Ga naar inhoud

BVmel : 12 februari 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi! 

Ik ben melissa, 31 jaar. 
Ik vind het leuk om al jullie ervaringen en verhalen te lezen. 
Ik word zelf over 2 weken geopereerd door Frans Straten van kliniek heyendael.

Ik krijg de mentor memorygel Xtra High 405cc.

ben heel benieuwd, en vraag me af of er meer zijn mijn deze protheses/cc’s :) 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Melissa, ik ben zelf 26 en heb een  week geleden een vergelijkbare operatie gehad bij kliniek Heyendael. Ik had gekozen voor 470 cc Mentor high profile xtra rond. Het herstel gaat heel goed en de ben zeer goed behandeld door iedereen. Ik heb tevens foto's geplaatst in een apart album. 

 

Ben je zenuwachtig? En wat heb je nu? Ik help je graag met je voorbereiding. 

 

Daniëlle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Daniëlle,

 

wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! 
is mooi geworden! Ook dual plane gezet? En op de foto’s nog wel wat opgezwollen of niet? 
 

ik kom zelf van een B kleine C cup

 

ben opzich niet zenuwachtig voor de operatie/herstel wel heel benieuwd naar het resultaat! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Daniëlle.

Hoi Daniëlle,

 

wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent! 
is mooi geworden! Ook dual plane gezet? En op de foto’s nog wel wat opgezwollen of niet? 
 

ik kom zelf van een B kleine C cup

 

ben opzich niet zenuwachtig voor de operatie/herstel wel heel benieuwd naar het resultaat! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hee,

 

Ook ik ben door dokter straten geopereerd op 21 januari. Ik heb ook de memorygel xtra implantaten. Super goed geholpen en voelde me er erg op mijn gemak ! Herstel vond ik de eerste dagen pittig in de zin van veel meer pijn dan ik had verwacht, ik kon niks zelf dus mijn vriend moest overal mee helpen maar dit was na 3 daagjes beter en dan ben je alles alweer vergeten. Ik heb ook een topic en een album waarin je kan kijken. Ik wil regelmatig foto’s gaan plaatsen, hopelijk heb je er wat aan! 
 

Als je vragen hebt, je mag me alles vragen!

 

liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Es1234567 zei:

Ik heb nu een 70 a en krijg straks waarschijnlijk 340 cc!  Ook de memory gel Xtra high profile  kan niet wachten!!

Spannend! Aftellen is begonnen dus! Ben benieuwd naar je verhaal en je resultaat!?

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, cdh1203 zei:

Hee hee,

 

Ook ik ben door dokter straten geopereerd op 21 januari. Ik heb ook de memorygel xtra implantaten. Super goed geholpen en voelde me er erg op mijn gemak ! Herstel vond ik de eerste dagen pittig in de zin van veel meer pijn dan ik had verwacht, ik kon niks zelf dus mijn vriend moest overal mee helpen maar dit was na 3 daagjes beter en dan ben je alles alweer vergeten. Ik heb ook een topic en een album waarin je kan kijken. Ik wil regelmatig foto’s gaan plaatsen, hopelijk heb je er wat aan! 
 

Als je vragen hebt, je mag me alles vragen!

 

liefs 

Hey wat fijn dat het je zo goed is bevallen! Ik ga even kijken in de album! Succes met je verdere herstel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-2-2020 om 11:50, Spookbewoning12 zei:

Ik ga 295 xtra moderate profile krijgen in april. Ik kom van een bijna-b ;-). Ben benieuwd naar hoe het jou vergaat. 
ben ook heel erg benieuwd naar de verschillen met xtra en gewoon. Heb jij daar extra voorlichting over gehad?

Heb geen idee... wat is moderate dan? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, BVmel zei:

Hihi thnx! 

Lees dat je ook 31 bent en je van jezelf ook een b kleine c hebt (voor mij alweer 11 jaar geleden). Ik heb pas mijn 290 cc anatomische protheses laten vervangen voor 450cc full round motiva protheses. Heel blij met mijn nieuwe boobs. Ben heel benieuwd hoe jouw ervaring gaat zijn!?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ld1234 zei:

Lees dat je ook 31 bent en je van jezelf ook een b kleine c hebt (voor mij alweer 11 jaar geleden). Ik heb pas mijn 290 cc anatomische protheses laten vervangen voor 450cc full round motiva protheses. Heel blij met mijn nieuwe boobs. Ben heel benieuwd hoe jouw ervaring gaat zijn!?

@Ld1234 wat fijn dat je er blij mee bent! ? ik ben ook heel benieuwd, en ga mijn ervaring na der tijd delen met jullie!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vorige week geopereerd bij Kliniek Heyendael door Dr Straten. Hij heeft het een heel mooi gedaan en ben erg tevreden met het resultaat (295 cc Mentor MemoryGel, Moderate Profile). Ik was echt totaal niet zenuwachtig, maar ik vind het herstel echt vrij pittig... Heb 7 dagen lang echt pijn gehad en sinds vandaag heeft die pijn plaatsgemaakt voor een drukkend/benauwd gevoel. Hopelijk gaat dit snel weg en kan ik dan echt gaan genieten, want het ziet er echt mooi uit en ik ben heel fijn behandeld daar :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.