Ga naar inhoud

HELPPP! Twijfel tussen 355, 375, 400, 425, 450 motiva full


Aanbevolen berichten

Hey dames,

 

ik twijfel tussen 355, 375, 400, 425, 450 Motiva full. Ik ben bij faceland geweest en daar was mij max. 355 terwijl dr. Nio mij 450 aanraden. Ik wil niet dat het té groot word maar zeker niet te klein. Help!

Ik heb nu cup aa en draag altijd maximizer bh‘s maar dat vind ik te klein. Wil zeker een stukje groter als dat. Ik ben 1.68 en 58 kilo en mij borstbreedte is 11 cm. Ik wil ook een beetje side boob maar niet te veel, en ik wil ze dicht bij elkaar. Wat zou ik kiezen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dicht bij elkaar is (deels) afhankelijk van je voorsituatie. Er zijn echter artsen die hier wel een aanpassing in willen en kunnen maken en Nio is daar 1 van. Dat zal hij ook van doen als hij de 450 gaat plaatsen (12,5 cm breed). Heb je foto's laten zien van wat je mooi vindt? 

Met jouw wensen zou ik wel voor de full projectie gaan, dat is ook wat ze bij faceland hebben geadviseerd. De meesten hadden achteraf groter gewild.

Ik zou dus voor de 425 of 450 gaan als je wel lekker groot wilt. Er zit maar 0,2cm verschil in projectie, maar het verschil in breedte kan wellicht voor jou de doorslag geven. En het is maar een eetlepel verschil hè, dus

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Misseye 

Op welke cup zou je volgens Nio uitkomen met 450 cc?

Ik heb exact dezelfde lengte en exact hetzelfde gewicht als jij, en heb nu een 70F cup. Is jouw onderbreedte ook 70 cm?

Mijn implantaten zijn kleiner dan mijn borstbreedte (10,25 cm vs 11,5 cm) ws ivm voorkomen van zichtbare randen omdat ze bij mij vóór de spier zijn geplaatst, dus ik heb geen sideboob.

Ik neem aan dat ze bij jou dual plane geplaatst gaan worden? 

70F Klinkt heel groot, maar nepborsten ogen zeker 2 maten kleiner dan natuurlijke borsten, in kleding zien mijn borsten eruit als een grote C cup, en bloot als een kleine D cup; bij mijn lichaamsbouw precies goed vind ikzelf , niet te klein en niet te groot.

Ik zou niet twijfelen en kiezen voor 450 cc, Nio's advies dus.

Ze zullen zeker niet te groot worden, denk ongeveer een D- of E-cup met sideboob.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben wat zwaarder dan jou, maar had een lege AA en kreeg 2,5 week geleden Motiva 450cc full dual plane. Ik had wel een borstbreedte van 12,5 cm, dus helaas geen extra opvulling tussen de borsten. Ik zit tot dusver op 80D. Weet niet of het nog veranderd omdat het nog niet volledig is gezakt. Maar ga er niet vanuit dat het minder wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 500 full round ergonomix Motiva (13 cm) en had eerst Mentor 280 (12 cm). Ik vond dat ik teveel ruimte tussen m'n borsten had en nu ben ik super blij.

De 1.5 cm zal zeker netjes verdeeld worden. Ligt echt aan de kunde van de arts maar ook waar de arts zelf achter staat.. Mijn eerste arts ging meer op safe, en mijn tweede arts zoekt misschien meer de grens op.. Anyhow ik ben blij 🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, pambbg zei:

Ik heb de 500 full round ergonomix Motiva (13 cm) en had eerst Mentor 280 (12 cm). Ik vond dat ik teveel ruimte tussen m'n borsten had en nu ben ik super blij.

De 1.5 cm zal zeker netjes verdeeld worden. Ligt echt aan de kunde van de arts maar ook waar de arts zelf achter staat.. Mijn eerste arts ging meer op safe, en mijn tweede arts zoekt misschien meer de grens op.. Anyhow ik ben blij 🙏


Heb jij een album? Ben benieuwd hoe ze zijn geworden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Robijntje02 zei:

@pambbg Ik lees dat jouw implantaten 13 cm zijn, maar wat is jouw borstbreedte?

Ik ben eigenlijk ook wel heel erg nieuwsgierig naar jouw resultaat.. 🙂

 

Lastig te zeggen. M'n eerste pc zei 12 cm en m'n tweede pc zei dat er 13 cm in zou kunnen.

Ik weet het dus eigenlijk niet. Maar ik denk dus ook dat de ene pc 'veiliger' meet en de ander meer de grens kan opzoeken... 

Toen ik dit jaar weer bij m'n eerste arts op consult ging en vertelde dat ik niet tevreden was over oa de ruimte tussen mijn borsten, zei ze dat dit helaas niet aan te passen was.

Bij het consult bij de arts door wie ik uiteindelijk ben geopereerd kon dit wel...

 

Ik zal je foto's sturen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Ha ha, haal alle boobs door elkaar..

Had al een pb-tje van jouw boobs gehad @pambbg en hierop ook al gereageerd zie ik nu.. 🙈

Wel zou ik graag nog willen weten wat jouw borstbreedte is?..

Haha dat dacht ik al maar ik haal het ook door de war 🤨

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 26-7-2020 om 18:18, Whisper zei:

Ik ben wat zwaarder dan jou, maar had een lege AA en kreeg 2,5 week geleden Motiva 450cc full dual plane. Ik had wel een borstbreedte van 12,5 cm, dus helaas geen extra opvulling tussen de borsten. Ik zit tot dusver op 80D. Weet niet of het nog veranderd omdat het nog niet volledig is gezakt. Maar ga er niet vanuit dat het minder wordt. 

Zou ik je album eens mogen bekijken?

Ik krijg ook 4 september 450 maar twijfel nog aan de 500 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.