Ga naar inhoud

Bila90 : 15 januari 2020 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden, Anca23 zei:

@Bila90hoe gaat het met je? Inmiddels een week PO en ik ben echt super nieuwsgierig hoe je je voelt en hoeveel pijn je nog hebt.

Het gaat een beetje beter moet ik zeggen. Van mijn borsten nagenoeg geen last, maar van mijn rib en de hechting erin.... ? neem nog steeds paracetamol en naproxen om die pijn wat te bufferen. En ben dus nog ff thuis om te rusten. Probeer wel af en toe buiten te komen en een beetje te wandelen en dat doet deugd! Slapen op mijn rug begin ik wel beu te geraken ? ‘s morgens als ik wakker word dan leg ik me even op mijn linker zij en dat is gewoon zalig om mijn rug even te ontlasten.. 

Woensdag heb ik check-up bij blooming bij dr. Van de Weijn, ben heel benieuwd! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Anca23 zei:

@Bila90 succes vandaag, ben heel benieuwd naar wat de dokter zegt en wat je er zelf van vindt...  

De controle was goed, alles zag er perfect uit! Het was niet dr. Van der Pot zelf, maar dr Van de Weijn. Ik zag aan zijn gezicht dat hij het écht een mooi resultaat vond.

de plakkertjes zijn eraf en dat vond ik heel raar om te zien. Precies of mijn tepels zijn er ‘opgeplakt’ ?

De littekens zijn helemaal rustig en op een paar kleine puntjes na is alles dicht, beginnen smeren dus! 
Vind het een heel bizar gevoel, alsof alles kan open scheuren bij een verkeerde beweging ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
  • 3 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.