Ga naar inhoud

Bila90 : 15 januari 2020 : Dr. van der Pot : Blooming


Aanbevolen berichten

Net in je album gekeken, wat ziet dat er al goed uit! 

 

Die littekens is voor mij (room blanke huid) ook een ding, maar met de juiste verzorging gaat dat helemaal goed komen. Dus zorg er goed voor en neem je rust. Gaat ook dat er fantastisch uitzien!

 

Zo benieuwd naar hoe ze bij je indalen en hoe je je voelt de komende periode 

 

Wel inderdaad een puntje van aandacht, ik zou ook de nacontrole willen door de arts die mij behandeld heeft. Nu is Blooming voor mij naar 20km (nog geen 30 minuten rijden) dus mocht de keuze op Dr. Van der Pot vallen, dan ga ik dat gewoon afspreken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Anca23 Dankje! Ik ben ook echt heel benieuwd hoe ze gaan indalen, nu zit de zwelling rechts tot onder mijn sleutelbeen ?

Vind de littekens nu wat grellig dus zal blij zijn als ze dicht zijn en ik kan beginnen smeren!

Ik ga mijn vragen even op mail zetten naar hem, vind het wel wat jammer ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames,  

 

Iemand die me kan helpen of tips heeft?

Ik heb sinds dag 1, een pijnlijk plekje aan mijn rechter borst wat elke dag pijnlijker en pijnlijker wordt... het ziet eruit als een bloeduitstorting maar het doet zó’n pijn... Ik denk als dat er niet was ik zo goed als van mijn pijnstilling af zou zijn,.. ? 

Als ik er een icepack opleg is het wat verdoofd door de koude zeg maar en is er wat druk op wa deugd doet.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha @Bila90

Echt even op korte termijn contact opnemen met Blooming, hoor. Ik neem aan dat ze gewoon bereikbaar zijn in het weekend?

Ik heb Velthuis al 5x gebeld, mijn pc gemaild, ook in het weekend en elke keer konden ze me weer gerust stellen of iig duidelijkheid geven. Gewoon doen hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Bila90 zei:

@Marlies84 Blooming zelf niet denk ik, dan moet je met de spoeddienst contact opnemen en die gaan dat ook willen zien vermoed ik... (is 2u rijden) 

Ik dacht al om via Van der Pot zijn instagram te sturen maar dat is ook in zijn weekend natuurlijk, dat vind ie mss vervelend!!

Hoeft misschien niet. Mochten ze dat wel willen kun je de huisartsenpost nog proberen. Punt is, als het een ontsteking is, is het niet verstandig om nog 24 uur te wachten, snap je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huisarts heeft het bekeken en me onderzocht en het is geen ontsteking. Ze vermoed wat gekneusd van de operatie Waarvoor ik de pijnstelling moet blijven nemen, rusten en ijs moet leggen en als het niet weggaat moet ik terug contact opnemen ☺️
 

ik merk na een rustige dag vandaag dat het wel beter gaat! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah dat klinkt super! Zoals mijn verpleegkundige bij 2 weken zei: Zwellingen werken traag.. dus als je dinsdag een drukke dag hebt gehad zou je daar zomaar donderdag pas last van kunnen krijgen. En die drukken dan op je kneuzing.. au!

Een voorspoedig herstel gewenst! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Bila90 zei:

@Marlies84 Dankjewel! Sinds ze dat zei, ben ik er nu vrij zeker van dat het een gekneusde rib is... ik ben wat research gaan doen op het forum hier en heel wat vrouwen hebben er last van.. uitzitten dus... 

oh echt? Sjeez... nou dan snap ik dat je nog even aan de pijnstilling gaat hoor ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja.. de man met de hamer haalt je altijd in. Doe rustig aan, alles wat ik lees hier en elders komt neer op gewoon enkele weken echt rustiger aan doen. Maar dan heb je wel wat! Sterkte en focus je op het fantastische resultaat. ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Van der Pot nog gecontacteerd en hij liet me weten dat er idd kneuzing kan zijn en er werd ook gehecht in de rib om de plooi vast te zetten... die 2 samen houden me vastgeketend aan de zetel dus ?

Ben al blij dat het niets abnormaal is en ze de boel niet opnieuw moeten openmaken!
 

Dankje voor de steun! Ze worden elke dag mooier dus da geeft zeker perspectief ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Bila90 zei:

Ik heb Van der Pot nog gecontacteerd en hij liet me weten dat er idd kneuzing kan zijn en er werd ook gehecht in de rib om de plooi vast te zetten... die 2 samen houden me vastgeketend aan de zetel dus ?

Ben al blij dat het niets abnormaal is en ze de boel niet opnieuw moeten openmaken!
 

Dankje voor de steun! Ze worden elke dag mooier dus da geeft zeker perspectief ?

Hechten aan de rib heb ik ook gehad...dat is gewoon pijnlijker dan het normale hechten, maar het is voor een goed doel. Die kneuzing erbij maakt het natuurlijk nog pijnlijker! Heb je iets van tramadol voor naast de paracetamol?

 

Liefs,

LD

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Ld1234 zei:

Hechten aan de rib heb ik ook gehad...dat is gewoon pijnlijker dan het normale hechten, maar het is voor een goed doel. Die kneuzing erbij maakt het natuurlijk nog pijnlijker! Heb je iets van tramadol voor naast de paracetamol?

 

Liefs,

LD

Oh echt.. en wat deed je tegen die pijn? Ik houd me ook voor ogen dat dat een beter resultaat geeft en voor langer stevig blijft waarschijnlijk... 

Ik heb paracetamol en naproxen enkel... 

?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Bila90 zei:

Oh echt.. en wat deed je tegen die pijn? Ik houd me ook voor ogen dat dat een beter resultaat geeft en voor langer stevig blijft waarschijnlijk... 

Ik heb paracetamol en naproxen enkel... 

?

Me vooral rustig gehouden, maar ik heb best een hoge pijngrens. Heb de eerste 2 dagen wel tramadol geslikt, maar raakte daar weer van verstopt..resultaat een buik alsof ik 9 maanden zwanger was. Laat je gewoon lekker verzorgen en doe rustig aan..je lichaam heeft rust nodig en je medicatie op tijd innemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Ld1234 zei:

Me vooral rustig gehouden, maar ik heb best een hoge pijngrens. Heb de eerste 2 dagen wel tramadol geslikt, maar raakte daar weer van verstopt..resultaat een buik alsof ik 9 maanden zwanger was. Laat je gewoon lekker verzorgen en doe rustig aan..je lichaam heeft rust nodig en je medicatie op tijd innemen?

Inderdaad, daarstraks tijd uit oog verloren om medicatie in te nemen en dat waren echt dolksteken in mijn rib ? ik ga morgen mijn wekker zetten denk ik!

Ik probeer me koest te houden... dat zal het beste zijn ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Bila90 zei:

Inderdaad, daarstraks tijd uit oog verloren om medicatie in te nemen en dat waren echt dolksteken in mijn rib ? ik ga morgen mijn wekker zetten denk ik!

Ik probeer me koest te houden... dat zal het beste zijn ?

Ik weet dat het moeilijk is, maar je koest houden is echt het allerbeste voor je herstel?.

Jij hebt ook nog een borstlift gehad he..dat is nog heftiger.

Een wekker zetten is een goed idee. Ben heel benieuwd hoe je herstel gaat verlopen en naar foto's ervan. Die wat je had geplaatst pas na de operatie vond ik al mooi uitzien! Zie alleen maar mooie resultaten van Wouter?.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Ld1234 zei:

Ik weet dat het moeilijk is, maar je koest houden is echt het allerbeste voor je herstel?.

Jij hebt ook nog een borstlift gehad he..dat is nog heftiger.

Een wekker zetten is een goed idee. Ben heel benieuwd hoe je herstel gaat verlopen en naar foto's ervan. Die wat je had geplaatst pas na de operatie vond ik al mooi uitzien! Zie alleen maar mooie resultaten van Wouter?.

Klopt, chirurg zei dat ik me niet mocht vergissen... vanbuiten zie je buiten de littekens niets maar binnenin is het een gigantische wonde ?

Ik voeg vandaag nog eens nieuwe foto’s toe! Al heel wat minder zwelling maar ze is er nog wel! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Bila90 zei:

Klopt, chirurg zei dat ik me niet mocht vergissen... vanbuiten zie je buiten de littekens niets maar binnenin is het een gigantische wonde ?

Ik voeg vandaag nog eens nieuwe foto’s toe! Al heel wat minder zwelling maar ze is er nog wel! 

Ja het zijn inderdaad twee grote inwendige wonden en die moeten nu genezen. Dus lekker netflix kijken en slapen en af en toe wat lopen voor trombose gevaar en tegen het stijf zijn.?

Ben benieuwd naar de nieuwe foto's!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.