Ga naar inhoud

ChloeC31 : 21 januari 2020 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

3 uur geleden, bent001 zei:


wat zijn ze mooi meis!! Echt super!

en je heb inderdaad je prothese net al wat ik heb nog wat hoger zitten. Had jij nu ook een band gekregen? 

Dank je wat lief ! Ik heb dinsdag inderdaad de band gekregen, ben verder wel echt tevreden over de maat en vorm, nu alleen nog even wachten tot rechts zakt, ik zie mezelf in mei al met 1 hoge en 1 lage tiet in Griekenland rondlopen hahaha. Die van jou zijn ook prachtig, super natuurlijk,. Bij jou zie je inderdaad ook dat de ene wat hoger zit nog dan de ander, maar die borstband moet zeker gaan helpen. Ik zit alleen een beetje te strugglen met hoe strak die moet, ik had m gister volgens mijn vriend gewoon normaal zitten, maar ik heb dan t idee dat t niks gaat doen, heb m nog strakker gedaan maar dat is wel wat minder comfi. Hoe doe jij dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, cdh1203 zei:

Dank je wat lief ! Ik heb dinsdag inderdaad de band gekregen, ben verder wel echt tevreden over de maat en vorm, nu alleen nog even wachten tot rechts zakt, ik zie mezelf in mei al met 1 hoge en 1 lage tiet in Griekenland rondlopen hahaha. Die van jou zijn ook prachtig, super natuurlijk,. Bij jou zie je inderdaad ook dat de ene wat hoger zit nog dan de ander, maar die borstband moet zeker gaan helpen. Ik zit alleen een beetje te strugglen met hoe strak die moet, ik had m gister volgens mijn vriend gewoon normaal zitten, maar ik heb dan t idee dat t niks gaat doen, heb m nog strakker gedaan maar dat is wel wat minder comfi. Hoe doe jij dat?


nou zit daar ook steeds mee.. alleen is het bij mij nu meer aan het opzwellen En pijnlijk aan het worden en ik moet dus nu de band echt op de spier dragen, heel pijnlijk en mag mijn linkerarm zo goed als niet meer gebruiken ? Dus kan je nu even niet het juiste advies geven. 

Maar Google even borst band en bij twijfel kliniek bellen hoor! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, cdh1203 zei:

Wauw wat een lieve reacties ! Bedankt allemaal ?. Ik zal iedere week en misschien tussendoor ook nog wel nieuwe foto’s plaatsen! Als er nog iemand is met een album waarin ik mag mee kijken zou ik dat ook super leuk vinden!!

Ik heb je toegevoegd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, cdh1203 zei:

Wauw wat zijn ze prachtig ?. Zo zou ik ze ook echt willen !

Super lief!? Ik denk dat de jouwe veel op de mijne gaan lijken. We hebben ongeveer hetzelfde aantal cc alleen heb ik ze voor de spier. Vind de jouwe ook echt al super mooi!!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee hee,

 

Hoe is t nu met jullie na de eerste dagen werken ? Ik heb vandaag voor t eerst gewerkt, ging prima, nu alleen wel moe en harde borsten, t is echt weer even wennen maar gaat helemaal goed komen. 
 

Zijn jullie al happy met t resultaat ? Door t strak om doen van de borstband merk ik dat rechts al wat meer begint te zakken. Begin ze steeds mooier te vinden en vind t bizar hoeveel ze per dag veranderen ! Ik heb ook een nieuwe foto toegevoegd van gisteren, toen exact 2 weken po !

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, cdh1203 zei:

Hee hee,

 

Hoe is t nu met jullie na de eerste dagen werken ? Ik heb vandaag voor t eerst gewerkt, ging prima, nu alleen wel moe en harde borsten, t is echt weer even wennen maar gaat helemaal goed komen. 
 

Zijn jullie al happy met t resultaat ? Door t strak om doen van de borstband merk ik dat rechts al wat meer begint te zakken. Begin ze steeds mooier te vinden en vind t bizar hoeveel ze per dag veranderen ! Ik heb ook een nieuwe foto toegevoegd van gisteren, toen exact 2 weken po !

 

Liefs 

Super mooi meid! Zijn inderdaad goed aan het indalen!! 
En lees ook mijn antwoord op mijn vraag je bent weer aan het werk, fijn dat dat ook goed gaat! 
We moeten alleen een beetje crea zijn met kleding hahaha, wil niet dat ze de band zien zitten en moet makkelijk mijn band goed kunnen zetten overdag als ie wat gezakt is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.