Ga naar inhoud

ChloeC31 : 21 januari 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hee allemaal!

 

Ik zal me even voorstellen, ik ben Chloe, 23 jaar en ik ben 55 kilo afgevallen met behulp van een gastric bypass. Hierdoor heb ik niet veel borst overgehouden en ben ik nu geëindigd op een A cupje, gelukkig niet zo slap!

 

Ik heb 2 consulten gehad, mijn laatste consult was afgelopen donderdag 9 januari bij dokter Straten in kliniek Heyendael. Dit consult gaf mij een erg goed gevoel. Er werd echt de tijd voor me genomen en ik voelde me geen nummertje. Ik heb dan ook gelijk mijn operatie vast gelegd op 21 januari, zo spannend, echt aftellen. Kan voor mij niet snel genoeg gaan nu!

 

Ik krijg 425 cc rechts en 405 cc links wegens een klein verschil in grootte. Ik ga voor de mentor Memorygel Xtra, rond, high profile en ze worden dual plane geplaatst. Ik ben zo benieuwd naar t resultaat!

 

Alle ervaringen met de kliniek en dokter Straten zijn meer dan welkom! Ook foto’s van ongeveer dezelfde maat als die ik ga krijgen vind ik super leuk om te zien!

 

Ik kijk er naar uit jullie reacties te lezen!

 

Chloe 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Chloe, wat spannend! En wat fijn dat je nu ook al zo snel kan! Ik mag zelf 8 april bij Straten. Moet helaas nog even wachten! 

 

Ik ga je topic even volgen om te kijken hoe je operatie is gegaan en herstel! ?

 

Als je zoekt op straten vind je zeker topics van meiden die al zijn geweest!

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Es1234567 zei:

Hoi Chloe, wat spannend! En wat fijn dat je nu ook al zo snel kan! Ik mag zelf 8 april bij Straten. Moet helaas nog even wachten! 

 

Ik ga je topic even volgen om te kijken hoe je operatie is gegaan en herstel! ?

 

Als je zoekt op straten vind je zeker topics van meiden die al zijn geweest!

Is goed, vind ik leuk! Weet je al wat je krijgt? Ik ga zeker even op zijn naam zoeken op het forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Es1234567 zei:

Waarschijnlijk 325 of 340 cc mentor memorygel Xtra high profile (thpx type) ik denk dezelfde als jou! 365 zou waarschijnlijk te breed worden voor mij dus ik neig nu zelf naar 340.

 

Ik ben zelf 163, weeg 58 en heb nu een 75a. Ik hoop op een mooie volle c uit te komen

Tof zeg, onze voorsituatie lijkt erg veel op elkaar. Bijna dezelfde lengte+gewicht en aantal cc scheelt ook niet super veel. Ben heel benieuwd hoe jouw resultaat ga worden en denk dat t voor jou ook wel leuk is om mij te volgen misschien! Volgens mij krijgen we beide ook dezelfde implantaten (memorygel Xtra). Wel vind ik t een beetje spannend omdat ik nog niet zoveel lees over dit type maar ik heb er de volste vertrouwen in dat t goed komt en mooi gaat worden bij ons beide! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja leuk! Echt zo fijn dat jij al snel aan de beurt bent! ?

 

Ik kon ook niet veel vinden over dit type wat ik spannend vond... Maar hoe meer nieuwe "straten" boobies er langskomen hoe vaker ik dit type zie! Heb ook al een paar mooie voorbeelden gezien met dit type ? en ik heb heel fijn advies via privé berichten van best_boobie gehad waarbij ze alle maten van mijn adviezen netjes had opgezocht ?

 

Zoek zeker even op straten of heyendael en je gaat genoeg vinden! 

 

Ben je verder al helemaal goed voorbereid? En hoelang ben je straks vrij na de ingreep?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Es1234567 zei:

Ja leuk! Echt zo fijn dat jij al snel aan de beurt bent! ?

 

Ik kon ook niet veel vinden over dit type wat ik spannend vond... Maar hoe meer nieuwe "straten" boobies er langskomen hoe vaker ik dit type zie! Heb ook al een paar mooie voorbeelden gezien met dit type ? en ik heb heel fijn advies via privé berichten van best_boobie gehad waarbij ze alle maten van mijn adviezen netjes had opgezocht ?

 

Zoek zeker even op straten of heyendael en je gaat genoeg vinden! 

 

Ben je verder al helemaal goed voorbereid? En hoelang ben je straks vrij na de ingreep?

Ik had ook echt niet verwacht zo snel aan de beurt te zijn haha, belde eind december en kon 14 januari al geopereerd worden maar dat lukte niet ivm werk. Jij hebt er denk ik zelf voor gekozen om t in april te doen of niet? Ik ga haar denk ik ook eens berichten. hoop dat ze dat niet vervelend vindt. Is zij ook door Straten geopereerd of niet? Wat bedoel je met de zin 'waarbij ze alle maten van mijn adviezen netjes had opgezocht'? 

 

Ik had al veel gevonden door middel van de zoekbank, heel fijn dat er zoveel info te vinden is over van alles en dat iedereen zn ervaringen met ons wil delen! Hierdoor heb ik me al goed voorbereid en weet ik ook hoe ik met dingen moet omgaan na de operatie, zoals dat t echt een proces van geduld hebben is met t uiteindelijke resultaat zien. Ik ben 2 weken vrij, werk veel achter de balie dus hoop dat dit genoeg zal zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zelf gekozen! Ik ga eind februari voor 2,5 week op vakantie naar een warm land. Dus opereren voor die tijd durf ik niet zo goed aan want ik wil dat alles goed genezen is en bijv ook dat je dan misschien nog niet in de zee kan zwemmen? En om gelijk na mijn vakantie weer vrij te nemen vind ik ook zo ? dus daarom nog eerst een maandje werken en dan de operatie! Maar ik sta nog in dubio of ik het mijn manager ga vertellen en misschien hopelijk dan in overleg de operatie wat naar voren kan schuiven! Maar dat zal dan om een week of twee eerder gaan?

 

Best_boobie is super behulpzaam! Ik ben op 3 consulten geweest bij verschillende klinieken en kreeg 3 verschillende adviezen. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Zij heeft toen de maten van de implantaten van de verschillende adviezen voor mij opgezocht zodat ik kon vergelijken. Denk dan aan breedte van het implantaat en de projectie. Echt super fijn! Soms duurt reactie een paar dagen omdat zij het natuurlijk ook druk heeft! Dus moet je even wachten dan no worries. Ze komt vanzelf in de lucht :) ik heb heel veel aan haar adviezen gehad! Zij is door een andere pc geopereerd!

 

Volgens mij is 2 weken zeker netjes! Ik wil 1 week vrij zijn en dan 1 week thuis werken. Dit ook vanwege mijn vakantie vlak daarvoor! Om dan weer 2 weken weg te zijn kan ik niet echt maken ? ben jij voor je week gewoon vrij of vertel je wel dat je wordt geopereerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Es1234567 zei:

Ja zelf gekozen! Ik ga eind februari voor 2,5 week op vakantie naar een warm land. Dus opereren voor die tijd durf ik niet zo goed aan want ik wil dat alles goed genezen is en bijv ook dat je dan misschien nog niet in de zee kan zwemmen? En om gelijk na mijn vakantie weer vrij te nemen vind ik ook zo ? dus daarom nog eerst een maandje werken en dan de operatie! Maar ik sta nog in dubio of ik het mijn manager ga vertellen en misschien hopelijk dan in overleg de operatie wat naar voren kan schuiven! Maar dat zal dan om een week of twee eerder gaan?

 

Best_boobie is super behulpzaam! Ik ben op 3 consulten geweest bij verschillende klinieken en kreeg 3 verschillende adviezen. Ik zag door de bomen het bos niet meer. Zij heeft toen de maten van de implantaten van de verschillende adviezen voor mij opgezocht zodat ik kon vergelijken. Denk dan aan breedte van het implantaat en de projectie. Echt super fijn! Soms duurt reactie een paar dagen omdat zij het natuurlijk ook druk heeft! Dus moet je even wachten dan no worries. Ze komt vanzelf in de lucht :) ik heb heel veel aan haar adviezen gehad! Zij is door een andere pc geopereerd!

 

Volgens mij is 2 weken zeker netjes! Ik wil 1 week vrij zijn en dan 1 week thuis werken. Dit ook vanwege mijn vakantie vlak daarvoor! Om dan weer 2 weken weg te zijn kan ik niet echt maken ? ben jij voor je week gewoon vrij of vertel je wel dat je wordt geopereerd?

Sorry voor mijn late reactie, had erg weinig tijd vandaag.Wel lekker zeg op vakantie gaan, en een mooi vooruitzicht dat je vanaf de vakantie erna perfecte boobsss hebt ! 

 

Lijkt me wel heel vervelend dat je 3 verschillende adviezen kreeg, hoe heb je uiteindelijk de keuze gemaakt? Ik kreeg zelf 2 verschillende adviezen. Bij mij werd bij het eerste consult gezegd dat door mijn bouw ik enkel anatomische protheses kon nemen. Bij mijn 2e consult (dokter Straten) werd mij gelukkig verteld dat dit niet zo was en heb ik uiteindelijk gekozen voor rond omdat ik die vanaf begin af aan al graag wilde. Ik zal haar zeker in gedachten houden als ik wat wil vragen, bedankt voor de tip!

 

Ik hoop en denk dat 2 weken vrij wel goed zou moeten komen. Wel heel fijn dat je lekker thuis kan werken, ideale mogelijkheid, dat gaat hem bij mij echt niet worden. Ik heb iedereen verteld waarvoor ik afwezig ga zijn, ook omdat meerdere collega's t al hebben laten doen en iedereen echt begrip er voor heeft bij mij. Ook was ik een beetje bang om ineens met grotere borsten terug zou komen en er dan roddels rond zouden gaan. Dit is voor mij ongemakkelijker dan het gewoon vertellen.

 

Ik ben vandaag gebeld door de kliniek dat ik volgende week dinsdag er om 19.15 moet zijn. Ik heb een hotel in de buurt geboekt dus heb gelukkig de tijd om me op te frissen in de ochtend. Vind het persoonlijk een hele fijne tijd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Desert-Rose zei:

@ChloeC31

 

Hoi hoi,

 

Ik heb de topic titel even aangepast en verplaats naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je nu alle verdere updates en je verslag neerzetten, zo heb je dan alles netjes bij elkaar staan.

 

Veel plezier met aftellen en succes de 21e

Oh top! Bedankt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee @ChloeC31 Wat spannend zeg je bent bijna aan de beurt! ?  
Ik zelf word ook door Frans geopereerd op 12 februari bij kliniek heyendael ? en krijg de zelfde prothese als jou, ook 425cc mentor memory Xtra high profile.

 

ben zeer benieuwd hoe jij het gaat ervaren en ik ga je zeker even volgen☺️ 
 


 


 

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-1-2020 om 20:53, Boobskes zei:

Heee @ChloeC31 Wat spannend zeg je bent bijna aan de beurt! ?  
Ik zelf word ook door Frans geopereerd op 12 februari bij kliniek heyendael ? en krijg de zelfde prothese als jou, ook 425cc mentor memory Xtra high profile.

 

ben zeer benieuwd hoe jij het gaat ervaren en ik ga je zeker even volgen☺️ 
 


 


 

Sorry voor mijn late reactie ! Spannend zeg, ook al aftellen voor jou ?. Krijgen inderdaad echt precies dezelfde. Als ik me een beetje ok voel ga ik gelijk foto’s plaatsen. T is denk ik sowieso wel leuk om iedere dag foto’s te maken en t verschil te zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Es1234567 zei:

En vandaag is de dag! Ik ben helemaal vergeten te zeggen dat ik vandaag nog een pas sessie heb bij heyendael! En jij wordt gewoon al geopereerd! Verschil moet er zijn ?

 

 Heel veel succes vandaag! Hoelaat moet je?!

Heel erg bedankt ! Oh wat toevallig, hoe is je passessie gegaan? Knopen doorgehakt ?

 

Ik zal een klein verslagje van mijn operatie doen;

Op 21 januari 2020 moest ik om 09:15 in Kliniek Heyendael zijn. Ik was er 5 minuutjes eerder en kreeg te horen dat ze al zover waren en mocht gelijk al mee. Ik was echt totaal niet zenuwachtig geweest, maar op dit moment vond ik t toch spannend. Gelukkig werd ik op gevangen door 2 super lieve verpleegkundigen die alvast t infuus ging prikken en mij klaarstoomden voor de operatie. Vlak voor ik de OK op ging kwam dokter Straten himself nog even alles aftekenen. Toch besloten dat in beide borsten 425 cc zouden gaan als t zou passen. Toen we hiermee klaar waren was t zover en rond een uurtje of 10:00 lag ik heerlijk relaxt te slapen. Toen ik wakker werd viel het echt even flink tegen, ik had mega veel last van m’n rug en m’n borsten brandden zo erg. Ik denk dat ik dit niet helemaal verwacht had al gelijk na t wakker worden. Ik kreeg een pijnstiller en na t plassen en eten van een crackertje (ongeveer uurtje/1,5 uur na t wakker worden) mocht ik weg. Ik moest nog 1,5 uur in de auto terug naar huis en ook dit was pittig, veel pijn en deed geen oog dicht. Dit verslag schrijf ik om 21 uur. Nu mijn medicatie spiegel een beetje op pijl begint te komen moet ik zeggen dat t redelijk gaat. Straks voor t slapen nog wat pijnstilling erin en hopelijk slaap ik goed. Ik zal hier zo af en toe wat plaatsen over de ontwikkelingen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi! Hoe is het nu met je? Fijn om je verslag te lezen! Is de nacht een beetje goed gegaan?!  en wat voor medicatie heb je gekregen?!

 

Pas sessie was goed! Was vooral om mijn moeder en zusje te betrekken bij dit proces en hun mee te nemen in hoe ca 340 cc er uit ziet maar ze vonden het heel mooi ? er was nog wat twijfel omdat ik op 325 of 340 zat met advies, met mogelijk 365 waarbij de kans was dat dat laatste te breed zou zijn. Inmiddels voel ik me heel zeker over de 340, ook na gister, dus denk dat dat het gewoon moet worden! Mijn borst maat zelf is 11 cm dacht ik en mijn omvang bleek overigens 70 te zijn. Ik draag altijd 75 ?

 

Nou heel veel succes komende dagen! Fijn dat ik je iig even kan volgen. Ben benieuwd hoe het je vergaat :) slaap je trouwens ook met een voedingskussen?!

 

Fijne dag (met je nieuwe boobies ??)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekozen voor rond high profile xtra beide 470 cc. Had hiervoor een 75B, maar totaal niet vol. Ben benieuwd hoe jullie het herstel ervaren. Zelf heb ik weinig pijn en kan ik redelijk wat zelf. Hierdooe slaat de verveling al wel snel toe omdat ik mij niet genoodzaakt voel om alleen maar te liggen. Al ben ik nu dus een beetje bang dat de klap/pijn komende dagen komt.  Is het bij jullie trouwens al blauw? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.