Ga naar inhoud

Charlie25 : 21 april 2020 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, 

 

Ik heb 1 consult gehad bij Dr. Verdonck. Een hele aardige man! Het ging achteraf gezien zo snel allemaal en mocht helaas ook geen foto's bij het passen maken. Ik ga dus graag nog een tweede keer langs. Ik heb 75a (volgen Verdonck een kleine b) en wil graag naar een c/d

 

Zelf weet ik niet zo goed wat voor soort implantaat ik moet kiezen. Dus keuzestress.. 
Je kon kiezen uit mentor, motiva ergonomix of progressive plus. Het meeste nijg ik naar mentor of motiva progressive plus. Ik zie van allemaal mooie foto's en ervaringen. Hoe ben jij uit je keuze gekomen? of wat gaf de doorslag?

 

Groetjes,

 

Charlotte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Charlie25

Welkom op de forum? lastig he om een keuze te maken. Heeft de PC wel je borsten opgemeten? wel erg belangrijk voor het maken van de keuze.

En wat wil je zelf bereiken ?
 

En Herkenbaar hoor , mijn eerste afspraak ging ook zo snel. Protheses van alle soorten maten op tafel , en ik heb alleen een beetje kunnen voelen. En verder nooit gepast.
 

De vraag hoe ik tot een keuze prothese kwam? Ik wilde volle natuurlijk ogende borsten. Maar bij de anatomische vorm borsten was ik weer bang voor een platte bovenkant . Te volle bovenkant was ik weer bang voor het minder natuurlijke look. Dus..

Mijn voorsituatie was lege slappe borsten. Ik had een foto meegenomen wat ik zelf erg mooi vind. Op basis daarvan gevraagd aan de pc wat er voor nodig is om weer stevige natuurlijke ogende borsten te krijgen en liefst zo ongeveer als op de foto?

Dus bij mij heeft de PC de keuze gemaakt.

En dat was de motiva ergonomix.

 

Maar toch heb ik getwijfeld tot aan de operatie. Je leest hier toch wel vaak dat vrouwen spijt hebben van de maat.

 

succes met het maken van de keuze!?

 

liefs ,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies wat jij zegt. Ik wil niet hangende borsten maar een te volle bovenkant vind ik niet mooi. Ik wil ook niet te veel laten bijsteken en denk door ronde protheses wat meer volume te creëren aan de bovenkant. 

Verdonck had alles opgemeten, maar liet niet echt een iets los over wat hij vond. Terwijl ik toch wel even die bevestiging/advies nodig heb van hem. Daarom is het wel super fijn dat je hier foto's van voor en na de operatie kan zien op dit forum. Dat neemt alleen niet mijn twijfels weg. De volgende keer neem ik foto's mee en ga ik wat duidelijker om zijn mening vragen. Goede tip!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Charlotte!

 

ik ben bij twee verschillende klinieken op consult geweest. Ik heb bij beiden gezegd dat ik mooie, natuurlijk ogende borsten wil. Niet te groot, niet te klein, en mijn voornaamste voorwaarde was dat ik absoluut geen zichtbare randen wil hebben aan de bovenkant/zijkant. De eerste (boerhaave kliniek) wilde anatomische implantaten bij mij plaatsen, dual plane, en max 270 cc. Ik had alleen niet een heel prettig gevoel bij deze pc.


De tweede (Bergman Clinics) wilde ronde implantaten, dual plane, en dacht aan rond de 300/325 cc. 
Omdat ik bij deze arts een veel prettiger gevoel kreeg, en ook door research te doen erachter kwam dat je ook met ronde implantaten dual plane geplaatst een soort “druppelvorm” krijgt, ben ik in dit advies meegegaan. Uiteindelijk heeft mijn chirurg 4 verschillende maten protheses voor mij besteld, en gaat dus tijdens de operatie kijken wat het mooist past op basis van mijn wens. Ook ik heb foto’s meegenomen om te laten zien van wat ik erg mooi vind en graag zou willen. 
 

Keuze in welk merk protheses had ik niet, ze werken alleen met mentor volgens mij. Ik krijg dus mentor, moderate plus, cohesive I. 
 

Succes met je keuze! ??

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! 
 

ik wordt 31 maart geopereerd door dr. Verdonck.

in samenspraak zijn we op 335cc motiva ergonomix (achter de spier) gekomen. 
ik heb veel inspiratie opgedaan op instagram.

de pagina van de Chirurg Wouter van der pot en de pagina van mymotiva heeft mij enorm geholpen bij de keuze! 
 

succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, dientje zei:

Hey! 
 

ik wordt 31 maart geopereerd door dr. Verdonck.

in samenspraak zijn we op 335cc motiva ergonomix (achter de spier) gekomen. 
ik heb veel inspiratie opgedaan op instagram.

de pagina van de Chirurg Wouter van der pot en de pagina van mymotiva heeft mij enorm geholpen bij de keuze! 
 

succes! 

Bedankt voor je reactie! Ik heb al even een kijkje genomen op de motiva pagina. Bedoel je de Instagram pagina van Wouter van der pot? Heb helaas geen insta

 

Spannend, nog maar een maandje wachten dan ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-3-2020 om 19:14, Veerveertje zei:

Hi Charlotte!

 

ik ben bij twee verschillende klinieken op consult geweest. Ik heb bij beiden gezegd dat ik mooie, natuurlijk ogende borsten wil. Niet te groot, niet te klein, en mijn voornaamste voorwaarde was dat ik absoluut geen zichtbare randen wil hebben aan de bovenkant/zijkant. De eerste (boerhaave kliniek) wilde anatomische implantaten bij mij plaatsen, dual plane, en max 270 cc. Ik had alleen niet een heel prettig gevoel bij deze pc.


De tweede (Bergman Clinics) wilde ronde implantaten, dual plane, en dacht aan rond de 300/325 cc. 
Omdat ik bij deze arts een veel prettiger gevoel kreeg, en ook door research te doen erachter kwam dat je ook met ronde implantaten dual plane geplaatst een soort “druppelvorm” krijgt, ben ik in dit advies meegegaan. Uiteindelijk heeft mijn chirurg 4 verschillende maten protheses voor mij besteld, en gaat dus tijdens de operatie kijken wat het mooist past op basis van mijn wens. Ook ik heb foto’s meegenomen om te laten zien van wat ik erg mooi vind en graag zou willen. 
 

Keuze in welk merk protheses had ik niet, ze werken alleen met mentor volgens mij. Ik krijg dus mentor, moderate plus, cohesive I. 
 

Succes met je keuze! ??

Hoi

 Mag ik vragen hoe dat net zit met betaling dan?

Moet je al die protheses dan betalen?

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij Verdonck geweest en ik heb uiteindelijk voor de Motiva progressive plus gekozen, mede op aanraden van Verdonck. 
Vanwege de blueseal en wat ik allemaal had gelezen ben ik uiteindelijk voor motiva gegaan. Omdat ik volume boven miste ging ik dus voor de plus. 
 

prothesekeuze is heel persoonlijk, ik denk dat daarom Verdonck zich er nog niet helemaal uitlaat. Zou je kiezen voor Motiva, dan denkt hij vast mee over de twee varianten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, ik ben ook bij Verdonck geweest en heb ook gekozen voor Motiva Progressive plus omdat ik ook wat volume wou boven. 

Verdonck noemt het een 'lichte push-up' en wist mij ook te vertellen dat dit momenteel wel het meeste gekozen werd. 

Ik heb altijd push-up bh's gedragen, vandaar ook mijn keuze. Ik ben vandaag 7 dagen PO dus kan nog niet veel zeggen over het resultaat.... verband nog steeds om... wel gisteren al een eerste keer gaan piepen ? en ik verschoot dat de nieuwe boobs wel groter zijn dan mijn verwachting. Uiteraard is er nog wat zwelling en zal alles ook nog wat zakken ...

Ben momenteel nog steeds blij dat ik bij mijn eerste keuze ben gebleven want hij stelde mij 2 maten voor (205/220 of 220/235).

Zelfs nog op de dag van de ingreep vroeg hij of ik zeker was van mijn keuze (205 L - 220 R)  :) ik kon nog kiezen tot de laatse minuut terwijl hij alles kwam aftekenen.   Ben nogal fijn gebouwd dus wil dat alles in proportie blijft ?

 

Veel succes met je keuze! Het is inderdaad moeilijk om deze beslissing te nemen maar weet dat jij enorm veel ervaring heeft en zeker weet waar hij mee bezig is. Toi toi, ik duim voor je!! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, MissRoxy zei:

Hoi

 Mag ik vragen hoe dat net zit met betaling dan?

Moet je al die protheses dan betalen?

 

Groetjes


Wat Nog even wachten zegt klopt! Ze gebruiken daar niet de echte protheses voor en kost dus niks extra’s. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook bij Verdonck geopereerd. Het is inderdaad niet gemakkelijk die keuze van het implantaat. Hier ook veel gelezen en bekeken. En dan nog is het moeilijk want iedereen heeft een andere voorsituatie. Ik heb dan ook nog brede borstkas en tubulaire borsten, dus geen normale referentie. Maar ben zeer tevreden van het resultaat tot hiertoe. Verdonck heeft mij 2 maten laten passen die hij dacht dat het beste bij mij zouden passen. Dan was het kiezen voor het soort implantaat. Ik heb voor het meest natuurlijke gekozen. Motiva ergonomix 355cc. Hij stelde ook wel de push up voor, maar omdat ik bang was met mijn brede borstkas en de borsten voordien vrij hoog al zaten, wou ik liever geen push up. Was bang dat het dan allemaal te hoog zou zitten. Ik ben vrij snel nadien geopereerd en ben bij dezelfde keuze gebleven. Ook bij mij stelde hij tijdens het aftekenen nog eens de vraag wat ik wou en of ik zeker was. Nu 3 weken po en ze voelen alsof ik nooit anders gehad heb. Geen pijn meer, alles voelt natuurlijk aan. Moet nog wel wat zakken, maar dat weten we ondertussen hier dat we geduld moeten hebben voor het echte eindresultaat ? . Succes met de keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 months later...
Op 4-3-2020 om 10:29, ishy zei:

Hey, ik ben ook bij Verdonck geweest en heb ook gekozen voor Motiva Progressive plus omdat ik ook wat volume wou boven. 

Verdonck noemt het een 'lichte push-up' en wist mij ook te vertellen dat dit momenteel wel het meeste gekozen werd. 

Ik heb altijd push-up bh's gedragen, vandaar ook mijn keuze. Ik ben vandaag 7 dagen PO dus kan nog niet veel zeggen over het resultaat.... verband nog steeds om... wel gisteren al een eerste keer gaan piepen ? en ik verschoot dat de nieuwe boobs wel groter zijn dan mijn verwachting. Uiteraard is er nog wat zwelling en zal alles ook nog wat zakken ...

Ben momenteel nog steeds blij dat ik bij mijn eerste keuze ben gebleven want hij stelde mij 2 maten voor (205/220 of 220/235).

Zelfs nog op de dag van de ingreep vroeg hij of ik zeker was van mijn keuze (205 L - 220 R)  :) ik kon nog kiezen tot de laatse minuut terwijl hij alles kwam aftekenen.   Ben nogal fijn gebouwd dus wil dat alles in proportie blijft ?

 

Veel succes met je keuze! Het is inderdaad moeilijk om deze beslissing te nemen maar weet dat jij enorm veel ervaring heeft en zeker weet waar hij mee bezig is. Toi toi, ik duim voor je!! 

 

hoi @ishy en @Imker zou ik mee in jullie albums mogen kijken? Ik heb ook progressive plus gekregen. Thx! 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Joycee zei:

Hallo 

Mijn operatie staat gepland op 21 september. Ik heb eveneens gekozen voor de motiva progressive plus implantaten. Ik vraag me wel nog steeds af hoe dit er in werkelijkheid uitziet. Zou ik eventueel mogen een kijkje nemen in jullie album alstublieft? 

 

@Imker @ishy @Valenti7

 

Dankjewel !!! 

 

Hoi @Joycee tuurlijk ☺️ ik heb je toegevoegd. Ik ben wel nog maar 13 dagen PO dus nog niet het finale resultaat 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Valenti7 Oooh wow wat een mooi voorsituatie al! Ze zijn echt wel mooi! Ik had al schrik voor het push up effect, maar als ik het bij jou zie valt het goed mee. Zeker aangezien ze nu nog zullen dalen. Zeer mooi!

 

Ik herinner me nog dat Dr Verdonck zei achter mijn spier. 

 

Mijn mening stond vast op 295 cc. Door hier heel wat te lezen heb ik het gevoel dat dit te weinig zal zijn. Ik heb momenteel een kleine B 70 en start dus met praktisch niks. Wanneer ik 350 cc paste voelde ik me wel heel zwaar waardoor ik dit niet wou. Nu twijfel ik nog tussen 315 cc of 335 cc. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Joycee zei:

@Valenti7 Oooh wow wat een mooi voorsituatie al! Ze zijn echt wel mooi! Ik had al schrik voor het push up effect, maar als ik het bij jou zie valt het goed mee. Zeker aangezien ze nu nog zullen dalen. Zeer mooi!

 

Ik herinner me nog dat Dr Verdonck zei achter mijn spier. 

 

Mijn mening stond vast op 295 cc. Door hier heel wat te lezen heb ik het gevoel dat dit te weinig zal zijn. Ik heb momenteel een kleine B 70 en start dus met praktisch niks. Wanneer ik 350 cc paste voelde ik me wel heel zwaar waardoor ik dit niet wou. Nu twijfel ik nog tussen 315 cc of 335 cc. 

 

Hoi @Joycee dank je ☺️ ik ben er enorm blij mee. Ik wou niet het overdreven puch up effect wel wat volume bovenaan maar had ook bang dat de ergonomix in mijn geval hangborsten zou geven na verloop van tijd en dat wou ik dan ook weeral niet. Ik heb me suf gegoogeld naar afbeeldingen maar ik vond vooral foto's van ergonomix. Die trouwens ook heel mooi zijn. Vandaar het leuke om hier toch wat foto's te kunnen zien bij sommige dames met de progressive plus. Als de mijne nu nog wat zakken en zachter worden ben ik helemaal gelukkig 😊

Over de maat heb ik ook lang getwijfeld tussen 285 en 300 cc maar ben tevreden dat ik voor 285 ben gegaan. Omdat ik denk dat 300 voor mij persoonlijk groot zou zijn. Het hangt echt van je voor situatie af. Maar hij adviseert je wel goed op basis van wat je wilt 👍🏼

Ik geloof dat Dr Verdonck meestal wel dual plane plaatst zoals ook bij mij het geval was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.