Ga naar inhoud

Imke1991 : 15 mei 2020 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

2 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Dat is ws omdat hij bij jou de implantaten vóór de spier wil plaatsen.

Bij mij is ook ook 255 cc Motiva Round Full voor de spier geplaatst. Als ik meer wilde, dan kon dat niet voor de spier (vanwege zichtbare randen van de implantaten dan), maar wel als ik ze dual plane wilde laten plaatsen. Maar ik wilde graag vóór de spier, en vond 255 cc genoeg en ben ook erg tevreden met het volume en de op een na grootste projectie (Full). Ben van een 70D naar een 70F gegaan. Heb nagenoeg dezelfde lengte en gewicht als jij.

Als je besluit om nog een pc te raadplegen dan zou ik aan die pc foto's laten zien van wat jij mooie borsten vindt. Op Instagram zijn genoeg lingeriemodellen te vinden. Of kijk eens op de Insta van Wouter van der Pot; zijn favoriete implantaten zijn de Motiva Ergonomix Demi. 

Succes!!

 

Het klopt inderdaad dat hij ze voor de spier wou plaatsen. Ik heb ook wel gelezen dat voor de spier minder lang herstel tijd is... De boobs van Wouter van der Pot zijn echt prachtig! Bedankt voor de tips, I'll keep you posted:)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
15 uur geleden, Robijntje02 zei:

@Imke1991

 Nog maar een dikke week en dan ben je aan de beurt! Spannend!!

Waarom heb je uiteindelijk toch niet voor Nelissen gekozen en wel voor De Meyere als ik vragen mag?

Hey Robijntje, ik las alleen maar goeds van dr De Meyere, vandaag. Het wordt nu wel spannend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Spookbewoning, ik ben super zenuwachtig! Ik kan alleen aan morgen denken... ben ook pas om 15u30 aan de beurt. Het wordt voor de spier, motiva round, profiel wordt nog bepaald, cc zal iets van een 250 of net iets meer worden. Ben jij al geopereerd? Zal jouw profiel eens uitpluizen. Bedankt voor je berichtje ☺️😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Robijntje02 zei:

Spannend @Imke1991!

Ik heb ook motiva round, voor de spier, 255 cc, full. Ben benieuwd naar je voorsituatie en je eindresultaat!

Heel erg veel succes morgen! 😘

Jaa ik weet het Robijntje, vandaar dat  zo vaak naar uw foto’s heb gekeken🙈 die van u zijn super mooi! Bedankt voor je berichtje ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Spookbewoning12 zei:

 

oooo dan krijg jij net zulke mooie als robijntje!! ben super benieuwd. en 15:30 dat is toch geen tijd meer man. kun je de hele dag nog spanning opbouwen 🙂 vanaf wanneer mag je dan niet meer eten? 

 

ik ben 8 juni aan de beurt

Ik mag niet meer eten vanaf 09u30, pfff ben zo zenuwachtig. Ja Robijntje haar boobs zijn prachtig! 8 juni is ook niet meer zo lang☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een kort verslagje:

gisteren om 15.15 binnen gegaan, dokter afgetekend, rond 15.30-15.45 onder het mes. Het is 265 demi voor de spier geworden.... initieel was ik wel teleurgesteld. Ik wou graag de full maar dat lukte blijkbaar niet. Toen ik wakker werd was ik nog zo verdwaasd dat ik niet recht kon raken..: Dokter De Meyere heeft me dan naar mijn bedje gedragen. 🙈 Daarna heb ik nog wat geslapen en rond 18u zijn we naar huis vertrokken. Mijn linkerborst is enorm gezwollen en daar heb ik serieuze pijnsteken gehad... voorlopig is da pijn te doen, ik schat een 5,5/10 qua pijn. Als de pijnstiller uitgewerkt raakt dan eerder een 7.5... ik word dan kan ik heel misselijk. Heb al een fotootje toegevoegd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.