Ga naar inhoud

Dr. Nio of Hupkens


Aanbevolen berichten

Hallo dames 

 

Wie raden jullie aan en waarom juist niet of juist wel ? 

Ik ben al bij dr. Hupkens op gesprek geweest (2x) en vind het in tegenstelling tot veel andere dames een aardige man en vind ze werk ook erg mooi.  Helaas lees ik veel negatieve dingen over praktijk Diana Gabriels, daardoor ga ik twijfelen. Nu heb ik ook wat dingen over dr. Nio gelezen maar kan niet heel veel over hem vinden. Hij schijnt juist vaak veel groter dan de meeste artsen gaan, ook zijn werk is super mooi. 

 

Nu twijfel ik dus bij dr. Hupkens vanwege Diana en het feit dat er toch hier en daar wat vrouwen zijn die ontevreden zijn over littekens bijvoorbeeld. 

En bij dr. Nio twijfel ik omdat ik lees dat er dames zijn die bij 3 artse langs gaan die all drie zeggen nee is te groot voor je lichaam maar dr. Nio doet het toch. Er zal toch wel een reden zijn dat de andere artsen zeggen het niet te doen ? 

Is hij dan wel verantwoord of wil die gewoon het grootste resultaat halen. ?? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Meis, lastig om zo’n keuze te maken dit moet je vooral doen met je gevoel.

Zelf ben ik bij beide klinieken op consult geweest, persoonlijk vond ik de kliniek van GB verschrikkelijk leek wel een uitverkoop zo druk, de arts die ik kreeg vond ik vreselijk onaardig.

Daarbij lees je regelmatig dat de  nazorg van GB slecht is, misschien kan je  de arts direct benaderen en de operatie buiten de kliniek om doen, geloof dat ze vaker.

 
Dr Nio staat inderdaad bekend om zijn grote borsten maar dit is ook echt afhankelijk wat jij wil, @Robijntje02 heeft bijvoorbeeld 255 cc gekregen, ik 500 cc maar maar mijn borsten zijn ook echt niet extreem groot hoor. Zelf vind ik het een fijne en eerlijke arts, met een goeie nazorg.


Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MelissavK na het lezen van verhalen op het forum besef ik dat nazorg wel het allerbelangrijkste is. Je hoort mindere verhalen over DG Ik twijfel niet over de kunde van de arts maar je zou maar eens pech hebben na de operatie.
Ja een hele moeilijke keuze ! 

Duurder is niet perse beter hoor. 
Maar betreft DG prijstechnisch is Het aantrekkelijk maar Nio heb je denk het volledige pakket . Ik ben wel in Park kliniek geopereerd maar door dr Braam. Ook een hele kundige arts.

Succes meid met de keuze !

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door Dr. Nio geopeerd. En zou hem 100% aanraden! Incl. Parkkliniek. 

Hij luistert exact naar je wensen. Er worden ook genoeg dames door hem geopereerd die niet zo groot willen. Zoals @Robijntje02, zie haar topic.

Gewoon je wensen aangeven en foto's laten zien. 

Hij heeft mij exact gegeven wat ik wou en ben super tevreden. 

Daarnaast ook een top kliniek, super aardige mensen. 

 

Met Dr. Hupkens heb ik geen ervaring. Veel goede verhalen over hem gelezen. 

Heb wel ervaring met de kliniek van Diana Gabriels. En geen positieve. Net zoals @Lindan zegt; als alles goed gaat prima, maar ohwee als er complicaties ontstaan.

Dan is de communicatie super slecht en worden afspraken niet na gekomen. Ik heb letterlijk 1000 euro weg gegooid door hun. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, MelissavK zei:

@bent001. Bedankt voor je bericht. 

Mag ik vragen wat voor protheses jij hebt ? 

Bij Hupkens is het sowieso Motiva. 


Ik heb de Eurosilicone protheses, 500 cc 85% gevuld (bij mij zou bij 100% de randen zichtbaar worden) 

Tot zover heel tevreden, wilde zelf geen Mentor omdat ik deze harder en stug vind.

Deze worden ook gebruikt in de kliniek, dus als daar je voorkeur bij ligt kan je dat ook aangeven.  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben door Hupkens geopereerd via DG. Ik heb geen complicaties gehad dus kan 

er niet over oordelen hoe het dan gaat. De kliniek was prima bereikbaar voor vragen zowel voor als na de operatie.

Hupkens heeft pracht werk geleverd. Hij kijkt heel goed naar wat bij je lijf past en mogelijk is. Mijn borsten zijn mooi en niet overdreven groot en ze staan dicht bij elkaar. Ik ben echt super tevreden. Ik post vandaag even nieuwe foto’s. Nu 6 weken po. Als je in mijn album wilt kijken hoor ik het wel. Succes met de keuze! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Savien zei:

Hi! Zelf ben ik op consult geweest bij Bergman Clinics (dr. Koopman). Daar word ik binnenkort als de corona het toe laat geopereerd. 
Ik zou het qua de sfeer die daar hangt en de professionaliteit al aanraden. Tot nu toe is er echt de tijd voor me genomen en ik kan met al mijn vragen terecht. 
DG heb ik ook veel voorbij zien komen en merk echt dat daar hele positieve maar ook hele negatieve verhalen vanaf komen. 
 

Volg vooral wat je gevoel zegt. Het is niet zomaar een ingreep en als je nu al twijfelt over de praktijk is het wellicht niet de praktijk voor jou. 


Same here! Ben geopereerd bij Bergman Clinics 6 weken geleden (dr Luijendijk) en ben echt mega tevreden over álles. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Op 19-4-2020 om 08:58, Silly23 zei:

Ik ben door Hupkens geopereerd via DG. Ik heb geen complicaties gehad dus kan 

er niet over oordelen hoe het dan gaat. De kliniek was prima bereikbaar voor vragen zowel voor als na de operatie.

Hupkens heeft pracht werk geleverd. Hij kijkt heel goed naar wat bij je lijf past en mogelijk is. Mijn borsten zijn mooi en niet overdreven groot en ze staan dicht bij elkaar. Ik ben echt super tevreden. Ik post vandaag even nieuwe foto’s. Nu 6 weken po. Als je in mijn album wilt kijken hoor ik het wel. Succes met de keuze! 

Hoi @Silly23 zou ik in jouw album mogen kijken, heb volgende week afspraak bij dr Hupkens en zou graag wat meer van zijn werk willen zien groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben bij dr Nio geweest en de nazorg was TOP! 
 

Van DG en de nazorg heb ik tot nu toe weinig goeds gehoord. 
 

Desnoods op consult gaan en dan je gevoel volgen. Ik was meteen “verkocht” door Nio zijn aanpak. Maar dat is voor iedereen anders. Succes met beslissen! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Special-Me zei:

Ik ben bij dr Nio geweest en de nazorg was TOP! 
 

Van DG en de nazorg heb ik tot nu toe weinig goeds gehoord. 
 

Desnoods op consult gaan en dan je gevoel volgen. Ik was meteen “verkocht” door Nio zijn aanpak. Maar dat is voor iedereen anders. Succes met beslissen! 😘


Ik wou groot, maar hier zie je wel wat voorbeelden van een kleiner formaat. 
Die keuze maak je nog altijd zelf, en de arts zal wel luisteren naar je wensen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Silly23 jaaaaa dankjewel en super lief! Nog 5 dagen haha de zenuwen beginnen nu toch wel wat te komen ... eerst kon ik ze nog een beetje weg doen maar nu als ik bv net als deze ochtend wakker schiet dan kan ik niet meer verder slapen want me hoofd gaat al meteen ermee aan de gang 😅🤣

 

Het is indd een eigenaardige man in de omgang maar hoor zeker hele goede resultaten van hem en mooie boobies 

Ik ga een kijkje nemen 🙏

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Silly23 zei:

@Lilve @Petra84@petra84 ik ga jullie toevoegen. Zal morgen ook even een bijna 6 maanden update plaatsen.

 

Ik ben dan van het werk van Hupkens. Hij is wat vreemd in omgang maar een top chirurg die prachtig werk levert met een mooi decolleté. 

 

@petra84 vast succes met je operatie. Wordt vast prachtig!!! 

Thanx @Silly23. Goed om te horen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.