Ga naar inhoud

Imke1991 : 15 mei 2020 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Imke1991 zei:

Dankje allemaal. Ik vind het voorlopig wel tegenvallen, het herstel. Ik moet echt wel de pijnstillers nemen want anders trek ik het niet. Heb ook maar ben aan 1 borst, deze is heel dik. Is dit normaal?

 

De eerste dagen zijn inderdaad best wel heftig. Vooral die eerste nacht... Ik was er ook wel van geschrokken. Iedere dag gaat het wel wat beter gaan. En pijnstillers nemen is geen schande. Neem ze maar zodat je voldoende kan rusten, dat is belangrijk voor het herstel. 

Bij mij is er ook nog altijd 1 borst gezwollen, ik denk dat die gewoon wat meer heeft afgezien in de operatie en zoals er mi hier al vaak is gezegd. Iedere borst heeft zijn eigen herstel proces...

Hou je ene borst toch maar in het oog zoals nog even wachten zegt heeft ze warm? is het verschil heel groot....

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 hours ago, Imke1991 said:

Dankje allemaal. Ik vind het voorlopig wel tegenvallen, het herstel. Ik moet echt wel de pijnstillers nemen want anders trek ik het niet. Heb ook maar ben aan 1 borst, deze is heel dik. Is dit normaal?


gefeliciteerd! Je operatie is achter de rug. Ze gaan de komende tijd nog heel veel veranderen. Slaap lekker alvast! Want dat heb je wel nodig na zo’n ingreep.

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, het zit er al

op en je hebt ze! De eerste paar dagen zijn doorbijten inderdaad, maar daarna gaat het met sprongen vooruit en vliegt de tijd. Ik kan me je teleurstelling voorstellen, maar hij zal vast het beste voor jouw lijf gedaan hebben. Ik heb even gespiekt, en ziet er prima uit. Je ziet ook dat het  erg op spanning staat. Er gaat nog veel veranderen, gaat goed komen. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Griet22 zei:

 

De eerste dagen zijn inderdaad best wel heftig. Vooral die eerste nacht... Ik was er ook wel van geschrokken. Iedere dag gaat het wel wat beter gaan. En pijnstillers nemen is geen schande. Neem ze maar zodat je voldoende kan rusten, dat is belangrijk voor het herstel. 

Bij mij is er ook nog altijd 1 borst gezwollen, ik denk dat die gewoon wat meer heeft afgezien in de operatie en zoals er mi hier al vaak is gezegd. Iedere borst heeft zijn eigen herstel proces...

Hou je ene borst toch maar in het oog zoals nog even wachten zegt heeft ze warm? is het verschil heel groot....

Hoi, dankje voor je berichtje. Hoelang ben jij PO?  Is die zwelling teken van infectie? Mijn borst voelt nu niet warm maar ik koel ook constant.... de linkerborst is echt wel heel wat dikker dan de rechter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Nog even wachten zei:

Yeah, je hebt ze. En zien er al erg mooi uit hoor. Is de borst ook erg warm en zichtbaar groter/gezwollen?

Ik kan niet goed zeggen of ze warm is.... ik koel constant. Ze is wel zichtbaar dikker dan de andere.... daar heb ik geen pijn gehad en die hoort precies al bij me. Is dit normaal? Of is dit een voorteken van een infectie?:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Imke1991 zei:

Ik kan niet goed zeggen of ze warm is.... ik koel constant. Ze is wel zichtbaar dikker dan de andere.... daar heb ik geen pijn gehad en die hoort precies al bij me. Is dit normaal? Of is dit een voorteken van een infectie?:s

Ik denk het niet dat een bacteriële infectie al zo snel tot uiting zou komen, ik zou zo kort po eerder aan nabloeding denken (nu niet gelijk van ergste uit gaan hoor). Ik weet dat @Eviboobs en @rozebooz een nabloeding hebben gehad. Wellicht kunnen zij even meekijken/denken.

Kijk het nog even aan en bij twijfel toch maar even met de kliniek bellen hoor. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Nog even wachten zei:

Ik denk het niet dat een bacteriële infectie al zo snel tot uiting zou komen, ik zou zo kort po eerder aan nabloeding denken (nu niet gelijk van ergste uit gaan hoor). Ik weet dat @Eviboobs en @rozebooz een nabloeding hebben gehad. Wellicht kunnen zij even meekijken/denken.

Kijk het nog even aan en bij twijfel toch maar even met de kliniek bellen hoor. 

Oooh jeetje, ik kan mijn dokter ook niet bereiken. Heb hem net een bericht willen sturen en lukt niet. Pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Nog even wachten zei:

Absoluut lekker gaan slapen, zeker als je met pijnstilling geen pijn hebt. Morgen weer een nieuwe dag en hopelijk al minder zwelling en pijn 

Dankje

of de zwelling minder is, dat kan ik eigenlijk niet zeggen. Mijn ene borst is nog steeds heel dik. Ik moet me wel corrigeren, ik heb gisteren wel de assistente kunnen bereiken. Ze heeft me meteen gerust gesteld en ze was, ondanks dat het middernacht was, heel vriendelijk. Als ik een nabloeding had, dan zou ik het niet kunnen houden van de pijn (ookal neem je pijnstillers)

nogmaals dank iedereen Om mee te denken etc en sorry voor mijn drama 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Nog even wachten zei:

Goed dat ze je gerust kon stellen. En dat is hun werk he. Heb je wel een goede nacht gehad? 

Jaa dat is waar maar toch... om middernacht bellen. Ik heb goed geslapen maar had denk ik te veel dafalgan genomen. Ik had mijn schema gevolgd maar deze nacht werd ik om half drie wakker (door onze honden, eentje had een nachtmerrie). Ik schrok wakker en had me zeer gedaan met het abrupt rechtkomen. Ik had toen nog een dafalgan forte ingenomen. Later was is aan het dromen dat mijn moeder binnenkwam en dat ik tegen haar aan het praTen was. Toen werd ik echt wakker en was ik nog steeds tegen haar aan het praten... en ik dacht ook echt dat zij in de kamer was. Nadien nog voor zes uur ik slaap gevallen. Veel geslapen dus maar toch wat oppassen met mijn alternatief pijnstillerschemaatje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Imke1991 zei:

Hoi, dankje voor je berichtje. Hoelang ben jij PO?  Is die zwelling teken van infectie? Mijn borst voelt nu niet warm maar ik koel ook constant.... de linkerborst is echt wel heel wat dikker dan de rechter.

 

Ik ben nu zelf nog maar 12 dagen PO. Bij mij zit alles nog ingepakt in een verband. dit mag er woensdag af, maar ik voel wel dat mijn ene borst meer gezwollen staat dan de andere. Ik denk niet dat het een infectie is want dan zou ik meer pijn hebben. Ik neem ondertussen geen pijnstillers meer... Zoals ik al schreef ik denk gewoon dat de ene wat langer nodig heeft om te herstellen dan de andere. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Griet22 zei:

 

Ik ben nu zelf nog maar 12 dagen PO. Bij mij zit alles nog ingepakt in een verband. dit mag er woensdag af, maar ik voel wel dat mijn ene borst meer gezwollen staat dan de andere. Ik denk niet dat het een infectie is want dan zou ik meer pijn hebben. Ik neem ondertussen geen pijnstillers meer... Zoals ik al schreef ik denk gewoon dat de ene wat langer nodig heeft om te herstellen dan de andere. 

Ja je zal wel gelijk hebben... ik ben nogal snel ongerust. Spannend, over drie dagen kan je je nieuwe boobs bewonderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Nog even wachten.. aaa ik zie je berichtje nu pas😳🙈

 

@Imke1991 hoe gaat het nu met je?. Wanneer was je borst gezwollen?. Eigenlijk al meteen na de operatie of later pas? En heb je ook gemerkt het moment van zwellen zelf? Ik hoop dat het goed met je gaat! Maar ben wel even benieuwd. Zou ik misschien morgen meekijken in je album?. 

 

Zelf heb in 2 maal een bloeding gehad helaas, 1ste keer had ik al pijn van de operatie zelf en daardoor niet extreem meer last maar was echt duidelijk voor mijzelf dat er iets gebeurde. 2de x ook eigenlijk niet duidelijk last, dit was direct rustig na de operatie en merkte ik minder gezien ik al "ruimte" had.

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-5-2020 om 10:05, Nog even wachten zei:

Oei dat klinkt niet heel super nee. Inderdaad gewoon de komende dagen het aangeboden schema aanhouden, medicijn spiegel hoog houden (maar niet te 😉)

 Bedankt voor je berichtje. Heb net even jouw topic nog doorgelezen... meid wat heb jij pech gehad... en zo knap hoe je hebt gereageerd! In jouw plaats denk ik niet dat ik me zo sterk zou kunnen houden. Binnenkort ben jij terug aan de beurt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, rozebooz zei:

@Nog even wachten.. aaa ik zie je berichtje nu pas😳🙈

 

@Imke1991 hoe gaat het nu met je?. Wanneer was je borst gezwollen?. Eigenlijk al meteen na de operatie of later pas? En heb je ook gemerkt het moment van zwellen zelf? Ik hoop dat het goed met je gaat! Maar ben wel even benieuwd. Zou ik misschien morgen meekijken in je album?. 

 

Zelf heb in 2 maal een bloeding gehad helaas, 1ste keer had ik al pijn van de operatie zelf en daardoor niet extreem meer last maar was echt duidelijk voor mijzelf dat er iets gebeurde. 2de x ook eigenlijk niet duidelijk last, dit was direct rustig na de operatie en merkte ik minder gezien ik al "ruimte" had.

 

Liefs!

Hey Rozebooz! Bedankt voor je berichtje.

mijn foto’s staan openbaar... je kan dus zo een kijkje nemen. 
wat hebben ze toen bij u gedaan? Wel pech dat je twee keer een bloeding hebt gehad :(. Mijn zwelling is de nacht na de operatie begonnen. Heb nu onder mijn oksels super veel zwelling... ik kan tot hier toe wel niet klagen van het resultaat. Ik ben nu 4 dagen PO, de pijn is ok maar nog steeds zeer aanwezig. Wandelen etc doet enorm veel pijn...

groetjes

Imke

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeff jah. Die eerste dagen a weken echt lekker rustig aan doen hoor :) gewoon ook bewust om gaan met tillen en bewegingen. Het is maar voor even. Je kan maar 1 keer de eerste x herstellen. Even afzien maar ook van genieten met netflix of een boek en wanneer het beter toelaat een rustig kleine wandeling.

 

Met een herstel dat je er gekneusd en blauw uit ziet zien we wel vaker en hoever ik weet in de meeste situaties hoeft dat niet erg te zijn. Ze hebben toch wat gedaan tijdens zo operatie, zeker de 1ste en daardoor kan bloed in het weefsel komen wat door het lichaam wordt opgeruimd door loop van tijd. Heb je het blauwe aan beide kanten wel een beetje?. En ben je toevallig ook rechts handig qua tillen enzo?. Kan best zijn dat het gewoon flinke zwelling is hoor. Lekker rustig aan doen.

 

Zo op het eerste gezicht zie ik op de foto's wat ik denk dat het leek om mijn situatie. Enkel mooi begin! Maar een foto vanaf onderen. (Even je gezicht misschien weg poetsen 😛 ) zou misschien nog iets beter beeld geven. Dus echt vanaf je buikzijde dat ie de onderkant en het volume vanaf die kant van je boobs ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Imke1991 zei:

 Bedankt voor je berichtje. Heb net even jouw topic nog doorgelezen... meid wat heb jij pech gehad... en zo knap hoe je hebt gereageerd! In jouw plaats denk ik niet dat ik me zo sterk zou kunnen houden. Binnenkort ben jij terug aan de beurt! 

Ja pure pech. Maar super blij met de kliniek en hoe ze hebben gereageerd en gehandeld. Ik was al blij met de kliniek, maar ik zou nu ook een ieder aanraden een kliniek te kiezen met goede nazorg. Je hoopt uiteraard dat je het niet nodig hebt, maar als je het nodig hebt dan wil je ook wel dat ze er voor je zijn.

En ik heb gister gehoord dat ik 23 juni weer onder het mes mag. 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Nog even wachten zei:

Ja pure pech. Maar super blij met de kliniek en hoe ze hebben gereageerd en gehandeld. Ik was al blij met de kliniek, maar ik zou nu ook een ieder aanraden een kliniek te kiezen met goede nazorg. Je hoopt uiteraard dat je het niet nodig hebt, maar als je het nodig hebt dan wil je ook wel dat ze er voor je zijn.

En ik heb gister gehoord dat ik 23 juni weer onder het mes mag. 

Nee nazorg vind ik ook heel belangrijk. Heb me ook goed geïnformeerd wat er allemaal zou gebeuren moesten er complicaties zijn... anders zit je serieus in de shit als je het dan alleen moet redden. 
Nu uitkijken naar 23 juni, gaat snel zijn! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Dag dames,

Ik ben nu vier maanden PO. Er is echter nog steeds zwelling op mijn linkerborst. De zwelling zit vooral onderaan de borst.... en je ziet ook een klein verschil met de rechterborst. Is dit normaal? Kan je nu nog zwelling hebben? Ik ga over 1.5 week op controle maar ik maak me toch zorgen. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Imke1991 zei:

Dag dames,

Ik ben nu vier maanden PO. Er is echter nog steeds zwelling op mijn linkerborst. De zwelling zit vooral onderaan de borst.... en je ziet ook een klein verschil met de rechterborst. Is dit normaal? Kan je nu nog zwelling hebben? Ik ga over 1.5 week op controle maar ik maak me toch zorgen. :(

Hey meid

stuur me anders eens even een foto in pb, als je wilt. Liefst van voren en ook van opzij. Dan kijk ik even met je mee. 
Als je ook een foto van je voorsituatie hebt, dan zou ik die er graag naast zien :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 months later...

@Imke1991 , mag ik jou vragen hoe ze geëvolueerd zijn na een jaar? Ik zit nog steeds vol twijfel over de mini of de demi. En dan vooral wat betreft de bovenpool. Ikzelf zie liever een wat vlakkere, omdat ik denk dat het natuurlijker oogt. Blijft die demi van opzij bekeken dan boller staan, of vlakt die na verloop van tijd ook wat uit? Alvast bedankt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.