Ga naar inhoud

Twijfel, twijfel, twijfel


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb hier 2 jaar geleden ook al eens wat geplaatst, ik heb de bv toen uitgesteld. Ik had toen consult bij Diana en die wilde er 500 voor de spier inpompen wat me heel erg afschrok.

 

Ik ben gisteren op consult geweest bij velthuis kliniek. Na het bespreken van mijn wensen( ik wil ze graag opgevuld hebben omdat ze slap zijn en wat hangen) en het opmeten en passen, stelde hij mij 3 mogelijkheden die beste bij mijn opgemeten maat en het soort prothese past.

375 hp rond dual plane. Mooie vrouwelijke borsten.

Of 450 hp rond dual plane. Borsten die gezien mogen worden. 

560 hp rond dan zouden het echt hele grote worden maar het zou passen. Deze heb ik gelijk afgeboekt.

Mijn eigen maat is 75c op dit moment. Ben 1.72 en 62 kg.

 

Nu kan ik maar niet kiezen en blijf ik zo twijfelen. Ik wil geen overdreven borsten. Maar ik wil wel dat ze mooi opgevuld zijn. Bij 450 ben ik bang dat ze veel te groot zijn en bij 375 ben ik bang dat het liftende effect minder is.omdat de ruimte voor groter er wel is. Ik voeg hier een foto van mijn huidige situatie bij. Heeft iemand misschien vergelijkbare situatie of foto's van hoe het geworden is?

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, polemommy zei:

Hoi hoi, ik had bij alle drie chirurgen aangegeven dat ik een lift (zonder lift) wil, daarom hebben ze alle drie anatomisch gezegd. Ik heb nu anatomische voor de spier en ben super tevreden. Als je wilt, voeg ik je aan mijn album toe.

Die vraag stelde ik hem ook.. 400 wilde ik ook, maar dat raadde hij mij af. En hoe hij het uitlegde, begreep ik eruit dat de breedte die hij van de borst heeft opgemeten en het type prothese die hij wil plaatsen voor de mooiste lift, in grafieken dan staat welke cc daar beste bij past. Bij 375 heb ik een lift en word de borst in vergelijking niet nog breder. Als ik dan 400/425 neem, word de borst in verhouding breder Maar boven op niet voller als die 375.. pas bij 450 neemt de lift (protectie noemde hij het) pas toe en is de verhouding met de breedte weer goed. Alleen dan in zn totaal natuurlijk stukje groter als de 375 cc. Maar als ik dan kijk bij andere met 450 op de foto's en met wat ik van mezelf al heb ben ik bang dat het echt te groot Word.. en andersom bij 375.. tja is die dan goed opgelift... haha lastig lastig, ik lijk nu wel geobsedeerd, doe niks anders als borsten kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ProjectX zei:

Ik vind je borsten zo ook al heel mooi, maar dat terzijde haha! Ik zou dan ook voor 400 hp gaan, dan zit je er net tussenin. Heb je die ook gepast of niet? 

Dankje,Die vraag stelde ik hem ook.. 400 wilde ik ook, maar dat raadde hij mij af. En hoe hij het uitlegde, begreep ik eruit dat de breedte die hij van de borst heeft opgemeten en het type prothese die hij wil plaatsen voor de mooiste lift, in grafieken dan staat welke cc daar beste bij past. Bij 375 heb ik een lift en word de borst in vergelijking niet nog breder. Als ik dan 400/425 neem, word de borst in verhouding breder Maar boven op niet voller als die 375.. pas bij 450 neemt de lift (protectie noemde hij het) pas toe en is de verhouding met de breedte weer goed. Alleen dan in zn totaal natuurlijk stukje groter als de 375 cc. Maar als ik dan kijk bij andere met 450 op de foto's en met wat ik van mezelf al heb ben ik bang dat het echt te groot Word.. en andersom bij 375.. tja is die dan goed opgelift... haha lastig lastig, ik lijk nu wel geobsedeerd, doe niks anders als borsten kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bent001 zei:

Misschien een rare vraag maar waarom dan geen 400cc? En dan net wat je wilt high profile is wat voller en oogt iets broer maar vind het persoonlijk wel super mooi of gewoon rond wat ook super mooi is.


 

 

Die vraag stelde ik hem ook.. 400 wilde ik ook, maar dat raadde hij mij af. En hoe hij het uitlegde, begreep ik eruit dat de breedte die hij van de borst heeft opgemeten en het type prothese die hij wil plaatsen voor de mooiste lift, in grafieken dan staat welke cc daar beste bij past. Bij 375 heb ik een lift en word de borst in vergelijking niet nog breder. Als ik dan 400/425 neem, word de borst in verhouding breder Maar boven op niet voller als die 375.. pas bij 450 neemt de lift (protectie noemde hij het) pas toe en is de verhouding met de breedte weer goed. Alleen dan in zn totaal natuurlijk stukje groter als de 375 cc. Maar als ik dan kijk bij andere met 450 op de foto's en met wat ik van mezelf al heb ben ik bang dat het echt te groot Word.. en andersom bij 375.. tja is die dan goed opgelift... haha lastig lastig, ik lijk nu wel geobsedeerd, doe niks anders als borsten kijken

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Elvera87 zei:

Die vraag stelde ik hem ook.. 400 wilde ik ook, maar dat raadde hij mij af. En hoe hij het uitlegde, begreep ik eruit dat de breedte die hij van de borst heeft opgemeten en het type prothese die hij wil plaatsen voor de mooiste lift, in grafieken dan staat welke cc daar beste bij past. Bij 375 heb ik een lift en word de borst in vergelijking niet nog breder. Als ik dan 400/425 neem, word de borst in verhouding breder Maar boven op niet voller als die 375.. pas bij 450 neemt de lift (protectie noemde hij het) pas toe en is de verhouding met de breedte weer goed. Alleen dan in zn totaal natuurlijk stukje groter als de 375 cc. Maar als ik dan kijk bij andere met 450 op de foto's en met wat ik van mezelf al heb ben ik bang dat het echt te groot Word.. en andersom bij 375.. tja is die dan goed opgelift... haha lastig lastig, ik lijk nu wel geobsedeerd, doe niks anders als borsten kijken


hahaha herkenbaar hoor!  En de verklaring is logisch en duidelijk en geen optie ?Zelf heb ik wel 500cc Dual plane. Heb wel een 85% gevulde prothese wat een iets natuurlijke look geeft. Heb geen mega grote borsten hoor. Maar goed ook je voorsituatie hangt af van het resultaat, ik heb een wissel gehad dus dat is ook weer anders. Zijn ook genoeg meiden met een anatomische prothese die wel die natuurlijke look houden en geen lift nodig hebben gehad @Lindan dit heb jij toch ook? 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, bent001 zei:


hahaha herkenbaar hoor!  En de verklaring is logisch en duidelijk en geen optie ?Zelf heb ik wel 500cc Dual plane. Heb wel een 85% gevulde prothese wat een iets natuurlijke look geeft. Heb geen mega grote borsten hoor. Maar goed ook je voorsituatie hangt af van het resultaat, ik heb een wissel gehad dus dat is ook weer anders. Zijn ook genoeg meiden met een anatomische prothese die wel die natuurlijke look houden en geen lift nodig hebben gehad @Lindan dit heb jij toch ook? 
 

 

Ik denk dat de anatomische ook geen optie is voor mij, omdat de bovenkant erg slap en leeg is door zwangerschappen, moet het vooral daar ook opgevuld worden. Een anatomische is toch de druppel vormige? Heb jij fotos van hoe het er nu uitziet met 500 cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@elvera Ik moest effe snel lezen waar het over gaat !  Ik heb mijn borsten laten vergroten om eigenlijk dezelfde redenen. 
Ik heb na zwangerschappen ook een beetje hang borsten gekregen, plat aan de bovenkant, was een lege C /D.
Ik wilde natuurlijke ogende anatomische vorm die de boel ook oplift? . Ik heb dan gekozen voor :

Motiva Ergonomix 475cc /425cc.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Elvera87 zei:

Ik denk dat de anatomische ook geen optie is voor mij, omdat de bovenkant erg slap en leeg is door zwangerschappen, moet het vooral daar ook opgevuld worden. Een anatomische is toch de druppel vormige? Heb jij fotos van hoe het er nu uitziet met 500 cc?


hier ook het zelfde verhaal, alleen had ik een prothese wissel. Eerste bv voor mijn zwangerschappen en borstvoeding, nu waren ze echt ook slaper en leeg aan de boven kant. 100% gevuld werd mij ook afgeraden omdat de randen anders zichtbaar zouden kunnen worden.

Zal je toevoegen aan mijn album. Mijn linkerborst is nog niet goed ingedaald dus het geeft een beetje een raar beeld nu hoor en ik moet even een nieuwe foto plaatsten dus daar moet je even doorheen kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Herkenbaar wat je zegt, ik kijk ook alleen nog maar borsten.. Mijn vriend wordt er gek van. ??

 

Lastig hoor, als je het gevoel hebt dat het dan echt te groot wordt moet je het niet doen. Blijf altijd bij je gevoel. Eventueel kan je nog langs een andere pc om te kijken wat hij/zij aanraad en dan beetje vergelijken. Maar goed dat maakt het vaak ook weer moeilijker. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elvera87 ik had een 'platte'/ lege 70D cup, ook geen volume in bovenpool en heb full round Motiva implantaten gekregen van 'slechts' 255 cc. Niet zoveel cc dus, en toch zijn mijn borsten heel mooi en vol geworden, ondanks mijn slappe velletje.. Ik ben blij dat ik niet voor meer cc heb gekozen, ze zijn precies zoals ik wilde; niet te klein en niet te groot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 hours ago, Elvera87 said:

Ik denk dat de anatomische ook geen optie is voor mij, omdat de bovenkant erg slap en leeg is door zwangerschappen, moet het vooral daar ook opgevuld worden. Een anatomische is toch de druppel vormige? Heb jij fotos van hoe het er nu uitziet met 500 cc?

Die van jou hebben je minder leeggezogen dan die van mij hoor. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, ProjectX zei:

Herkenbaar wat je zegt, ik kijk ook alleen nog maar borsten.. Mijn vriend wordt er gek van. ??

 

Lastig hoor, als je het gevoel hebt dat het dan echt te groot wordt moet je het niet doen. Blijf altijd bij je gevoel. Eventueel kan je nog langs een andere pc om te kijken wat hij/zij aanraad en dan beetje vergelijken. Maar goed dat maakt het vaak ook weer moeilijker. 

Nou dat is denk een beetje het probleem, dat ik al 4 consulten gehad heb.. eigenlijk 3, want die van Diana gabriels reken ik niet mee, dat ging zo raar en daar is dit twijfelen door begonnen, zij was de 1e.  bij boerhaave zeiden ze 375 voor de spier, bij bergman 400 dual plane maar die gaf me vrij weinig uitleg.. en velthuis nam de tijd en gaf goed uitleg en kwam dus met 375 dual of 450 dual en met onderbouwing. Door al deze wisselende  adviezen maar toch bij elkaar liggende cc''s zie ik door de bomen het bos niet meer. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Robijntje02 zei:

@Elvera87 ik had een 'platte'/ lege 70D cup, ook geen volume in bovenpool en heb full round Motiva implantaten gekregen van 'slechts' 255 cc. Niet zoveel cc dus, en toch zijn mijn borsten heel mooi en vol geworden, ondanks mijn slappe velletje.. Ik ben blij dat ik niet voor meer cc heb gekozen, ze zijn precies zoals ik wilde; niet te klein en niet te groot. 

Met motiva ben ik niet bekend? Zal dat vergelijkbaar zijn met mentor hoog profiel rond? Want dan is jou situatie vergelijkbaar met de mijne.. jou cup maat was vooraf groter en met mijn 75c en  375cc komt het op zelfde neer denk ik.. ook al is elk lichaam anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat had ik dus ook; hoe meer consulten, hoe verwarrender..

Maar wel dus rond de +/- 400cc bij iedereen. 

Wat heb JIJ liever; voor de spier of dual plane? Daar moet je eens goed over nadenken.... 

Ik wilde graag voor de spier, dus toen Nio dit bij mij adviseerde, itt alle andere pc's die mij dual plane adviseerden, heb ik toch voor Nio gekozen en ben er nu heel blij mee.. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee @Elvera87 mijn cup was kleiner dan die van jou.

Bh's in maat 70D pasten mij het beste.

Ik heb ook een omvang van 70 cm.

Ik had ook wel 75C bh's, maar ondanks die C ipv D zijn deze toch iets groter dan 70D bh's hoor. Alleen de letter zegt niets; het gaat ook om de omvang.

70D zat goed bij mij; bij bh's in maat 75C waren de cups net te groot voor mij

(open aan de bovenkant), en bij bh's in maat 80B waren de cups (en de omvang ook) helemaal te groot voor mij... 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Motiva heeft de volgende projecties:

Mini, demi, full en corsé.

Full is idd vergelijkbaar met high profile en/of met corsé, denk ik.

Motiva is een redelijk nieuw implantaat.

Mentor is al best lang op de markt.

Mijn voorkeur ging uit naar Motiva, maar Mentor is ook gewoon een goed A-merk.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Ja dat had ik dus ook; hoe meer consulten, hoe verwarrender..

Maar wel dus rond de +/- 400cc bij iedereen. 

Wat heb JIJ liever; voor de spier of dual plane? Daar moet je eens goed over nadenken.... 

Ik wilde graag voor de spier, dus toen Nio dit bij mij adviseerde, itt alle andere pc's die mij dual plane adviseerden, heb ik toch voor Nio gekozen en ben er nu heel blij mee.. 

 

Ik weet wel zeker dat ik dual plane wil.. ivm dat voor de spier met ouderdom kan zakken. Weet jij of voor de spier dan groter uitpakt als dual plane? Is het dan dat de spier het kleiner maakt? Op je andere reactie van de cupmaat, snap ik wat je bedoeld.. bij mij is de 75 c in bh dat ie er beetje boven uitkomt en goed aansluit. Wat ik bedoel te zeggen als jij al een mooi resultaat en mooie grote hebt met jou cc,s dan kan ik dat met die 375 denk ik ook hebben en word 450 gewoon teveel.. haha pff t is zo moeilijk  probeer mezelf te overtuigen maar weet et gewoon niet en dat passen met een shirtje, zie ik niks aan.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Motiva heeft de volgende projecties:

Mini, demi, full en corsé.

Full is idd vergelijkbaar met high profile en/of met corsé, denk ik.

Motiva is een redelijk nieuw implantaat.

Mentor is al best lang op de markt.

Mijn voorkeur ging uit naar Motiva, maar Mentor is ook gewoon een goed A-merk.

Mini = low

demi = medium

full = high

corsé = extra high

 

1 minuut geleden, Elvera87 zei:

Ik weet wel zeker dat ik dual plane wil.. ivm dat voor de spier met ouderdom kan zakken. Weet jij of voor de spier dan groter uitpakt als dual plane? Is het dan dat de spier het kleiner maakt? Op je andere reactie van de cupmaat, snap ik wat je bedoeld.. bij mij is de 75 c in bh dat ie er beetje boven uitkomt en goed aansluit. Wat ik bedoel te zeggen als jij al een mooi resultaat en mooie grote hebt met jou cc,s dan kan ik dat met die 375 denk ik ook hebben en word 450 gewoon teveel.. haha pff t is zo moeilijk  probeer mezelf te overtuigen maar weet et gewoon niet en dat passen met een shirtje, zie ik niks aan.. 

ik ga vanavond even zitten kom je pb te beantwoorden :35: Misschien dat ik wat onduidelijkheden voor je weg kan nemen. 
 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Elvera87 herkenbaar die twijfel of 450cc niet te groot gaat zijn. Ik heb dat ook gehad. Mijn pc raadde mij de 450cc full round van motiva aan, omdat ik bij de 380cc demi motiva er op projectie achteruit zou gaan. Ik had 290cc anatomische protheses dus ik dacht jezus 450cc klinkt wel echt huge, maar ik ben er nu zo blij mee en al aan gewend (soms denk ik ietsje groter had ook gemogen, maar dat paste niet en zou ik naar corse moeten???‍♀️).

Ben benieuwd wat je gaat kiezen!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 18-2-2020 om 13:38, polemommy zei:

Hoi hoi, ik had bij alle drie chirurgen aangegeven dat ik een lift (zonder lift) wil, daarom hebben ze alle drie anatomisch gezegd. Ik heb nu anatomische voor de spier en ben super tevreden. Als je wilt, voeg ik je aan mijn album toe.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op 18-2-2020 om 13:38, polemommy zei:

Hoi hoi, ik had bij alle drie chirurgen aangegeven dat ik een lift (zonder lift) wil, daarom hebben ze alle drie anatomisch gezegd. Ik heb nu anatomische voor de spier en ben super tevreden. Als je wilt, voeg ik je aan mijn album toe.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.