje dat zich naar buiten gewerkt heeft, de isobetadine en de pleister had ik prima gedaan en straks mag ik voor alle zekerheid even binnenspringen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bruno heeft vakkundig de boosdoener verwijderd. Anderhalve centimeter lang, amper een haar dik en dat heeft dus heel mijn weekend verpest... Grrrr

Verder ben ik dus opnieuw veroordeeld tot twee weken douchen ipv lekker relaxed een badje te nemen en moet ik rechts even stoppen met de siliconengel te smeren. Maar verder ben ik opnieuw helemaal happy...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien verbeeld ik het me of is het puur toeval, maar de kant die afgelopen weekend zo voor paniek zorgde lijkt nu super te genezen. Links ben ik de silliconengel blijven smeren en rechts is er nu dus bijna een week dagelijks isobetadine op gesmeerd en daarna mooi afgestopt met een pleister en hoewel dat litteken eerst een stuk langer was dan het linkse, is het nu duidelijk kleiner en lichter ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

11 weken PO

Wat een wereld van verschil!

Veel van die 'verschillen' waren te verwachten. De leuke jurkjes die nu eens zo mooi staan, de topjes met open rug die je nu BHloos aankan, de BH die nu de functie van ondersteunen ipv benadrukken gekregen heeft, de bikini's waar je de vulling uit kan zwieren. Het voor de spiegel staan en na al die tijd nog steeds niet genoeg krijgen van de aanblik van je boobies en ga zo nog maar even door.

Maar waar ik me niet aan verwacht had, was dat mijn grote idool hier zo zou falen, wat een teleurstelling!

Ik ben een fan van Marlies Dekkers van het eerste uur. Winkelen bij Marlies was als thuiskomen voor mijn kleine tietjes. Géén bh kon, wat die van Marlies wel lukte. Met een Marliesje had ik steeds het gevoel dat ik wèl vrouw was, wèl borsten had en mocht mijn decolleté (voor zover daar sprake van was) gezien worden. Je kan je dan ook wel voorstellen dat ik vol verlangen uitkeek naar de dag dat ik mijn nieuwe boobies in een aangepast Marliesje kon steken.

Nu, drie shoppogingen en evenveel setjes later weet ik het wel zeker: Marlies maakt supermooie schattige dingen in A, B en C cupjes, maar vanaf een D opteert ze voor het model 'harnas'.

Bye Marlies, het ga je goed maar ik ga op zoek naar een merk dat beter aansluit bij mijn nieuwe borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.