Ga naar inhoud

Imke1991 : 15 mei 2020 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hoi, 

Gedurende enkele jaren wil ik een borstvergroting. Ik heb op zich mooie borsten maar ik vind grote borsten gewoon mooi en sexy! Ik ben 1.70 groot, weeg 58 kg en heb een c-cup. Ik zou graag naar een volle D willen gaan. Ik heb consultaties gepland bij Bosmans, Nelissen en Van Zele. Ik heb over alle drie zowel zeer positieve alsook negatieve recensies gelezen... Ik ben dus zeer nieuwsgierig! Mijn BF heeft 10 jaar geleden een borstvegroting laten uitvoeren door Bosmans. Ze is heel tevreden en ik vind haar borsten heel mooi. Intussen is ze echter 10 kg aangekomen en ik vind persoonlijk dat ze al een beetje gaan 'hangen'... (voor de spier geplaats). Omwille van het feit dat ik al wat borsten heb, heel sportief ben en graag snel zou herstellen, wil ik ze ook graag voor de spier.

Ivm met de implants, ik heb veel positieve dingen gehoord over Motiva ergonomix maar ook dat staat nog niet vast.

Het wordt dus afwachten wat het gaat worden -  zo spannend! 

IK houd jullie zeker op de hoogte!  Tips, ervaringen, medelotgenoten zijn altijd van harte welkom. 

 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Ld1234 zei:

@Imke1991 spannend!! Ben benieuwd welke adviezen ze gaan geven en voor welke pc je uiteindelijk gaat. Zelf heb ik motiva protheses, maar dan niet de ergonomix maar de full round 450cc voor die spier geplaatst. Heel blij mee. 

Ik ga je topic blijven volgen!

 

Liefs,

 

LD

Beste LD, 

Bedankt voor de reactie :)

Ik ben heel blij voor je dat je zo tevreden bent met het resultaat. Is het al lang geleden dat jij deze hebt laten plaatsen? 450 cc lijkt me al een redelijk volume. Heb je misschien een foto? Wel een onbeleefde vraag van me... Ik ben net nieuw hier! 

Groetjes

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Imke1991 zei:

Beste LD, 

Bedankt voor de reactie

Ik ben heel blij voor je dat je zo tevreden bent met het resultaat. Is het al lang geleden dat jij deze hebt laten plaatsen? 450 cc lijkt me al een redelijk volume. Heb je misschien een foto? Wel een onbeleefde vraag van me... Ik ben net nieuw hier! 

Groetjes

 

Ik ben 27 november geopereerd. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je een kijkje nemen.?

Mocht je vragen hebben dan mag je die altijd stellen. Dit was mijn 2e borstvergroting. 1e was 11 jaar geleden en toen had ik 290cc anatomische protheses laten zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Ld1234 zei:

Ik ben 27 november geopereerd. Ik zal je toevoegen aan mijn album, dan kun je een kijkje nemen.?

Mocht je vragen hebben dan mag je die altijd stellen. Dit was mijn 2e borstvergroting. 1e was 11 jaar geleden en toen had ik 290cc anatomische protheses laten zetten.

Dankjewel LD! Echt super mooi! Ik hoop ook zoiets te bereiken... Ik vind ze echt prachtig en zeker niet te groot bij u. Vroeg of laat zal ik ook een album aanmaken en dan kan ik je zeker ook toevoegen. Ben klein beetje jaloers ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Lindan zei:

@Imke1991

Ik heb de motiva Ergonomix , Wel dual plane gezet. 
Kwam van lege C/D . 
ik ben pas 10 dagen PO . Maar ben nu al tevreden.?

Dag Lindan, 

Ok, viel dat een beetje mee, dual plane? Heb al zoveel nare ervaringen (pijn en complicaties) gelezen hierover... Heb je een groot volume? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Imke1991 zei:

Dankjewel LD! Echt super mooi! Ik hoop ook zoiets te bereiken... Ik vind ze echt prachtig en zeker niet te groot bij u. Vroeg of laat zal ik ook een album aanmaken en dan kan ik je zeker ook toevoegen. Ben klein beetje jaloers ?

Thanks voor de lieve reactie?!! Neem foto's mee naar je consults voor te laten zien wat je mooi vindt! Ben heel benieuwd naar je updates en straks je uiteindelijke resultaat! 

 

Xx

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Imke1991 

Uiteindelijk vind ik het meevallen. Eerste 3 dagen was Wel afzien.

Gewoon goed je pijnstillers nemen. Lekker 2 weken vrij nemen ? en lekker laten verwennen.
 

PC vond dat dual plane bij het beste was. Volgens mij hebben wij qua maat wel dezelfde voor situatie . 
Maar ik had een beetje hang en vooral leeg???Dus ik had op zich wel wat borst maar geen volume. 
Ik voeg je toe in mijn album. Maar ik ben wel pas 10 dagen PO. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, Lindan zei:

@Imke1991 

Uiteindelijk vind ik het meevallen. Eerste 3 dagen was Wel afzien.

Gewoon goed je pijnstillers nemen. Lekker 2 weken vrij nemen ? en lekker laten verwennen.
 

PC vond dat dual plane bij het beste was. Volgens mij hebben wij qua maat wel dezelfde voor situatie . 
Maar ik had een beetje hang en vooral leeg???Dus ik had op zich wel wat borst maar geen volume. 
Ik voeg je toe in mijn album. Maar ik ben wel pas 10 dagen PO. 

Dag Lindan

Hartelijk dank! Binnenkort zal ik ook foto's maken en posten. Ik ben alles hier nog een beetje aan het uitzoeken hoe het werkt etc. Ik vind het alvast heel mooi bij jou! Jij boobs zijn wel iets groter dan die van mij hoor:) Ik denk niet dat ik jouw volume zal kunnen bereiken. In ieder geval, kei mooi en spoedig herstel ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslag consult Van Zele:

Eerst en vooral: vriendelijke dokter! Hij wil graag eerst alle info geven en daarna kan je vragen stellen. Hij geeft zijn eerlijke mening maar luistert zeker ook naar je wensen. In samenspraak kwamen we tot volgende (voorlopige) suggestie: motiva ergonomix, 350 cc Corsé, dual plane. Ik heb van mezelf al een B-C en ik had gehoopt dat dr Van Zele zou zeggen dat voor de spier goed zou zijn. Het is zeker ook mogelijk maar blijkbaar zijn er grotere risico's aan verbonden + na een vervanging kiest iedereen voor dual plane? Denken jullie dat een B:C cup + 350 corsé niet heel groot wordt? Advies gevraagd ?Ik ben ook zeer benieuwd naar de andere dokters. Van Zele gaf me het advies om er niet te veel te consulteren omdat dit ook verwarrend kan werken. In ieder geval, ik voelde mij er wel goed bij, dus misschien dat het deze wel wordt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verslag consult dr Nelissen:

Ik was eerst een beetje sceptisch maar uiteindelijk was dit een zeer positief consult. Eerst heb je een intake gesprek met een assistente: zeer duidelijk, professioneel en vriendelijk. De assistente meet ook alles op en neemt foto's. Verder nam ze uitgebreid de tijd om alles te bespreken en toonde ze ook foto's van enkele resultaten. Nadien heb ik dokter Nelissen gesproken. Hij geeft een duidelijke uitleg over de implantaten en over de mogelijkheden die je hebt. In samenspraak kwamen we tot de conclusie dat Motiva Ergonomix Full 255 cc het mooiste resultaat zou geven. De assistente adviseerde me eerst Motiva Ergonomix Demi 205 cc maar dokter Nelissen zei dat ik dan niet tevreden zou zijn (wil echt wel gaan voor net dat ietsje meer;).

Dokter Nelissen adviseerde ook voor de spier, wat mijn voorkeur geniet. Doch ben ik wat twijfelachtig omdat de meeste chirurgen vandaag de dag voor dual plane kiezen. Hoe dan ook, Dr Nelissen is een professionele, humoristische en iets wat excentrieke dokter. ? Ik denk dat ik mijn operatie hier ga laten vastleggen maar ik durf niet goed. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Imke1991 zei:

Verslag consult dr Nelissen:

Ik was eerst een beetje sceptisch maar uiteindelijk was dit een zeer positief consult. Eerst heb je een intake gesprek met een assistente: zeer duidelijk, professioneel en vriendelijk. De assistente meet ook alles op en neemt foto's. Verder nam ze uitgebreid de tijd om alles te bespreken en toonde ze ook foto's van enkele resultaten. Nadien heb ik dokter Nelissen gesproken. Hij geeft een duidelijke uitleg over de implantaten en over de mogelijkheden die je hebt. In samenspraak kwamen we tot de conclusie dat Motiva Ergonomix Full 255 cc het mooiste resultaat zou geven. De assistente adviseerde me eerst Motiva Ergonomix Demi 205 cc maar dokter Nelissen zei dat ik dan niet tevreden zou zijn (wil echt wel gaan voor net dat ietsje meer;).

Dokter Nelissen adviseerde ook voor de spier, wat mijn voorkeur geniet. Doch ben ik wat twijfelachtig omdat de meeste chirurgen vandaag de dag voor dual plane kiezen. Hoe dan ook, Dr Nelissen is een professionele, humoristische en iets wat excentrieke dokter. ? Ik denk dat ik mijn operatie hier ga laten vastleggen maar ik durf niet goed. 

Ik heb pas een wissel gehad en heb mijn protheses nu voor de spier gekregen ipv achter de spier wat ik eerst had. Je hoeft dus niet twijfelachtig daarover te zijn.? Niet bij iedereen wordt dual plane gekozen...ligt er echt aan of jezelf genoeg eigen borstweefsel hebt. Het beweegt ook mooier mee en je protheses vervormen niet als je je spieren aanspant?. Zijn nog steeds genoeg dames die ze voor de spier krijgen geplaatst.?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Imke1991 zei:

Lotgenoten, de kogel is door de kerk. Maandag 6 april word ik geopereerd door dokter Nelissen: voor de spier, motiva 255 cc full.  Spannend! ?

Ik heb je titel even aangepast en je verhuisd naar de operatieverslagen. Zo kun je dit topic blijven gebruiken voor al je updates, ook na de operatie, en blijft het overzichtelijk voor jou en voor ons :)

 

Ik hoop dat Nelissen je wens waar kan maken. Ben altijd groot voorstander van meerdere consulten om te zien wat anderen aangeven. De ene pc is namelijk ‘voorzichtiger’ in wat hij kan plaatsen dan de andere. Maar als jij er een goed gevoel bij hebt, dan moet je het natuurlijk gewoon doen. 
 

Veel plezier met aftellen!!

 

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hallo dames, Zouden jullie eens naar mijn voorsituatie willen kijken aub? Ik heb al twee consulten gehad, en ik wou me eigenlijk laten opereren voor dr Nelissen (250 cc motiv full voor de spier). Maar na grondig onderzoek lees ik veel sceptici van dr Nelissen? Ik voelde me eigenlijk wel goed bij hem en de kliniek... Heb nu nog een afspraak gemaakt bij Demeyere in Gent maar ik vrees dat ik zo bezig blijf... HULP

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Imke1991, je vraagt mee te kijken naar je voorsituatie. Twijfel je of de 255 groot genoeg gaat zijn? Je zou evt kunnen vragen of naar de 275cc (0,25 cm breder kunt gaan,al geeft die maar 0,1 cm meer projectie.

Of zit je twijfel in de arts? Ik ken de arts niet en wat er over hem geschreven is. Maar lijkt me prima om nog een extra arts te consulteren. Spreek je met jezelf af dat dat het laatste consult is en je daarna definitief de knoop hoorhakt qua arts en qua maat

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

Hi @Imke1991, je vraagt mee te kijken naar je voorsituatie. Twijfel je of de 255 groot genoeg gaat zijn? Je zou evt kunnen vragen of naar de 275cc (0,25 cm breder kunt gaan,al geeft die maar 0,1 cm meer projectie.

Of zit je twijfel in de arts? Ik ken de arts niet en wat er over hem geschreven is. Maar lijkt me prima om nog een extra arts te consulteren. Spreek je met jezelf af dat dat het laatste consult is en je daarna definitief de knoop hoorhakt qua arts en qua maat

Dag nog even wachten, 

Ja dat is misschien nog een plan, om nog een laatste dokter te zien en dan definitief te kiezen. Ik ben gewoon bang dat ik een foute keuze maak en spijt krijg. En dr Nelissen zei dat er niet groter in ging... Aan de andere kant, ik wil ook geen gigantische boobies, anderzijds lees ik veel dat veel meisjes spijt hadden dat ze niet groter hadden genomen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Imke1991 zei:

 En dr Nelissen zei dat er niet groter in ging... 

Dat is ws omdat hij bij jou de implantaten vóór de spier wil plaatsen.

Bij mij is ook ook 255 cc Motiva Round Full voor de spier geplaatst. Als ik meer wilde, dan kon dat niet voor de spier (vanwege zichtbare randen van de implantaten dan), maar wel als ik ze dual plane wilde laten plaatsen. Maar ik wilde graag vóór de spier, en vond 255 cc genoeg en ben ook erg tevreden met het volume en de op een na grootste projectie (Full). Ben van een 70D naar een 70F gegaan. Heb nagenoeg dezelfde lengte en gewicht als jij.

Als je besluit om nog een pc te raadplegen dan zou ik aan die pc foto's laten zien van wat jij mooie borsten vindt. Op Instagram zijn genoeg lingeriemodellen te vinden. Of kijk eens op de Insta van Wouter van der Pot; zijn favoriete implantaten zijn de Motiva Ergonomix Demi. 

Succes!!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.